DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> MiniCar - un proiect 100% ROmanesc

johnybe2003
post 14 Jul 2006, 11:49
Post #61





Group: Members
Posts: 0
Joined: 13 July 06




QUOTE(Ciumonk @ 14 Jul 2006, 12:37)
Daca este inscris deja,nu cred ca o sa ai probleme daca il modifici.DIn cate stiu eu,singurul lucru pe care trebuie sa il faci este ITP-ul din 2 in 2 ani.
*


Dar in legatura cu tabla, cu faptul ca nu va mai arata deloc cu ceea ce a fost la inceput...dar in spate a ramas aceeasi structura....crezi k o sa am probleme ?


--------------------
opel kadett 1990 - b-84-nxi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 14 Jul 2006, 22:04
Post #62


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




In primul si in primul rand trebuie sa vezi cum se invart lucrurile si sa-ti faci prieteni.Asta inseamna sa te intelegi binisor(cadouri,bineinteles) cu cineva care face ITP.Oricum,pentru productie in serie singura varianta este omologarea.

Iti spuneau unii sa o lasi balta.........nu sunt de acord.Chiar daca,prin absurd smile.gif,nu ai cunostintele necesare,poti sa faci echipa cu un inginer,cu un sponsor si cu un asa-zis fabricator-creator.Important este sa ai banii pentru omologare si piese in conformitate cu legile/reglementarile actuale(motor,siguranta).Mie mi-au spus ca ma costa cam 3000 de euro omologarea.Din pacate nu imi permit inca sa dau atatia bani pentru un proiect de sezon.



This post has been edited by Ciumonk: 14 Jul 2006, 22:10


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybe2003
post 17 Jul 2006, 08:23
Post #63





Group: Members
Posts: 0
Joined: 13 July 06




QUOTE(Ciumonk @ 14 Jul 2006, 23:04)
In primul si in primul rand trebuie sa vezi cum se invart lucrurile si sa-ti faci prieteni.Asta inseamna sa te intelegi binisor(cadouri,bineinteles) cu cineva care face ITP.Oricum,pentru productie in serie singura varianta este omologarea.

Iti spuneau unii sa o lasi balta.........nu sunt de acord.Chiar daca,prin absurd smile.gif,nu ai cunostintele necesare,poti sa faci echipa cu un inginer,cu un sponsor si cu un asa-zis fabricator-creator.Important este sa ai banii pentru omologare si piese in conformitate cu legile/reglementarile actuale(motor,siguranta).Mie mi-au spus ca ma costa cam 3000 de euro omologarea.Din pacate nu imi permit inca sa dau atatia bani pentru un proiect de sezon.
*


Difera omologarea in serie fata de omologarea unei singure masini ? ca nu prea ma intereseaza omologarea in serie...

Am pus cateva poze pe site cu proiectul in 3DMax


--------------------
opel kadett 1990 - b-84-nxi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Michidush
post 17 Jul 2006, 09:47
Post #64


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 6 July 04




Sfat ! Amice...uite ce ai putea sa faci. Spune-ai ca ai niste amici prin FIM care ar putea sa te ajute.... Uite sfat aici beton. Du-te si vorbeste cu Dumitrache (fostul rector, e cel mai respectat prof din Politehnica) si propune-i sa faceti un proiect pilot prin care sa colaborezi cu UPB. Astfel o parte din subansamble ar putea fi concepute si calculate in cadrul unor prioecte de diploma din UPB, sau lucrari pt sesiunile de comunicari stiintifice, ca un proiect pentru mai multe facultati..... Asa ai putea avea un sprijin real pt masinuta ta, iar tu ai putea sa fi un fel de manager de proiect, ai avea acces la utilaje pe comanda numerica pt modelat caroseria (exista una in 4 axe in FIM) ai putea apela la profii si studentii din Transporturi, si ai putea angrena mai multi oameni cu pregatire specifica in proiectul tau, cu acces la ateliere si componente pe care altfel nu i le-ai putea permite (placi de achizitie de date, CNC-uri, instalatii de sudura complexa, standuri de incercari, PLC-uri, DCS-uri etc)
Sfatul ar mai fi sa faci masinuta ta cu o propulsie hibrida. Electric la turatii joase, si un motor de Lastun care sa incarce bateriile in mers. Eu asa as vedea problema...Succes Ar fi pacat sa nu apelezi la ajutorul lor. 50 de proiecte de diploma si lucrari pt sesiunile de comunicari stiintifice ar rezolva problema ta!!!

