Coborare garda sol pentru berlina
![]() ![]() ![]() |
Coborare garda sol pentru berlina
Siconi |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
|
||
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|||
cristian8905 |
![]()
Post
#452
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 10 December 09 ![]() |
bai fratilor am si eu o nelamuriare................care este teu d la telescop??....defapt am o idee care e........... ca am fost la mecanic si mia zis ca cica tre schimbat.....se poate desface si schimba??...si puneti si o poza cei care stiti la ce se referea........ms
|
--------------------
Dacia
Dacia
1400
|
|
ment |
![]()
Post
#453
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 12 June 08 From: Bucuresti, Diham - Morarilor ![]() |
T-ul se infileteaza in partea inferioara a amortizorului, si prin el trece surubul ala lung care tine si bieleta antiruliu.. Uite poza dar nu de pe masina.
22042010232.jpg ( Size: 113.39k ) Number of downloads: 1152 22042010233.jpg ( Size: 241.88k ) Number of downloads: 1267 Se uzeaza relativ repede, se poate schimba destul de lejer si in regim propriu fara scule speciale. |
--------------------
Dacia
1310
1989 unu.trei dat pe ulei :D..
1984 Golf Mk2 GTi 1.8 2007 Kia C'eed 1.6 CRDi |
|
cristian8905 |
![]()
Post
#454
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 10 December 09 ![]() |
banuiam eu.........ms................si logic ar fi daca schimb teu ar tre schimbata si biletea anitruliu nu?
![]() |
--------------------
Dacia
Dacia
1400
|
|
Dacia Motorsport |
![]()
Post
#455
|
![]() Partidul Roman De Motorsport Group: Members Posts: 24 Joined: 26 January 10 From: Bucuresti ![]() |
(ment) lasami un numar de telefon pe privat sau id-ul de mes sa te intreb ceva
|
--------------------
Dacia raliu
1.4 Alpine&Dellorto45
1996
- ACR
|
|
amx_te_vad |
![]() ![]()
Post
#456
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 4 December 10 ![]() |
La o dacie 1310 cu arcuri putin cam slabe, se pot taia 2 spire si pe fata si pe spate, plus telescoape intarite? Vreau stabilitate, dar si putin confort. (aici sunt multe gropi
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995
- OT ** MIH
|
|
SiloS |
![]()
Post
#457
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Imi pare rau, nu exista solutie de mijloc.
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Siconi |
![]()
Post
#458
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Ai de ales, cum spunea si colegu' de mai sus: ori confort si suspensie mai moale/slaba, ori stabilitate si suspensie mai tare. Daca faci ceea ce ai enuntat in ultimul tau post (cel cu nr. 456) vei obtine o stabilitate ceva mai buna, dar schimbarea barelor antiruliu vor imbunatati stabilitatea masinii si mai mult. Scade confortul oricum ai lua-o. Singura cale ca sa mentii confortul si sa nu mai fie chiar atat de moale suspensia, este ca montezi piese noi: arcuri, amortizoare, bielete, bucsele toate. Vei scapa de piesele vechi, deja imbatranite de timp sau de calitate dubioasa.
Nu inseamna ca cele noi vor fi net superioare calitativ, daca te uiti in buzunar ca un bugetar. Piese de calitate vei gasi in afara tarii fabricate pentru R12, R15, R17. Bafta! |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
sspoitoru |
![]()
Post
#459
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
am taiat si eu 2 spire pe fata+indoit varful rezultat iar pe spate am taiat doar o spira
am amortizoarele stok si nu mi-a ajuns niciodata in capat masina este mult mai rigida, pe fata cel putin. dar vreau si mai jos ![]() vreau sa tai din filetul amortizorului de jos in fata iar pe spate inca o spira optez pe fata pt filetul amortizorului deoarece m-am cam chinuit sa centrez arcul dupa taiere+ca daca nu ajung amortizoarele in capat nu vreau sa inceapa acum... asa arata masina acum: This post has been edited by sspoitoru: 8 Apr 2011, 22:49 Attached thumbnail(s) P032511_17.500001.JPG ( Size: 854.29k ) Number of downloads: 961 P032511_17.560002.JPG ( Size: 933.59k ) Number of downloads: 958 |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#460
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Cred ca ajunge cat ai last-o,cat despre centrat daca ti le facea un meserias care a mai facut treaba....stia cum sa taie si ce sa faca sa nu ai treaba cu centratu.
