DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

63 Pages « < 20 21 22 23 24 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Scheme electronice, Scheme electronice si electrice auto

Siconi
post 11 Jun 2008, 21:06
Post #631


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




E cu furtun de vacuum. Avea un unchi de-al meu asa ceva pe o dacie, dar a dat-o si nu mai pot sa arunc un ochi sa iti spun cum era montata. Eventual, daca nu gasesti tu un raspuns intre timp, il intreb pe el, poate isi mai aduce aminte. Cert e ca el si-a montat-o singur.

11 Jun 2008, 21:06:

Inca ceva: indicatia de consum e relativa, e ceva orientativ, nu e exacta. Dar cred ca stiai deja.

This post has been edited by Siconi: 11 Jun 2008, 21:06


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyby_love
post 21 Jun 2008, 21:55
Post #632


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 June 08




Va salut pe toti.
Mi-am luat si eu Dacie acum de curand adica ieri si am resusit sa-i pun cateva pe ea dar ma chinuie rau de tot faptul ca am cumparat niste "neoane" leduri adica 4 bucati fiecare cu cate 3 leduri inauntru gen neon mic de tot pentru interior.
Problema mea vine acum ca mie pe bricheta nu-mi da curent deloc de fapt pe tot bordu nu-mi da imi arata numai apa uleiu si benzina, deci si prin urmare n-am nici cea mai mica idee cum as putea sa le fac sa aprinda biggrin.gif .
Dati-mi si mie va rog niste idei motamo ca sunt praf la dastea cum as putea sa le fac sa functioneze.
Dacia este din 88' aia cu 4 faruri pe fata pe carburatie biggrin.gif.
Va multumesc anticipat si daca puteti sa ma ajutati promit ca dau o bere dupa bac.


--------------------
dAcIA aia cu 4 faruri, 1310 88' - b 15 VRL

BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Jun 2008, 22:36
Post #633


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




on primul rind vezi saca ai firele bagate la bricheta pe spate (daca nu ma insel) este unul albastru mai gros si o masa acel fir se duce la regleta + fara contact situata sus , sub bord cam in dreptul panoului de sigurante in patrea stinga pe une este releul de semnalizare


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tyby_love
post 22 Jun 2008, 13:46
Post #634


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 21 June 08




Ok am gasit firul mai gros care intra in brichtea cum ar veni cu o mufa care nu e miscata nu pare arsa nu nimic + masa. Dar nam mai inteles ce miai explicat cu panoul de control + contact :-?.
Ms oricum de rsp.


--------------------
dAcIA aia cu 4 faruri, 1310 88' - b 15 VRL

BURN RUBBER NOT YOUR SOUL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 22 Jun 2008, 15:15
Post #635


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.178
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




urmareste firul nrgrua ca nu stiu unde vine (normal undeva la carcasa)


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chitu Florin
post 23 Jun 2008, 14:29
Post #636


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 December 07
From: Oradea




Totusi cum as putea sa leg doua manometre de temperatura? Pt ca am ceasuri de renault 12 si as vrea totusi sa am si manometrul vechi de pe masina.

Multumesc.


--------------------
Dacia 1300 1979 - BH 05 TDC 1-BH-2829
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 23 Jun 2008, 15:07
Post #637


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




In paralel.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chitu Florin
post 23 Jun 2008, 15:18
Post #638


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 December 07
From: Oradea




Si nu vor fi probleme? Scria pe alt topic, ca nu e bine pt ca va indica jumatate. Nu prea am inteles de ce.


--------------------
Dacia 1300 1979 - BH 05 TDC 1-BH-2829
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 23 Jun 2008, 19:07
Post #639


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




se numesc termometre sau ac indicator de temperatura. manometrul masoara presiunea

pai fiind in paralel, rezist echivalenta e jumate cat cea normala...-> consum dublu de energie din sonda-> arata eronat


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chitu Florin
post 23 Jun 2008, 22:06
Post #640


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 December 07
From: Oradea




Am inteles asta, dar exista vreo metoda de a lega 2?


