DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 35 36 37 38 39 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto

adrianne
post 18 Jun 2009, 05:57
Post #1081


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(ovidiu_seran @ 16 Jun 2009, 10:13)
Multumesc de raspunsuri.

Insa ceea ce as dori eu este "sa scot din schema" contactul fizic si sa-l inlocuiesc cu un simplu buton.

In privinta securitatii nu imi fac probleme ca nimeni nu ar fura o masina veche de 30 de ani care nu arata foarte bine, in plus e si la tara unde e folosita doar pentru a face mici transporturi cu o semiremorca. E o Dacie 1300, deci nu are transponder si nu e nimic sofisticat. Trebuie din cate am mai citit pe net doar un comutator pentru "pozitia de motor pornit" si inca unul pentru actionare demaror.

Eu ma gandeam: nu s-ar putea face cu un singur comutator care sa actioneze doua relee, un releu cu o anumita temporizare pentru demaror, iar celdela doilea sa fie cu automentinere pana la oprirea comutatorului, acesta jucand rolul "pozitiei de pornit motor".
*



Salutare,
am asa ceva pe masina si e foarte comod. Eu am facut cu 3 relee si 1 sau 2 diode.
Pe scurt: am folosit un buton cu 3 pozitii, cu revenire, gen buton comanda inchis/deschis usi, iar ca relee, am unul care actioneaza demarorul, unul care "tine" contactul, si unul care taie contactul pentru oprire motor. O sa incerc sa fac o schema in paint sau sa scanez schita si sa o postez.
Comoditatea mea rezida din alarma+inchiderea+butonul montat astfel incat eu nu mai am nevoie de chei la masina.


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu_seran
post 18 Jun 2009, 07:23
Post #1082


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 15 June 09




sofer1.gif

E super asa, cand poti pune si o schema sa ne lamurim mai bine. As vrea sa te rog sa dai mai multe amanunte vizavi de acel buton. Model sau ceva cod si o poza.

Multumesc. 168.gif


--------------------
inginer sistem 1300 1980 limuzina - AR 02 RDB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 18 Jun 2009, 09:35
Post #1083


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai si de ce a mai trebuit sa folosesti un al 3-lea releu pentru oprire motor?! Nu era mai simplu si mai ieftin sa folosesti contactul NO al releului care tine contactul si apoi sa inserezi un buton sau cealalta pozitie a butonului de pornire (am inteles ca e tipul celor de la geamurile electrice) ca sa faci o automentinere? In industrie se foloseste acest tip de comurate cu succes si inca e cel mai recomandat.
Uite si o mica schema ca sa intelegi ce vreu sa zic:

Automentinere_cu_releu_2_contacte.JPG ( Size: 13.9k ) Number of downloads: 1822


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu_seran
post 18 Jun 2009, 12:10
Post #1084


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 15 June 09




Salut, icon_mrgreen.gif

Multumesc pentru schema, dar tot nu stiu cum sa fac cu partea de alimentare alternator. finndca ma gandeam sa pun pe una din contactele NO ale releului un circuit de temporizare care sa actioneze electromotorul timp de 3-6 secunde pana porneste. Dar nici asa nu cred ca e bine fiindca s-ar putea ca motorul sa pornesca mai repede si atunci ar fi actionat electromotorul prea mult timp, sau celalalt caz cand motorul nu ar porni in timpul alocat de temporizator si atunci ar trebui reluata secventa de pornire.

Ah inca ceva, era sa uit: blink.gif
Imi puteti spune si mie care este semnificatia celor 4 fire care duc la contact. In al meu sunt: alb, maro, rosu, gri. worship.gif

Si daca puteti sa imi spuneti ce fire trebuiesc unite pentru a pune contactul si care sunt pentru pornirea alternatorului.

