DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 37 38 39 40 41 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto

Siconi
post 20 Aug 2009, 13:17
Post #1141


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Dar ce lucru complicat e de facut?! Oricum, nu este un singur releu care face asta. Se face in tandem de 2 relee. Sau vrei unul electronic cu comanda prin buton sau fotocelula?
Specifica ce anume doresti.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mesteru surubel
post 21 Aug 2009, 00:17
Post #1142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 18 November 05
From: Brasov




am si eu o intrebare la voi , stie cineva cum se poate face martorul din bord al bateriei sa se aprinda ?? din pacate a decedat alternatorul iar cand am constatat problema am fost cam tarziu , ma gandesc ca martorul ar fi folositor in astfel de cazuri


--------------------
Dacia Berlina 1310 TLX
Dacia 1310TLX a.f. 1987 - 1.6 5 viteze cu mici modificari
Dacia 1310TLX a.f. 1989 - originalul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Aug 2009, 10:07
Post #1143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




martorul ala se poate face sa se aprinda numai asa


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 21 Aug 2009, 18:34
Post #1144


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu i-am spus, dar a vrut sa vada si alte surse...


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 21 Aug 2009, 21:07
Post #1145


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




la ce se mai pune releu in afara de faza lunga/scurta si proiectoare ceata la o D1300?
am pe acasa vreo 5 buc din fiecare (40A si 20A) si vreau sa le pun pe masina deoarece vreau sa-mi pun un bloc de lumini de Logan si am inteles ca acesta este mai sensibil. de care releu este indicat sa-mi pun, de 20A sau de 40A?


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 21 Aug 2009, 21:15
Post #1146


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




La orice consumator la care alimentarea cere un consum mai mare decat poate duce contactul butonului sau al senzorului cu care e cuplat. De exemplu: ELV-ul este actionat de termocupla de pe radiator si, pentru protejatea contactului termocuplei se foloseste un releu intermediar care sa suporte in jur de 10A pe contact. Astef se prelungeste viata termocuplei si nu esti nevoit sa o schimbi asa des (sau deloc. Releul va tine mult si bine, fiindca pentru asta a fost conceput.
In mod analogic gandesti si alti consumatori si ajungi sa determini cate relee ai nevoie sa pui pe masina.

LE: pentru faruri pune de 40A daca tot zici ca ai. E mai robust si suporta mai bine.

This post has been edited by Siconi: 21 Aug 2009, 21:16


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlinushMicutzu
post 21 Aug 2009, 22:27
Post #1147


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 27 September 08
From: Targu Mures




O schema functionala care sa ma avertizeze cand s-a golit bidonasul de apa de la sprituitor are cineva sa imi dea si mie????
va multumesc.


--------------------
Dacia Logan 2006 Ambition 1.5 DCI Egee
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 22 Aug 2009, 12:50
Post #1148


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ai nevoie de un senzor de nivel pentru ce vrei tu. Cauta cu Gogu Liquid Level schematics si vei gasi o gramada. Succes.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 22 Aug 2009, 16:25
Post #1149


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




@Siconi: multumesc pentru sfaturi
o schema electrica de la un releu cla ce pagina gasesc c-am ametit cat am cautat wacko.gif
acum am releu doar pe faza lunga (cu % picioruse dar cel de la mijloc nu este utilizat) iar masina este o D1300 cu 4 faruri rotunde (OO--.--OO)
cum trebuie sa fac legatura la releul pe care-l voi pune pentru faza scurta? unsure.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 24 Aug 2009, 11:05
Post #1150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




scema pentru lipsa apa in spalatoru de parbriz


http://www.niqro.3x.ro/apa/apa.htm



--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Aug 2009, 14:57
Post #1151


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Din cate stiu eu, la masinile cu 4 faruri cum e si modelul tau faza scurta este conectata NUMAI pe farurile din exterior, adica cele din margine. Cele din mijloc sunt folosite doar pe faza lunga. Deci, ai de conectat DOAR 2 becuri pe scurta si 4 pe lunga. Am mai postat schema.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 24 Aug 2009, 17:29
Post #1152


