Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
![]() ![]() ![]() |
Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
cd_i |
![]()
Post
#391
|
||
participant la trafic Group: Members Posts: 123 Joined: 21 June 06 ![]() |
Attached File(s) ![]() |
||
--------------------
Dacia
1310L
'94
- CS-01-GBE
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#392
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
este posibil ca sa se arda integratul daca se leaga ditect la firul de intrare de la turometru acel fir venind direct la bobina acolo fiind tensiuni mari de ordinul a 100V ar trebui legat dupa rezistenta de 82K
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
cd_i |
![]()
Post
#393
|
participant la trafic Group: Members Posts: 123 Joined: 21 June 06 ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 28 Oct 2007, 21:18) este posibil ca sa se arda integratul daca se leaga ditect la firul de intrare de la turometru acel fir venind direct la bobina acolo fiind tensiuni mari de ordinul a 100V ar trebui legat dupa rezistenta de 82K Pai comparatorul ala masoara tensiunea la una din bornele instrumentului de masura din turometru (bulina rosie de pe schema turometrului). Acolo tensiunile nu pot fi mai mari decat tensiunea bateriei. |
--------------------
Dacia
1310L
'94
- CS-01-GBE
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
imi cer scuze nu am citit complet da asa merge
![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
anndi |
![]()
Post
#395
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(cd_i @ 28 Oct 2007, 12:07) anndi, Ti-am facut o schema cu comparator care sa iti aprinda un led cand atingi o anumita turatie. Spuneai ca ai masurat pe undeva in turometru 3V dar nu ai specificat exact unde si cum ai masurat. Ai masurat 3v fata de masa sau ai masurat 3v la bornele instrumentului? In cazul in care ai facut masuratorile fata de masa schema atasata o sa iti mearga bine. Daca cei 3v sunt masurati la bornele instrumentului, trebuie modificata usor schema (partea care face referinta de tensiune la comparator). Ai si posibilitatea de a regla pragul la care ti se aprinde led-ul. Multumesc pentru schema. Eu am masurat la bornele aparatului. Dar o sa masor si la masa sa vad care e diferenta. Daca nu e mare diferenta o sa folosesc asa montajul. Maine e gata montajul sper sa apuc sa il si testez si o sa revin cu rezultatele. |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
cd_i |
![]()
Post
#396
|
participant la trafic Group: Members Posts: 123 Joined: 21 June 06 ![]() |
anndi,
Am modificat schema ce am facut-o sambata ca sa o poti lega direct la bornele instrumentului de masura din turometru. Modificarile nu sunt mari (am scos dioda zener, rezistenta R2 de 270R si am schimbat pozitia condensatorului C1 care nu isi mai avea rostul acolo sus). Daca cumva ai facut cablaj pentru schema si nu mai ai loc pentru condensator poti sa il lasi afara, dar pe de alta parte, nu strica sa il ai acolo. Cum se leaga "noua" schema la turometru e marcat in pdf cu doua linii rosii care nu stiu prin ce mister au iesit asa transparente la conversie. This post has been edited by cd_i: 29 Oct 2007, 19:59 Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
1310L
'94
- CS-01-GBE
|
|
anndi |
![]()
Post
#397
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Multumesc, inca odata, am fost lenes si ca norocul nu tre sa refac cablajul.
![]() Mai un pic si e gata! Spor(t) la treaba! |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Joint |
![]()
Post
#398
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 16 May 07 From: Prahova ![]() |
Salut. as dori si eu sa stiu cum se leaga dezaburirea la luneta?
Contact -> intrerupator -> luneta<-masa sau ar trebui sa mai pun releu ceva? ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1995
- PH-04-AJL
|
|
anndi |
![]()
Post
#399
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
Neaparat tre sa pui releu. De pe contact iei numai comanda pentru releu, + il iei de pe baterie ca e consum destul de mare, parerea mea.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Siconi |
![]()
Post
#400
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Corect!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
iza |
![]()
Post
#401
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 3 November 07 ![]() |
Salut.Imi spui si mie care poate fi cauza ca in radio se aude un fluierat.Nu ere pana acum,mergea bine.Am schimbat si releul,acumlatorul e O.K,o fii din alternator?cum sa remediez?
|
--------------------
Dacia
sport
1989
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#402
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Pe plusul de la alimentarea casetofonului intercalezi un filtru pentru casetofoane auto si rezolvi problema
![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Siconi |
![]()
Post
#403
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Si ca sa nu intrebi si acest lucru, iti spun eu preventiv: gasesti acest filtru la magazinul de piese auto sau, mai bine, in magasinele de componente electronice.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
djasu82 |
![]()
Post
#404
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Sau daca e prevazut casetofonul cu filtru in interior sau pe alimentare ai scapat
![]() ![]() |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
djasu82 |
![]() ![]()
Post
#405
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
Datorita lu Dodo ceva care sincer pe multi va intereseaza .Cum puteti folosi ledurile pe post de becuri pentru stopuri si pentru plafoniere ...
