Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
![]() ![]() ![]() |
Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
ovidius max |
![]()
Post
#481
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#482
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
l-ai legat ditect la minusul bobimei? este posibil sa se fi dus avea 2 moduri de conectare unul direct si unul inductiv
eu zic sa te duci la ei si sa le spui ca nu merge , eventual sa il monteze ei dupa ce am citit eu nu ar admite mai mult de 20V pe intrare (sau asa am inteles) eventual fa citeva poze cu ambele parti ale placii dar cu rezolutie mare si cit mai clare |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ovidius max |
![]()
Post
#483
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi ![]() |
In seara asta voi posta pozele pentru ca acum sunt la servici si turometrul este inca in masina.
|
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
Siconi |
![]()
Post
#484
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Daca e acel turometru cu leduri pe care il stiu eu, atunci nu are decat 3 fire: +, - si semnal, cules direct dela platina sau de pe minusul bobinei (e acelasi lucru). Eu am avut pe masina asa ceva vreo 8 luni de zile, inca il mai am dar e dat jos de pe masina ca altul mai performant, cu indicator analog (ac) si e mai usor de citit valoarea in trafic.
Daca s-a dus, nu stiu cum oare sa se fi putut ntampla asta, numai daca nu cumva a venit predispus din "fabrica" la chestia asta. Vorbim de o montare corecta... acesta era cazul, nu? Daca chiar vrei, ti-l dau pe al meu la juma de pret ca eu nu-l mai folosesc. E intact si functioneaza ca in prima zi. Cum vrei tu. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
ovidius max |
![]()
Post
#485
|
![]() Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 21 December 07 From: Iasi ![]() |
Multumesc de oferta si am sa tin cont de ea daca nu scot la capat cu asta.
Cel in discutie nu-i cu leduri, e cu afisaj cu 4 digiti care are si voltmetru - prin intermediul unui contact normal deschis. Pe de alta parte, eu asa zic ca l-am instalat corect ca doar nu-i cine stie ce. Dar nu poti sa stii niciodata si de asta am zis sa intreb si aici pe forum. M-au dezamagit si cei de la Aida ca le-am dat mail si adresa pusa de ei pt garantii imi da ca nu exista ![]() Edit: Multumesc bygy007 pentru bunavointa, multumesc Siconi pentru oferta dar am rezolvat-o. Luasem un plus aiurea pentru alimentare; am avut inspiratia sa masor sa vad ce tensiune am pe alimentare si aveam aproape 0 ![]() Toate cele bune! This post has been edited by ovidius max: 1 Feb 2008, 18:06 |
--------------------
Dacia
1300
1980
|
|
Siconi |
![]()
Post
#486
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pai, daca ai facut EXACT ca in prospectul ce l-a insotit, nu aveai cum sa dai gres. Daca nuuu...
![]() |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
phreak_or |
![]()
Post
#487
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 February 08 ![]() |
Buna tuturor, sunt din oradea si am un papuc diesel din 2005, as dori sa montez un temporizator pt stergatoarele de parbriz - am cumparat de la piese auto unul de tipul: TP-01 ; are 5 picioare. are cineva o schema din care sa imi dau seama cum sa il leg? nu exista instalatia facuta in masina, deci va trebui sa fac conexiunile eu, dar nu imi dau seama exact cum functioneaza...as fi recunoscator pt o schema cum sa il leg; Multumesc!
This post has been edited by phreak_or: 10 Feb 2008, 01:05 |
--------------------
DACIA
Autoutilitara
2005 DROP SIDE 1.9D
|
|
Siconi |
![]()
Post
#488
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pai din cele 5 picioare, 2 sunt alimentare (+ prin contact si masa, respectiv -) iar celelalte 3 sunt pentru comanda motorului: 2 fire de comanda si al treilea de revenire la pozitia initiala cand a incetat comanda. Asa stiu eu. Schema nu am, dar parca este pe releul de timp respectiv o mica schema de conectare... sau ma insel?!
