DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

17 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Coborare garda sol pentru berlina

AAlpine1
post 21 Mar 2007, 16:02
Post #91


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




daca tai putin din arc (1-2 spire) osa se intareasca arcul (de ce se intareste pentru ca nu mai lucreaza la mijloc ci mai jos.............luati un arc si studiatil cand il apasati de unde se misca etc)
daca din arcul normal de dacie tai pana la 3 spire nu este nevoie sa scurtezi tija de la amortizor sau si cartusul.

setarile de duritate ale amortizoarelor au fost gasit prin TESTE (ce inseamna teste : dus amortizorul la modificat (costat bani) pus pe masina, vazut cum se comporta masina, dat jos iarasi dus la modificat (costat bani) si tot asa).........


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 21 Mar 2007, 16:04
Post #92


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Eu pana la urma nu mai inteleg nimic. Vroiam si eu s-o aduc mai... "aproape de strazi si cartier" dar acum nu mai sunt sigur.
Ideea e urmatoarea: daca tai o spira din arcuri si las amortizoarele asa cum sunt (ele fiind bune) se intampla ceva rau?
Ma gandesc ca daca tai o spira din arc va ramane in partea de sus un varf oarecum indreptat in sus ce poate sa imi rupa oalele amortizoarelor, nu?
Suspensia va deveni mai rigida?
Eu as vrea s-o cobor putin dar fara sa pierd din comfort.

Multumesc pt. sfaturi (daca or sa fie).


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 21 Mar 2007, 16:45
Post #93


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




AAlpine, explicatia ta pt rigidizarea arcurilor odata cu taierea catorva spire e... blush.gif
Nu ca ma dau rotund, da' explicatia corecta ar fi urmatoarea:
QUOTE(Muttley @ 26 Jun 2006, 20:38)
Deci...
Un arc elicoidal este solicitat la torsiune. Adica atunci cand este comprimat, "sarma" de arc este torsionata.

Acum, imaginati-va un arc de juma' de metru inaltime cu... 10 spire active sa zicem pe care-l comprimati 10 cm. D-aici incolo tre' s-aveti putina viziune spatiala. Sa presupunem ca la aceasta solicitare, sarma arcului desfasurat se torsioneaza cu un unghi oarecare α.

Acum haideti sa zicem ca se taie 8 spire din acel arc. Raman doar doua. Presupunem ca se apasa arcul astfel incat sa se obtina aceeasi deformatie de 10 cm. Dar... din cauza lungimii mult mai mici a sarmei de arc, torsionarea sarmei va fi sub un unghi cum? Mai mare zic eu.

Cum va fi forta de apasare in acest caz???  smile.gif
*


Raspuns: mult mai mare, adica arcul e mult mai rigid. icon_mrgreen.gif

ageana, AAlpine tocmai a scris ca nu trebuie umblat la amortizoare daca se taie din arcul de dacie. Hai sa-l credem happy.gif
Cat despre sarma rezultata-n urma taierii care te gandesti ca-ti va gauri tabla... Nu ar fi un arc foarte frumos sau ortodox, da' sub nici o forma nu cred c-ar gauri ceva...
Poti incerca aplatizarea sarmei cu autogenu' dar astfel otelul de arc risti sa devina casant. Sau poti sa montezi un "inaltator" de cauciuc intre arc si oala amortizorului. Se gasesc la magazin. Dar asta obliga la taierea mai multor spire. Sau poti sa-l tai si sa-l lasi asa happy.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 21 Mar 2007, 18:17
Post #94


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Solutia pentru Dacie cu arcuri de nova spate pe fata si pe spate este buna din auzite ... dar teoretic asa nu se accentueaza comportamentul subvirator al Daciei ? Si asta pentru ca pe spate unde avem X kg/arc iar pe fata avem 1.5 Xkg/arc si arcurile au aceeasi duritate . Ideea e ca arcurile pe fata sa fie de 1.5 ori mai tari decat alea pe spate .

Arcurile originale de Dacie sunt ceva mai tari pe fata insa nu stiu nici o formula ca sa spun de cate ori e mai tare arcul de fata decat cel de spate .

Sau arcurile/bara stabilizatoare DURE pe fata si SLABE pe spate creeaza un caracter puternic SUBvirator ? Eu sunt de parere ca suspensie tare pe fata in echipa cu una slaba pe spate creeaza un comportament slab subvirator .

In concluzie, chiar daca ma repet, prin formula cu arcuri nova spate pe fata/spate se accentueaza comportamentul subvirator ?

