Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
![]() ![]() ![]() |
Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto
Siconi |
![]()
Post
#631
|
||
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
|
||
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|||
tyby_love |
![]() ![]()
Post
#632
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 June 08 ![]() |
Va salut pe toti.
Mi-am luat si eu Dacie acum de curand adica ieri si am resusit sa-i pun cateva pe ea dar ma chinuie rau de tot faptul ca am cumparat niste "neoane" leduri adica 4 bucati fiecare cu cate 3 leduri inauntru gen neon mic de tot pentru interior. Problema mea vine acum ca mie pe bricheta nu-mi da curent deloc de fapt pe tot bordu nu-mi da imi arata numai apa uleiu si benzina, deci si prin urmare n-am nici cea mai mica idee cum as putea sa le fac sa aprinda ![]() Dati-mi si mie va rog niste idei motamo ca sunt praf la dastea cum as putea sa le fac sa functioneze. Dacia este din 88' aia cu 4 faruri pe fata pe carburatie ![]() Va multumesc anticipat si daca puteti sa ma ajutati promit ca dau o bere dupa bac. |
--------------------
dAcIA
aia cu 4 faruri, 1310
88'
- b 15 VRL BURN RUBBER NOT YOUR SOUL |
|
bygy007 |
![]()
Post
#633
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
on primul rind vezi saca ai firele bagate la bricheta pe spate (daca nu ma insel) este unul albastru mai gros si o masa acel fir se duce la regleta + fara contact situata sus , sub bord cam in dreptul panoului de sigurante in patrea stinga pe une este releul de semnalizare
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tyby_love |
![]()
Post
#634
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 21 June 08 ![]() |
Ok am gasit firul mai gros care intra in brichtea cum ar veni cu o mufa care nu e miscata nu pare arsa nu nimic + masa. Dar nam mai inteles ce miai explicat cu panoul de control + contact :-?.
Ms oricum de rsp. |
--------------------
dAcIA
aia cu 4 faruri, 1310
88'
- b 15 VRL BURN RUBBER NOT YOUR SOUL |
|
bygy007 |
![]()
Post
#635
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
urmareste firul nrgrua ca nu stiu unde vine (normal undeva la carcasa)
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Chitu Florin |
![]()
Post
#636
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 December 07 From: Oradea ![]() |
Totusi cum as putea sa leg doua manometre de temperatura? Pt ca am ceasuri de renault 12 si as vrea totusi sa am si manometrul vechi de pe masina.
Multumesc. |
--------------------
Dacia
1300
1979
- BH 05 TDC 1-BH-2829
|
|
Siconi |
![]()
Post
#637
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
In paralel.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Chitu Florin |
![]()
Post
#638
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 December 07 From: Oradea ![]() |
Si nu vor fi probleme? Scria pe alt topic, ca nu e bine pt ca va indica jumatate. Nu prea am inteles de ce.
|
--------------------
Dacia
1300
1979
- BH 05 TDC 1-BH-2829
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#639
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
se numesc termometre sau ac indicator de temperatura. manometrul masoara presiunea
pai fiind in paralel, rezist echivalenta e jumate cat cea normala...-> consum dublu de energie din sonda-> arata eronat |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
Chitu Florin |
![]()
Post
#640
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 December 07 From: Oradea ![]() |
Am inteles asta, dar exista vreo metoda de a lega 2?
|
--------------------
Dacia
1300
1979
- BH 05 TDC 1-BH-2829
|
|
Siconi |
![]()
Post
#641
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
2 sonde si gata balamucul.
Nu inteleg de ce iti trebuie tie neaparat DOUA ceasuri care sa indice acelasi lucru. Chiar nu vad rostul. Dar e placerea ta de a te complica. Sa ai spor. Oricum nu vor indica ambele la fel din cauza erorilor de constructie si de executie. Teoria relativitatii (redusa la esente): nu exista 2 la fel, ci doar unul si cu unul, fiecare unici. Nu mai repet a treia oara: se leaga in paralel. Eventual, daca chiar vrei, faci cate un mic etaj amplificator de semnal (care la noi e o banala tensiune) si ridici cat crezi tu ca s-ar pierde (faci masuratori cu aparatul de masura). Sau amplifici cu x2 inainte de ramificatie. Gata problema. Un banal 741 sau TL082. This post has been edited by Siconi: 23 Jun 2008, 23:28 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Chitu Florin |
![]()
Post
#642
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 December 07 From: Oradea ![]() |
UIte de ce vreau e 2 Ceasuri. Am un ceas in bord si unul in consola.
