MiniCar - un proiect 100% ROmanesc
![]() ![]() ![]() |
MiniCar - un proiect 100% ROmanesc
alex |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
|
||
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|||
johnybe2003 |
![]()
Post
#32
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 13 July 06 ![]() |
QUOTE(alex @ 13 Jul 2006, 17:05) Eu sunt de aceeasi parere ca si driverx. Nu vreau sa te dezamagesc insa iti lipsesc cunostinte elementare lucru pe care nu-l va compensa nici un program. Nu trai cu impresia ca scrii in program: "vreau sa aiba roti de tico, motor de scuter SH de 50cmc, structura din lemn, sa reziste la un impact realizat la viteza de 50km/h si sa arate ca masina din fisierul masina.jpg" si programul iti zice totul pana la ultimul surub ![]() Mai bine incearca sa faci o masina RC, in cel mai rau caz un cart ![]() Stiu cum sunt programele 3d si stiu ca nu sunt accesibile oricui...cu putina lipsa de modestie as putea sa spun ca sunt programator la o firma de transport international...nu are nici o legatura dar am capacitatea de a "prinde" repede tot ce inseamna calculator, si ceea ce ma pasioneaza... exact la asta ma gandeam si eu in momentul in care imi puneam niste probleme logice legate de anumite sisteme ale masinii ...spre exemplu de franare samd...si intentionez sa construiesc cu acelasi motor un kart ...pentru a ma obisnui si pentru a ma lovi de cateva probleme ...sa vad daca as avea un punct de start...in momentul in care am reusit sa finalizez un cart abia atunci cred ca o sa incep sa construiesc masinuta asta. in scurt timp o sa postez si cateva poze cu ce mi-a iesit in anumite programe 3d in care o sa lucrez....nu o sa fac totul singur si nici nu intentionez asta...pentru ca de unu singur nu ajung nicaieri. Mai am cativa prieteni care ma ajuta si chiar unul dintre ei se pricepe foarte bine la 3dmax si o sa-mi faca un model 3d al masinii...acesta fiind folosit doar pentru anumite aspecte...adevaratul model urmand sa fie facut intr-un soft de inginerie mecanica |
--------------------
opel
kadett
1990
- b-84-nxi
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#33
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Si o sa mai ai inca o problema.....eu nu am reusit sa omologhez buggy-ul din cauza motorului.Mi-au cerut EURO 3
![]() S-ar putea sa reusesti sa eviti Euro 3-ul si unele teste daca faci un Trike... |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
Ov |
![]()
Post
#34
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(driverx @ 13 Jul 2006, 16:33) @Ov Ehhh Uita-te la Smart ca se poate. Dar nu o sa poata el cu cunostintele lui. Dar asta nu inseamna ca e imposibil. Oricum. Imi place ca viseaza, sentimentul e frumos, chiar frumos, partea naspa va fi pentru el cand va da cu capul in pragul de sus. Asta e singura chestie naspa, si si mai naspa e ca e si sigura treaba asta. Dar toti avem voie sa visam. se poate, dar nu in 350kile ![]() |
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#35
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
QUOTE(alex) Mai bine incearca sa faci o masina RC, in cel mai rau caz un cart wink.gif Mai incet cu sfaturile "prietenesti"......poate reusesti sa jignesti cu formularea "in cel mai rau caz".... QUOTE(Ov) se poate, dar nu in 350kile rolleyes.gif Eu nu am spus nimic de siguranta,interior,izolatii,auxiliare.....cu astea treci in mod sigur de 350....dar cu un simplu buggy cu o centrura in 5 puncte si un scaun din fibra nu treci de 300.Si da,stiu ca sunt total pe langa subiect ![]() concept.jpg Pentru design-ul asta poti sa modifici un ATV...probleme vei avea la caroserie....banuiesc ca doresti fibra....... This post has been edited by Ciumonk: 13 Jul 2006, 16:24 |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#36
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
vezi daca sunt ceva "drepturi de autor" la lastun. daca nu ai putea sa faci o copie fidela, dar bineinteles mult mai fiabila
This post has been edited by Uncle-Sam: 13 Jul 2006, 16:25 |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#37
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Buna idee!La asta nu m-am gandit.