LE: Propunerea mea pentru garda mica : arcuri taiate , tija amortizorului scurtata .

This post has been edited by SiloS: 21 Mar 2007, 18:19


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paul_
post 21 Mar 2007, 22:26
Post #95


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 9 June 05




daca tot stiti atatea de ce nu va puneti ideile in practica


--------------------
dacia 1310 - CJ 01 HUA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 21 Mar 2007, 22:49
Post #96


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Pentru ca cine si-a luat dacie, sta slab cu bugetul biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 22 Mar 2007, 06:48
Post #97


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Eu buget as avea pt un disc de flex ca sa tai arcurile, da' n-am timp si nici garaj tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 22 Mar 2007, 14:02
Post #98


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(ageana @ 21 Mar 2007, 16:04)
Eu pana la urma nu mai inteleg nimic. Vroiam si eu s-o aduc mai... "aproape de strazi si cartier" dar acum nu mai sunt sigur.
Ideea e urmatoarea: daca tai o spira din arcuri si las amortizoarele asa cum sunt (ele fiind bune) se intampla ceva rau?
Ma gandesc ca daca tai o spira din arc va ramane in partea de sus un varf oarecum indreptat in sus ce poate sa imi rupa oalele amortizoarelor, nu?
Suspensia va deveni mai rigida?
Eu as vrea s-o cobor putin dar fara sa pierd din comfort.
Multumesc pt. sfaturi (daca or sa fie).
*



si confort (asta e o gluma daca ai dacie sa vrei confort nu ?) si sport si economica si mai joaca NFS
nu recomand o suspensie mai tare si mai joasa daciilor cu caroserie tip sita.......

QUOTE(Paul_ @ 21 Mar 2007, 22:26)
daca tot stiti atatea de ce nu va puneti ideile in practica
*



ti-ai si gasit unde lumea sa isi puna ideeile in practica

QUOTE(vis-a-vis @ 21 Mar 2007, 22:49)
Pentru ca cine si-a luat dacie, sta slab cu bugetul biggrin.gif
*



nu te cred tongue.gif

QUOTE(Muttley @ 22 Mar 2007, 06:48)
Eu buget as avea pt un disc de flex ca sa tai arcurile, da' n-am timp si nici garaj  tongue.gif
*



nici eu nu am garaj, nici flex si nici timp..........dar am facut destule......

This post has been edited by AAlpine1: 22 Mar 2007, 14:03


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 22 Mar 2007, 14:23
Post #99


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Scuze se gasesc destule ... intotdeauna . Cine vrea sa faca ceva face , TACE SI FACE .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 22 Mar 2007, 14:25
Post #100


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




@AAlpine1: Ar trebui sa-ti revizuiesti atitudinea asta de "atotstiutor", si dupa parerea mea un om cu bun simt nu da sfaturi d-astea nesimtite cu "du-te si joaca NFS". Stai tu linistit... nu stii tu cati km fac eu zilnic cu masina sau cat de mult am condus eu pana acum.
Comfort... hmmm de ce nu? eu consider ca masina mea e destul de comfortabila, are suspensia destul de buna (nici nu e barca dar nici nu rupe organele in tine la gropi).
Ai vazut tu masina mea sa zici ca e "sita"...
Am zis eu ceva ca vreau sa am masina sport cu consum de scooter ?!
NU vreau sa am masina sport, vreau DECAT sa o cobor putin din cosiderente estetice.
Cred ca ai un complex de superioritate destul de dezvoltat.
Cand iti cere cineva un sfat e de preferat sa ii raspunzi omului civilizat, si daca se poate sa-l ajuti intr-un fel, sau mai bine sa taci.

Scuzati-ma somitatea Dvs. in domeniul automotive ca v-am deranjat si eu cu o intrebare.

@SiloS: si daca tac si fac o tampenie. Cum am spus, mi-e teama ca acel cap al arcului pe care o sa-l tai o sa-mi perforeze oalele si poate nu o sa se aseze asa bine.

This post has been edited by ageana: 22 Mar 2007, 14:28


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 22 Mar 2007, 14:58
Post #101


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




ageana, aplatizeaza capatul arcului cu autogenul.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 22 Mar 2007, 15:02
Post #102


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Sau imbraca capatul intr-un furtun gros , si furtunul gros in alt furtun . smile.gif .