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
sspoitoru |
![]()
Post
#461
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
e ca o capra da-o in masa
![]() vedem ce va iesi...nu am presa dar eu cred ca voi reusi procedeul va fi ca aici la postul 311 http://www.daciaclub.ro/Coborare-garda-sol...4977-s300.html# |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
am incercat azi sa fac operatiunea dar cu tot cu cele doua spire "lipsa" din arc tot nu s-a miscat amortizorul.
![]() acum caut o presa de arc... |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#463
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
am reusit azi cu ajutorul unei prese
a durat o ora jumate cu totul multumesc celor ce au au postat aici ![]() Attached thumbnail(s) P210411_12.100002.JPG ( Size: 102.06k ) Number of downloads: 715 P210411_14.340001.JPG ( Size: 858.87k ) Number of downloads: 334 P210411_14.340004.JPG ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 308 |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
Siconi |
![]()
Post
#464
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Ce anume ai facut? Iti freaca cumva in aripa? Cat ai garda la sol si cu ce cauciucuri?
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
sspoitoru |
![]()
Post
#465
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
am facut ca aici http://www.daciaclub.ro/Coborare-garda-sol...4977-s300.html#
postul 311 imi freaca umpic in partea din fata(spre bot) a aripii dar o rezolv maine ![]() cauciucuri 175/70/13 nu am masurat garda... |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#466
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
De pe spate cat ai taiat??(poza vazuta pe topicul vecin)
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#467
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
o spira fata de pozele precedente
|
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#468
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Sa lasat cam mult doar cu 2 spire taiate...eu am taiat prima oara 1 spira jumate si apoi in 3 sferturi si tot nu sa lasat atat(am arcuri de breack pe spate,sa fie asta o cauza?)
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
sspoitoru |
![]()
Post
#469
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
pai eu stiu ca la break sunt mai lungi arcurile+ ca ale mele erau cam lasate
![]() |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#470
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Cu siguranta asta e problema rfg,arcurile de break sunt mai tari ca cele de berlina.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
sspoitoru |
![]()
Post
#471
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
O mica adaugare:
Dupa operatiunea de mai sus am observat ca se auzeau niste batai cand treceam peste santurile de gaz de la mine de pe strada. Am ridicat si am descoperit ca bara antiruliu atingea in cea dintre lonjeroane,poza. Am dat-o jos(bara dintre lonjeroane) si am intors-o cu susul in jos(nu stanga-dreapta) deoarece am observat ca "umflatura" era mai mica pe partea cealalta. Acum nu mai bate. P070511_10.030001.JPG ( Size: 678.06k ) Number of downloads: 320 This post has been edited by sspoitoru: 8 May 2011, 21:21 |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
1300 |
![]()
Post
#472
|
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 November 07 From: Iasi ![]() |
Asa era si la mine cu 3 spire taiate pe fata.
|
--------------------
Dacia
1300
1975
- IS 02 JBG Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica
Lucrurile vechi dăunzează grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!! |
|
panter1 |
![]()
Post
#473
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Se poate sa imi enumerati si mie motivele pentru care va luptati atat sa lasati garda mai jos ale dacioareleor voastre??
This post has been edited by panter1: 9 May 2011, 03:17 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
Siconi |
![]()
Post
#474
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pentru ca unii desconsidera o categorie de oameni si masini, iar altii au o pasiune pentru acestea, intrebarea ta naste doua optiuni:
1. Daca intrebi din curiozitate, vei fi informat in mod eficient. 2. Daca intrebi din ironie, raspunsul va veni pe masura. Tu alegi, noi raspundem. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
panter1 |
![]()
Post
#475
