DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 11 12 13 14 15 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto

leon_valy
post 27 Aug 2007, 18:13
Post #361


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 25 August 07




cn ma poate ajuta ? am realizat un convertor pentru neon dar transformatorul acestuia produce un suierat ingrozitor...... am ceruit bobinele dar degeaba cum pot scapa de acest fenomen.....?


Attached File(s)
Attached File  Convertor.bmp ( 2.19mb ) Number of downloads: 660


--------------------
dacia papuc 2000 - gl02 xrt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 28 Aug 2007, 14:09
Post #362


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




eu stiam ca se impregneaza cu lac nu cu ceara
incearca sa mai cresti frecventa de lucru a oscilatorului poate nu mai tiuie asa


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 28 Aug 2007, 21:33
Post #363


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




HA-Ha. Ma lasa rece. Stiu montajul si nu e de nici o treba daca il alimentezi la 12V. Randamentul e foarte prost. Vezi ca se gasesc neoane de diverse culori prin magazinele de electrice, care au convertoare incorporate. Convertoarele bune sunt cele cu 2 tranzistori in contratimp, consuma putin si dau randamente mari. In plus tranzistorii nu se incalzesc. Poate si mai simplu ar fi sa mergi intr-o piata de vechituri (talcioc) si sa iei pe bani de nimic (10 lei de ex) un scanner. Scannerele folosesc pentru iluminare un tub fluorescent (foarte cochet de altfel, care poate fi montat direct ca plafoniera) alimentat la 12V printr-un astfel de convertor performant.

Am si o schema de convertor din acesta in contratimp, cu detaliile de bobinaj, daca chiar vrei sa risipesti timp si energie, o pot pune aici, dar abia saptamana viitoare (Schema e un revers-engeneering, evident smile.gif )


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 29 Aug 2007, 20:02
Post #364


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




in obor(in spate la sina) am gasit neoane alimentate la 12v
salutare Dyogenes !!!!!!


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 6 Sep 2007, 09:23
Post #365


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Salutam tineretul revolutionar! Aruncasem un ochi si cand l-am vazut pe om cu ce se chinuie, am zis sa-i curm suferinta. Dar neoanele alea din scannere chiar sunt bestiale, sunt subtiri de vreo 3mm si dau lumina destul de intensa, merg super ca plafoniere.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 8 Sep 2007, 09:58
Post #366


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu am gasit 2 neoane de la un laptor mai vechi (x486) de la display si merg belea. Le-am legat la un convertor de la un tub de neon pt PC... Plus ca mai au si cate un semi-cilindru nichelat pe interior pus pe toata lungimea tubului, astfel incat lumina se reflecta doar intr-o singura directie. Si tot asa, au in jur de 3-5mm diametru.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myke_
post 23 Sep 2007, 00:31
Post #367


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 26 May 07




Are cineva schema la temporizatorul de dacie model vechi?Ala cu tanzistoare si potentiometru.Ma inerveaza faptul ca la spritiera stergatoarele fac 3 ture in loc de 1 sau 2, a treia tura se face de cele mai multe ori pe uscat
Multumesc


--------------------
aro 10 1997 10.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.I
post 4 Oct 2007, 18:24
Post #368


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 19 June 06




Pe situl My Webpage este o schema de incarcator auto.
Va rog care are acea schema. Pare interesanta si as vrea sa o realizez.

4 Oct 2007, 19:26:
,, www.electronica-azi.ro "

This post has been edited by M.I: 4 Oct 2007, 18:26


--------------------
Dacia, 1310, LGN 1.5Dci, 1987, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fanny
post 13 Oct 2007, 20:06
Post #369


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 24 August 06
From: SUCEAVA




Salutare

Are cineva un circuit integrat BU1010 ca sa-mi fac un indicator de tensiune, caci am cautat in toate magazinele de specialitate si pe internet si nu am gasit.Poate exista vreun echivalent ceva ? Platesc bine.