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
MihaiD |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
Ai putea incerca sa faci un sasiu tubular aproximativ ca cel din imagine (adaptat ca sa poti monta caroseria din fibra pe el).
pirframe25aq.jpg Motorul ar putea fii amplasat central (in spatele soferului) si cutia/diferentialul in spate. Poti sa-i proiectezi/faci tu suspensiile (independente fata/spate), dar nu-ti recomand daca nu ai studii in domeniu. framevi0203036co.jpg Daca vrei sa te apuci serios de asa ceva si vrei sa si mearga ti-as recomanda sa apelezi la cativa ingineri cu experienta in domeniu, care sa te ajute s-o proiectezi. By the way, care e bugetul pt. proiect ? This post has been edited by MihaiD: 13 Jul 2006, 17:26 |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
alex |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
QUOTE Mai incet cu sfaturile "prietenesti"......poate reusesti sa jignesti cu formularea "in cel mai rau caz".... Vreau sa ma apuc si eu sa imi fac o naveta spatiala. Etrier de 12 o fi bun? ![]() |
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#40
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.630 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Primul si cel mai bun sfat pe care il pot da: Cauta si vorbeste cu Iustin Capra, omul a proiectat si construit mai multe vehicule de genul asta decat nr de replyuri pe topicul asta.
Al doilea sfat: Motoare honda GX,GV in 4 timpi, de 9-11,5 CP, sunt incredibil de fiabile si nu consuma prea mult Al treilea: Cauta pe DC sau la o biblioteca universitara carti de Stoicescu Aurel si Fratila Gheorghe. O sa afli multe raspunsuri la intrebari pe care sigur le ai |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
lucianac79 |
![]()
Post
#41
|
. Group: Members Posts: 153 Joined: 14 June 04 From: Roman,Iasi. ![]() |
Tu vorbesti de buget cand probabil nici el nu s-a gandit cam cati bani ar avea nevoie pentru asa ceva. O asemenea masinuta sta si prin gandurile mele, dar voi avea nevoie de cel putin trei ani de acum incolo pentru a strange banii si pentru executie. Ca sa nu mai vorbesc de ultimii 5 ani si ceva timp in care am acumulat cunostintele si tot nu pot spune ca stiu exact de ce am nevoie. In primul rand el are nevoie de un motor si o transmisie, abia dupa asta va putea stabili exact forma sasiului, plus celelalte sisteme. Imagineaza-tiva ca el are abia 4 zile de cand se gandeste la asa ceva. Important este ca daca ai banii te poti apuca, daca nu ramai la contemplat.
This post has been edited by lucianac79: 13 Jul 2006, 18:23 |
--------------------
Dacia
Logan
Laureate 2010
- .
|
|
AlexV |
![]()
Post
#42
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
hai ca s-a pornit si cu sf-urile.
sa mai enumeram odata cerintele: * Propulsare cu motor maxim 50 cmc * Greutatea masinii sa fie sub 300 Kg * Sa fie rezistenta la un impact de 50 km/h 50 de cmc - 5cp trebuie sa miste o masa de 400kg minim (masina 300 + benzina + sofer) si inteleg ca trebuie sa mearga si cu 50km/h. Sau impactul ala era in stationare? Cerintele sunt total nerealiste. Cel putin ultima necesita o gramada de studiu. Si pe langa o gramada de studiu necesita o gramada de teste. Cine face testele astea? Cu ce fel de echipament? Cine le plateste? Intentia e laudabila, dar hai sa fim seriosi si sa discutam despre lucruri omenesti. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#43
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Sasiu tubular, caroserie fibra de sticla, podea aluminiu striat.