--------------------
Dacia 1300 1979 - BH 05 TDC 1-BH-2829
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 23 Jun 2008, 23:26
Post #641


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




2 sonde si gata balamucul.

Nu inteleg de ce iti trebuie tie neaparat DOUA ceasuri care sa indice acelasi lucru. Chiar nu vad rostul. Dar e placerea ta de a te complica. Sa ai spor.

Oricum nu vor indica ambele la fel din cauza erorilor de constructie si de executie. Teoria relativitatii (redusa la esente): nu exista 2 la fel, ci doar unul si cu unul, fiecare unici. Nu mai repet a treia oara: se leaga in paralel. Eventual, daca chiar vrei, faci cate un mic etaj amplificator de semnal (care la noi e o banala tensiune) si ridici cat crezi tu ca s-ar pierde (faci masuratori cu aparatul de masura). Sau amplifici cu x2 inainte de ramificatie. Gata problema. Un banal 741 sau TL082.

This post has been edited by Siconi: 23 Jun 2008, 23:28


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chitu Florin
post 23 Jun 2008, 23:30
Post #642


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 December 07
From: Oradea




UIte de ce vreau e 2 Ceasuri. Am un ceas in bord si unul in consola.
M-am exprimat eu gresit. Am vrut sa intreb daca este vreo metoda de a le lega fara ai pierde din "semnal". Multumes pentru info. Am inteles:)

This post has been edited by Chitu Florin: 23 Jun 2008, 23:36

Attached thumbnail(s)
IMG_0597.jpg ( Size: 1009.01k ) Number of downloads: 1234
P6040008.JPG ( Size: 132.5k ) Number of downloads: 1288


--------------------
Dacia 1300 1979 - BH 05 TDC 1-BH-2829
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 23 Jun 2008, 23:35
Post #643


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai nu poti renunta la cel din consola, daca tot ai reusit sa pui mana pe o mandrete de ceasuri Jaeger? Eventual faci si o alta fata la consola aia ca arata cam a tiganie. Sa nu te superi pe mine... gusturile nu se discuta, dar mie asa imi pare. Fii si tu mai cu simt estetic. Nu dau cu pietre.

Ti-am spus mai sus ce poti face... schema gasesti in datasheet-ul integratului respectiv iar calculul amplificarii e intr-o formula tot acolo.
E plin netul de chestii d-astea.
Bafta.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chitu Florin
post 23 Jun 2008, 23:37
Post #644


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 December 07
From: Oradea




Consola o voi reface. Este mostenita de la bunicul meu si da si eu o urasc radmasa.gif . Cred ca voi pune un ampermetru. E mai simplu si nu ma complic.


--------------------
Dacia 1300 1979 - BH 05 TDC 1-BH-2829
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 3 Jul 2008, 23:38
Post #645


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS




ca sa folosesti doua ceasuri care sa indice acelasi lucru mi se pare ciudat(a spus-o si Siconi)mai bine folosesti doar unu(hotarasti tu care) iar ptr. celalalt ii gasesti o utilitate.
Bafta!


--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 4 Jul 2008, 06:22
Post #646


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Bun, si ce vei face cu ampermetru? Vrei sa masori consumul de curent instantaneu? Iar nu vad logica. Daca tot vrei sa arunci un ceas aiurea pe bord, macar gandeste-l bine, sa iti fie de REAL folos. Ai putea implementa un termometru care sa iti afiseze temperatura din habitaclu si cea din exterior, iar senzorul pentru exterior il montezi in stalpul parbrizului. Sau poti pune un ceas care iti masoara depresiunea din galerie (dai o gaurica mica sub carburator si montezi acolo sonda "depresiva"... si mai poti gasi si alte combinatii UTILE. Eu asa vad constructia unui bord... sa fie util. De fapt asta e si rolul lui, sa indice parametrii si detalii despre starea masinii si a motorului ca soferul sa nu fie nevoit sa faca EL masuratori in parcare ci sa poata detecta rapid, in mers, fara sa ridice mult ochii de pe sosea, tot ce e nevoie pentru siguranta lui sau a celorlalti.
Hai ca nu iti fac teorie. Era un sfat. Tu faci cum vrei tu.
Oricum o iei, sa ai spor la treaba.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chitu Florin
post 4 Jul 2008, 07:43
Post #647


Membru autentic


Group: Members
Posts: 230
Joined: 8 December 07
From: Oradea




Ok, mersi pentru sfaturi smile.gif O sa vad ce fac. Suna bine sonda aia de depresiune.