--------------------
Dacia Logan LAUREATE PLUS 1.4MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 13 Oct 2007, 20:45
Post #370


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




BU 1010 am cautat si eu de mi-a venit rau
"nu se mai fabrica de mult" a fost raspunsul la majoritatea magazinelor...
mi-a spsu cineva ca existau mai demult si costau aprox 1,5RON


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 13 Oct 2007, 21:36
Post #371


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06




BU1010 nu se mai fabrica de cand a dat IPRS-ul faliment. Singura sansa sa il mai gasiti este pe la vreun electronist batran care si-a facut stocul pe vremea cand se gaseau.

Faptul ca nu il gasiti nu inseamna ca nu mai puteti face indicatoare de incarcare. Acum cativa ani buni (pe vremea cand inca se gasea BU1010 tongue.gif ) am facut schema asta simpla care, din cate imi amintesc, functioneaza mai mult decat multumitor.


@M.I.

nu am schema ce vrei tu sa o construiesti, in schimb, am o alta schema simpla care functioneaza impecabil de 10 ani.


Scuze pentru calitatea imaginilor dar singurul scanner la indemana a fost aparatul foto smile.gif

This post has been edited by cd_i: 13 Oct 2007, 22:07

Attached thumbnail(s)
IMG_0002.JPG ( Size: 299.75k ) Number of downloads: 8679
IMG_0003.JPG ( Size: 273.42k ) Number of downloads: 9242
IMG_0004.JPG ( Size: 330.76k ) Number of downloads: 8862


--------------------
Dacia 1310L '94 - CS-01-GBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.I
post 14 Oct 2007, 10:32
Post #372


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 19 June 06




Multumesc CD_i pt. schema.
Am construit pt. redresorul meu auto o schema un pic mai simpla luata de pe situl ,, niqro " cu doi tiristori. La acea schema ma cam enerva reglarea pragului cind se oprea incarcarea, mai ales daca mai varia tens. de la retea se modifica si pragul de comutare, era mai greu sa il mentin in jurul valorii de 14,4 V.


--------------------
Dacia, 1310, LGN 1.5Dci, 1987, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 16 Oct 2007, 14:01
Post #373


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




BetaU1010 se foloseau in primele module de la clocitoare (aia ca doua ligheane puse buza-n-buza). Cine are vreun modul poate incerca refolosirea integratului.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tony_oa
post 16 Oct 2007, 22:20
Post #374


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 16 August 07




QUOTE(M.I @ 14 Oct 2007, 10:32)
Multumesc CD_i pt. schema.
Am construit pt. redresorul meu auto o schema un pic mai simpla luata de pe situl ,, niqro " cu doi tiristori. La acea schema ma cam enerva reglarea pragului cind se oprea incarcarea, mai ales daca mai varia tens. de la retea se modifica si pragul de comutare, era mai greu sa il mentin in jurul valorii de 14,4 V.
*


_________________________________
Parerea mea este ca merita macar sa incerci schema de mai sus, si eu subscriu la calitatea acesteia si stabilitatea in functionare (bine calibrata in prealabil cu piese de calitate si nu "recuperari") PLUS ca aceasta schema ofera si acea incarcare in PULS avind in acelasi timp si "un 10% din curentul de incarcare pe consum... in timpii cit Th. este in <OFF> (poti suplimenta sarcina de consum cu un banal bec pe bornele bateriei) , acest aspect tehnic ignorat de multi dar care previne sulfatarea (oare de ce tine mai bine o baterie formata pe masina si nu pe redresor ?) Aceasta schema a aparut prin doua reviste TEHNIUM... ca fiind de autori diferit... hi,hi,... o vad si intr-o carte ...... acum. Eu am facut prima data aceast montaj prin 1992..93 parca si am adaptat-o/modificari R si Th. pentru incarcare baterie 24V/350A (electrostivuitor), de atunci am mai facut pentru vreo 5 amici si nici unul "nu a plins" !! . Schema este Ok... si nu o sa regreti daca mai muncesti nitel.... numai ca... regula de baza: componente de calitate in domeniul de disipatie adecvat si un Tr. care sa asigure un macar U.n.b.*2. si I.n.i*1,25 (parametri tensiune alternativa) Bafta.

