DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> modul de functionare a turbo-suflantei

B-34-SGM
post 16 Jun 2004, 18:59
Post #31


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




In jur de 5 milioane mai exact, dar nu imi pare rau de bani.Chiuloasa aia mi-a marit mult posibilitatea de a prepara motorul de dacie.

O sa mai ma coste : 2 carburatoare orizontale, galeria de admisie, vibrochen, set motor (sa il fac 1600), asta insumand cam 10 milioane... Asta insemnand doar motorul.

Pe urma urmeaza suspesiile, cauciucuri, sitem de franare.... alti bani alta distractie...

Sa nu mai pun la socoteala munca de a le monta pe toate astea...

Am renuntat la ideea cu montatul turbinei, sunt multe calcule de luat in seama, cum ar fi compresia, debitul de ulei, reglajul corespunzator al carburatoarelor si dimensionarea jiglerelor, da nu sunt carburatoare pt motoare supra-alimentate, galerii pe comanda, etc

Nu castigi multa putere din supra-alimentarea motorului de dacie, din cauza supapelor mult prea mici,arcuri la supape prea moi. Eu zic ca nu trece de 90-100 CP maxim, in cel mai fericit caz un astfel de motor.

Micsorarea compresiei o poti face punand chiuloasa de 1600 care are camera de ardere mai mare

Gandeste-te ca R5 GTT are 114 CP, R5 Alpine Turbo are 110 cai, si sunt motoare proiectate si dimensionate pentru asa ceva.

Se poate face, dar e mult de munca. Mai bine il faci 1600 cu 2 dublu corp orizontale, compresie 12-13, axa cu came cu alte profile. E simplu de realizat, si cu rezultate foarte bune


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 16 Jun 2004, 20:18
Post #32


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Dar chiulasa ta , sgm , nu are supape mai mari ?

Ceea ce vrei tu sa zici , imi dau seama e , ca de fapt , daca pui turbina pe chiulasa de dacie castigi mult prea putin in raport cu investitia ... Insa la o chiulasa ca a ta ...


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 16 Jun 2004, 20:24
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




Se pot obtine turatii mai mari cu ala in "V".


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 16 Jun 2004, 20:25
Post #34


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Ba da , le are cu 6 mm (parca) mai mari in diametrul fatza de cele de dacie, dar nu merita investitia, mai bine aspirant,e mai usor de realizat, si castig mai multa putere.
Exista Alpine turbo, si are 110 cai. Pot sa scot mult mai mult din motor fara supra-alimentare


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 16 Jun 2004, 20:26
Post #35


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE
Se pot obtine turatii mai mari cu ala in \"V\".


Poti argumenta te rog raspunsul, ca eu unul nu imi dau seama de ce se obtin turatii mai mari. Difera doar pozitionarea cilindrilor


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 17 Jun 2004, 09:07
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




O mica intrebare...Toti va ganditi la cum sa mergi mai repede si toate alea...da' v-ati pus problema de sistemul de franare? Sunt cateva idei bune de preparare, da' cred ca iti ia cam mult timp / bani / nervi, pentru a face din dacie masina...

Pentru o dacie berlina 1310, daca are roti care se invart, atunci e ok...vrei mai mult(e), ia alta...E perfect adevarat ca se poate face cate ceva, si se poate adauga cate un strop de masina peste 1310...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 26 Jun 2005, 22:32
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




total offtopic : Eu cred ca unii sunt atasati de dacia LOR, nu privesc masina ca pe o marca. Iar in natura umana exista dorinta de a face ceva mai bun din orice. Mai ales daca se spune ca nu se poate etc. Parerea mea smile.gif


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 12:44
Forum Renault