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Siconi @ 9 May 2011, 09:36) Pentru ca unii desconsidera o categorie de oameni si masini, iar altii au o pasiune pentru acestea, intrebarea ta naste doua optiuni: 1. Daca intrebi din curiozitate, vei fi informat in mod eficient. 2. Daca intrebi din ironie, raspunsul va veni pe masura. Tu alegi, noi raspundem. Avand si eu tot o dacie.. nu as avea de ce sa intreb ironic ![]() Eu cred asa: Garda lasata mai jos implica alte arcuri mai tari, groase gen papuc sau dacia break(am auzit ca sunt mai groase) nici decum cele normale si taiate caci sunt si asa cam slabe si sa nu se ajunga cu podeaua pe jos cu 4-5 oameni in masina + un pepene in portbagaj deci arcurile normale clar nu fac fata deci necesta arcuri si amortizoare mai tari incat sa nu se lase la gropi si la greutate.. In plus, apar niste forte suplimentare cand se intareste suspensia, asta ar crea ceva probleme daca mergem cu jantele normale de tabla.. care sunt si asa cam subdimensionate din punct de vedere al rezistentei .. Eu unul m-am saturat sa indrept jante, chiar acum o luna am cumparat alte 2 din tabla(de fabrica nu de connex) si nu am nimic intarit la suspensie.. sunt curios cat or sa tina, ma gandesc ca daca as mai intari si suspensia o sa l-e indrept la 2 saptamani.. Nu mai zic de fortele la care si caroseria va fi supusa in + si cam am ceva dubii ca aceasta caroserie ar rezista cu brio.. M-am uitat intr-o poza mai sus la o masina care are jante de tabla intoarse si garda lasata si se vede clar ca sunt strambe/ovale si oricat le-ar indrepta posesorul tot se vor stramba ![]() Eu Daciot din fire, merg in oras(bucuresti) si la sosea dreapta cum este Bucuresti-Suceava mereu se simt jantele cum bat dupa un timp de luat gropi si chiar nu l-e iau tare, le ocolesc/incetinesc dar tot degeaba, banuiesc ca daca nu ai jange in 4 prezoane si sa fie ceva aliaj la ele apar mereu probleme care se simt la drum lung, nu mai vorbesc de confortul pierdut aferent suspensiilor tari Sunt curios cum s-ar rezolva problemele enumerate de mine mai sus.. si sper ca nu aruncati cu cartofi dupa mine ![]() This post has been edited by panter1: 9 May 2011, 11:37 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
argon |
![]()
Post
#476
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(panter1 @ 9 May 2011, 02:57) Se poate sa imi enumerati si mie motivele pentru care va luptati atat sa lasati garda mai jos ale dacioareleor voastre?? Nu e doar la Dacie, se aplica la orice masina, motiv= estetic, si in al doilea rand stabilitatea marita. Caut aca e plin netul de discutii despre suspensii sport indiferent de marca. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
maho |
![]()
Post
#477
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Pt. stabilitate marita (nu la mine, ca nu simt nevoia), eu as incerca - desi e mai complicat si cred mai scump - sa cobor centrul de greutate (CG) general al masinii. Asta nu implica neaparat coborarea garzii la sol, s-ar putea si prin usurarea masinii in partea de deasupra actualului CG, care, apropo, nu stiu unde e, o schita din partea unui cunoscator ar fi interesanta, pe net am gasit doar formule de calcul, si nu mai sunt la varsta integralelor...
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
panter1 |
![]()
Post
#478
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 9 May 2011, 11:30) Nu e doar la Dacie, se aplica la orice masina, motiv= estetic, si in al doilea rand stabilitatea marita. Caut aca e plin netul de discutii despre suspensii sport indiferent de marca. Bun, dar masinile acelea au in plus asa: 1. 4 prezoane care permit montarea a o gama variata de jante aliaj care sa si reziste noii suspensii sport.. 2. au motoare cu care tipii chiar merg tare si ii vad cum se baga prin trafic, cum depasesc, ce miscari bruste fac.. deci l-e trebuie suspensie Sport pentru stabilitate in astfel de situatii.. 3. au frane cu ce sa opreasca bolizii cu ABS, si EBD 4. multi dintre ei se strofoaca degeaba pentru ca au deja ESP si vor reusi intotdeauna sa ia o curba in mai mare viteza decat orice alta masina cu garda lasata cum ar fi o Dacie modificata 5. caroseriile la acele masini straine sunt ceva mai rezistente decat cele ale Daciilor noastre.. trebuie sa recunoastem.. Avand in vedere comparatia mea de mai sus cu alte masini si daca ne referim la Dacie, cred ca ramane decat aspectul la care daca ne gandim bine... + o groaza de probleme aparute din cauza modificarilor, fara prea multe satisfactii notabile pentru munca depusa.. eu unul.. cred ca am sa o las asa simpla cum este si sa o pastrez in stare buna cat mai mult timp, imi cer scuze daca am deranjat pe cineva This post has been edited by panter1: 9 May 2011, 12:06 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
argon |
![]()
Post
#479
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Exista suspensie sport de Matiz, de fabrica, nu taiat arcuri sau carpit amortizoare..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
hyena |
![]()
Post
#480
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
eu in afara de posibilitatea de a ma "catara" pe bordurile lu videanu nu cred ca am avut decat de castigat...
masina e mult mai stabila in curbe si in general la viteze mari... iar acrurile de NOVA pe care le-am pus sunt mult mai tari decat cele de dacie asa ca pot sa "car"cu ea mult mai mult decat atunci cand era cocotata |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 15:49 |