Coborare garda sol pentru berlina
![]() ![]() ![]() |
Coborare garda sol pentru berlina
1300 |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 12 November 07 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1975
- IS 02 JBG Dacia 1300 @ 1975 fratuzoaica
Lucrurile vechi dăunzează grav gunoaielor moderne!!!!!!!!!!! |
|||
bdzz |
![]()
Post
#482
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 November 11 ![]() |
salut.. o intrebare.. am doua arcuri noi de fata. ma gandeam sa le pun in fata taiata o spira si cele vechi de fata tai din ele si sa le pun in spate.. amortizoarele sunt cele originale din 85. cat de mult o sa se lase/nu mai pot urca cu 5 persoane in masina ? 1310 TX
|
--------------------
Dacia
1310
1310
|
|
hyena |
![]()
Post
#483
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
eu am avut de fata pe spate taiate 2,5 spire si mergeam lejer cu 5 persoane si bagaj... la gropi mai meri imi atingea in contraaripile alea de plasti dar in rest nu erau probleme
Attached thumbnail(s) SANY0362.JPG ( Size: 343.66k ) Number of downloads: 739 |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
aditza579 |
![]()
Post
#484
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Poti merge cu 5 persoane in masina, daca ai arcuri de fata taiatee, deoarece au o duritate mult superioara celor de spate, si daca nu ai carenaje cum avea @hyena, nu o sa iti atinga. Succes.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#485
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
2.5 spire spate si 1 spira pe fata parca era nu?
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
hyena |
![]()
Post
#486
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
e mult 2,5 pe spate eu zic ca 2 ajung
|
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#487
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
2.5 spate atat tai,nu stiu fata cat sa tai
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
sspoitoru |
![]()
Post
#488
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.788 Joined: 8 April 08 From: Brasov ![]() |
2 spire, cam asa si apoi spatele il iei din aproape in aproape pana ajungi cu masina dreapta sau cum o vrei tu....
eu am taiat 2 pe fata+varful spirei indoit la autogen si dupa un an si ceva am taiat si din filetul de jos al amortizorului .... pe spate intai am scos inaltatoarele, dupa vreo 6 luni am taiat o spira iar dupa inca un an inca o spira pana am ajuns la rezultatul dorit ![]() spor la treaba |
--------------------
Membru cu
rugina turbata
...Dacia 1310
- TLX 1987
|
|
Siconi |
![]()
Post
#489
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Cam lent procedeul tau... insa dupa calcule, vedem "reteta" folosita in cazul tau.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#490
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
pai pe spate am scos inaltatoarele si am arcuri de fata taiat 1 spira din ele.O sa tai pe fata 1.5 sa vad cum sta si dupaia tai spatele sa stea drept ,numi place sa stea nici ridicat nici mai jos spatele.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
aditza579 |
![]()
Post
#491
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Totul se rezuma la a incerca. Eu zic ca pe fata poti sa tai mai mult de o spira, iar pe spate, chiar si 2-2.5 este bine.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
raul93 |
![]()
Post
#492
|
Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 2 January 09 ![]() |
cea maibunametoda de suspensiespor pedacia este aceea de a pune arcuri de bmw 316 pe fata si de astra f pe spate fara a schimba telescoapele
|
--------------------
dacia
berlina
99
- DJ 04 KPC
|
|
hyena |
![]()
Post
#493
|
![]() Old School Fan Group: Members Posts: 2.556 Joined: 25 September 08 From: B. Ghencea ![]() |
de obicei se cauta cea mai ieftina nu cea mai buna
![]() |
--------------------
Dacia/Dacia/Suzuki
1310MLS/750s BIG
1986/1989
- B986ZBY Dacia mea 1310 '86 http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=126&t=223323&st=0#entry3169331
EX Dacia 1310 '98 /index.php?showtopic=160866&st=330 |
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#494
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
Pai teoretic daca tai pe fata 2.5 nu atat ar trebui si pe spate? ca masina acuma sta drept :|
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
aditza579 |
![]()
Post
#495
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Nu, daca ai arcuri de fata pe spate si tai egal, nu o sa stea drept, o sa stea mai inclinata de fata.
|
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#496
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Eu pe fata am 3 spire taiate.....
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#497
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
QUOTE(aditza579 @ 16 Dec 2011, 22:30) Nu, daca ai arcuri de fata pe spate si tai egal, nu o sa stea drept, o sa stea mai inclinata de fata. Bine ma refereamm la cum e acuma,adica am pe fata normale si pe spate taiate din ele si sta drept,deasta ziceam ca acuma daca tai 2 pe fata si 2 pe spate ar trebui sa stea egal ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
aditza579 |
![]()
Post
#498
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 30 January 11 From: Bucuresti ![]() |
Da, normal, o sa stea drept, daca le-ai egalat deja.
QUOTE(br17rfg @ 16 Dec 2011, 23:15) Nu stiam ca ai 3, dar arata foarte bine masina ta cu 3 spire taiate. Am pus si o poza pentru cei ce nu-ti cunosc masina, ca sa se vada. Sper ca nu te superi. This post has been edited by aditza579: 17 Dec 2011, 11:14 Attached thumbnail(s) Photo1675.jpg ( Size: 319.02k ) Number of downloads: 595 |
--------------------
Dacia
1610
RS '99
- Under construction "Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
|
|
br17rfg |
![]()
Post
#499
|
![]() be right back Group: Members Posts: 808 Joined: 11 November 07 ![]() |
Nu ma supar stai linistit...pe spate am arcuri de fata de hyndai accent 2006 si sunt foarte multumit....
|
--------------------
DACIA
................
..................... to be or not to be...this is the question....
|
|
gglu |
![]()
Post
#500
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 1 February 12 ![]() |
QUOTE(Muttley @ 20 May 2009, 20:17) C-o fi transplant de maduva taierea arcurilor ![]() [attachmentid=1627525080] [attachmentid=1627525081] [attachmentid=1627525082] Parerea mea: - se taie numar intreg de spire, ca sa ajunga capatul in aceeasi pozitie. Acolo exista un opritor. Ori exista si-n partea opusa? ![]() - se verifica daca la ridicarea masinii pe elevator, arcurile sunt tensionate. Ori daca se taie prea mult si ajung sa balangane, clar e de rau - eu sunt de parere ca trebuiesc aplatizate. Doar asa rezulta un arc identic cu originalul ca forma. Rezultat final - un arc mai scurt si mai tare. Cu ce te omoara asa ceva? ![]() asa am procedat si eu ...sunt curios cum se numeste ziarul... |
--------------------
dacia
1310 CLS
1988
- VL 41 GAV
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 09:39 |