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
anndi |
![]()
Post
#406
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(cd_i @ 29 Oct 2007, 19:57) anndi, Am modificat schema ce am facut-o sambata ca sa o poti lega direct la bornele instrumentului de masura din turometru. Modificarile nu sunt mari (am scos dioda zener, rezistenta R2 de 270R si am schimbat pozitia condensatorului C1 care nu isi mai avea rostul acolo sus). Daca cumva ai facut cablaj pentru schema si nu mai ai loc pentru condensator poti sa il lasi afara, dar pe de alta parte, nu strica sa il ai acolo. Cum se leaga "noua" schema la turometru e marcat in pdf cu doua linii rosii care nu stiu prin ce mister au iesit asa transparente la conversie. Am facut montajul, am ars 2 comparatoare si 2 tranzistoare, dupa care am facut totul ca la carte si nu merge. Nu stiu de ce, dar daca las rez de 3.3 ohmi pe iesirea comparatorului imi sta ledul aprins tot timpul. Daca o scot degeaba imi ajung 3 v la intrare ca tot nu se aprinde ledul. Aveti vreo idee? This post has been edited by anndi: 11 Nov 2007, 15:04 |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
cd_i |
![]()
Post
#407
|
participant la trafic Group: Members Posts: 123 Joined: 21 June 06 ![]() |
QUOTE(anndi @ 11 Nov 2007, 15:03) Anndi, Daca pe iesirea comparatorului ai pus intr-adevar 3,3 ohmi poti sa arzi toata productia de tranzistoare si comparatoare a chinei!!! In schema ai indicat 3,3 kilo ohmi!!! Si intr-adevar rezistenta aia e responsabila de polarizarea corecta a etajului de iesire, daca o pui prea mica pocnesti tranzistorul si comparatorul iar daca nu o pui deloc nu ti va aprinde led-ul veci. Verifica atent placa si valorile ce le-ai montat pe placa si pune-le cum scrie pe schema ca TREBUIE sa mearga. Daca mai ai intrebari legate de montaj da-mi PM |
--------------------
Dacia
1310L
'94
- CS-01-GBE
|
|
Joint |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 16 May 07 From: Prahova ![]() |
Salut. Am si eu o problema cu turometrul. Indica mai mult cu 800-900 de ture. ce pot sa-i fac, ce tre sa-i schimb, sau ce ar putea fi stricat in el? Multumesc mult
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- PH-04-AJL
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#409
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Pai daca citeai pagina 2 a topicului stiai... Scrie acolo la schema turometrului ca Rx este folosit pentru calibrare. Nu trebuie decat sa cresti sau sa scazi discret valoarea lui Rx. De obicei acest rezistor este montat separat pe niste cose, tocmai pentru a putea fi schimbat/tatonat usor.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#410
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
As verifica mai intii acel electrolitic de integrare(2u2), abia apoi acea rezistenta.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Joint |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 16 May 07 From: Prahova ![]() |
citisem undeva ca ar puteaq fi si acele tranzistoare duse... cu ce sa incep sa verific condensator, rezistenta, tranzistor???
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- PH-04-AJL
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#412
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poti incepe prin verificarea tensiunii de alimentare pe dioda zener care trebuie sa fie de 6,8V apoi condesatoarele care se masoara daca nu ai cum ca sa stii ca sint buni si pun altii noi in specal 2,2 micro si 220 nano apoi rezistentele din colectorul lui t1 in special termistorul, bafta
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Joint |
![]()
Post
#413
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 16 May 07 From: Prahova ![]() |
mersi mult
|
--------------------
Dacia
1310
1995
- PH-04-AJL
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
Am si eu o rugaminte .. stie cineva cum pot actiona un releu in functie de rezistenta sondei de temperatura de logan ?
