DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Carburatorul (dublu corp)

jericho
post 5 Jul 2006, 23:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 July 06




Salut! Am o Nova GT pe carburatie din 1998
Am o problema... cred ca e de la carburator... sau filtrul de benzina (am doua filtre) sper sa nu fie discul de ambreiaj mellow.gif Ma rog... chestia e ca atunci cand schimb a treia sau a patra (in rampa) imi merge mashina "in suturi"! plus ca imi consuma in oras de nu-i adevarat!!! mad.gif (sunt din IASI si stiti ca aici sunt numai dealuri si vai... rar mergi pe "drum intins") taica-meu mi-a zis sa schimb carburatorul si sa iau unul nou... stiti cumva cat ar costa sau daca exista vreo solutie de a-l regla pe cel existent?

imi permit sa mai zic ceva care nu e legat de subiect... nu imi mai merge kilometrajul... mellow.gif adica acele contoare de pe vitezometru (vitezometrul merge foarte bine)... ce sa fie asta??

Va multumesc anticipat!

This post has been edited by Ov: 13 Jul 2006, 11:53


--------------------
Dacia Nova GT 1998 - B 18 GGR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B32GTJ
post 13 Jul 2006, 11:26
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 13 July 06




Sal
Am o Dacia identica 1.6, dublu corp, 1998.
Am avut probleme similare cind am cumparat masina (apropo e sh si primul proprietar a fost o femeie blink.gif ).
Deci sa o luam pe rind:
1. am avut problema consuma 40l/100km
Am rezolvat schimbind jiglerele de la camera intai a carburatorului de la cele de 1.6 la unele de 1.4. Am reglat relanti, am reglat nivelul, am schimbat electrovalva (desi nu era absolut necesar), am reglat surubul de aer (raportul de amstec carburant), am schimbat bujiile, am reglat avans, am curatat conducta de retur.
2. am avut problema cu mers "in suturi"
Am rezolvat partial (aproape complet) astfel: curatat sistem alimentare (mare atentie la sita de benzina de la carburator curatata bine, eventual schimbata si asigurat ca orificiul din spatele ei nu e infundat), schimbat furtunul care leaga motorul de frina, si un nea mecanicu' mi-a strins nush ce surub la camera a doua (cica tragea aer fals pe-acolo).

Si cam asta e charge.gif

Acu n-o sa crezi dar consuma 6.5l/100km afara si 8l/100km in Bucuresti

Bafta si sper sa rezolvi

PS NU SCHIMBA CARBURATORUL! REGLEAZA-L!!!!


--------------------
DACIA NOVA GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Jul 2006, 11:50
Post #3


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




SI eu am o nova GT din 1997 dar am pus pe ea GPL si modificat carburatorul cu unul de 1.4 monocorp asa am reusit sa reduc consumul (pe GPL consuma cam 7.7% in afara si 10% in oras pe benzina 8.5 in afara si 11 in oras)
Daca masina iti merge in suturi in rampa este ca nu mergi cu viteza necesara turatie (adica daca urci cu a 4 a si rampa este lunga ori o tii turata si posibil sa sa mearga in suturi ori dai a 3 a si urci lejer eu asa fac dau cu a 3 a si nu am treaba si daca este nevoie si a 2 a depinde si de cat de inclinata este rampa)
Parerea mea.


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct03nut
post 13 Jul 2006, 12:39
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 14 March 06
From: Constanta




aceleasi simptome le-am avut si eu, 3 luni nu am stiut ce are dupa ce am schimbat si jiglerele si toate componentele electrice, era de la jigleurul "cioc de papagal" si membrana carburatorului care nu mai sprituia bine, si culmea ca schimbasem jiglerele dar nimerisem un lot prost in care si noul cioc de papagal era crapat



--------------------
Honda CBR 600RR 2005 - CT-16-MSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jericho
post 13 Jul 2006, 15:38
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 5 July 06




da, multumesc frumos!
totusi eu nu ma pricep sa umblu singur... si decat sa stric ceva mai bine ma abtin...
am fost la un mecanic si... mi-a schimbat setul de bujii, condensatorul, mi-a reglat avansul dar... nu s-a atins de carburator huh.gif (ma rog) eu, inainte de a umbla mecanicul am pus un aditiv pentru curatat carburatorul, eliminarea apei (si din carburator si din rezervor).... acum merge foarte bine (cat poate merge o Dacia Nova de 8 ani mellow.gif dar cu consumul... nu stiu! am spus ca nu imi merge nici kilometrajul si nu pot calcula cu acuratete sad.gif


--------------------
Dacia Nova GT 1998 - B 18 GGR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Aldor
post 14 Jul 2006, 06:35
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 12 June 06




Am avut si eu aceeasi problema la Nova mea din 98, tot carb dublu corp. Atunci am rezolvat-o prin reglajul in fata blocului dupa ureche a avansului. Dupa aceea mergea de rupea. Acum iar incepe sa faca figura asta. Se poate deregla avansul 2 saptamani?
Se poate rezolva si problema consumului mare la carburatoarele astea duble de nova, cauta pe aici prin forum ca s-a mai discutat. A mea consuma cam 7l afara si 10l in oras.


--------------------
Dacia Nova GT 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex27Buc
post 14 Jul 2006, 09:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 25 August 04




QUOTE(Aldor @ 14 Jul 2006, 08:35)
Am avut si eu aceeasi problema la Nova mea din 98, tot carb dublu corp. Atunci am rezolvat-o prin reglajul in fata blocului dupa ureche a avansului. Dupa aceea mergea de rupea. Acum iar incepe sa faca figura asta. Se poate deregla avansul 2 saptamani?
Se poate rezolva si problema consumului mare la carburatoarele astea duble de nova, cauta pe aici prin forum ca s-a mai discutat. A mea consuma cam 7l afara si 10l in oras.
*



se poate deregla si la un sg drum mai ales dc ai platina ro, dc faci rost de un dwellmetru o sa ai surpriza sa pui platina noua si sa vezi ca e proasta

din tot ce am incercat pe aparat doar boshul pastreaza unghiul in timp, era la 90mii acum un an jumate......

plus montaj deficitar de genul lucrat pe marginea pastilei sinu in zona centrala, pinten platina mob care nu calca paralel cu cama delc, oxid si ar mai fi


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:20
Forum Renault