This post has been edited by Michidush: 17 Jul 2006, 09:55


--------------------
"Nu aj dori sa pot zbura si sa nu ma creada nimeni, ci sa nu pot zbura dar sa ma creada toti"
Tetelu (Jurnalul lui Tetelu` A.C.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 17 Jul 2006, 13:07
Post #65


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




intra aici www.lastun.lx.ro si ia legatura cu baietii. avand in vedere cat trebuie reparat la un lastun, presupun ca au cunostinte de mecanica si ca il cunosc din scoarta-n scoarta. poate reusesti sa urci intr-o masina din aia ca s-o poti studia


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybe2003
post 19 Jul 2006, 12:33
Post #66





Group: Members
Posts: 0
Joined: 13 July 06




QUOTE(Michidush @ 17 Jul 2006, 10:47)
Sfat ! Amice...uite ce ai putea sa faci. Spune-ai ca ai niste amici prin FIM care ar putea sa te ajute.... Uite sfat aici beton. Du-te si vorbeste cu Dumitrache (fostul rector, e cel mai respectat prof din Politehnica) si propune-i sa faceti un proiect pilot prin care sa colaborezi cu UPB. Astfel o parte din subansamble ar putea fi concepute si calculate in cadrul unor prioecte de diploma din UPB, sau lucrari pt sesiunile de comunicari stiintifice, ca un proiect pentru mai multe facultati..... Asa ai putea avea un sprijin real pt masinuta ta, iar tu ai putea sa fi un fel de manager de proiect, ai avea acces la utilaje pe comanda numerica pt modelat caroseria (exista una in 4 axe in FIM) ai putea apela la profii si studentii din Transporturi, si ai putea angrena mai multi oameni cu pregatire specifica in proiectul tau, cu acces la ateliere si componente pe care altfel nu i le-ai putea permite (placi de achizitie de date, CNC-uri, instalatii de sudura complexa, standuri de incercari, PLC-uri, DCS-uri etc)
Sfatul ar mai fi sa faci masinuta ta cu o propulsie hibrida. Electric la turatii joase, si un motor de Lastun care sa incarce bateriile in mers. Eu asa as vedea problema...Succes Ar fi pacat sa nu apelezi la ajutorul lor. 50 de proiecte de diploma si lucrari pt sesiunile de comunicari stiintifice ar rezolva problema ta!!!
*



O sa urmez sfatul tau, si o sa postez rezultatul, mersi pentru ajutor.


--------------------
opel kadett 1990 - b-84-nxi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 19 Jul 2006, 13:05
Post #67


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.630
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Poate imi spui si mie numarul de telefon al fostului rector, ca am destui colegi care au atat restante de dat cat si bani.
Pe de alta parte, singurul strung automat vazut de mine in poli era controlat cu came (un strung revolver de la arad), si nicidecum CNC sau macar masina de copiat. Iar standurile de incercat motoare sunt toate hidraulice si din anii 70. De dinamometru cu role nu s-a auzit.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 20 Jul 2006, 00:48
Post #68


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Off-topic putin......care Politehnica din tara are dotarile corespunzatoare?Timisoara,Brasov?Vreau si eu inginerie mecanica,motoare termice...ceva....dar nu stiu unde....


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 20 Jul 2006, 08:18
Post #69


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.630
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Aia din Massachusetts, poate prin Manchester, dar prin Romania mare minune sa gasesti. Poate la Brasov sa aiba mai multe.....


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 20 Jul 2006, 20:13
Post #70


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Hai mai,nici macar o Politehnica dotata?Stiu ca la Brasov era cea mai tare,dar acum 30 de ani.....de atunci nu stiu ce s-a mai intamplat......


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B30KDT
post 23 Jul 2006, 15:57
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 10 May 05
From: bucuresti




nu stu daca cunosti linku acesta dar cred ca iti va fi de mare ajutor
http://smv.berkeley.edu/SMV_2002/35.html


--------------------
DACIA DACIA 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybe2003
post 24 Jul 2006, 08:15
Post #72





Group: Members
Posts: 0
Joined: 13 July 06




QUOTE(B30KDT @ 23 Jul 2006, 16:57)
nu stu daca cunosti linku acesta dar cred ca iti va fi de mare ajutor
http://smv.berkeley.edu/SMV_2002/35.html
*


Intr-adevar nu-l stiam, si imi va fi de ajutor smile.gif
Multumesc pentur ajutor.


