DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 43 44 45 46 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto

bygy007
post 6 Jan 2010, 22:32
Post #1305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pentru becurile de semnalizare intre 5-10A , parerea mea cele de 3 sint mici uite asa ceva iti mai spun un loc unde gasesti sigur , si anume intr-o sursa de calculator defecta sau care nu mai este folosita pe al doilea radiator


Attached thumbnail(s)
post_8_1085127064.jpg ( Size: 64.68k ) Number of downloads: 2080


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 8 Jan 2010, 21:49
Post #1306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




salutare baieti, am si eu o rugaminte
asi avea nevoie de o schema electrica care sa ma ajute sa mai tai din consumu ledurilor de la stopuri si un modul ceva care sa ajute geamurile electrice la ridicare

multumesc anticipat biggrin.gif


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_60UPE
post 9 Jan 2010, 04:52
Post #1307


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 9 January 10




salut, m-ar interesa si pe mine placuta de cupru de unde pot cumpara o bucata de 10x10 cm pe care se pun diodele etc.... vreau sa incerc sa confectionez singur niste leduri auto de plafoniera. scuzati-mi exprimarea dar nu ma pricep deloc.


--------------------
vw golf 4 2001 1.8 gti - b 60 upe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 9 Jan 2010, 14:51
Post #1308


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Pentru tine, asa de inceput, ai putea sa iti cumperi cablaj de test(din acelea cu gaurele) si sa te joci cu ala. Asa ceva gasesti la magazinul de piese electronice.


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_60UPE
post 9 Jan 2010, 22:34
Post #1309


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 9 January 10




multam mult, cablul asta e tot un fel de placuta?


--------------------
vw golf 4 2001 1.8 gti - b 60 upe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 10 Jan 2010, 13:15
Post #1310


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Dap. Numai ca e gaurita si are si un strat de cupru sub gaura. Fugi pe Maica Domnului si gasesti acolo wink.gif
Ca idee uite asa arata http://www.vascip.bizoo.ro/vanzare/211903/...tex-120X180mm#1


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 10 Jan 2010, 14:31
Post #1311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




QUOTE(B-58-PTM @ 8 Jan 2010, 21:49)
salutare baieti, am si eu o rugaminte
asi avea nevoie de o schema electrica care sa ma ajute sa mai tai din consumu ledurilor de la stopuri si un modul ceva care sa ajute geamurile electrice la ridicare

multumesc anticipat biggrin.gif
*


pe mine ma poate ajuta cineva ?


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuliano_smile
post 11 Jan 2010, 11:21
Post #1312


Dependent de D1300


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 5 November 08
From: Ploiesti




Ce intelegi prin consum? Sa le faci sa ai intensitate mai mica? Sau sa scapi de rezistente?
Cum sa ajuti geamurile? Sa ridice mai repede? Leai alimentat si tu de pe + blocul de lumini?


--------------------
Dacia Solenza si o Berlina Furioasa 2004 Scala cu 1980 editia de Lux
Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 11 Jan 2010, 15:47
Post #1313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




deci, ideea e ca stopurile consuma cam mult curent si ma gandeam ca sa fac ceva sa consume mai putin si sa ramana aceasi intensitate la leduri,la geamurile electrice voiam ceva ca sa le ajute sa urce mai rpd


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Jan 2010, 21:47
Post #1314


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Stopurile consuma curent destul fiindca sunt cu BECURI nu cu LEDuri. Ai acolo un curent de 3.5A pe ambele filamente (sunt de 21W). Poti schimba cu lampi pe LEDuri care consuma per total SUB 1A si nu iti mai scade intensitatea farurilor, ca eu cred ca asta te deranja de fapt.
Cat priveste geamurile, culise noi pe cantul ramei geamului fac minuni, crede-ma. La fel si montarea corecta a macaralei electrice. Verifica si daca ai cadrul geamului drept, adica e plan si nu deformat.
Nu poti creste altfel viteza de urcare fiindca nu ai o tensiune mai mare de 14,4V im masina. Daca la aceasta tensiune nu te multumeste viteza de reactie, in afara de cele prezentate in randurile de mai sus nu ai ce face. eventual unge cu vaselina siliconica macaraua si piesele ei in miscare / frecare. Ar mai fi o chestie: un tronson de fire subdimensionat ca sectiune. Dar ma indoiesc sa fie asta problema.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_slk
post 12 Jan 2010, 02:43
Post #1315


If I'm not back in five minutes... wait longer!


