Coborare garda sol pentru berlina
![]() ![]() ![]() |
Coborare garda sol pentru berlina
Muttley |
![]()
Post
#121
|
||
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|||
AAlpine1 |
![]()
Post
#122
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
dacia BEM are suspensia facuta de 6-7 ani....... (sa ma corecteze daca gresesc) si nu are probleme, eu o am de vreo 2-3 suspensia facuta......rob la fel, altii la fel si tot asa....... oalele sunt rezistente.....
este foarte neinspirat sa faci masina lowrider si sa nu ai amortizoarele intarite...... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Muttley |
![]()
Post
#123
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Da mai, da' voi aveti si alte arcuri, mult mai tari. Cel putin una dintre masinile enumerate de tine asa le are. Nu se lasa deloc si in mers scutura binisor pe denivelari.
Eu unu' nu vreau sa intaresc amortizoarele. Vreau doar sa tai din arcurile originale. Pt stabilitate am bare antiruliu mai groase. Crezi ca s-ar comporta aiurea fara sa modific amortizoarele? ![]() This post has been edited by Muttley: 22 Mar 2007, 17:35 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
stoianovmi |
![]()
Post
#124
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 26 April 05 From: Bocsa ![]() |
Nu pot sa spun ca sunt nemultumit de suspensie si am taiat din arcuri doar de dragul de a o lasa mai jos.
Masina e destul de stabila,pot spune ca se simte diferenta fata de cum era inainte, pe langa arcuri conteaza sa ai si amortizoarele bune, geometria rotilor facuta corect.Cu masina merg zilnic si nu am vrut sa o duc la extrem,bineinteles daca vrei performanta,poti modifica amortizoarele si o poti face cat de rigida vrei. L.E.Am uitat sa specific ca pe spate am arcuri de fata mai "obosite",din care am taiat 2 spire,cu 3 persoane pe locurile din spate de greutate medie,nu se lasa foarte mult masina. Am pus si o poza: This post has been edited by stoianovmi: 22 Mar 2007, 19:07 Attached thumbnail(s) IMG_0082.JPG ( Size: 65.09k ) Number of downloads: 842 |
--------------------
dacia
1300
- cs 03 zxk
1983
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#125
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(Muttley @ 22 Mar 2007, 17:27) daca nu ai amortizoarele duse adica pompa de flit sau seringa etc nu ai nici o problema numai ca depinde cat de tari sunt arcurile........ adica daca tai din ele si sunt obosite sa nu ai surprize cand mai incarci masina cu cateceva sa stai cu ea pe jos........... de ex eu am testat cu arcuri vechi suspensia si cand am ajuns la ce rezultat doream mi-am cumparat arcuri noi.......tragi singur concluziile (daca vrei) |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Paul_ |
![]()
Post
#126
|
Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 9 June 05 ![]() |
de 2 ani am suspensia amortizoare intarite sport etc. cursa tijei scurtata arcuri scurtate gume 175/60 arcuri de papuc parca vad ca o sa regret ca am postat ca o sa imi sara toti in cap
![]() Attached thumbnail(s) DSC03224.jpg ( Size: 39.38k ) Number of downloads: 828 |
--------------------
dacia
1310
- CJ 01 HUA
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#127
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
arcuri nova spate PE FATA
arcuri de fata(berlina...break) taiate MULT pe spate cu 2 persoane in spate janta ajunge la nivelul aripii ps:am amortizoare de fabrica STOCK nu se compara cu garda de fabrica...e mult mai stabila chiar si asa fara amortizoare intarite! cred ca am zis de N ori varianta asta de arcuri si au mai zis multi altii inaintea mea dar lumea nu cauta...nu are chef sa citeasca prefera sa deschida topicuri aiurea! Attached thumbnail(s) Picture_0013__9_.jpg ( Size: 220.52k ) Number of downloads: 907 |
--------------------
ex Dacia
1310
- B 70 W R C
1980 LS MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#128
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
ba tu ne minti .................. veneai de la piata...........in poza asta
![]() |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#129
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
amotizoarele le-ai schimbat pe toate sau doar pe spate?
|
--------------------
Dacia
1310
- B 17 M..