--------------------
Dacia 1300 1979 - BH 05 TDC 1-BH-2829
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 8 Jul 2008, 14:39
Post #648


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Va salut!

Puteti sa-mi dati si mie un link la o schema de montat un releu? Am luat claxoane si vreau sa le pun releul care a venit cu ele dar nu ma pricep.

Aveti o schema ceva pt n00bi? biggrin.gif

Este releu cu 4 "pini".

This post has been edited by Executron: 8 Jul 2008, 14:50


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 8 Jul 2008, 16:15
Post #649


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Pai treaba sta asa:

La pinul 85 legi un fir direc la caroserie (e una din bornele bobinei, care nu are polaritate).
La pinul 86 legi firul care vine de la comanda de claxon de pe blocul de lumini (eventual legi firul care vine la claxonul cel vechi, pe care banuiesc ca l-ai demintat).
La pinul 30 legi un + (plus) direct de pe baterie.
La pinul 87 legi un fir care duce direct la claxonul cel nou.

Ai grija ca noul/noile claxoane sa fie bine prinse de caroserie sau de suportul lor astfel incat sa faca bine contact la masa (caroseria/suportul lor de metal e conectat din fabrica la masa).

Asta e tot. In MAXIM jumatate de ora nu ai ce face...


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 9 Jul 2008, 22:32
Post #650


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Mersi mult!!! Cred c-am inteles DAR, smile.gif

85 - fir la caroserie sau la bobina? smile.gif Problema e ca nu stiu care este bobina.. blush.gif blush.gif

30 - fir catre baterie. Nu mi-e clar cum fac acest lucru. blush.gif Cum pot lega un cablu la Plus bateriei direct, pentru ca la plusul bateriei se conecteaza borna pozitiva.... Leg firul la un fir care merge plus? nedumerire.gif

Claxoanele sunt cu 2 pini (spre deosebire de cei originali care erau cu un singur pin) deci cred ca masa nu si-o iau prin acel surub...

EDIT : Cred ca m-am prins pt ca am asistat la montarea releelor pt faza scurta/ lunga. Si electricianul a "furat" o masa si un fir rosu care presupun ca era pozitivul spre baterie nu? happy.gif

This post has been edited by Executron: 9 Jul 2008, 22:44


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 10 Jul 2008, 06:58
Post #651


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Mergi mai bine la electricianul ala, te uiti atent la ce face, poate iti mai spune "care e bobina, releul", etc. No offence dar ti s-a explicat mult prea clar numai, nu ai experienta.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 Jul 2008, 13:13
Post #652


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




85 legi direct la caroserie. Pinul 85 de pe releu e una din cele 2 borne ale bobinei releului. Fa cum am zis.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 11 Jul 2008, 01:34
Post #653


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




@siconi. Priceput. Mersi!

Am vazut ca unele scheme pentru montat relee contin si instalarea unei siguranta intre releu si borna pozitiva. E necesar asa ceva?

@diaconuliviu. Nu am pretins ca am experienta niciodata in acest domeniu smile.gif

This post has been edited by Executron: 11 Jul 2008, 01:44


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Jul 2008, 07:31
Post #654


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pai de aia ti-am si scris ca atare; n-am dorit a te ofensa ci doar ti-am dat o cale mai rapida.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 11 Jul 2008, 14:55
Post #655


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




N-ar strica sa pui o siguranta acolo de vreo 15-20A... Siguranta din circuitul de baza a ramas pe alimentarea bobinei releului si pe claxoane nu mai ai nimic protectie. Preventiv ar fi indicat sa montezi una mai mare sau pentru fiecare claxon in parte sa pui cate una de 10A.