Group: Members
Posts: 544
Joined: 13 November 09
From: Milky Way




Un calduros salut catre totii daciotii! biggrin.gif

Nu stiu daca postez unde trebuie, dar aici mi s-a parut mai potrivit ca in alte parti... blush.gif

Ma poate indruma cineva catre niste programele (soft) de simulare a functionarii unui motor mas si catre ceva (cat de multa wacko.gif ) teorie? Exista un forum al inginerilor AR?

Multumesc.

This post has been edited by dacia_slk: 12 Jan 2010, 03:14


--------------------
Dacia SLK 55 AMG
That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 12 Jan 2010, 13:05
Post #1316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




QUOTE(Siconi @ 11 Jan 2010, 21:47)
Stopurile consuma curent destul fiindca sunt cu BECURI nu cu LEDuri. Ai acolo un curent de 3.5A pe ambele filamente (sunt de 21W). Poti schimba cu lampi pe LEDuri care consuma per total SUB 1A si nu iti mai scade intensitatea farurilor, ca eu cred ca asta te deranja de fapt.
Cat priveste geamurile, culise noi pe cantul ramei geamului fac minuni, crede-ma. La fel si montarea corecta a macaralei electrice. Verifica si daca ai cadrul geamului drept, adica e plan si nu deformat.
Nu poti creste altfel viteza de urcare fiindca nu ai o tensiune mai mare de 14,4V im masina. Daca la aceasta tensiune nu te multumeste viteza de reactie, in afara de cele prezentate in randurile de mai sus nu ai ce face. eventual unge cu vaselina siliconica macaraua si piesele ei in miscare / frecare. Ar mai fi o chestie: un tronson de fire subdimensionat ca sectiune. Dar ma indoiesc sa fie asta problema.
*


nu nu nu biggrin.gif stopurile sunt pe leduri (pozitie,frana si pozitie ceata)...farurile sunt de 90-100w cu 2 relee de 40 A dar la mine nu scade intensitatea la nimic, am bateria de 78 A si seara cand merg cu masinascade acu ala de la baterie pana aproape de zona rosie dupa cadran, si normal sta aproape de jumatea cadranului, alternatoru imi incarca 13v si ceva la relanti si la turatii mari ajunge pe la 14v....dar asta e nelamurirea mea,dc sta acu ala de la baterie pe zona rosie cand am faza lunga pornita...CHIAR IN HALU ASTA SA CONSUME , si sta pe zona rosie fara sa mai am alt consumator pornit

This post has been edited by B-58-PTM: 12 Jan 2010, 13:08


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Jan 2010, 18:15
Post #1317


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Imi cer scuze, insa nu stiam ce customizari ai adus masinii. Nu ai precizat asta, iar multi nu stiu cum arata un LED si cred ca tot aia cu un bec. De aici incercarea mea de a te convinge ca exista o diferenta.
In alta ordine de idei, alternatorul ar trebui sa bage 13.8-14V la relanti si max. 14.4V oricat de turat ar fi. e o chestiune legata de releul de incarcare. Daca ai masurat, pune aici valorile tensiunilor la relanti si apoi la turatia de 2500rpm. Decat sa te iei dupa indicatorul de incarcare din bord (care are un bimetal ce are prostul obicei de a obosi si arata eronat), mai bine pune un voltmetru (sau un aparat de masura setat pe volti) si vezi ce valori are incarcarea. In felul acesta, faci si o observatie fina asupra voltmetrului de bord prin comparatie cu ce indica la tine aparatul de masura (poate fi un multimetru).

