huruit motor
![]() ![]() ![]() |
huruit motor
gt_ |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 27 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
LOGAN 1.6 8v
2008
- B83ZYU
|
|||
șoferistul |
![]()
Post
#2
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Dar lanțul de distribuție și întinzătorul le-ai verificat? Se face ungerea cu ulei bine imediat după pornire?
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
gt_ |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 27 August 05 ![]() |
la patina si lant nu m-am uitat dar au fost schimbate noi acu 10000km si de face ungerea am scos joja si sare ulei din mom in care pornesc motorul
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.6 8v
2008
- B83ZYU
|
|
D2ani |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 21 February 05 ![]() |
salutare. am aceeasi problema cu dacia mea din 89. m-am uitat la toate, singurul lucru neverificat a ramas tot lantul de distributie si intinzatorul. acum un an mecanicul mi-a spus ca lantul este cam uzat si ca s-ar putea sa inceapa sa bata cind este motorul rece. si asta cred ca si face. daca motorul este si numai caldut nu bate nimic. dupa multe ore da stat imi bate , in special dimineata. cineva imi spusese sa ma uit si la nivelul de ulei din cutie, daca este prea putin, pina isi face ungerea bate.dar ulei aveam in cutie peste,culbutorii i-am reglat...acum ce sa spun...impresia mea este ca bate undeva in zona delcoului. pinionul delcou l-am verificat si nu pare uzat nici interior nici exterior.
|
--------------------
dacia
nova gt
1998
- b16rgw
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#5
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Pai tot cam aceeasi problema am si eu, imi bate motorul la pornirea la rece timp de cate-va secunde ( 2-3... niciodata mai mult de 5 secunde ).
Oricum Daciuta am cumparat-o acum o saptamana, si trebuie sa ii fac setul, ca e dus ( consuma mult ). |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
vyper |
![]()
Post
#6
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
si a mea face la fel...io nu cred ca e nici din distributie nici din lantz...cred ca e asa numitul start uscat al motorului...multe au problema asta...asta e e dacie. la mine bate de cand iam facut motoru asa ca nu te impacienta...laso asa cat timp sa inverte roata chestia e sa no turezi atunci sa o lasi sa isi ia ulei...io am facut motoru acu 4 ani si a luat saracu la turatii deci nnu are nimic...pararea mea e sa nu umbli in el ca nu are nici un rost
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
e din linie!
atentie cum porniti motorul la rece, nu trebuie turat deloc! ce presiune de ulei va indica ceasul? |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
gt_ |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 51 Joined: 27 August 05 ![]() |
frate EU (nu YO) am presiune 6 la pornire dupa aia scade la 2 ,2 si ceva , tin sa mentionez ca am schimbat ulei cand trebuia nu am bagatt ulei romanesc niciodata in ea schimbat filtru la fiecare schimb de ulei, am mai spus o data am toata distributia de 10000km.
This post has been edited by diaconuliviu: 28 Jun 2006, 12:34 |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.6 8v
2008
- B83ZYU
|
|
D2ani |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 110 Joined: 21 February 05 ![]() |
salutare. nu confund bataia de la pornire cu bataia de lipsa ulei in rampa.aia este distincta si dureaza fix 2 sec. cind porneste motorul, acul sare la presiune la maxim, inca putin si iese din cadran. pe masura ce se incalzeste motorul si uleiul din el scade la prima linie (la ralanti) si la a doua in turatie maxima (4000rpm).niciodata nu a iesit din aceste limite, poate doar daca am fortat-o vreodata peste 4000. setul l-am schimbat anul trecut plus arbore cotit,planare chiulasa, iar mecanicul a spus ca numai lantul de distributie, pinioanele si intinzatorul mai sint cam duse (n-am mai avut bani sale schimb).in rest, la ralanti, pot sa pun paharul cu apa pe motor.
|
--------------------
dacia
nova gt
1998
- b16rgw
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#10
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
D2ani ... presiunea la ulei trebuie sa fie ceva mai mare ... la 4000 trebuie sa bata spre 6 .... chiar daca este cald motorul.