Multumesc. fleur.gif

Attached thumbnail(s)
MUFA_CONTACT_DACIA.JPG ( Size: 9.39k ) Number of downloads: 1742


--------------------
inginer sistem 1300 1980 limuzina - AR 02 RDB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emil aluas
post 18 Jun 2009, 16:44
Post #1085


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 09
From: Salaj




Salutare
Am si eu o dacie din '74 si cand pun contactul nu se aprind becurile de la temperatura ,ulei si de la soc(starter) si nici nivelul de carburant nu indica decat dupa ce rulez un timp cu ea apoi merg toate stie cineva care ar fi problema??


--------------------
Dacia 1300 13.01.1974 - ALU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 18 Jun 2009, 16:48
Post #1086


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06




Ai un contact prost pe undeva. Poti incepe prin a verifica sigurantele.


--------------------
Dacia 1310L '94 - CS-01-GBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emil aluas
post 18 Jun 2009, 17:25
Post #1087


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 17 June 09
From: Salaj




pai am verificat sigurantele


--------------------
Dacia 1300 13.01.1974 - ALU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 18 Jun 2009, 17:53
Post #1088


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06




Pai in cazul asta trebuie sa verifici instalatia electrica sa vezi pe unde e contactul cu probleme. Un aparat de masura te-ar ajuta foarte mult fiindca ai putea masura tensiunea in diverse puncte. In prima faza eu as incerca sa misc de firele de sub bord sa vad daca se intampla ceva. Mai intai deconectezi primarul bobinei sau te asiguri ca platinele sunt deschise ca sa poti sta linistit cu contactul in pozitia motor fara sa distrugi platinele sau bobina de inductie. Dupa ce ai facut partea cu bobina, poti pune contactul si incepe sa misti de firele de sub bord (misti cu simt de raspundere nu tragi pana ramai cu ele in mana). Daca nu ai noroc sa descoperi defectul va trebui sa o iei metodic si sa verifici tensiunile de alimentare. Mai poti verifica daca nu cumva ai un papuc de cablu sarit din "cutia de borne". Sub bord in partea stanga ai doua randuri de papuci de cablu un rand (cel din stanga cred) are 12v permanent iar cel de langa el (la dreapta) are 12v prin contact. Daca acolo e in regula incearca sa misti de conectorii ce intra in tabloul de bord poti sa incerci sa-i tragi afara si sa ii infigi la loc. Daca tot tragi conectorii aia afara nu strica sa verifici lamelele daca nu cumva sunt oxidate.
Poti tot aici sa verifici daca bordul primeste cei 12v. Pentru asta consulti schema electrica a masinii sa vezi pe care din firele ce vin la bord trebuie sa vina 12v.


Spor! smile.gif


--------------------
Dacia 1310L '94 - CS-01-GBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tester
post 18 Jun 2009, 18:26
Post #1089


dacia tester ;)


Group: Members
Posts: 747
Joined: 22 August 07
From: iasi




@ovidiu_seran: daca nu ma insel si mai tin bine minte maro e alimentare inainte de contact, alb alimentare dupa contact pentru accesorii, rosu e alimentare dupa contact pentru functionare motor, gri e alimentare electromotor.
unesti maro cu alb si obtii alimentare pentru accesorii, mai legi si rosu si obtii alimentarea motorului si doar atingi gri pentru a porni motorul dupa care il lasi in "aer".

L.E.: hai ca tiam facut si un desen ca sa intelegi mai bine cum e treaba contact.jpg ( Size: 41.14k ) Number of downloads: 1931


in desen liniutele maro sunt exact ca in interiorul contactul niste bucatele de sarma care asigura contactul intre fire. deci pozitia lor diferita din cadrul desenului sunt conform contactului in momentul in care cheia se afla in anumite situatii.
L.E.2: literele rosii reprezinta pozitiile cheie in momentul reprezentat de cazul desenat.

This post has been edited by tester: 18 Jun 2009, 19:21


--------------------
dacia logan 2007 - is xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu_seran
post 18 Jun 2009, 21:49
Post #1090


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 15 June 09




@tester: mii de multumiri, m-ai lamurit. Acum imi este limpede totul stiu in continuare ce am de facut.