Fiecare din rotile spate actionate de cate un motor de scuter cu tot cu transmisie. Motoarele sa fie identice si cel putin de 150 cmc. Motorul de 50 cmc este o utopie, s-ar putea in cel mai bun caz doar sa misti masina din loc. Daca sasiul este facut sub forma unui roll-cage se rezolva si problema rezistentei la impact. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
MihaiD |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 691 Joined: 21 July 05 From: Ro ![]() |
Se poate si de 50cmc daca e motor rotativ (Wankel)
![]() |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
- XX-xx-xxx
|
|
prody |
![]()
Post
#45
|
![]() membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor ![]() |
Trabant 601 S :
2 timpi, 595 cm3, 26 CP Nu ai sa gasesti motor mai reusit ca asta! Acum, ce sa zic, cu uleiul in amestec cu benzina s-ar putea sa nu prea iti iasa Euro4, dar in rest e beton! |
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
argon |
![]()
Post
#46
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Mai e optiunea cu un motor mic in 4 timpi..de la o motocositoare manuala, sau un generator..etc.
Cu un motor in 2 timpi, pe langa ca o sa te coste exploatarea enorm din cauza uleiului de amestec foarte scump, o sa ai o galagie de nedescris, adica numai confortabil nu o sa circuli. Pe mine personal astia cu scuterele ma omoara, fac o galagie infernala. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
johnybe2003 |
![]()
Post
#47
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 13 July 06 ![]() |
QUOTE(Uncle-Sam @ 13 Jul 2006, 17:25) vezi daca sunt ceva "drepturi de autor" la lastun. daca nu ai putea sa faci o copie fidela, dar bineinteles mult mai fiabila Sa stii ca am considerat si varianta asta si acum ma uit sa vad daca se gaseste, daca se poate face ceva cu ea... Cat despre masinuta si despre motor...vroiam sa aiba motorasul ala pentru ca ala nu necesita omologari speciale, maine o sa postez cateva reguli rar legate de omologari... Cel putin asa am inteles eu din conditiile alea.... Si daca intr-adevar nu am nici o sansa o sa vad ce alte solutii as avea. Bugetul nu este deloc se face treptat adica luna asta o piesa 2 luna viitoare o alta piesa, am mai vb cu cineva caruia ii place ideea si vrea sa ajute cu piese sau cu ceva bani lunar...sincer eu as fi multumit daca ar ajuta cu idei sau sfaturi...daca el a putut mai mult cu atat mai bine ![]() Acum trebuie gasita o solutie, ori sa mearga cu motoras d-ala...ori daca si sigur nu se poate dupa ce am citit n posturi si n configuratii de atv-uri si karturi si buggy-uri...uof... ar fi fost frumos oricum...acum sa vad ce se mai poate face....care ar fi urmatoarea idee...:/ Va multumesc frumos pentru sfaturi. o sa revin maine cu mai multe detalii |
--------------------
opel
kadett
1990
- b-84-nxi
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#48
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
johnybe2003, ai RNTR-ul ? Daca il ai in format electronic poti sa il pui aici?Multumesc!
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
johnybe2003 |
![]()
Post
#49
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 13 July 06 ![]() |
QUOTE(Ciumonk @ 14 Jul 2006, 09:46) Asta este un fisier pe care l-am primit de pe un alt forum...sper sa va foloseasca si voua Attached File(s) ![]() |
--------------------
opel
kadett
1990
- b-84-nxi
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#50
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
RNTR-7 multumesc!
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
johnybe2003 |
![]()
Post
#51
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 13 July 06 ![]() |
|
--------------------
opel
kadett
1990
- b-84-nxi
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#52
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Pai.....ca sa verifici daca exista sau nu drepturi de autor,copyright-uri,trebuie sa vorbesti pe la uzina Dacia probabil,sau sa trimiti o cerere oficiala.