--------------------
opel kadett 1990 - b-84-nxi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Jul 2006, 09:20
Post #73


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.630
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




La mine nu merge linkul! Nici cu Opera, nici cu IE.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Michidush
post 24 Jul 2006, 09:34
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 6 July 04




In FIM exist un CNC in 4 axe ACRA cu turatia maxima a portsculei de 10000rot/min, are comanda FANUC si magazie cu 14 scule. Dimensiunile platoului sunt 800x1000mm si masa maxima a piesei de prelucrat 400 kg. In legatura cu restantele la Dumitrache zi-le amicilor tai sa nu incercenici o manevra. NU MERGE. Bafta!


--------------------
"Nu aj dori sa pot zbura si sa nu ma creada nimeni, ci sa nu pot zbura dar sa ma creada toti"
Tetelu (Jurnalul lui Tetelu` A.C.)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Jul 2006, 13:51
Post #75


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.630
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai nu la Dumitrache au restantele, dar mai cunoaste si el alti profesori la facultatea mea. Si cu pensiiile atea mici...... Dar nu asta e subiectul topicului.
Cat priveste propunerea ta, jumatate din proiectele de diploma sunt copiate sau masluite, asa ca nu cred ca ar ajuta prea mult pe initiatorul topicului. In plus, eu as face mai intai un studiu de piata , sa vad daca masinuta are sanse sa se vanda intr-un numar suficient de exemplare ca sa acopere investitia (sau planurile daca de ele vorbim).
Partea cu studiul de impact al cadrului se poate rezolva cu o simulare pe calculator, domnul profesor Iosza te poate ajuta cu asta (facultatea Transporturi, catedra AR), are atat cunostintele cat si tehnica de calcul necesara.

This post has been edited by einstein1984: 24 Jul 2006, 14:28


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybe2003
post 24 Jul 2006, 13:59
Post #76





Group: Members
Posts: 0
Joined: 13 July 06




QUOTE(einstein1984 @ 24 Jul 2006, 14:51)
Pai nu la Dumitrache au restantele, dar mai cunoaste si el alti profesori la facultatea mea. Si cu pensiiile atea mici...... Dar nu asta e subiectul topicului.
  Cat priveste propunerea ta, jumatate din proiectele de diploma sunt copiate sau masluite, asa ca nu cred ca ar ajuta prea mult pe initiatorul topicului. In plus, eu as face mai intai un studiu de piata , sa vad daca masinuta are sanse sa se vanda intr-un numar suficient de exemplare ca sa acopere investitia (sau planurile daca de ele vorbim).
  Partea cu studiul de impact al cadrului se poate rezolva cu o simulare pe calculator, domnul profesor Iosza te poate ajuta cu asta (facultatea Transporturi, catedra AR), are atat cunistintele cat si tehnica de calcul necesara.
*


Masinuta nu va fi construita pentru a fi vanduta in serie sau pentru a se scoate vreun profit.
Daca o sa reusesc intr-un final sa o termin, o voi folosi eu, iar cei care vor vrea sa-si faca vor avea pe un site toate informatiile legate de pasii urmati.


--------------------
opel kadett 1990 - b-84-nxi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 24 Jul 2006, 20:19
Post #77


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Daca vrei as faci doar atat,schimbi motorul Lastunului cu un OHC mic,si faci investigatii,intrebi,te interesezi daca la RAR accepta modificarea caroseriei.Ar trebui sa vezi daca structura Lastunului accepta o constructie tip poligon deschis(ca si decapotabilele.stiu ca a ta nu va fi decapotabila,dar s-ar putea ca RAR-ul sa considere modificarea partii superioare a caroseriei ca o eliminare a acesteia,chiar daca poligonul va fi inchis si partea superioara refacuta refacuta.Totul tine de rezistenta,structura si in primul rand de RAR.)