pentru alti pasionati constructori am gasit un linc interesant cred eu atit timp cit ofera si documentatia PDF / schema / detalii constructive, ramine numai cablajul de proiectat.. fiecare cum poate.... hirtie milimetrica, PCB Wizard 3.5 , Circuit Design Suite Pro, Easy-PC 5.07 etc.

http://electronickits.com/kit/complete/Aut...anual_k3502.pdf
http://electronickits.com/kit/complete/meas/vek2625.pdf
http://electronickits.com/kit/complete/complete.htm

http://www.aftehnica.ro/index2.html
http://www.aftehnica.ro/peel/peelwhite.html
http://www.aftehnica.ro/peel/peelblue.html
http://www.aftehnica.ro/oferta/oferta.html
http://www.aftehnica.ro/programatoare/prog.html

http://pinouts.ru/

http://www.discovercircuits.com/list.htm

pentru catalog componente:
http://www.datasheetcatalog.net/

This post has been edited by tony_oa: 16 Oct 2007, 23:42


--------------------
DACIA Berlina Inj. 2003 - SV08HCG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 16 Oct 2007, 22:55
Post #375


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Fanny @ 13 Oct 2007, 21:06)
Salutare

Are cineva un circuit integrat BU1010 ca sa-mi fac un  indicator de tensiune, caci am cautat in toate magazinele de specialitate si pe internet si nu am gasit.Poate exista vreun echivalent ceva ? Platesc bine.
*




QUOTE(cristitranca @ 13 Oct 2007, 21:45)
BU 1010 am cautat si eu de mi-a venit rau
"nu se mai fabrica de mult" a fost raspunsul la majoritatea magazinelor...
mi-a spsu cineva ca existau mai demult si costau aprox 1,5RON
*


ceva care poate inlocui cu succes U1010 http://www.adelaida.ro/product_info.php?products_id=471 si vad ca nu este scump


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XtaszY
post 20 Oct 2007, 22:28
Post #376


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 19 October 07




Stie cineva de ce saracia aia de ceas de dacie 1310 are 4 fire? dintre care cel putzin 2 sunt +

TNX


--------------------
DACIA 1310 1997/Brack
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 20 Oct 2007, 22:45
Post #377


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




am nevoie de o schema de releu semnalizare pt dacie electronic ca la papuc ca ma saturai de tampenia aia de fabrica


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 20 Oct 2007, 23:42
Post #378


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(XtaszY @ 20 Oct 2007, 23:28)
Stie cineva de ce saracia aia de ceas de dacie 1310 are 4 fire? dintre care cel putzin 2 sunt +

TNX
*


+ cheie
+ permanent
+ pozitii
- masa


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XtaszY
post 21 Oct 2007, 11:15
Post #379


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 19 October 07




aha..
eu am anunlat +cheie ca imi intorcea 8,5V pe el si aveam plus si pe ACC chiar daca nu era contactu pus, din cauza asta cand calcam frana se reseta ceasu smile.gif) si daca uitam semnalizarea cuplata si scoteam cheia incepea sa bazaie releul, in fine de ce are nevoie de atatea plusuri ca vad ca merge foate bine si cu doua tongue.gif ?!


--------------------
DACIA 1310 1997/Brack
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 21 Oct 2007, 15:00
Post #380


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Salut! Nu ma descurc nici cum cu proiectarea, numai cu executarea. Am nevoie de o schema care sa aprinda 1 LED la o tensiune de 3 V. M-am tot chinuit cu shift light-ul si am gasit in turometru firele care se duc catre bobinajul ce misca acul. Acolo am masurat ca la 5500 de ture sunt 3V. Multumesc anticipat!