adica.. cand sonda are rezistenta 280 ohmi.. releul sa inchida circuitul. Va multumesc anticipat. |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#415
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
![]() banuiesc ca trece tensiune prin acel senzor poti masura tensiunea in momentul respectiv si cu ajutorul unui comparator sa-ti comute la tensiunea dorita cu mici modificari se poate folosi schema asta( la intrarile 5 si 7) PENTRU CEI CARE DIRESC REALIZAREA RELEULUI PT INCARCARE DE AICI http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=640882 atasez cablajul in format pdf ![]() pentru a imprima la sara 1/1 se deschide fiserul si se micsoreaza pina la 100% apoi se da print This post has been edited by bygy007: 20 Nov 2007, 01:31 Attached thumbnail(s) therm.JPG ( Size: 17.79k ) Number of downloads: 2515 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
argon |
![]()
Post
#416
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Are cineva o schema pentru un montaj care face urmatorul lucru:
Cand e e contactul luat, si maneta de semnalizare sus, sa ramana aprinsa pozitia fata-spate pe dreapta, si cand e jos, sa ramana pe stanga. Cand e la punctul mort sau e pus contactul sa nu se intample nimic(din ce am zis eu, ca de semnalizat e normal). Ideea e imprumutata de la VW, si e utila pentru parcarea de scurta-medie durata noaptea la marginea drumului. Daca lasi pozitia aprinsa normal iti ia de 2 ori mai mult curent. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
lucasss |
![]()
Post
#417
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 16 October 07 ![]() |
Buna tuturor.
Am o rugaminte si anume daca stie cineva de ce daca pornesc avariile nu mai incarca bateria..cred ca se ia curentul acela de pe contact.Presupun ca sint inversate ceva fire la butonul de avarii dar nu sint sigur. Daca stie cineva si poate sa imi raspunda as aprecia. Multumesc |
--------------------
Dacia
1300
1974 dreambox 500 / triax1.1 / mti 0.3
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 20 Nov 2007, 01:07) ![]() banuiesc ca trece tensiune prin acel senzor poti masura tensiunea in momentul respectiv si cu ajutorul unui comparator sa-ti comute la tensiunea dorita cu mici modificari se poate folosi schema asta( la intrarile 5 si 7) PENTRU CEI CARE DIRESC REALIZAREA RELEULUI PT INCARCARE DE AICI http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=640882 atasez cablajul in format pdf ![]() pentru a imprima la sara 1/1 se deschide fiserul si se micsoreaza pina la 100% apoi se da print si rezistenta aia variabila e potentiometru ? sau ce reglez din ea ? |
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
Siconi |
![]()
Post
#419
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Schema de conectare a butonului de avarie a fost deja prezentata in cadrul acestui topic. Daca mai gasesc schema, ti-o postez inca o data.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bygy007 |
![]()
Post
#420
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Danny_bb @ 20 Nov 2007, 20:58) este un potentiometru mai special care rezista la vibratii are valoarea de 1 K sar se poate pune mai mic dar trebrie reconfigurate cele doua rezistente de pe cele 2 capete marcate cu rosu din el se regleaza tensiunea debitata de alternator 21 Nov 2007, 21:03: QUOTE(argon @ 20 Nov 2007, 09:22) Are cineva o schema pentru un montaj care face urmatorul lucru: Cand e e contactul luat, si maneta de semnalizare sus, sa ramana aprinsa pozitia fata-spate pe dreapta, si cand e jos, sa ramana pe stanga. Cand e la punctul mort sau e pus contactul sa nu se intample nimic(din ce am zis eu, ca de semnalizat e normal). Ideea e imprumutata de la VW, si e utila pentru parcarea de scurta-medie durata noaptea la marginea drumului. Daca lasi pozitia aprinsa normal iti ia de 2 ori mai mult curent. aprinderea pozitiilor in stationare pe partea care este semnalizatorul este facuta de blocul de lumini ale masinei respective o sa ma gindesc daca se poate adapta pe dacie acest lucru si daca merge o sa fac o schema 21 Nov 2007, 21:03: QUOTE(Siconi @ 20 Nov 2007, 23:01) Schema de conectare a butonului de avarie a fost deja prezentata in cadrul acestui topic. Daca mai gasesc schema, ti-o postez inca o data. This post has been edited by bygy007: 21 Nov 2007, 20:03 Attached thumbnail(s) capacul.JPG ( Size: 239.37k ) Number of downloads: 2491 releu_incarcare.JPG ( Size: 64.03k ) Number of downloads: 2187 buton_avarie.JPG ( Size: 34.6k ) Number of downloads: 2311 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 18:49 |