Coborare garda sol pentru berlina
![]() ![]() ![]() |
Coborare garda sol pentru berlina
ydaniel |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
||
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|||
papamuntz991 |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
ma scuzati ca sunt impertinent...dar chiar daca sunteti cunoscatori in materie...unii chiar vor sa afle lucruri serioase...si daca nu puteti sa raspundeti la o intrebare cu privire la ce ati facut voi pe masinile voastre...
![]() |
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#63
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
De parca tu ai fi rasfoit tot forumul asta cat e el de mare si nu ai gasit nici o informatie despre masina lui Aalpine .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
Tapu |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 26 February 05 ![]() |
ce am facut la masina mea...pe fata arcuri de opel corsa (mentionez e diesel adica arcurile din cate stiu eu sunt mai tari ) ma refer la cele dupa fata care se potrivesc perfect pe amortizoarele de la dacie-fata...iar pe spate arcurile de fata din care am taiat 3.5 spire dar fara amortizoare intarite nu faci nici o treaba ar trebuie sa te ocupi si de problema asta iar pe fata dc poti sa scurtezi din tija amortizorului dupa aceste modificari o sa rezule o garda la sol foarte mica iar prin bucuresti cam greu de mers cu masina asta in cazu meu avand o bara fata din fibra desi ma gandesc sa o schimb sa trec la una clasica ..ating pe stradutele asfaltate din bucuresti
This post has been edited by Tapu: 19 Mar 2007, 22:19 |
--------------------
Dacia
1310
- -
|
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
arcurile pe spate am auzit ca cel mai mult se taie cam 2 spire...si tu ai taiat 3,5?
![]() @Silos...nu am rasfoit tot forumul ca sa vad ce a facut AAlpine la masina sa...si nici nu m-am bagat in toate discutiile despre coborare garda la sol....dar probabil ca trebuie sa caut destul ca sa obtin niste informatii...ca unii nu se obosesc sa ajute si pe altii.... ![]() |
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#66
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
parca poti sa imi vezi posturile.........ce am scris in trecut..........
pe spate pt o garda la sol buna si sa stea bine pe viraje - arcuri de nova spate pt un lowrider - arcuri de nova spate taiate maxim 2 spire.....poti si mai mult dar e cel mai bine asa....... pe fata pt o garda la sol buna si sa stea bine pe viraje - arcuri de nova spate pt un lowrider - arcuri de nova spate taiate maxim 1.5 spire cu arcurile de nova o sa ai o super suspensie......... dar iti trebuie amortizoarele intarite ca altfel la fiecare viraj maturi cu ea pe strada...... 2 bari stabilizatoare pe spate........ si o bara de 19 sau 22 pe fata si totul e ok........... cauciucuri 185/60/13 /// 185/55/13 /// 175/60/13 /// lowrider 175/50/13 - daca sti sa mergi cu masina........ This post has been edited by AAlpine1: 20 Mar 2007, 08:56 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Muttley |
![]()
Post
#67
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#68
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
eeee am zis si eu sa ma dau destept...........
alte detalii nu mai dau. m-am plictisit sa scriu de "n" ori acelasi lucru.........ia mai cititi forumul sau experimentati si voi .............. This post has been edited by AAlpine1: 20 Mar 2007, 10:46 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
cosmin_cosmin_1 |
![]()
Post
#69
|
nu stiu Group: Members Posts: 309 Joined: 30 June 04 From: Valcea ![]() |
Nu se poate si alta metoda, nu cu taiat din arcuri?
De exemplu, sa se prelucreze teava pe care intra telescopul si de care e lipita tabla pe care sta arcul.Adica sa se faca un sistem asemanator cu cel de reglare la arcurile sport. In poza atasata, se vede incercuita tabla de care vorbesc eu (denumita tabla X).Se decupeaza toata partea aceea, sa ramana teava telescopului libera si dreapta (ii zic teava A). Se face la strung o alta teava (teava ![]() Tot la strung se face o piulita babana ce se poate infileta pe teava B, si de care se va suda tabla X, pe care va sta arcul. Masina va fi inaltata sau coborata in functie de cat de infiletata e piulita. Si nimeni n-a inteles nimic:) Attached thumbnail(s) suspensie1.JPG ( Size: 35.93k ) Number of downloads: 1012 suspensie_reglabila.jpg ( Size: 35.52k ) Number of downloads: 1079 |
--------------------
Opel
Tigra si corsa
anii 90
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#70
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
spor la treaba..........
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
dar de chestiile care prind 2 spire si poti sa le apropii cat vrei intre ele ce ziceti...ca niste clesti
![]() |
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
cosmin_cosmin_1 |
![]()
Post
#72
|
nu stiu Group: Members Posts: 309 Joined: 30 June 04 From: Valcea ![]() |
Sau suspensie pe aer, arcurile fiind inlocuite cu niste "air bag-uri".
Apropo, de unde se pot face rost de astfel de cauciucuri? Stie cineva? Ca alea de camioane sunt cat jumate de portbagaj. Attached thumbnail(s) aer.jpg ( Size: 48.12k ) Number of downloads: 1010 |
--------------------
Opel
Tigra si corsa
anii 90
|
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
pai si cu ce drq le umfli...ca alora de camion le ia vreo 10 minute sa se umfle...
|
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
cosmin_cosmin_1 |
![]()
Post
#74
|
nu stiu Group: Members Posts: 309 Joined: 30 June 04 From: Valcea ![]() |
Cu compresorul si butelia de aer din portbagaj.Dar ai suspensii reglabile de la buton...
http://www.universalairsuspension.com http://www.streetbeatcustoms.com/airsuspension4.html http://www.ridetech.com/ etc This post has been edited by cosmin_cosmin_1: 20 Mar 2007, 14:02 |
--------------------
Opel
Tigra si corsa
anii 90
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#75
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
alte ideei mai ai?