-


Group: Members
Posts: 1.149
Joined: 24 May 09




QUOTE(Siconi @ 24 Aug 2009, 15:57)
Din cate stiu eu, la masinile cu 4 faruri cum e si modelul tau faza scurta este conectata NUMAI pe farurile din exterior, adica cele din margine. Cele din mijloc sunt folosite doar pe faza lunga.
*


exact smile.gif

QUOTE(Siconi @ 24 Aug 2009, 15:57)
Deci, ai de conectat DOAR 2 becuri pe scurta si 4 pe lunga. Am mai postat schema.
*


ok, o sa o caut. ai postat in acest topic schema respectiva? multumesc blush.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Aug 2009, 17:31
Post #1153


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu asa retin. In caz ca nu mai exista, imi spui si se rezolva wink.gif

LE: Ca sa nu mai cauti degeaba (cred ca s-a sters), mai pun o data:

Schema_legare_relee_pe_faza_L_S_D1300_1310__faruri_duble_.JPG ( Size: 57.75k ) Number of downloads: 1493


This post has been edited by Siconi: 24 Aug 2009, 18:16


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phun
post 27 Aug 2009, 21:36
Post #1154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 29 April 09
From: Bucuresti




o mica intrebare....

am auzit ca daca pui un releu de putere pe claxoane , faruri , proiectoare si alti consumatori principali le creste puterea , adica farurile si proiectoarele lumineaza mai tare , iar claxonul de altfel...claxoneaza mai tare. acum cert este ca nu prea cred. cel putin la faruri nu e necesar pt ca in cazu' asta depind becurile cat sunt de "bazate" .

Dar am o problema : la proiectoare am becuri de 75W si nu prea le folosesc pt ca scade acul de la incarcare. A fost o perioada cand s-au topit firele pt ca le foloseam mai tot timpul :-j ....acum am pus unele groase.

Ce sa fac ca sa incarce mai bine cand sunt ele aprinse...?


--------------------
DACIA 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 27 Aug 2009, 23:52
Post #1155


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Exista un oarecare sambure de adevar in ceea ce ai auzit tu: Dat fiind faptul ca alimentarea se face DIRECT din baterie prin intermediun unui singur (1) contact, cel din releu, si NU printr-o serie de intreruperi ale traseului de alimentare, se pierde mai putina tensiune. Cu cat sunt mai multe conectari sau inndiri pe traseu, cu atat pierderile sunt mai mari si apar caderi de tensiune pe contactele respective. De aceea apare senzatia ca lumineaza sau functioneaza mai bine; de fapt, functioneaza la parametrii normali si corespunzatori. Trecand prin mai multe contacte, se pierde din putere, deci functioneaza anormal.
A se vedea diferenta.

Ce tip de alternator ai pe masina... in sensul ca: cati AMPERI poate furniza? Sunt de 32A, 36A, 40A, 50A. Cam astea erau standardele ce au iesit din fabrica, in functie de anul de fabricatie. Citeste pe alternator ca scrie (12V 36A... sau cat o fi acolo). Firele s-au topit fiindca aveau sectiunea prea mica pentru curentul care le strabatea. Punand mai groase ai facut un bine si becului, dar si instalatiei electrice. Mai verifica si releul de incarcare (la sectiunea dedicata acestui subiect, gasesti si metode si explicatii destule).


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phun
post 28 Aug 2009, 09:48
Post #1156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 29 April 09
From: Bucuresti




Releul e mecanic, deoarece mi s-a parut mai bun decat cel electronic. E reglat sa incarce un pic mai mult...aproape de rosu. (../..)Cand masina este in mers si aprind pozitia tensiunea scade aproape de jumatate dar nu mult. Cand aprind faza lunga este la jumatate (..|..) . Cand mai aprind si proiectoarele deja scade sub jumatate (..\..) . Cand mai apas si frana ii ia din puterea farurilor. D'asta spun ca proiectoarele le aprind cand le folosesc in combinatie cu pozitia sau singure. Nu stiu daaca m-am facut inteles biggrin.gif


--------------------
DACIA 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 Aug 2009, 19:47
Post #1157


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Inseamna ca releul ala al tau asa "vestit" ca incarca "un pic mai mult" este foarte "bun". Eu iti recomand sa il schimbi cu unul electronic cu fir de referinta. Intra pe topicul legat de alternator si incarcare si aflii mai multe detalii despre toate astea, precum si cum poti sa remediezi probleme ca a ta.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
phun
post 29 Aug 2009, 01:48
Post #1158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 29 April 09
From: Bucuresti




blink.gif


--------------------
DACIA 1310 1984
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 29 Aug 2009, 22:31
Post #1159


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Siconi e cu dus si intors ala electronic fata de ala mecanic. Ala mecanic dupa ce a "inchis" mai ramane putin deschis, pe cand cel electronic taie de tot excitatia. Si totusi recomand cel electronic, dar acum depinde si de alternator biggrin.gif .