1zhelp00.gif Stii cumva ce curent trece prin contact? Ca daca pun releu sa pun unul suficient de mare ca sa nu am probleme.

Multumesc. party.gif cheers.gif


--------------------
inginer sistem 1300 1980 limuzina - AR 02 RDB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Jun 2009, 22:12
Post #1091


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(ovidiu_seran @ 18 Jun 2009, 13:10)
Salut,  icon_mrgreen.gif

Multumesc pentru schema, dar tot nu stiu cum sa fac cu partea de alimentare alternator. finndca ma gandeam sa pun pe una din contactele NO ale releului un circuit de temporizare care sa actioneze electromotorul timp de 3-6 secunde pana porneste. Dar nici asa nu cred ca e bine fiindca s-ar putea ca motorul sa pornesca mai repede si atunci ar fi actionat electromotorul prea mult timp, sau celalalt caz cand motorul nu ar porni in timpul alocat de temporizator si atunci ar trebui reluata secventa de pornire.


*


simplu dat trebiie sa tai firul (sau sa il scoti )de la plusul releului de incarcare si sa tragi altul conform schemei , releul demarol contactele sa reziste la minim 15A

Attached thumbnail(s)
cda.JPG ( Size: 19.13k ) Number of downloads: 1648


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 19 Jun 2009, 11:33
Post #1092


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Am aflat si valorile sondei de temperatura cand pun + aparatului pe fiul de semnal, iar + aparatului la +
8.5v 120grade
6.8v 95grade
5.5v 80 grade
3.5v 40grade


This post has been edited by tilix_boss2008: 19 Jun 2009, 12:22

Attached File(s)
Attached File  untitled.bmp ( 377.48k ) Number of downloads: 30


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 Jun 2009, 23:04
Post #1093


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




nu inteleg pentru ce iti trebuie tensiunile alea practic senzorul ala de temperatura este un termistor (rezistenta proportionala cu temperatura) in acest caz negativ (scade rezistenta cu cresterea temperaturii) practic ceasul este format de doua bobine , una alimentata la + - 12V iar cealalta de la + prin bobina la senzor si la masa

This post has been edited by bygy007: 19 Jun 2009, 23:16

Attached thumbnail(s)
ceasuri.JPG ( Size: 95.33k ) Number of downloads: 1684


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 20 Jun 2009, 07:40
Post #1094


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Asa stiam si eu. La litrometrul din rezervor e exat aceeasi manacare, adica un potentiometru bobinat cu nichelina care variaza in functie de pozitia cursorului pe suprafata de contact a nichelinei. Astfel iti scade sau iti creste tensiunea aplicata la intrare, dupa cum urca sau coboara plutitorul legat la cursorul sondei. Nici nu stiu de ce va cazniti sa masurati valori statice, fiindca in functionare variaza mult pragurile pe care voi vreti sa le obtineti.
Daca erau sonde digitale, aveati precizia pe care voi vreti sa o masurati.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 20 Jun 2009, 08:43
Post #1095


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06




bygy, siconi,


Baietii au nevoie de tensiuni fiindca asta stie microcontrolerul sa masoare prin intermediul convertoarelor analog-numerice. Prin urmare, indiferent in ce schema pui sondele alea, variatiile parametrilor masurati de ele trebuie sa se reduca la o variatie de tensiune - mai mult sau mai putin proportionala cu marimea de masurat.

Acum exista doua variante de a folosi sondele respective:

1. fara a renunta la indicatiile indicatoarelor masinii - caz in care trebuie sa te mulezi cum poti pe schema existenta
2. renunti la indicatoarele din bord, polarizezi sondele prin ceva surse de curent constant si citesti caderile de tensiune la bornele sondelor.

Pentru liniarizarea raspunsului marime masurata - tensiune se pot folosi algoritmi soft fiindca e mult mai economic si mai flexibil.

si pt mesterul siconi:

nu inseamna ca daca ai sonde analogice nu poti avea precizie. Trebuie doar sa muncesti in plus sa faci calibrarea, liniarizarea. Nu uita ca sondele "digitale" au la baza tot un "senzor" analogic iar semnalul acelui senzor se conditioneaza, digitizeaza, si se transmite printr-o interfata oarecare unui microcontroler.