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
cosmin_cosmin_1 |
![]()
Post
#76
|
nu stiu Group: Members Posts: 309 Joined: 30 June 04 From: Valcea ![]() |
Referitor la suspensii,nu. Am spus si eu ce au facut altii,cu mai multa imaginatie.
|
--------------------
Opel
Tigra si corsa
anii 90
|
|
SiloS |
![]()
Post
#77
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ce ziceti de o DACIE fara suspensii ? Ca la karturi . Eventualele neregularitati ale drumului vor fi preluate de catre caroserie , care se poate torsiona, nivelul de torsionare crescand exponential cu varsta masinii .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
cosmin_cosmin_1 |
![]()
Post
#78
|
nu stiu Group: Members Posts: 309 Joined: 30 June 04 From: Valcea ![]() |
sau fara roti si cu "fusta" de-aia de hovercraft. ar cobori garda la sol destul de mult
This post has been edited by cosmin_cosmin_1: 20 Mar 2007, 14:49 |
--------------------
Opel
Tigra si corsa
anii 90
|
|
Tapu |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 26 February 05 ![]() |
si poza cu masina fara critici legate de bara,rugina sau alte cele se mai gasesc persoane de genul acesta ma refer strict la suspensie acuma
Attached thumbnail(s) DSCF0073.JPG ( Size: 166.65k ) Number of downloads: 1310 |
--------------------
Dacia
1310
- -
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Nu ai suspensie, amortizoarele sunt blocate. Asta daca nu le-ai modificat. Masina se sprijina pe tampoanele de cauciuc ale amortizoarelor. pe spate se mai misca , dar pe fata nu sigur.
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
Tapu |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 26 February 05 ![]() |
..suspensia este intarita pe fata am scurtat din amortizor ...da cursa lui este foarte mica am taiat jumatate din cauciucul care vine pe amortizor sa am o cursa cat de cat la ele la fel si pe spate la fel cu cauciucul... nu e chiar asa rigida pe cat ma asteptam pe piatra cubica este mai greu dar merge
...culmea pe fata am cat de cat suspensie mai buna ...pe spate este cam tare This post has been edited by Tapu: 20 Mar 2007, 18:55 |
--------------------
Dacia
1310
- -
|
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
@AAlpine...ce se intampla daca pun arcuri de nova (fata spate) si nu umblu la amortizoare?Cu cat se micsoreaza garda la sol cu arcuri de nova?
|
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
SiloS |
![]()
Post
#83
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
O sa faci o prostie ! MARE !
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
imi poti spune si de ce?dar daca tai din arcurile orginale fara sa umblu la amortizoare?
|
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#85
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(papamuntz991 @ 20 Mar 2007, 19:32) @AAlpine...ce se intampla daca pun arcuri de nova (fata spate) si nu umblu la amortizoare?Cu cat se micsoreaza garda la sol cu arcuri de nova? nu mai stiu.......testeaza si u...... QUOTE(SiloS @ 20 Mar 2007, 20:56) ? QUOTE(papamuntz991 @ 20 Mar 2007, 22:57) acelasi lucru testeaza........ |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Tapu |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 26 February 05 ![]() |
important este sa vrei ......astepti o zi cu soare si te apuci de lucru si astfel o sa vezi ce se intampla sau ce rezultat o sa aibe aceasta modificare..la fel am facut si eu am demontat am modificat si multumit de rezultat
|
--------------------
Dacia
1310
- -
|
|
Supapa_jR |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 685 Joined: 18 October 05 From: Bucuresti ![]() |
pai si carligele alea care agata arcul si il faci pe ce dimensiune vrei?? a vazut cineva asa ceva??mie imi par mai bune decat sa tai spire&stuff..
|
--------------------
Cagiva
STX 350 / 30cp
Enduro xt 660x SOLD www.KawaMotors.ro
|
|
SiloS |
![]()
Post
#88
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Daca pui arcuri tari si amortizoare obosite masina o sa se comporte ca naiba ... confortul o sa fie 0 . Numai aspectul o sa fie mai placut !
Daca vrei suspensie performanta , arcul trebuie sa fie "mana-n mana" cu amortizorul . Arcuri tari + amortizoare moi nu prea merge . Mai bine mai strange niste bani ... si cand o sa fie de facut treaba o sa ii montezi arcuri + amortizoare . Parerea mea . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#89
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(Supapa_jR @ 21 Mar 2007, 13:39) pai si carligele alea care agata arcul si il faci pe ce dimensiune vrei?? a vazut cineva asa ceva??mie imi par mai bune decat sa tai spire&stuff.. sa iti pui tu carlige care comprima arcul pe masina..............si la primul viraj sa auzim de tine la stiri ......... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
Muttley |
![]()
Post
#90
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(SiloS @ 21 Mar 2007, 15:24) Corect! Si cum este un echilibru precar si foarte greu de obtinut cel mai bine este sa va potoliti cu montarea de arcuri mai rigide. Sunt persoane pe forum care au incercat si pare-se ca au si reusit. Da' nu prea dau detalii cand vine vb de amortizoare. Si la capitolul asta sunt sigur ca au fost si ei la randul lor ajutati, n-au procedat prin "trial and error". Parerea mea (pt AAlpine: bazata pe intuitie proprie si neverificata in practica ![]() Eu unul asa voi proceda cand va fi sa m-ocup... |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 12:46 |