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bygy007 |
![]()
Post
#489
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(phreak_or @ 10 Feb 2008, 02:04) Buna tuturor, sunt din oradea si am un papuc diesel din 2005, as dori sa montez un temporizator pt stergatoarele de parbriz - am cumparat de la piese auto unul de tipul: TP-01 ; are 5 picioare. are cineva o schema din care sa imi dau seama cum sa il leg? nu exista instalatia facuta in masina, deci va trebui sa fac conexiunile eu, dar nu imi dau seama exact cum functioneaza...as fi recunoscator pt o schema cum sa il leg; Multumesc! ca sa nu mai caut iti pun niste scheme de pe dacia club , la magazinele auto gasesti instalatie electrica pentru stergator care cuprinde mufa in care intra maneta mufa care vine pe motor si mufa in care intra temporizatorul Attached thumbnail(s) schema_cu_temporizator.jpg ( Size: 25.62k ) Number of downloads: 3851 schema_fara_temporizator.jpg ( Size: 20.14k ) Number of downloads: 3786 schema_functionare_maneta.jpg ( Size: 22.6k ) Number of downloads: 3518 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
phreak_or |
![]()
Post
#490
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 10 February 08 ![]() |
multumesc mult...am sa ma pun pe treaba cat mai curand..si am sa va spun si daca am reusit sa il fac sa functioneze ...
|
--------------------
DACIA
Autoutilitara
2005 DROP SIDE 1.9D
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#491
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
am vazut ca s-a vorbit despre o schema pentru pornirea automata a stergatoarelor la inceperea ploii stiind ca am o schema care face lucrul asta am scanat-o , mentionez ca nu am experimentat montajul
This post has been edited by bygy007: 26 Feb 2008, 12:45 Attached thumbnail(s) scan0004.jpg ( Size: 575.57k ) Number of downloads: 3805 scan0005.jpg ( Size: 604.04k ) Number of downloads: 3870 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#492
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
se da urmatoare problema am o baterie 12 V 70 A, am cumparat recent o baterie de matiz pentru inchidere alarma mp3 subwoffer si proiectoare, problema principala a mea, cum fac sa o incarce alternatorul simultan cu bateria de la motor fara sa fac o punte de la bateria motorului cu cea de matiz ??
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#493
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu prea ai cum decit asa
This post has been edited by bygy007: 26 Feb 2008, 23:08 Attached thumbnail(s) schema.JPG ( Size: 23.86k ) Number of downloads: 1563 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#494
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Si cu caderea aia de 0,6-0,7 pe dioda ce faci? Adica permanent vei avea 14,4-0,7=13,7 V pe bateria "de matiz". Aici functioneaza mai bine un releu in locul diodei.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
nelu |
![]()
Post
#495
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Sau te legi la alternator cu inca o punte trifazata doar pt a doua baterie, sau doar alte trei diode spre + la noua baterie (cele trei diode spre - din puntea din alternator vor suporta in cel de al doilea caz si curentul de incarcare al celei de a doua baterii la care se adauga si cel al consumatorilor legati la aceasta).
Decat fire scoase din alternator+ restul, parca totusi este mai bine cu un releu. |
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
Siconi |
![]()
Post
#496
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Bun. Si cu releul cum faci separarea intre cele doua circuite in schema de mai sus? Doar daca faci alt montaj merge cu releu.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
CriSTI68 |
![]()
Post
#497
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti ![]() |
ok total bagat in ceata
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#498
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
eu am dat o schema practic de separare ale celor 2 baterii fara a intra foarte mult in instalatia electrica , pentru ce alimenteaza el din acea baterie eu zic ca este OK acea cadere de 0,6-0,7V este nesemnificativa pentru functionarea consumatorilor legati de ea daca se pune releu nu mai vad unde este separarea ceruta This post has been edited by bygy007: 27 Feb 2008, 23:29 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
nelu |
![]()
Post
#499
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu vad rostul separarii decat in momentul in care este oprit motorul, altfel al doilea acumulator nu se justifica.