Cu geamurile esti in clar?

P.S.: Cum ai facut stopurile alea? Rezistenta serie pe fiecare LED sau una comuna per unitate de semnal?! Eram curios sa vad si la semnalizare. Bravo tie pentru reusita. Politia nu te-a "bagat" in seama?!


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 12 Jan 2010, 18:54
Post #1318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




uite acum am fost si am masurat la relanti 13.58 V nu am apucat sa o mai turez ca e cam tarziu biggrin.gif cred ca are dreptate ceasu din bord
cu geamurile stiam chestiile alea dar credeam ca exista alta posibilitate
ledurile leap pus in serie fiecare cu rezistenta lui,nu am avut timp ca faceam tot stopu cu leduri, politia nu a zis nimic. ba chiar din contra ma oprit politia sa ma intrebe de unde am luat stopurile ca arata frumos seara wink.gif


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristiman46
post 12 Jan 2010, 18:58
Post #1319


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 10 September 09




Azi am reusit sa montez releul pentru deconectarea consumatorilor la pornire.Am folosit un releu de 30A normal inchis(are circuitul pe care il comanda inchis atunci cand nu este alimentat releul).In momentul cuplarii electromotorului mi se deconecteaza ; pozitia, faza scurta,faza lunga, avarii, ledurile de la plafoniera si modulul de la inchiderea centralizata( am inchidere cu telecomanda).Releul l am intercalat intre surubul de la blocul de lumini si doua fire care erau legate la surub.Al 3-lea fir care era legat la surubul blocului de lumini (cel mai subtire) a ramas in aceeasi pozitie.A limentarea releului am facut o intre firul gri de la contact ( pozitia actionarii demaroului) si o masa de pe sasiu.


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 - ph 02 utk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Jan 2010, 19:02
Post #1320


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




QUOTE(B-58-PTM @ 12 Jan 2010, 19:54)
uite acum am fost si am masurat la relanti 13.58 V nu am apucat sa o mai turez ca e cam tarziu biggrin.gif cred ca are dreptate ceasu din bord
cu geamurile stiam chestiile alea dar credeam ca exista alta posibilitate
ledurile leap pus in serie fiecare cu rezistenta lui,nu am avut timp ca faceam tot stopu cu leduri, politia nu a zis nimic. ba chiar din contra ma oprit politia sa ma intrebe de unde am luat stopurile ca arata frumos seara wink.gif
*


prea mult chin exista deja led de 1-2-5w care lumineaza cat un bec de 5W sau cel de 5W cat unul de 10W ,schema pentru stabilizare e simpla cu Lm 317T stabilizare la 3V.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Jan 2010, 19:07
Post #1321


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Nu era vorba despre stabilizarea tensiunii pe LEDuri, ci de consum mare si incarcare mica.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 12 Jan 2010, 19:11
Post #1322


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06




QUOTE(djasu82 @ 12 Jan 2010, 19:02)
prea mult chin exista deja led de 1-2-5w care lumineaza cat un bec de 5W sau cel de 5W cat unul de 10W ,schema pentru stabilizare e simpla cu Lm 317T stabilizare la 3V.
*




Cu observatia ca ledurile de 1-2-5w au nevoie de radiator. Pe de alta parte, schema cu LM317 nu e cea mai fericita solutie fiindca e liniara si are randament destul de prost => trebuie montat stabilizatorul pe radiator.
Ca solutie eficienta si eleganta recomand o sursa de curent in comutatie. Evident, montajul e un pic mai complicat dar nu e imposibil de realizat de cineva care are cunostintele elementare de electronica.

12 Jan 2010, 19:25:
QUOTE(Siconi @ 12 Jan 2010, 19:07)
Nu era vorba despre stabilizarea tensiunii pe LEDuri, ci de consum mare si incarcare mica.
*




Pai tocmai asta rezolvi daca folosesti o sursa in comutatie. Indiferent ce alta metoda de limitare a curentului prin led folosesti (rezistenta, stabilizator) fiind liniare disipa putere inutila - putere care se vede in consumul de curent al ansablului led-uri rezistenta / stabilizator.