M-am exprimat eu gresit. Am vrut sa intreb daca este vreo metoda de a le lega fara ai pierde din "semnal". Multumes pentru info. Am inteles:) This post has been edited by Chitu Florin: 23 Jun 2008, 23:36 Attached thumbnail(s) IMG_0597.jpg ( Size: 1009.01k ) Number of downloads: 1234 P6040008.JPG ( Size: 132.5k ) Number of downloads: 1288 |
--------------------
Dacia
1300
1979
- BH 05 TDC 1-BH-2829
|
|
Siconi |
![]()
Post
#643
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pai nu poti renunta la cel din consola, daca tot ai reusit sa pui mana pe o mandrete de ceasuri Jaeger? Eventual faci si o alta fata la consola aia ca arata cam a tiganie. Sa nu te superi pe mine... gusturile nu se discuta, dar mie asa imi pare. Fii si tu mai cu simt estetic. Nu dau cu pietre.
Ti-am spus mai sus ce poti face... schema gasesti in datasheet-ul integratului respectiv iar calculul amplificarii e intr-o formula tot acolo. E plin netul de chestii d-astea. Bafta. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Chitu Florin |
![]()
Post
#644
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 December 07 From: Oradea ![]() |
Consola o voi reface. Este mostenita de la bunicul meu si da si eu o urasc
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1979
- BH 05 TDC 1-BH-2829
|
|
pcostica |
![]()
Post
#645
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
ca sa folosesti doua ceasuri care sa indice acelasi lucru mi se pare ciudat(a spus-o si Siconi)mai bine folosesti doar unu(hotarasti tu care) iar ptr. celalalt ii gasesti o utilitate.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Siconi |
![]()
Post
#646
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Bun, si ce vei face cu ampermetru? Vrei sa masori consumul de curent instantaneu? Iar nu vad logica. Daca tot vrei sa arunci un ceas aiurea pe bord, macar gandeste-l bine, sa iti fie de REAL folos. Ai putea implementa un termometru care sa iti afiseze temperatura din habitaclu si cea din exterior, iar senzorul pentru exterior il montezi in stalpul parbrizului. Sau poti pune un ceas care iti masoara depresiunea din galerie (dai o gaurica mica sub carburator si montezi acolo sonda "depresiva"... si mai poti gasi si alte combinatii UTILE. Eu asa vad constructia unui bord... sa fie util. De fapt asta e si rolul lui, sa indice parametrii si detalii despre starea masinii si a motorului ca soferul sa nu fie nevoit sa faca EL masuratori in parcare ci sa poata detecta rapid, in mers, fara sa ridice mult ochii de pe sosea, tot ce e nevoie pentru siguranta lui sau a celorlalti.
Hai ca nu iti fac teorie. Era un sfat. Tu faci cum vrei tu. Oricum o iei, sa ai spor la treaba. |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Chitu Florin |
![]()
Post
#647
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 8 December 07 From: Oradea ![]() |
Ok, mersi pentru sfaturi
![]() |
--------------------
Dacia
1300
1979
- BH 05 TDC 1-BH-2829
|
|
Executron |
![]()
Post
#648
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Va salut!
Puteti sa-mi dati si mie un link la o schema de montat un releu? Am luat claxoane si vreau sa le pun releul care a venit cu ele dar nu ma pricep. Aveti o schema ceva pt n00bi? ![]() Este releu cu 4 "pini". This post has been edited by Executron: 8 Jul 2008, 14:50 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
Siconi |
![]()
Post
#649
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
Pai treaba sta asa:
La pinul 85 legi un fir direc la caroserie (e una din bornele bobinei, care nu are polaritate). La pinul 86 legi firul care vine de la comanda de claxon de pe blocul de lumini (eventual legi firul care vine la claxonul cel vechi, pe care banuiesc ca l-ai demintat). La pinul 30 legi un + (plus) direct de pe baterie. La pinul 87 legi un fir care duce direct la claxonul cel nou. Ai grija ca noul/noile claxoane sa fie bine prinse de caroserie sau de suportul lor astfel incat sa faca bine contact la masa (caroseria/suportul lor de metal e conectat din fabrica la masa). Asta e tot. In MAXIM jumatate de ora nu ai ce face... |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Executron |
![]()
Post
#650
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Mersi mult!!! Cred c-am inteles DAR,
![]() 85 - fir la caroserie sau la bobina? ![]() ![]() ![]() 30 - fir catre baterie. Nu mi-e clar cum fac acest lucru. ![]() ![]() Claxoanele sunt cu 2 pini (spre deosebire de cei originali care erau cu un singur pin) deci cred ca masa nu si-o iau prin acel surub... EDIT : Cred ca m-am prins pt ca am asistat la montarea releelor pt faza scurta/ lunga. Si electricianul a "furat" o masa si un fir rosu care presupun ca era pozitivul spre baterie nu? ![]() This post has been edited by Executron: 9 Jul 2008, 22:44 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#651
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mergi mai bine la electricianul ala, te uiti atent la ce face, poate iti mai spune "care e bobina, releul", etc. No offence dar ti s-a explicat mult prea clar numai, nu ai experienta.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Siconi |
![]()
Post
#652
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
85 legi direct la caroserie. Pinul 85 de pe releu e una din cele 2 borne ale bobinei releului. Fa cum am zis.
|
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Executron |
![]()
Post
#653
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
@siconi. Priceput. Mersi!