This post has been edited by Ciumonk: 24 Jul 2006, 20:19


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 24 Jul 2006, 21:06
Post #78


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.630
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




OHC mic pe lastun= motor de tico sau matiz. Plus CV, transmisie principala si planetare.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybe2003
post 25 Jul 2006, 11:09
Post #79





Group: Members
Posts: 0
Joined: 13 July 06




QUOTE(Ciumonk @ 24 Jul 2006, 21:19)
Daca vrei as faci doar atat,schimbi motorul Lastunului cu un OHC mic,si faci investigatii,intrebi,te interesezi daca la RAR accepta modificarea caroseriei.Ar trebui sa vezi daca structura Lastunului accepta o constructie tip poligon deschis(ca si decapotabilele.stiu ca a ta nu va fi decapotabila,dar s-ar putea ca RAR-ul sa considere modificarea partii superioare a caroseriei ca o eliminare a acesteia,chiar daca poligonul va fi inchis si partea superioara refacuta refacuta.Totul tine de rezistenta,structura si in primul rand de RAR.)
*


Si daca ma duc la RAR ce ar trebui sa iau cu mine?
Crezi k o sa ma asculte cineva ?


--------------------
opel kadett 1990 - b-84-nxi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 25 Jul 2006, 13:47
Post #80


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Ideea este sa te bagi.Sa-ti bagi nasul peste tot la RAR.Daca ei te dau afara pe usa,intri inapoi pe geam.Trebuie sa ai sange in instalatie....si ceva bani.Ar fi bine sa intrebi prima data un inginer care a mai lucrat pe la uzine/RAR/ITP/Minister daca,respectand datele din RNTR-uri, se poate modifica o caroserie din fibra.

Daca vrei sa fie o masina de oras,usor de condus ar terbui si o cutie automata.AM vazut mai demult second hand pe ebay niste cutii automate de kart,cu 3 (4) viteze.Banuiesc ca erau clasice,cu deshizatoare centrifugale simple,fara comanda electronica.Erau facute pentru OHC-urile Honda sau B&S cu ambreiaj centrifugal separabil,asa ca s-ar potrivi cu adaptari la un motor de TICO sau Matiz,cum zicea Einstein....sau poate gasesti ceva cutii auto de la micromasini,Smart,mazde sau alte japoneze mici de tot(habar nu am care).

This post has been edited by Ciumonk: 25 Jul 2006, 13:54


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybe2003
post 25 Jul 2006, 16:25
Post #81





Group: Members
Posts: 0
Joined: 13 July 06




QUOTE(Ciumonk @ 25 Jul 2006, 14:47)
Ideea este sa te bagi.Sa-ti bagi nasul peste tot la RAR.Daca ei te dau afara pe usa,intri inapoi pe geam.Trebuie sa ai sange in instalatie....si ceva bani.Ar fi bine sa intrebi prima data un inginer care a mai lucrat pe la uzine/RAR/ITP/Minister daca,respectand datele din RNTR-uri, se poate modifica o caroserie din fibra.

Daca vrei sa fie o masina de oras,usor de condus ar terbui si o cutie automata.AM vazut mai demult second hand pe ebay niste cutii automate de kart,cu 3 (4) viteze.Banuiesc ca erau clasice,cu deshizatoare centrifugale simple,fara comanda electronica.Erau facute pentru OHC-urile Honda sau B&S cu ambreiaj centrifugal separabil,asa ca s-ar potrivi cu adaptari la un motor de TICO sau Matiz,cum zicea Einstein....sau poate gasesti ceva cutii auto de la micromasini,Smart,mazde sau alte japoneze mici de tot(habar nu am care).
*


Cam cat ar costa un motor de tico? ...intreb intai aici si pe urma incep sa caut....poate stie cineva.
Dupa cum am mai spus si pe posturile anterioare nu ma pricep foarte foarte bine la mecanica, doar cat sa nu raman in pana ....desi am patit-o ...am reusit sa repar temporar....da' asta e o masina pe care o stiu de cativa ani buni...
Intentia mea era sa iau din n locuri, n piese si sa asamblez sa iasa ceva....
Iti multumesc nespus de mult pentru sfaturi si ma gandeam ca poate te intereseaza sa ma mai ajuti in continuare, sau chiar sa-ti pui tu amprenta pe partea mecanica a masinii.....pentru ca se pare ca nu ma pot descurca singur si sunt mult prea multe lucruri de stiut si de tinut cont....