Pentru clarificare pot sa "explic" fenomenul prin calcule daca e cineva curios, daca nu... din motive de lene nu o sa o fac smile.gif

This post has been edited by cd_i: 12 Jan 2010, 19:25


--------------------
Dacia 1310L '94 - CS-01-GBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 12 Jan 2010, 19:50
Post #1323


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




bun...daca imi faci o schema si imi scrii acolo exact ce componente sa pun eu o pot pune in practica biggrin.gif la teorie sunt mai praf biggrin.gif


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 12 Jan 2010, 20:21
Post #1324


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06




QUOTE(B-58-PTM @ 12 Jan 2010, 19:50)
bun...daca imi faci o schema si imi scrii acolo exact ce componente sa  pun eu o pot pune in practica biggrin.gif la teorie sunt mai praf biggrin.gif
*




B-58-PTM,


Ti-am atasat un pdf cu o schema simpla. Este o nota de aplicatie de la ON semiconductor care arata cum poti sa folosesti circuitul MC34063 ca sursa de curent constant in comutatie pentru led-uri de putere. Iti recomand schema din figura 1, sau figura 3 dar fara diodele D1-D4. Daca vrei sa aprinzi mai multe led-uri pur si simplu le conectezi in serie. Nu poti conecta in serie un numar infinit de led-uri fiindca nu se mai aprind (eu m-as limita la 3-4 buc sau mai multe in urma unor experimente). Bobina L1 trebuie sa suporte 1,5 - 2 A fara sa intre in saturatie. Curentul maxim debitat de circuit nu poate sa depaseasca 1A.
Rezistentele R1 si R2 sunt parcurse de curentul ce trece si prin led-uri si e posibil sa se incalzeasca usor - recomand sa fie folosite rezistente de 0,5W (e posibil ca in urma testelor sa mearga si cu rezistente de putere mai mica).
Valoarea rezistentei R2 iti stabileste valoarea curentului prin led-uri (care il alegi conform specificatiilor ledurilor) iar valoarea rezistentei R1 iti stabileste valoarea curentului de scurtcircuit pe led-uri.


Spor smile.gif

This post has been edited by cd_i: 12 Jan 2010, 20:24

Attached File(s)
Attached File  ONS_MC34063A_AN1.pdf ( 178.19k ) Number of downloads: 864


--------------------
Dacia 1310L '94 - CS-01-GBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-58-PTM
post 12 Jan 2010, 21:19
Post #1325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 848
Joined: 15 December 08




foarte bun PDF-u... are cineva scheme electrice sau un document despre sursa stabilizatoare de tensiune....am de facut pt atestat si nu am gasit prea multe informatii si scheme sad.gif


--------------------
Renault Clio III 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAnyelsamo
post 19 Jan 2010, 18:54
Post #1326


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 13 December 09




Salutare baieti as dori sa stiu si eu care este valoarea rezistentelor [ohmi] din schema pe care a postato bygy007 aceea la care este butonul de dacie bord cn
cu 4 viteze.multumesc anticipat

Attached thumbnail(s)
schema_ampla.JPG ( Size: 203.5k ) Number of downloads: 3367


--------------------
dacie 1310 1991 - NT 03 HRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiusss
post 21 Jan 2010, 21:11
Post #1327


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 2 January 09




salut! are cineva o schema electronica (variator de turatie) pt. ca vreau sa inlocuiesc rezistentele de la aeroterma(dacia nova gti)?