Am vazut ca unele scheme pentru montat relee contin si instalarea unei siguranta intre releu si borna pozitiva. E necesar asa ceva? @diaconuliviu. Nu am pretins ca am experienta niciodata in acest domeniu ![]() This post has been edited by Executron: 11 Jul 2008, 01:44 |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#654
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pai de aia ti-am si scris ca atare; n-am dorit a te ofensa ci doar ti-am dat o cale mai rapida.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Siconi |
![]()
Post
#655
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
N-ar strica sa pui o siguranta acolo de vreo 15-20A... Siguranta din circuitul de baza a ramas pe alimentarea bobinei releului si pe claxoane nu mai ai nimic protectie. Preventiv ar fi indicat sa montezi una mai mare sau pentru fiecare claxon in parte sa pui cate una de 10A.
Legat de experienta, Liviu nu ti-a spus rau ce a spus, ti-a dat o sugestie ca sa nu te chinui singur si sa iasa fum sau mai stiu eu ce, daca nu ai habar de electrica auto. Oricum, toate au un inceput, asa ca nu trebuie sa te simti ofensat... n-ai de ce. Spor la treaba. This post has been edited by Siconi: 11 Jul 2008, 14:57 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Executron |
![]()
Post
#656
|
![]() Membru fan UAP Group: Members Posts: 2.061 Joined: 27 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Priceput! Mersi mult.
Nu am luat-o ca o ofensa, stai linistit. Sincer nu ar fi o problema sa ma duc la electricinianul respectiv, dar e altceva cat rezolvi singur problema. Nu-mi place sa improvizez pe moment sau sa nu fiu sigur de un element de aceea am intrebat sa ma asigur (am comandat papuci, totul sa iasa ca la carte, electricianul a prins cu banda izolier ![]() Sanatate! |
--------------------
VW Passat
1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic ///
Dacia 1300 1974 Lux :) "The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread." |
|
garlic_dog |
![]()
Post
#657
|
![]() Membru eutectic Group: Members Posts: 243 Joined: 10 December 04 From: Clipperton Island ![]() |
Da' o automatizare pentru pornirea stergatoarelor la ploaie nu are nimeni?
Eventual imprumutata de la o masina cu acesta dotare? |
--------------------
Tesla
electrică
2015
- B05NWV Femeile vin de pe Venus, bărbații de la băut.
|
|
pcostica |
![]()
Post
#658
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
|
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
Siconi |
![]()
Post
#659
|
![]() Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX ![]() |
GARLIC_DOG, intreb doar: ai ceva cunostinte de electronica, macar elementar? Nu e complicat deloc ceea ce ceri tu.
Aici aveti un link catre una din firmele care comercializeaza, daca nu vreti sa-l faceti voi: http://www.tuning100.ro/products.php?id=236. Sper sa nu va sperie pretul prohibit. In general, un oscilator a carui frecventa se modifica in functie de capacitatea senzorului sau in functie de opacitatea mediului in care e amplasat senzorul (lumina directa sau difuza in cazul stropilor de ploaie) si un releu care sa anclanseze si sa porneasca stergatoarele. Desigur ca solutii pot fi multiple, dar ca idee cam asta presupune un senzor de ploaie cu electronica aferenta. Cine se bagala intocmirea schemei ca eu nu prea stau bine cu timpul? |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
Fanny |
![]()
Post
#660
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 24 August 06 From: SUCEAVA ![]() |
Am si eu o problema.
Am facut montajul redresorului auto dupa schema postata de CD_I la postul 371,(Montaje Electr. de Vcanta pag.189) dar m-am confruntat cu urmatoarele aspecte : Dupa realizare si verificare atenta piese si cablaj,am alimentat montajul si pe iesirea pentru incarcarea acumulatorului masor 5-6V desi in carte scrie ca trebuie sa fie 0V cand acumulatorul nu este pus. Am cuplat un acumulator la incarcat (care masurat inainte de cuplare la redresor avea circa 11-12V) si nimic,am intercalat un ampermetru intre + acumulator si + redresorului sa vad ceva curent de incarcare dar din nou mai nimic.Banuiesc ca nu se deschide tiristorul.Ce as putea sa fac si sa mai masor ???Am folosit un tiristor recuperat parca 2N689 (22A / 800V). Rog ajutor.Din cate am citit, acest montaj merge pe la unii de multi ani cu rezultate bune. This post has been edited by Fanny: 17 Jul 2008, 11:31 |
--------------------
Dacia Logan
LAUREATE PLUS 1.4MPI
2006
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 11:56 |