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 31 Aug 2009, 19:00
Post #1160


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




@ phun
ce tensiune ai pe baterie? sigur ai peste 14,4V in timp se consuma apa din baterie (scade nivelul electrolitului) si la un moment dat o sa o strici
referitor la releu si eu recomand electronic e mai stabil decit cel mecanic , cel mecanic intr-adevar are tot timpul la iesire o tensiune continua (practic se comuta 2 rezistente de valori diferite de catre contactul interior), la cel electronic apar impulsuri de tensiune de valoare egala cu tensiunea de pe baterie schimbindu-se durata cit timp este tensiune si cit timp nu (am explicat eu in multe situatii , da un search cu id meu)

This post has been edited by bygy007: 31 Aug 2009, 19:02


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 1 Sep 2009, 21:05
Post #1161


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Bateriei ii place mai mult sa fie incarcata in impulsuri biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 9 Sep 2009, 07:35
Post #1162


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Am schimbat de curand instalatia electrica, si miau ramas cateva mufe, care nu pot sa imi dau seama ce sunt cu ele.

Attached thumbnail(s)
DSC05068.JPG ( Size: 208.09k ) Number of downloads: 1266
DSC05069.JPG ( Size: 193.01k ) Number of downloads: 1047
DSC05070.JPG ( Size: 222.69k ) Number of downloads: 1056
DSC05072.JPG ( Size: 195.25k ) Number of downloads: 1035


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 9 Sep 2009, 10:31
Post #1163


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Prima pare a fi de la un releu, iar dupa firul verde ar parea ca vine la releul de semnalizare.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 9 Sep 2009, 16:49
Post #1164


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




O fi de releu? De semnalizare sigur nu e, deoarece pe acela l-am gasit si e conectat.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 Sep 2009, 07:20
Post #1165


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Aia prima da, e de releu. Soclul respectiv este pentru relee. Acuma nu stiu sa spun la ce releu ar trebui sa duca. Daca masori/suni firele cu un aparat de masura, ar trebui sa te duca l aun buton sau la o actionare undeva si, astfe, sa te prinzi de la ce este. Despre celelalte nu-mi dau seama. Parca ala dreptunghiular cu 4 fire ar fi de la bloc de lumini ca asa seamana, dar nu pot sti. Suna firele si vezi unde duc. E cel mai simplu asa.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGDBZ
post 10 Sep 2009, 07:37
Post #1166


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.487
Joined: 8 July 09
From: BZ




Mufele din poza 2 si 3 le am si eu in bord , nu sunt conectate la nimic si nu stiu de la ce ar putea fi , la mine e instalatia originala.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 10 Sep 2009, 12:01
Post #1167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




este de la temporizatoru pentru stergatoare in prima poza este temporizatoru iar in a doua motoru de la stergator, in a treia si a patra sar pute sa fie electroventilatoru si releu pentru acesta.parerea mea

This post has been edited by kindeeru56: 10 Sep 2009, 12:02


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
endre
post 10 Sep 2009, 19:30
Post #1168


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 8 September 09




Multzumesc lui coolio pt. siteul cu scheme!
Mersi mult!!! valuri.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX berlina 1988 - CV 01 FUP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kindeeru56
post 12 Sep 2009, 01:11
Post #1169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 558
Joined: 27 November 07




pana la urma a avut cineva deptate?


--------------------
dacia 1310 87 - b-45-trl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Sep 2009, 12:33
Post #1170


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




temporizatorul stergatoare are 5 fire ala pare a fi de la releu mecanic de semnalizare ala electronic are 4
in poza 3 sa nu fie intrarea la alternator (excitatia) aia are un fir verde pare instalatia de la alta masina (cu releu incorporat ) mufa aia e cam ciudata
o poza mai de ansamblu ca nu prea iti dai seama cap pe unde vin mufele (cel putin cele din compartimentul motor

This post has been edited by bygy007: 12 Sep 2009, 12:38


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 37 38 39 40 41 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 00:52
Forum Renault