Din al doilea acumulator ar trebui alimentati consumatori de genul sistem audio, lada frigorifica, etc pe care-i dorim alimentati si dupa oprirea motorului fara riscul de a ne descarca acumulatorul "principal" si sa nu mai putem porni masina. Separarea printr-o dioda intre cele doua acumulatoare nu ne scuteste de descarcarea acumulatorului "principal". Releul folosit la separare va avea bobina alimentata printr-un + prin contact, eventual printr-un circuit de temporizare ca sa nu fie puse in paralel acumulatoarele inainte de pornirea motorului (are importanta doar in cazul in care acumulatorul secundar este puternic descarcat). |
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#500
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(Siconi @ 27 Feb 2008, 18:21) Bun. Si cu releul cum faci separarea intre cele doua circuite in schema de mai sus? Doar daca faci alt montaj merge cu releu. QUOTE(bygy007 @ 27 Feb 2008, 23:27) eu am dat o schema practic de separare ale celor 2 baterii fara a intra foarte mult in instalatia electrica , pentru ce alimenteaza el din acea baterie eu zic ca este OK acea cadere de 0,6-0,7V este nesemnificativa pentru functionarea consumatorilor legati de ea daca se pune releu nu mai vad unde este separarea ceruta 13.8 V aia tin bateria incarcata partial, in timp duce la sulfatare, bygy, nu ma refeream la functionarea acelor aparate. Bateria oricum va trebui incarcata impreuna cu a masinii, nu numai la actionare consumatori specifici, altfel se sulfateaza "de sedere", ca si bateriile de prin magazine. Cum se face? in locul diodei se leaga contactele ND ale releului (releu de forta). Bobina se alimenteaza de la un plus contact ori cu temporizare ori la actionarea oricaruia din consumatorii specifici (mp3, proiectoare, etc). Problema rezida in a folosi un alternator capabil sa incarce ambele baterii - sa debiteze un curent de (C1+C2)/10 A. Asa ca tare mi-e teama ca mai bine pui o baterie de capacitate C1+C2. Atentie, si alternatorul trebuie sa suporte curentul marit, de care spuneam mai sus. Mda, am cam scris in acelasi timp cu nelu. This post has been edited by diaconuliviu: 28 Feb 2008, 09:28 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
nelu |
![]()
Post
#501
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 300 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
Am gasit o aplicatie similara, cu acumulator secundar pentru alimentarea unei lazi frigorifice. Acumulatorul secundar este protejat la descarcare excesiva.
Se poate renunta sau redimensiona circuitul de incarcare functie de puterea alternatorului si capacitatea noului acumulator. Attached File(s) ![]() |
--------------------
Dacia
Break CLI 2003
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
oricum diodele de curenti mari nu au caderea de 0,7V ci intre 0,3 -0,4V asta din experienta si masuratori efectuate pe diode intre 50A si 1000A
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
grigoras |
![]()
Post
#503
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 March 08 ![]() |
va salut! vreau sa-mi instalez si eu un cd-rom in masina. puteti sa-mi explicati si mie cum? schemele nu prea le inteleg.....VA ROG!
|
--------------------
dacia
1310
1989
- bv-01-jrc
|
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#504
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
Salut am facut zilele aste niste becuri cu leduri pentru stop frana poziti si semnalizare toate bune si frumoase pana la semnalizare cand sa le montez surpriza,decu din punct de vedere electronic,electric functioneaza se aprinde dar releu de semnal are cadenta de semnalizare ca si cand ar fi becu ars (clipeste mai repede).
Cum as putea sal pacalesc sa pot folosi becu cu leduri si sa mearga normal. Astept sugestile voastre. Multumesc. |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#505
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
![]() |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
kindeeru56 |
![]()
Post
#506
|
Membru autentic Group: Members Posts: 558 Joined: 27 November 07 ![]() |
asta stiam ca se va intampla problema este cum fac sa nu mai faca asa fara sa montez acea rezistenta de 20W ca nu am facut nicio branza cu consumu mai ales.
astept si alte pareri. |
--------------------
dacia
1310
87
- b-45-trl
|
|
paul_p |
![]()
Post
#507
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(kindeeru56 @ 22 Mar 2008, 16:40) [...] Cum as putea sal pacalesc sa pot folosi becu cu leduri si sa mearga normal. Ai doua variante. Cea eleganta este sa schimbi sau sa modifici releul de semnalizare. Cea de-a doua varianta este sa lasi si becul si sa-l ascunzi pe undeva in portbagaj sa nu se vada. This post has been edited by paul_p: 22 Mar 2008, 22:46 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#508
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
o rezistenta de 15-20 ohmi la 40 W sau modificare releu in functie de tip
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Siconi |
![]()
Post
#509
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Eu as face un alt releu electronic de timp, astabil, care sa poata sa "gestioneze" ledurile pe 12V din "becul" tau. As scapa de alte neplaceri, iar cadenta o stabilesti tu dintr-un semireglabil. O data stabilita, nu mai ai ce umbla la el; il bagi intr-o carcasa de plastic, scoti firele afara si faci conectarea la instalatia existenta deja.
Nu am conceput o astfel de schema pe hartie, dar nici deosebit de complicata nu e treaba asta, chiar pentru un incepator in domeniul electronic. Rog pe cei mai abili sa o faca pentru mine. Ideea v-am dat-o eu deja. Se poate imbunatati. Ca sa nu zic ca pentru pozitii si frana as folosi un micut uC si as folosi functia PWM ca sa am schimbarea intensitatii pe leduri. Se pot face multe. Spor la treaba. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
bygy007 |
![]()
Post
#510
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
schema de la postul asta se poate adapta usor scotind releul reed si inlocuindu-l cu o sirma
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 13:01 |