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#11
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Pls help. Tot nu sunt lamurit, pornesc motorul, la rece, si imi bate ceva la el, nu stiu sigur ce sau care ar fi cauza. Nu bate mai mult de 3-4 secunde ( desi e cam mult 4 secunde ). Din cate am citit mai sus nu trebuie turat in momentul acela, eu tocmai asta fac ( pentru ca nu mai are viata multa setul ala
![]() Deci pana la urma de la ce anume vine acea bataie? Oricum trebuie sa rectific arborele, voi inlocui lantul de distributie si pinioanele si desigur ma voi asigura ca pompa de ulei functioneaza la parametrii normali. Ce trebuie sa fac sa nu se mai auda aceea bataie la rece. Pentru ca pana luni imi voi face motorul si nu vreau sa am "neplaceri". |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
gabi1 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 399 Joined: 19 April 06 From: NEAMT ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 3 Jul 2006, 23:55) Pls help. Tot nu sunt lamurit, pornesc motorul, la rece, si imi bate ceva la el, nu stiu sigur ce sau care ar fi cauza. Nu bate mai mult de 3-4 secunde ( desi e cam mult 4 secunde ). Din cate am citit mai sus nu trebuie turat in momentul acela, eu tocmai asta fac ( pentru ca nu mai are viata multa setul ala ![]() Deci pana la urma de la ce anume vine acea bataie? Oricum trebuie sa rectific arborele, voi inlocui lantul de distributie si pinioanele si desigur ma voi asigura ca pompa de ulei functioneaza la parametrii normali. Ce trebuie sa fac sa nu se mai auda aceea bataie la rece. Pentru ca pana luni imi voi face motorul si nu vreau sa am "neplaceri". De la cuzinetii de biela vine bataia la pornire.Eu am forjat un motor in starea asta ,pe o zi calduroasa si am ramas fara presiune la ulei deloc iar bataile se auzeau intruna mai rau ca la diezel.De nevoie a trebuit sa mai vin si acasa(vreo 50 km) .Am schimbat pompa de ulei dar fara nici un rezultat.DUpa inca 600 de km de trancaneala am desfacut motorul si am gasit cuzinetii imbarligati pe dupa capacele de biela iar supapele de la chiulasa le miscai cu mina.Bineinteles ca nu am mai facut nimic cu motorul ca oricum era ff vechi. Deci aveti grija daca vi se aprinde becul de la ulei la ralanti sa nu faceti ca mine. |
--------------------
1310 / Nova GT '99 /
FORD Focus2 2005 1.6TDCI
...
- nt-yy-yyy
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#13
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Deci cu alte cuvinte e de la arbore, biele. De la fostul proprietar am primit recomandarea sa ii rectific arborele si sa ii fac motorul.
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
BAtaia e de la lipsa de ulei. Pana amorseaza pompa. Poate fi si de la supapa aia cu bila de la pompa, ce nu lasa uleiul sa se scurga in baie. Nu mai etanseaza si motorul porneste pe uscat.
This post has been edited by argon: 4 Jul 2006, 07:23 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sobolan |
![]()
Post
#15
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
daca ar fi din linie ar avea pres. mica la ulei ! dar ce zice el acolo pare a fi mai mult o bataie a fustei pistonului in cilindru (timp de 10 sec la pornire). asa face si a mea si nu e un pericol. merg asa de vreo 10 000 km.deasemeni pote fi si o bataie de tachet ,pana urca uleiu in rampa.
putin offtopic: pres. mica la ulei pote fi de la linie, bucsi ax came uzate,pompa ulei uzata sau defecta sau in ultim caz ulei necorespunzator. |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#16
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Bataia de tachet, din cate stiu eu nu are un sunet infundat gros. Bataia de tachet are un sunet subtire, ritmic de frecventa inalta. La pornirea mea la rece bate ceva... o piesa mare cred...arborele
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#17
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 4 Jul 2006, 08:34) Bataia de tachet, din cate stiu eu nu are un sunet infundat gros. Bataia de tachet are un sunet subtire, ritmic de frecventa inalta. La pornirea mea la rece bate ceva... o piesa mare cred...arborele ![]() nu bate arborele ! arborele oricum nu bate iar daca are toleranta mare in cuzineti(linia defectuoasa) nu ai pres la ulei ! ai bataie de fusta de piston !nu e periculos...las-o mai usor la rece.... LINIA este ansamblul lagar prin alunecare fus vibrochen si capac bloc motor |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Fusta si boltul in piston bat ceva mai subtire. La fel si tachetii.