This post has been edited by cd_i: 20 Jun 2009, 08:48


--------------------
Dacia 1310L '94 - CS-01-GBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Jun 2009, 10:20
Post #1096


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pai daca vrea sa faca asa ceva atunci din start e gresit , tu vrei sa afli la o anumita temperatura ce tensiune ai nu? , pai atunci se ia ceasul sonda un termometru se fac legaturile electrice (exact ca pe masina) si se pune apa la incalzit si se noteaza valorile la fiecare 10grade acea indicatie de temperatura nu este asa de precisa pe acel ceas de temperatura si scala nu este liniara, este logaritmica

This post has been edited by bygy007: 20 Jun 2009, 10:21


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 20 Jun 2009, 11:10
Post #1097


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06




QUOTE(bygy007 @ 20 Jun 2009, 10:20)
pai daca vrea sa faca asa ceva atunci din start e gresit , tu vrei sa afli la o anumita temperatura ce tensiune ai nu? , pai atunci se ia ceasul sonda un termometru se fac legaturile electrice (exact ca pe masina) si se pune apa la incalzit si se noteaza valorile la fiecare 10grade acea indicatie de temperatura nu este asa de precisa pe acel ceas de temperatura si scala nu este liniara, este logaritmica
*




Exact,


partea de etalonare, calibrare de care vorbeam mai devreme.

Pe de alta parte eu cred ca afisarea numerica nu e practica in bord. Dureaza mult mai mult sa "procesezi" un numar decat o indicatie grafica de genul bargraf, grafic, etc....



--------------------
Dacia 1310L '94 - CS-01-GBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_xyk
post 21 Jun 2009, 11:08
Post #1098


membru ambitios


Group: Members
Posts: 239
Joined: 1 September 08




Am si eu o nelamurirre (scuze ca deviez de la subiectul vostru). Imi schimb instalatia electrica si nu stiu unde trebuie legat un fir. Este vorba despre un cablu de culoare maro, care pleaca din mufa de la contact. Este scurt si trebuie legat undeva, ca are o "ureche" din aia. (scuze de exprimare, insa nu cunosc termenii). Daca nu intelegeti, o sa incerc sa revin cu o poza.


--------------------
dacia 1310 berlina 1985 - OT-01-XYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut_TL
post 21 Jun 2009, 17:22
Post #1099


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 26 March 09




il legi la blocul de lumini.are acolo un surub.


--------------------
belesticopter - 1999 - TAROM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_xyk
post 22 Jun 2009, 17:17
Post #1100


membru ambitios


Group: Members
Posts: 239
Joined: 1 September 08




Multumesc.


--------------------
dacia 1310 berlina 1985 - OT-01-XYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_xyk
post 23 Jun 2009, 18:08
Post #1101


membru ambitios


Group: Members
Posts: 239
Joined: 1 September 08




salut din nou. am alta nelamurire in legatura cu instalatia electrica. am scheme electrice si pt 1310 cu 4 faruri fara turometru, si pentru 2 faruri cu turometru. eu am luat din vitan instalatie pentru 4 faruri, dar cu turometru. un fel de amalgam. ideea e ca nu se respecta culorile din schema. ca altfel ar fi fost mai simplu. atasez o poza cu cablurile ale caror destinatie nu o cunosc. cablurile se afla in grupul celor care se leaga la contact. inteleg ca rosu e +, negru cu alb e -, insa verde ce e? si unde se leaga aceste cabluri? multumesc.