--------------------
dacia logan 1.6 ambition 2005 - b41abu
b-709-sam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Jan 2010, 00:42
Post #1328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




daca cautai gaseai asta

din pacate nu cunosc valorile rezistentelor , orcum sint de ordinul ohmilor


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiusss
post 22 Jan 2010, 20:15
Post #1329


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 2 January 09




multumesc pt indicatii scuze pt deranj


--------------------
dacia logan 1.6 ambition 2005 - b41abu
b-709-sam
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAnyelsamo
post 23 Jan 2010, 17:35
Post #1330


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 13 December 09




salutare . Am incercat sa le cumpar da la noi in piatra neamt nimeni nu mai aduce rezistente pentru aeroterme cn am citit aici pe alt topic cum cineva isi facuse singur din nichelina niste rezistente ar fi recomandate sau nu ca nu as vrea sa iau foc si daca se pricepe cineva astept sugestii.indiferent care ar fi ele . Eu am cumparat un buton pentru aeroterma bord cn da nu am de unde procura rezistentele si sincer as fi dispus sa dau bani sa le iau si sa termin cu bataia asta de cap . aeroterma o am am si motorasul da nu stiu ce sa fac pentru a face sa mearga pe turatii.am citit aproape tot am vazut o gramada de scheme si sa traiasca baietii care isi dau interesul pentru asta da sincer sunt cam greu de realizat pentru mine . o ideee un ajutor orice sa rezolv problema si ma bag . multumesc si astept idei practice .


--------------------
dacie 1310 1991 - NT 03 HRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 24 Jan 2010, 01:07
Post #1331


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




incearca si tu pe la dezmembrari auto , incerca pe la piese auto de masini straine , rezistentele sint cam identice, se monteaza in asa fel incit sa fie racite de ventilator (pe traseul aerului)
sau poti face din nichelina de diverse grosimi si rezistivitate
la capete faci ochiuri si treci un surub cu saiba plata iar pe partea ailalta saiba plata , grover si piuluta strinsa bine , apoi vii cu firul intre 2 seibi plate si alta piulita
pentru placa folosesti sticlotextolit

This post has been edited by bygy007: 24 Jan 2010, 01:14

Attached thumbnail(s)
rez.JPG ( Size: 39.2k ) Number of downloads: 3186


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAnyelsamo
post 24 Jan 2010, 14:30
Post #1332


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 13 December 09




Multumesc de idee o sa incerc sa vad daca reusesc .La dezmembrari am fost da nu am gasit probabil se vinde impreuna cu aeroterma . au spus sa mai incerc .


--------------------
dacie 1310 1991 - NT 03 HRW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silvio21
post 26 Jan 2010, 20:54
Post #1333


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 31 January 09
From: PITESTI




QUOTE(djasu82 @ 27 Dec 2008, 21:42)
salutare baieti si dupa 4 zile de petrecere am mai gandit doua scheme eletronice pentru a comanda cu un singur buton un releu printr-o singura comanda . Deci se foloseste un buton cu revenire si prin apasarea lui se da o comanda pentru actionarea a releului iar prin apasarea inca odata a butonului decupleaza releul.
Montajul e simplu implica un integrat CD4013 un tranzistor de comanda a releului si cateva piese insirate. Una din schema foloseste comanda din exterior ....
*


Am tot cautat nu tot topicul, dar pana la urma am gasit ceva.Vreau cam asa ceva sa inlocuiesc butonul pentru degivrare luneta ca se tot strica contactul.Nu stiu daca astai cam singura varianta dar poate mai ma indrumati.Am o Dacia 1410 Li din 2003 si am vazut ca butonul pentru lampile de ceata functioneaza tot cam asa cu o singura apasare si revenire.Daca exista si altceva mai simplu poate,nu stiu.Multumesc


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT - AG 78 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Jan 2010, 22:21
Post #1334


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai daca te uiti in schema e vorba despre un simplu buton adica push buton acela e cu revenire cum e la tastele de telefon calculator lift telecomanda tv aer condtionat.
Schema apasi odata comanda releul si sta comandat apesi inca odata se decupleaza si sta decuplat tongue.gif si asta printr-un push buton si montajul acela simplu . Cred ca tot montajul te costa cam 10 lei.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 43 44 45 46 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2024 - 18:50
Forum Renault