This post has been edited by anndi: 21 Oct 2007, 15:02


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 23 Oct 2007, 17:17
Post #381


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai si ce schema deosebita iti trebuie daca ai 3V? Un lED banal se deschide (ca vorbim totusi de o jonctiune semi-conductoare polarizata invers, asta e LED-ul) tot la 3V. Eventual, poti inseria cu LED-ul o dioda redresoare gen 1N4001 sau 1N4148 si alimentezi acest "montaj" direct acolo unde vrei, adica unde ai masurat tu cei 3V. Exista insa o chstie cu revers: Se poate sa se injumatateasca curentul de la iesirea turometrului: jumate la LED, jumate la bobina, care e de fapt un voltmetru sau un ampermetru, din cate stiu eu. In acest caz, indicatia va fi eronata pe scala turometrului, dar eroarea nu va fi mare, caci LED-ul nu va lua jumate din curentul de la iesirea turometrului, el aprinzandu-se doar in zona 5000-5500 rpm.
Asta e cea mai usoara "schema". Se mai poate culege semnalul care intra la turometru si care e in impulsuri si se poate aplica unui tranzistor cu cate ceva pe langa el, eventual un convertor frecventa-tensiune (un IC specializat) si care sa-ti dea o tensiune la iesire. Masori tensiunea respectiva ca sa stii cati volti ai la ... sa zicem... 5000 rpm. In functie de asta, pregatesti, daca e cazul, o rezistenta care sa nu dea voie LED-ului sa se deschida la o tensiune mai mica de 2,2V. Daca pui un LED bicolor, poti pe al treilea terminal al lui sa pui o rezistenta mai mare si astfel culoare LED-ului se va schimba pentru o tensiune mai mare, ceea ce iti va indica faptul ca nu mai esti in plaja normala de turatie ca sa schimbi treapta de viteza in mod optim, ci ai depasit-o.
Daca gasesc montajul cu acest convertor (deosebit de simplu) o postez.

Pana atunci ii rog pe cei care au la indemana asa ceva sa o faca.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cd_i
post 23 Oct 2007, 19:10
Post #382


participant la trafic


Group: Members
Posts: 123
Joined: 21 June 06




Variante pentru schema asta sunt multe. Depinde ce vrei sa faci. Cred ca cea mai simpla varianta ar fi sa foloseasca un comparator la care sa ii dea pe o intrare tensiunea ce intra in instrumentul de masura al turometrului iar pe cealalta intrare sa vina cu un semireglabil care sa ii seteze referinta. Evident asta e metoda invaziva dar cred ca este cea mai simpla.

Daca nu vrei sa "macelaresti" turometrul poti sa faci montajul intr-o multime de variante.
Cu convertoare frecventa-tensiune (fie ele cu circuit dedicat sau cu circuite discrete), sau, cu te miri ce circuite logice sau chiar microcontroler.

This post has been edited by cd_i: 23 Oct 2007, 19:11


--------------------
Dacia 1310L '94 - CS-01-GBE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 24 Oct 2007, 12:33
Post #383


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




QUOTE(cd_i @ 23 Oct 2007, 19:10)
Variante pentru schema asta sunt multe. Depinde ce vrei sa faci. Cred ca cea mai simpla varianta ar fi sa foloseasca un comparator la care sa ii dea pe o intrare tensiunea ce intra in instrumentul de masura al turometrului iar pe cealalta intrare sa vina cu un semireglabil care sa ii seteze referinta. Evident asta e metoda invaziva dar cred ca este cea mai simpla.


*



Multumesc!
Ar fi numai buna varianta asta, poti sa imi faci te rog o schema ca nu am idee ce trebuie bagat acolo.


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 24 Oct 2007, 12:46
Post #384


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(XtaszY @ 21 Oct 2007, 11:15)
aha..
eu am anunlat +cheie ca imi intorcea 8,5V pe el si aveam plus si pe ACC chiar daca nu era contactu pus, din cauza asta cand calcam frana se reseta ceasu smile.gif) si daca uitam semnalizarea cuplata si scoteam cheia incepea sa bazaie releul, in fine de ce are nevoie de atatea plusuri ca vad ca merge foate bine si cu doua tongue.gif ?!
*



+ permanent= alimenteaza numai partea de orologiu (sa nu uite ora).
+ contact alimenteaza partea de afisor (ma rog, pune + pe un pin al decodorului BCD facind afisorul sa lumineze).
+ pozitii: scade luminozitatea afisorului cind aprinzi pozitiile (se presupune ca e mai intuneric in masina, deci afisorul poate deranja la lumina mare).