Attached thumbnail(s)
3_fire.jpg ( Size: 261.72k ) Number of downloads: 664


--------------------
dacia 1310 berlina 1985 - OT-01-XYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 23 Jun 2009, 18:11
Post #1102


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




verde subtire si mai lung si la mine a ramas pe afara, rosu gros si cu papuc vine pus pe surubul din blocul de lumini, alb subtire nu cred ca vine cu negru gros, alb ar trebui sa fie pozitii. dar poti sa il lasi il aer si sa vezi ce vine pe el si in ce conditii


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_xyk
post 23 Jun 2009, 18:14
Post #1103


membru ambitios


Group: Members
Posts: 239
Joined: 1 September 08




acum incerc

23 Jun 2009, 19:20:
pai pe surubul din blocul de lumini vin mai multe? ca masi am unul maro care mi s-a spus intr-un post anterior ca tot acolo se leaga
o sa incerc


23 Jun 2009, 19:42:
la becul cu 3 papuci, care e nulul, care e faza lunga si care e faza scurta?

This post has been edited by alin_xyk: 23 Jun 2009, 18:42


--------------------
dacia 1310 berlina 1985 - OT-01-XYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 23 Jun 2009, 18:45
Post #1104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




deci ala rosu vine pe blocul de lumini clar, ala alimenteaza accersoriile


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_xyk
post 23 Jun 2009, 19:17
Post #1105


membru ambitios


Group: Members
Posts: 239
Joined: 1 September 08




Din cate am vazut, merge si cel alb si negru acolo. Multumesc pt informatii soulraven.

23 Jun 2009, 20:22:
Firul galben cu verde din imagine unde se conecteaza? Am luat o cutie de sigurante cu leduri, ca cea din imagini. Problema e ca firele care se onecteaza la ea sunt 10 pe o parte si 10 pe ecalalta, in timp ce cutia de siguranta are 10 pe o parte si 7 pe cealalta? E buna cutia asta de sigurante sau nu?

This post has been edited by alin_xyk: 23 Jun 2009, 19:22

Attached thumbnail(s)
GV.jpg ( Size: 363.11k ) Number of downloads: 566
sig1.jpg ( Size: 383.35k ) Number of downloads: 468
sig2.jpg ( Size: 344.91k ) Number of downloads: 478


--------------------
dacia 1310 berlina 1985 - OT-01-XYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 23 Jun 2009, 19:52
Post #1106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




galben cu verde, vezi sa nu fie firul de excitatie de la alternator. de unde ai luat cutia de sigurante cu leduri? eu am luat fara dar vreau sa o vand si sa imi iau una cu leduri...

nu vrea nimeni o cutie de sigurante noua fara leduri?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_xyk
post 23 Jun 2009, 19:59
Post #1107


membru ambitios


Group: Members
Posts: 239
Joined: 1 September 08




DinVitan am luat-o. 40 de lei. dar nu stiu cum sa leg firele. nu are cum sa fie acel fir, pentru ca nu ajunge pana acolo. plus ca are deja un fir de excitatie de culoare verde, cu mufa care intra perfect in cea de la alternator. chiar nu imi dau seama ce e cu acel fir....


--------------------
dacia 1310 berlina 1985 - OT-01-XYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 23 Jun 2009, 20:01
Post #1108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




atunci vezi sa nu fie de la sondele de ulei.....mai mult ca sigur e de acolo.....ar trebui sa gasesti aceeasi culoare si pe mufele din bord, pe mufa 3-a din dreapta, unde vin ceasurile


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alin_xyk
post 23 Jun 2009, 20:05
Post #1109


membru ambitios


Group: Members
Posts: 239
Joined: 1 September 08




merg sa vad

23 Jun 2009, 21:08:
nu e de la ulei. din cate vad eu, ajunge exact la releul de incarcare. la DF de la acest releu, ce fir trebuie sa vina? Masa cumva?

This post has been edited by alin_xyk: 23 Jun 2009, 20:08


--------------------
dacia 1310 berlina 1985 - OT-01-XYK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 23 Jun 2009, 20:11
Post #1110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




la releul de incarcare iti vin 2 fire, 1 rosu care vine din contactul de chei, 2 care pleaca catre alternator.


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 35 36 37 38 39 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2025 - 19:22
Forum Renault