--------------------
opel kadett 1990 - b-84-nxi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 25 Jul 2006, 17:43
Post #82


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.630
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Uite o idee de cadru si suspensii: http://www.sylva.co.uk/riot.htm


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doruvalentin
post 28 Jul 2006, 08:40
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 25 July 06
From: CHISCANI - BRAILA




QUOTE(johnybe2003 @ 13 Jul 2006, 16:46)
Stii...ca tot veni vorba de lastun...imi sugerase cineva sa iau un lastun si sa-l refac p-ala...cu caroserie de care vreau eu ...cu sasiul refacut samd....credeti ca am mai multe sanse smile.gif tind sa nu mai fiu chiar asa de optimist.
*



Fratele meu ....e super daca iei un LASTUN si incepi sa-l tai cu gust lasandu-i elementele de rezistenta ...iese o masina belea am simulat eo o poza ...asa te costa si ieftin si gasesti si motoare ieftine ptr el ...cred eu ca gasesti cu 1 mil 2mil ...doua motoare ...oricum SUCCES...chiar daca nu stii prea multa fizica wink.gif


--------------------
dacia 500 1989 lastun - BR-02-UOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doruvalentin
post 28 Jul 2006, 08:47
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 25 July 06
From: CHISCANI - BRAILA




tre neaparat sai lasi stalpul de mijloc intact ca altfel se desface ca o cutie...cred...adica stalpul de mijloc unit pe sus cu celalalt stalp . O sa iasa ca un papuc .Daca vrei sa-l faci decapotabil complet tre sa te gandesti sa proptesti cumva si parbrizul din fata cu niste elemente de sustinere ...sau sa tai prbrzul mai scurt .


--------------------
dacia 500 1989 lastun - BR-02-UOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
doruvalentin
post 28 Jul 2006, 08:50
Post #85


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 25 July 06
From: CHISCANI - BRAILA




ca sa iti iasa o masina cat de cat puternica calculezi : la un kil de greutate sa ai un centimetru cub cel putin .


--------------------
dacia 500 1989 lastun - BR-02-UOM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybe2003
post 28 Jul 2006, 08:53
Post #86





Group: Members
Posts: 0
Joined: 13 July 06




QUOTE(doruvalentin @ 28 Jul 2006, 09:47)
tre neaparat sai lasi stalpul de mijloc intact ca altfel se desface ca o cutie...cred...adica stalpul de mijloc unit pe sus cu celalalt stalp . O sa iasa ca un papuc .Daca vrei sa-l faci decapotabil complet tre sa te gandesti sa proptesti cumva si parbrizul din fata cu niste elemente de sustinere ...sau sa tai prbrzul mai scurt .
*


Pai eu ma gandeam sa caut poate gasesc geam din plexiglas, nu stiu cat de clar poate fi parca am folosit o data de rezerva la n geam de la usa, ma intreb daca poate fi folosit la parbriz, nu intentionez sa fie decapotabila, si o sa-i las toate punctele de sustinere...initial o sa dau jos tot ce tine de tabla pe lastun, tot ce se paote da jos...fara a taia cu flexu si dupa aceea o sa vad ce optiuni imi mai raman.

Vad ca ai lastun...el ce masa proprie are ? si daca am inteles eu bine sunt 2 tipuri de lastun, unu cu tabla si unu din fibra...al tau de care e?


--------------------
opel kadett 1990 - b-84-nxi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybe2003
post 31 Jul 2006, 12:06
Post #87





Group: Members
Posts: 0
Joined: 13 July 06




2nd_stage.jpg ( Size: 48.27k ) Number of downloads: 172

O poza cu masinuta prelucrata in photoshop smile.gif


--------------------
opel kadett 1990 - b-84-nxi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 31 Jul 2006, 15:51
Post #88


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.630
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Sunt 99% sigur ca legea te obliga sa acoperi roata spate. Nu de alta adar altfel spoiesti cu noroi/apa parbrizul oricarui autovehicul din spate.
Adica vazuta din lateral, caroseria trebuie sa coboare cel putin pana la un punct aflat sub nivelul centrului rotii.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnybe2003
post 31 Jul 2006, 16:07
Post #89





Group: Members
Posts: 0
Joined: 13 July 06




QUOTE(einstein1984 @ 31 Jul 2006, 16:51)
Sunt 99% sigur ca legea te obliga sa acoperi roata spate. Nu de alta adar altfel spoiesti cu noroi/apa parbrizul oricarui autovehicul din spate.
  Adica vazuta din lateral, caroseria trebuie sa coboare cel putin pana la un punct aflat sub nivelul centrului rotii.
*


Atunci se modifica:)
Mersi pentru sfat


--------------------
opel kadett 1990 - b-84-nxi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 31 Jul 2006, 16:23
Post #90


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Vezi ca nu sta bine cauciucu pe janta din spate biggrin.gif tongue.gif


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 20th July 2025 - 06:51
Forum Renault