Daca la tine ai intoarcere pe + contact din ceas banui oarece defect sau l-ai legat taman pe dos? (+ permanent in loc de + contact si invers).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucasss
post 25 Oct 2007, 14:21
Post #385


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 16 October 07




Buna tuturor.
As avea o rugaminte.Stie cineva daca se poate schimba la o dacie 1300 butonul simplu cu 3 pozitii de stergatoare cu unul de 1310 de acela cu prelungire care are si spritul pe el.Eu am incercat sa fac ceva dar am facut un scurt de s-a ars siguranta.Din cite stiu unul este plusul doua sint pt. viteza 1 si 2 iar doua banuiesc ca sint tot ceva plus care in momentul opriri stergatoarelor le aduce in pozitia de jos.
Multumesc.


--------------------
Dacia 1300 1974
dreambox 500 / triax1.1 / mti 0.3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandy461229
post 25 Oct 2007, 14:36
Post #386


Gica Contra


Group: Members
Posts: 703
Joined: 26 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(Fanny @ 13 Oct 2007, 21:06)
Salutare

Are cineva un circuit integrat BU1010 ca sa-mi fac un  indicator de tensiune, caci am cautat in toate magazinele de specialitate si pe internet si nu am gasit.Poate exista vreun echivalent ceva ? Platesc bine.
*



Pentru cei interesatI: am 5 buc BU1010...astept oferte pe PM


--------------------
Logan Ambiance 1.4 MPI 2004 - B39XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 25 Oct 2007, 19:07
Post #387


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(lucasss @ 25 Oct 2007, 15:21)
Buna tuturor.
As avea o rugaminte.Stie cineva daca se poate schimba  la o dacie 1300 butonul simplu cu 3 pozitii de stergatoare cu unul  de 1310 de acela cu prelungire care are si spritul pe el.Eu am incercat sa fac ceva dar am facut un scurt de s-a ars siguranta.Din cite stiu unul este plusul doua sint pt. viteza 1 si 2 iar doua banuiesc ca sint tot ceva plus care in momentul opriri stergatoarelor le aduce in pozitia de jos.
Multumesc.
*


cam asa sint contactele de la maneta dar mai bine iei cu tot cu instalatie electrica este mai simplu

Attached thumbnail(s)
schema_fara_temporizator.jpg ( Size: 20.14k ) Number of downloads: 8921
schema_functionare_maneta.jpg ( Size: 22.6k ) Number of downloads: 7587


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 25 Oct 2007, 20:06
Post #388


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Firele pentru maneta cu sprit sunt asa: "+", cele 2 turatii, "+"pentru revenire la zero si "+" pentru sprit. Acuma in ce ordine vin, nu mai stiu, probabil schema de mai sus te poate ajuta. Eu am facut si fara schema, doar cu ajutorul unui aparat de masura.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucasss
post 25 Oct 2007, 20:30
Post #389


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 16 October 07




Multumesc amindorura.Simbata am sa incerc sa vad ce iese.Numai fum sa nu iasa
rolleyes.gif


--------------------
Dacia 1300 1974
dreambox 500 / triax1.1 / mti 0.3
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fanny
post 27 Oct 2007, 19:35
Post #390


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 24 August 06
From: SUCEAVA




Buna ziua!
Rog frumos pe cineva priceput sa-mi faca si mie cablajul pentru indicatorul de tensiune din fisierul (.sch) atasat prezentat in Mesaj #371 -prima schema-pentruca nu ma prea pricep inca la programul EAGLE (incerc sa invat).Multumesc anticipat.
PS. se sterge extensia MP3 de la urma si ramane fisierul creat in Eagle(altfel nu puteam atasa fisierul)

This post has been edited by Fanny: 27 Oct 2007, 19:51

Attached File(s)
Attached File  Ind1.sch.mp3 ( 91.63k ) Number of downloads: 765


--------------------
Dacia Logan LAUREATE PLUS 1.4MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 11 12 13 14 15 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2025 - 00:40
Forum Renault