'90 TLX cu Dacia in suflet...
|
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#130
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
mai am o nelamurire...arcurile de nova cu ce sunt diferite de cele de berlina?sunt mai tari?sunt mai scurte cand sunt puse?
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- B 17 M..
'90 TLX cu Dacia in suflet...
|
|
KTC |
![]()
Post
#131
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 3 May 06 From: BUC -IF ![]() |
In sfarsit pun si eu poze.
Eu am taiat doar 1.5 spire pentru ca nu puteam sa ma hotarasc. o spira mi se parea putin si doua prea mult. Am noroc ca ma tine caroserioa si nu am probleme cu rugina. Pana acum mi-au rezistat prelungirile si nu am avut probleme mari cu ea la gropi. Pe spate cred ca o sa-mi bag arcuri de fata cu doua spire taiate. Cele de spate sunt prea moi si putin cam inalte. Inainte arata foarte oribil, ziceai ca-i vapor cu suspensia originala, numai buna de carat cartofi si rosii pentru piata. Acum e alta viata. This post has been edited by KTC: 30 Mar 2007, 23:18 Attached thumbnail(s) DSC02574.JPG ( Size: 114.26k ) Number of downloads: 751 DSC02580.JPG ( Size: 100.62k ) Number of downloads: 573 DSC02581.JPG ( Size: 112.92k ) Number of downloads: 376 DSC02589.JPG ( Size: 109.61k ) Number of downloads: 356 DSC02590.JPG ( Size: 99.13k ) Number of downloads: 282 |
--------------------
Dacia
1310
- IF 75 KTC
`85 (54cp) BMW 325i `93 (192cp) - B 95 KTC
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#132
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Baietii din Dr Taberei parese ca au lansat o moda a daciilor lowrider
![]() Attached thumbnail(s) P1190548.JPG ( Size: 217.1k ) Number of downloads: 538 |
--------------------
Dacia
1310 RACING
- B 34 SGM
1991 full fara piele www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#133
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
- B 34 SGM
1991 full fara piele www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
daciaclub-Venom |
![]()
Post
#134
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 4 March 06 ![]() |
Im Back:D bun trebuie sa ma pun pe treaba!! e cineva din bacau care ma poate ajuta cu masina?? Performanta nu kitch exterior!! Suspensii,injectie ceva....Deci m-ar interesa o injectie care se poate monta pe dacie are cineva de vanzare sau stie unde pot gasii?? soryy ca sunt putin off topic
This post has been edited by daciaclub-Venom: 1 Apr 2007, 00:27 |
--------------------
Dacia
1300
- bc-03- Nu sunt multumit de masina mea
|
|
nu_stiu |
![]()
Post
#135
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 16 March 07 From: Mizil ![]() |
KTC tot asa am facaut si io , ma rog 2 spire fata dar mergea mai mult si sta la fel ca a ta, cu toate ca am fost la munte cu ea si am bagaro prin niste groape si cam atinge dar............. se merita
|
--------------------
bmw
320
- PH 06 ANI
2000
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#136
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
o intrebare, daca lasati garda la sol mai joasa, in bucuresti prin gropile care le avem in oras nu va freaca rotile din spate de aripa ?
|
--------------------
Dacia
Logan
- EDH
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
daciaclub-Venom |
![]() ![]()
Post
#137
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 4 March 06 ![]() |
mutati-va in Bacau atunci...,95% din strazi sunt bune!!