Bataie mai groasa pina "ia ulei" e de la cuzineti. De regula de biela. Jocul nu e foarte mare incit presiunea in mers nu scade foarte tare. Se va mari pe masura cresterii uzurii. Posibil sa fie numai un cuzinet, de regula la cilindrul 1, cel mai departat de pompa, ale carui lagare se "umplu" ultimele. Si o spun din experienta mea, asta iarna am pierdut uleiul, am mers 1/2 km-1km cu ulei putin/lipsa, norocul a fost ca era ger, pelicula n-a disparut complet, motorul nu s-a blocat. Bataia insa s-a manifestat audibil acum vreo 2-3 luni. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#19
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
In cazul asta trebuie sa rectific neaparat arborele
![]() Nu stiti voi cum-va, cam cat costa rectificarea lui la r1 ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
sobolan |
![]()
Post
#20
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
eu mi-am schimbat semicuzinetii la manetoane (biela)asta primavara si tot am zgomotu asta ....si merg asa.....
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
sobolan: dar arborele macar l-ai masurat? ca de rectificat nu cred.
europe_: arborele se masoara si dupa asta se stabileste cota de rectificare sau necesitatea ei. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
sobolan |
![]()
Post
#22
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 4 Jul 2006, 11:00) sobolan: dar arborele macar l-ai masurat? ca de rectificat nu cred. europe_: arborele se masoara si dupa asta se stabileste cota de rectificare sau necesitatea ei. nu l-am masurat .arborele e la cota st. nu am considerat ca e necesar din cauza ca am vreo 45 000km si nu cred ca s-a dus asa repede. eu am dat baia jos am scos capacele la biela am schimbat semicuzinetii vechi (se imping cu cei noi) si nu am demontat linia..... |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#23
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#24
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Am fost cu arborele la rectificat, ( nu eu, mecanicu` ) si mi-a spus ca s-au uitat aia de acolo la el vreo 2 minute, au dat cu el de pamant de vreo 2-3 ori si au zis ca e fisurat ori la palierul din mijloc, ori la capete
![]() ![]() Cam ce mai pot face acum? E vreo 190 ron nou... ![]() QUOTE nu bate arborele ! arborele oricum nu bate iar daca are toleranta mare in cuzineti(linia defectuoasa) nu ai pres la ulei ! ai bataie de fusta de piston !nu e periculos...las-o mai usor la rece.... @sobolan uite care pot fi efectele daca motorul bate la rece, nu bat fustele la pistoane, ci arborele. Eu am luat masina de la unchiumeo, si la el a inceput sa bata cam cu vreo luna inainte sa mi-o vanda mie, iar mecanicul a zis ca imediat trebuia sa schimbe pompa de ulei. Asta e sfatul pe care l-am primit, daca arborele bate la rece, trebuie schimbata de urgenta pompa de ulei! ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 19 Jul 2006, 12:55) Am fost cu arborele la rectificat, ( nu eu, mecanicu` ) si mi-a spus ca s-au uitat aia de acolo la el vreo 2 minute, au dat cu el de pamant de vreo 2-3 ori si au zis ca e fisurat ori la palierul din mijloc, ori la capete ![]() ![]() [...] 1. Testul cu datul de pamint nu l-am auzit/intilnit. E o dovada a profesionalismului alora. Cei cu ureche folosesc metoda agatarii arborelui cu un cablu subtire si lovirea cu ciocan din cauciuc sau metalic dar mic, urmarind sunetul. In fine, trecem peste. Daca ai avea/gasi pe undeva acele doua spray-uri "penetrant" (e rosu) si "developant"-alb, folosit in defectoscopie, ti-as sugera un test de fisura. 2. Totusi se poate mai ieftin: unul SH, masurat, rectificat - mergi cu cineva care cunoaste sa-l aleaga. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#26
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Am incercat si eu acasa metoda alora de a urmarii sunetul, si era un sunet care dura aproape o secunda, nu stiu cum sa explic sunetul...
![]() Ma duc in cate-va ore la niste meseriasi in cartier, poate fac schimb cu altul, plus diferenta. This post has been edited by EUROPE_: 19 Jul 2006, 13:19 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#28
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Am fost la un ateleier de rectificat arbori, chiulase ( meseriasi din cartier ) si mi-au spus ca arborele nu isi scoate sunetul, dar ei zic ca nu e fisurat. L-au verificat de fata cu mine, in doua metode, cu ulei, cu ciocanul... .
L-au masurat si mi-au dat un diagnostic, trebuie rectificat la r1, si fisurat nu pare a fi ( zic si eu ce zic si ei ). Au zis ca sunetul pe care il scoate posibil sa fie de la uleiul ars de pe el... Acum asta e , daca e fisurat il schimb alta data, posibil in cate-va luni ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:05 |