Legat de experienta, Liviu nu ti-a spus rau ce a spus, ti-a dat o sugestie ca sa nu te chinui singur si sa iasa fum sau mai stiu eu ce, daca nu ai habar de electrica auto. Oricum, toate au un inceput, asa ca nu trebuie sa te simti ofensat... n-ai de ce.
Spor la treaba.

This post has been edited by Siconi: 11 Jul 2008, 14:57


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Executron
post 13 Jul 2008, 18:47
Post #656


Membru fan UAP


Group: Members
Posts: 2.061
Joined: 27 June 07
From: Bucuresti




Priceput! Mersi mult.

Nu am luat-o ca o ofensa, stai linistit. Sincer nu ar fi o problema sa ma duc la electricinianul respectiv, dar e altceva cat rezolvi singur problema. Nu-mi place sa improvizez pe moment sau sa nu fiu sigur de un element de aceea am intrebat sa ma asigur (am comandat papuci, totul sa iasa ca la carte, electricianul a prins cu banda izolier smile.gif )

Sanatate!


--------------------
VW Passat 1,9TDI/131HP/2002/Highline/Tiptronic /// Dacia 1300 1974 Lux :)

"The law, in its majestic equality, forbids the rich as well as the poor to sleep under bridges, to beg in the streets, and to steal bread."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
garlic_dog
post 13 Jul 2008, 19:35
Post #657


Membru eutectic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 10 December 04
From: Clipperton Island




Da' o automatizare pentru pornirea stergatoarelor la ploaie nu are nimeni?


Eventual imprumutata de la o masina cu acesta dotare?


--------------------
Tesla electrică 2015 - B05NWV
Femeile vin de pe Venus, bărbații de la băut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pcostica
post 13 Jul 2008, 22:27
Post #658


Membru autentic


Group: Members
Posts: 627
Joined: 5 February 08
From: Resita,CS






--------------------
dacia 1300 -cs - -------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 13 Jul 2008, 22:51
Post #659


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




GARLIC_DOG, intreb doar: ai ceva cunostinte de electronica, macar elementar? Nu e complicat deloc ceea ce ceri tu.
Aici aveti un link catre una din firmele care comercializeaza, daca nu vreti sa-l faceti voi: http://www.tuning100.ro/products.php?id=236. Sper sa nu va sperie pretul prohibit.

In general, un oscilator a carui frecventa se modifica in functie de capacitatea senzorului sau in functie de opacitatea mediului in care e amplasat senzorul (lumina directa sau difuza in cazul stropilor de ploaie) si un releu care sa anclanseze si sa porneasca stergatoarele.
Desigur ca solutii pot fi multiple, dar ca idee cam asta presupune un senzor de ploaie cu electronica aferenta.
Cine se bagala intocmirea schemei ca eu nu prea stau bine cu timpul?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fanny
post 17 Jul 2008, 11:15
Post #660


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 24 August 06
From: SUCEAVA




Am si eu o problema.
Am facut montajul redresorului auto dupa schema postata de CD_I la postul 371,(Montaje Electr. de Vcanta pag.189) dar m-am confruntat cu urmatoarele aspecte :
Dupa realizare si verificare atenta piese si cablaj,am alimentat montajul si pe iesirea pentru incarcarea acumulatorului masor 5-6V desi in carte scrie ca trebuie sa fie 0V cand acumulatorul nu este pus.
Am cuplat un acumulator la incarcat (care masurat inainte de cuplare la redresor avea circa 11-12V) si nimic,am intercalat un ampermetru intre + acumulator si + redresorului sa vad ceva curent de incarcare dar din nou mai nimic.Banuiesc ca nu se deschide tiristorul.Ce as putea sa fac si sa mai masor ???Am folosit un tiristor recuperat parca 2N689 (22A / 800V).
Rog ajutor.Din cate am citit, acest montaj merge pe la unii de multi ani cu rezultate bune.

This post has been edited by Fanny: 17 Jul 2008, 11:31


--------------------
Dacia Logan LAUREATE PLUS 1.4MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
63 Pages « < 20 21 22 23 24 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd May 2025 - 11:56
Forum Renault