Pentru a micsora garda la sol pe fata fara sa tai arcurile poti sa "intreprinzi" ceva in partea de jos a amortizorului .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 22 Mar 2007, 15:05
Post #103


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




oricum eu nu mai zic nimic de mult , mai faceti si voi ceva. observ ca multi nu sunt in stare de nimic. pe mine nu m-a invatat nimeni si cum de am reusit sa fac niste lucruri ? voi vreti totul la gata ......... ia mai incercati si voi pe pielea voastra...

am atitudinea asta pt ca oricum tastez degeaba ca voi tot nu o sa faceti nimic.......


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 22 Mar 2007, 15:10
Post #104


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Aalpine , ai toata dreptatea din lume in ultima propozitie din post .

Keep up the good work !


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoianovmi
post 22 Mar 2007, 15:11
Post #105


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 26 April 05
From: Bocsa




Pune arcul cu partea taiata pe taler,nu pe caroserie.Si eu am taiat din arc si nu am modificat telescoapele,asta daca tai in anumite limite.Daca vrei sa o lasi jos cum are SGM sau AAlpine ti-au spus ei ce trebuie sa faci la telescoape.

This post has been edited by stoianovmi: 22 Mar 2007, 15:13


--------------------
dacia 1300 1983 - cs 03 zxk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 22 Mar 2007, 15:14
Post #106


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Se face si fara bani, dar se numeste... cârpeală radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 22 Mar 2007, 15:25
Post #107


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Nu vreau dom`le nimic de-a gata. Aveam decat urmatoarele intrebari:
1. daca tai o spira din arc cam cat se lasa?
2. daca tai din arc o sa se mai aseze la fel de bine pe oala sau trebuie sa-i mai fac ceva?
3. nu as vrea sa modific amortizoarele. e okay daca le las asa?
4. se modifica rigiditatea suspensiei in vreun fel?

@AAlpine1: crezi ca n-am ce face la servici decat sa stau pe DC si sa pun intrebari despre "lasarea" daciei? Acu` pe bune... Vreau sa o las putin, dar daca asta va duce la ruperea oalelor amortizoarelor, la rigidizarea suspensiei foarte rau, sau la stricarea foarte rapida a amortizoarelor mai bine lasa...
Multumesc pt. eventualele raspunsuri la obiect.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 22 Mar 2007, 15:27
Post #108


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(stoianovmi @ 22 Mar 2007, 15:11)
Pune arcul cu partea taiata pe taler,nu pe caroserie.Si eu am taiat din arc si nu am modificat telescoapele,asta daca tai in anumite limite.Daca vrei sa o lasi jos cum are SGM sau AAlpine ti-au spus ei ce trebuie sa faci la telescoape.
*



lui i-a fost greu sa isi dea seama de treaba asta...........

o sa facem un tutorial de genu:
- surubul X se desface cu cheia Y
- daca afara e frig => imbracativa bine......
- etc

voi vreti sa faceti niste modificari dar nu sunteti in stare sa gasiti o solutie foarte simpla pentru o problema minora chiar neexistenta.


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 22 Mar 2007, 15:31
Post #109


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Bun bai baiatule, problema inexistenta, tutorial cu surubul se strange pe dreapta, imbracati-va daca e frig. Suntem noi oleaca tampitsei. Iertaciune ca ne-am stresat cu o problema stupida!

QUOTE(B-34-SGM @ 25 Sep 2005, 19:09)
Nu e nevoie sa le incalzesti (ca le decalesti), le tai direct, si pui cu partea taiata sus. Ai grija sa le fixezi bine sus, in prinderea aia, nu sa le pui la intamplare,ca altfel jocaca.Bafta, te asteptam in randul low-rider-ilor.
*




--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 22 Mar 2007, 15:35
Post #110


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




@AAlpine1: Deh, asa sunt eu mai prost din fire... Nu toti sunt genii ca tine.
Bun, daca pun cu partea taiata in jos nu se f**e talerul?! Nu e tot tabla?!
Hai lasa... nu mai pun intrebari pe topicu` asta. Unii din voi aveti prea multe aere, si se pare ca acel cuvant numit "modestie" nu va este cunoscut.

This post has been edited by ageana: 22 Mar 2007, 15:36


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoianovmi
post 22 Mar 2007, 15:36
Post #111


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 26 April 05
From: Bocsa




La arcul de fata daca il pui cu partea taiata sus nu cred ca o sa intre in ghidajul ala.
Talerul il indoi daca pui arcuri f tari,mai bine ti se indoaie un taler decat sa faci gaura in caroserie

This post has been edited by stoianovmi: 22 Mar 2007, 15:41


--------------------
dacia 1300 1983 - cs 03 zxk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 22 Mar 2007, 15:37
Post #112


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Cate bordeie, atatea obicee... problema este ca nu as face asa ceva... mi se pare cea mai monstruoasa tiganie...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 22 Mar 2007, 15:46
Post #113


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(ageana @ 22 Mar 2007, 15:25)
Nu vreau dom`le nimic de-a gata. Aveam decat urmatoarele intrebari:
1. daca tai o spira din arc cam cat se lasa?
2. daca tai din arc o sa se mai aseze la fel de bine pe oala sau trebuie sa-i mai fac ceva?
3. nu as vrea sa modific amortizoarele. e okay daca le las asa?
4. se modifica rigiditatea suspensiei in vreun fel?