This post has been edited by daciaclub-Venom: 1 Apr 2007, 22:49 |
--------------------
Dacia
1300
- bc-03- Nu sunt multumit de masina mea
|
|
leo_bem |
![]()
Post
#138
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 20 June 05 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
- BEM GOD is a DJ
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#139
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
leo cum face la curbe si la gropi ?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
- EDH
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#140
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
GTX |
![]()
Post
#141
|
![]() membru retras Group: Members Posts: 204 Joined: 20 June 06 ![]() |
Daca tai din arcuri fata-spate,si pun bata de torsiune de papuc fata si 2 pe spate.are ceva? sa las amortizoarele stock.
|
--------------------
Dacia
Opel Astra 2001
1998 berlina www.tuning-pe.net
|
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#142
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
da..si eu stiu ca are si habar n-am ce e pe acolo...o sa apese barile alea pe bielete si pe alte ce o mai fi...si nu e bine...trebuie si amortizoarele intarite...ca altfel masina se inclina la curbe.....(daca am spus prostii...nu dati)
|
--------------------
Dacia
1310
- B 17 M..
'90 TLX cu Dacia in suflet...
|
|
nu_stiu |
![]()
Post
#143
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 292 Joined: 16 March 07 From: Mizil ![]() |
nu zici prostii , se simte si cu barile de torsiune dar sunt esentiale amortizoarele nu e neaparat nevoie de unele sport dar trebe sa fie bune!!!
|
--------------------
bmw
320
- PH 06 ANI
2000
|
|
MECCA |
![]()
Post
#144
|
![]() VOLVO.FOR LIFE ! Group: Members Posts: 538 Joined: 25 November 06 From: de la mare/tkg/cta ![]() |
am auzit ca pe spate se pot pune doua bari stabilizatoare,sau niste adaptari ceva ca sa fie mai stabila.Sti cineva ceva legat de asta.
Si inca o intrebare.Pe spate garda e buna, dar pe fata e cam mare.Pot sa fac ceva cu arcurile astea de pe ea sa o cobor mai jos??Cineva mi-a zis sa slabesc basculele sa urc doua persoane pe fata si apoi sa strang inapoi basculele, si masina o sa ramana asa.Dar ma gandesc daca nu se duc naibii bucsile.Niste sfaturi va rog. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
- CT-06-PTY
1987 DACIA MOTOR DUBLU V8, 5 CILINDRI, 4 PRISME SI UN TETRAEDRU SPORT.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#145
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Pentru bare antiruliu ai un topic complet. Idei si mai ales solutii sunt destule.
Acel cineva te-a invatat cum sa-ti faci praf bucsele. Regula - flexiblocurile din articulatii se strang in stare libera (suspensie in aer). Pe fata, daca nu vrei interventii la arcuri, poti s-o cobori max 20 mm scurtand filetul amortizorului care intra-n T. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
fiderzen |
![]()
Post
#146
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
lowriderii din dr. taberei...bine...aew nu mai este(are alte numere si este la altcineva),sgm arata altfel...iar BEM..este neschimbat
![]() si dacia unui membru de pe aici..unii poate o stiti ![]() ![]() Attached thumbnail(s) Imag041.jpg ( Size: 42.25k ) Number of downloads: 544 DSC05385.jpg ( Size: 97.51k ) Number of downloads: 598 DSC05388.jpg ( Size: 102.38k ) Number of downloads: 564 DSC05436.jpg ( Size: 61.42k ) Number of downloads: 527 |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
Siconi |
![]()
Post
#147
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Care zici ca-i a ta, in afara de a lui Leo si de a lui Robert, pe care le stiu deja? Sunt un pic derutat ca vad in avatar o poza cu o Dacie rosie, iar in pozele postate nu e nici una de aceasta culoare... sau poate nu e masina ta ?!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
- BHH-xxxx (Texas)
2006 Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
fiderzen |
![]()
Post
#148
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari ![]() |
aia rosie e a mea din avatar:) ..e neinteresanta..nu are rost sa o pun:P
|
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
argon |
![]()
Post
#149
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
aia cu jenti albe arata ca Daciile ce vin dimineata cu marfa in piata
![]() E prea lasata de spate, sau prea ridicata de fata, cum vreti sa-i spuneti, sau poate jantele alea penale o fac sa arate asa nasol..cauciucuri cu taloane diferite...e o varza acolo ![]() Restul sunt OK. |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#150
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Mai zi uai argon, ca le zici bine.
Masina-i a lu' SiloS ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 17:27 |