In rest treaba intra la "autovehicule inmatriculate in RO,la care s-au modificat caracteristicile(datele din CIV)". |
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
johnybe2003 |
![]()
Post
#53
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 13 July 06 ![]() |
QUOTE(Ciumonk @ 14 Jul 2006, 10:06) Pai.....ca sa verifici daca exista sau nu drepturi de autor,copyright-uri,trebuie sa vorbesti pe la uzina Dacia probabil,sau sa trimiti o cerere oficiala. In rest treaba intra la "autovehicule inmatriculate in RO,la care s-au modificat caracteristicile(datele din CIV)". EU am o curiozitate foarte mare...astia care fac prin afara, mai exact care si comercializeaza kituri de lamborghini, porsche, sau ferrari ...sunt cam orice kit de masina ti-ai dori.... au avut treaba cu copyright ? Nu se compara un kit d-ala asamblat cu o masina ...made by ferrari ...da' doar asa ca idee. |
--------------------
opel
kadett
1990
- b-84-nxi
|
|
Uncle-Sam |
![]()
Post
#54
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
da nu mai bine il iei gata inscris si te apuci sa-l modifici?
|
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
johnybe2003 |
![]()
Post
#55
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 13 July 06 ![]() |
QUOTE(Uncle-Sam @ 14 Jul 2006, 10:27) Pai la asta ma gandeam ![]() ![]() Si o sa treb sa dau tot ce este pe el jos si sa incep de la baza in sus ![]() ![]() ![]() |
--------------------
opel
kadett
1990
- b-84-nxi
|
|
dizzy |
![]()
Post
#56
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.114 Joined: 11 February 04 ![]() |
Daca accepti un sfat gratuit:
Ia-ti un TICO, Lastun, un Smart, ceva gata facut! Daca nu ai timp si bani, in ritmul asta o sa cheltuiesti tot pt nimic. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
IRONICK |
![]()
Post
#57
|
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Sau macar du-te ucenic la nenea Iustin Capra . .
This post has been edited by IRONICK: 14 Jul 2006, 11:10 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Slider |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Daca incearca sa-si faca un cart, eventual cu sasiul din teava de aluminiu - sau profil patrat - merge si cu motorul de 50 cmc. Eu am fost la karting - prin anii...77 - 79...si aveam motor de mobra...deh...50 la ora tot scoteam cu carturile de atunci.
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
johnybe2003 |
![]()
Post
#59
|
Group: Members Posts: 0 Joined: 13 July 06 ![]() |
QUOTE(dizzy @ 14 Jul 2006, 12:00) Daca accepti un sfat gratuit: Ia-ti un TICO, Lastun, un Smart, ceva gata facut! Daca nu ai timp si bani, in ritmul asta o sa cheltuiesti tot pt nimic. Asta as vrea sa fac acum...sa aflu mai multe detalii despre un lastun si daca se poate reinscrie dupa ce s-au efectuat modificarile pe care as vrea eu sa le fac...caroseria in principal, motorul sa vad ce se poate modifica sau daca se poate inlocui si eventual ce as putea sa pun in locul lui, tot la aceeasi cmc...daca nu se poate sa vad cum il pot readuce la viata pe cel de pe lastun...k banuiesc k scoate fum si are si zgomot mare...samd sunt multe modificari dar intr-adevar sunt mai putine decat daca as lua ceva de la 0 Daca incearca sa-si faca un cart, eventual cu sasiul din teava de aluminiu - sau profil patrat - merge si cu motorul de 50 cmc. Eu am fost la karting - prin anii...77 - 79...si aveam motor de mobra...deh...50 la ora tot scoteam cu carturile de atunci. Cred k asta o sa incerc sa fac de la 0, pentru ca este mai putin complex si am mai multe sanse de reusita. Dar inainte o sa incerc cu lastun-ul This post has been edited by johnybe2003: 14 Jul 2006, 11:16 |
--------------------
opel
kadett
1990
- b-84-nxi
|
|
Ciumonk |
![]()
Post
#60
|
![]() EPURUL UCIGAS Group: Members Posts: 429 Joined: 10 April 04 From: Oradea ![]() |
Daca este inscris deja,nu cred ca o sa ai probleme daca il modifici.DIn cate stiu eu,singurul lucru pe care trebuie sa il faci este ITP-ul din 2 in 2 ani.
|
--------------------
Fiat 500,Fiat 600
`64 Fiat 600 VTM,
`65 VW 1200
- BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th July 2025 - 06:40 |