Carburatorul (dublu corp)
![]() ![]() ![]() |
Carburatorul (dublu corp)
jericho |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
- B 18 GGR
|
|||
B32GTJ |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 13 July 06 ![]() |
Sal
Am o Dacia identica 1.6, dublu corp, 1998. Am avut probleme similare cind am cumparat masina (apropo e sh si primul proprietar a fost o femeie ![]() Deci sa o luam pe rind: 1. am avut problema consuma 40l/100km Am rezolvat schimbind jiglerele de la camera intai a carburatorului de la cele de 1.6 la unele de 1.4. Am reglat relanti, am reglat nivelul, am schimbat electrovalva (desi nu era absolut necesar), am reglat surubul de aer (raportul de amstec carburant), am schimbat bujiile, am reglat avans, am curatat conducta de retur. 2. am avut problema cu mers "in suturi" Am rezolvat partial (aproape complet) astfel: curatat sistem alimentare (mare atentie la sita de benzina de la carburator curatata bine, eventual schimbata si asigurat ca orificiul din spatele ei nu e infundat), schimbat furtunul care leaga motorul de frina, si un nea mecanicu' mi-a strins nush ce surub la camera a doua (cica tragea aer fals pe-acolo). Si cam asta e ![]() Acu n-o sa crezi dar consuma 6.5l/100km afara si 8l/100km in Bucuresti Bafta si sper sa rezolvi PS NU SCHIMBA CARBURATORUL! REGLEAZA-L!!!! |
--------------------
DACIA
NOVA GT
1998
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
SI eu am o nova GT din 1997 dar am pus pe ea GPL si modificat carburatorul cu unul de 1.4 monocorp asa am reusit sa reduc consumul (pe GPL consuma cam 7.7% in afara si 10% in oras pe benzina 8.5 in afara si 11 in oras)
Daca masina iti merge in suturi in rampa este ca nu mergi cu viteza necesara turatie (adica daca urci cu a 4 a si rampa este lunga ori o tii turata si posibil sa sa mearga in suturi ori dai a 3 a si urci lejer eu asa fac dau cu a 3 a si nu am treaba si daca este nevoie si a 2 a depinde si de cat de inclinata este rampa) Parerea mea. |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
ct03nut |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 14 March 06 From: Constanta ![]() |
aceleasi simptome le-am avut si eu, 3 luni nu am stiut ce are dupa ce am schimbat si jiglerele si toate componentele electrice, era de la jigleurul "cioc de papagal" si membrana carburatorului care nu mai sprituia bine, si culmea ca schimbasem jiglerele dar nimerisem un lot prost in care si noul cioc de papagal era crapat
|
--------------------
Honda
CBR 600RR
2005
- CT-16-MSI
|
|
jericho |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 5 July 06 ![]() |
da, multumesc frumos!
totusi eu nu ma pricep sa umblu singur... si decat sa stric ceva mai bine ma abtin... am fost la un mecanic si... mi-a schimbat setul de bujii, condensatorul, mi-a reglat avansul dar... nu s-a atins de carburator ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
- B 18 GGR
|
|
Aldor |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
Am avut si eu aceeasi problema la Nova mea din 98, tot carb dublu corp. Atunci am rezolvat-o prin reglajul in fata blocului dupa ureche a avansului. Dupa aceea mergea de rupea. Acum iar incepe sa faca figura asta. Se poate deregla avansul 2 saptamani?
Se poate rezolva si problema consumului mare la carburatoarele astea duble de nova, cauta pe aici prin forum ca s-a mai discutat. A mea consuma cam 7l afara si 10l in oras. |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
Alex27Buc |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 25 August 04 ![]() |
QUOTE(Aldor @ 14 Jul 2006, 08:35) Am avut si eu aceeasi problema la Nova mea din 98, tot carb dublu corp. Atunci am rezolvat-o prin reglajul in fata blocului dupa ureche a avansului. Dupa aceea mergea de rupea. Acum iar incepe sa faca figura asta. Se poate deregla avansul 2 saptamani? Se poate rezolva si problema consumului mare la carburatoarele astea duble de nova, cauta pe aici prin forum ca s-a mai discutat. A mea consuma cam 7l afara si 10l in oras. se poate deregla si la un sg drum mai ales dc ai platina ro, dc faci rost de un dwellmetru o sa ai surpriza sa pui platina noua si sa vezi ca e proasta din tot ce am incercat pe aparat doar boshul pastreaza unghiul in timp, era la 90mii acum un an jumate...... plus montaj deficitar de genul lucrat pe marginea pastilei sinu in zona centrala, pinten platina mob care nu calca paralel cu cama delc, oxid si ar mai fi |
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 19:20 |