@AAlpine1: crezi ca n-am ce face la servici decat sa stau pe DC si sa pun intrebari despre "lasarea" daciei? Acu` pe bune... Vreau sa o las putin, dar daca asta va duce la ruperea oalelor amortizoarelor, la rigidizarea suspensiei foarte rau, sau la stricarea foarte rapida a amortizoarelor mai bine lasa...
Multumesc pt. eventualele raspunsuri la obiect.
*



1. 2-3 cm
2. pui partea taiata pe amortizor
3. ok
4. masina o sa fie mai joasa o sa fie putin mai tare dar o sa fie vapor daca amortizoarele sunt duse.....

si eu sunt la munca............


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 22 Mar 2007, 15:48
Post #114


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(vis-a-vis @ 22 Mar 2007, 15:37)
Cate bordeie, atatea obicee... problema este ca nu as face asa ceva... mi se pare cea mai monstruoasa tiganie...
*



radmasa.gif radmasa.gif

vis-a-vis iarasi isi aduce contributia in discutie......


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 22 Mar 2007, 15:51
Post #115


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Multumesc. A fost asa greu? tongue.gif
O sa tai cand o sa termin cu tinichigeria, inainte de a o vopsi,


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 22 Mar 2007, 15:51
Post #116


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(ageana @ 22 Mar 2007, 15:35)
@AAlpine1: Deh, asa sunt eu mai prost din fire... Nu toti sunt genii ca tine.
Bun, daca pun cu partea taiata in jos nu se f**e talerul?! Nu e tot tabla?!
Hai lasa... nu mai pun intrebari pe topicu` asta. Unii din voi aveti prea multe aere, si se pare ca acel cuvant numit "modestie" nu va este cunoscut.
*



bai ne lesi............

pune un furtun pe arc la capetele arcului si nu o sa ai probleme, si nu o sa scartaie.....

oala de dacie (1310) e destul de rezistenta ........... nu se intampla la ce te gandesti u.......


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 22 Mar 2007, 15:54
Post #117


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(ageana @ 22 Mar 2007, 15:51)
Multumesc. A fost asa greu? tongue.gif
*




QUOTE(AAlpine1 @ 22 Mar 2007, 15:51)
bai ne lesi............
*



Dis iz fun lurk0000.gif

This post has been edited by Muttley: 22 Mar 2007, 15:55


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 22 Mar 2007, 15:55
Post #118


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(AAlpine1 @ 22 Mar 2007, 15:51)
pune un furtun pe arc la capetele arcului si nu o sa ai probleme, si nu o sa scartaie.....

oala de dacie (1310) e destul de rezistenta ........... nu se intampla la ce te gandesti u.......
*



Si cum dracu', ramane motsu ala taiat sa se infiga in taler, domn' inginer?
Esti constient ca vor surveni forte de forfecare care n-au ce cauta in ecuatia noastra?

De fapt nci tu nu stii prea bine unde se infige, ba-n taler ba-n oala... blink.gif

This post has been edited by vis-a-vis: 22 Mar 2007, 15:57


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 22 Mar 2007, 16:45
Post #119


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




mda......
iarasi o luam de la capat....
se poate lua putin din acel "ciot" care ramane cu flecu adica se incearca putin aplatizarea lui cu flexu.......putin....si dupa aceea se pune furtunul peste si totul este ok.........


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoianovmi
post 22 Mar 2007, 16:51
Post #120


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 26 April 05
From: Bocsa




La magazine de piese se gaseste furtun pt arcuri,din arc tai exact o spira sau doua,nu tai una jumate.La arcurile de fata tai din partea cu talerul si la montaj te asiguri ca sunt fixate bine.Nu stiu de ce ti se pare asa de greu.
Eu le-am taiat de vreo 2 ani si nu mi s-a rupt nici o oala sau sa se indoaie vreun taler,asta in cazul care iti zicea si AAlpine ai o caroserie buna si nu e "sita".


--------------------
dacia 1300 1983 - cs 03 zxk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
17 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 14:57
Forum Renault