Da in nas, Carburatorul
![]() ![]() ![]() |
Da in nas, Carburatorul
decrvl |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 207 Joined: 24 February 05 ![]() |
|
||
--------------------
logan
1,5 dci
2006/dci
|
|||
mihai0070 |
![]()
Post
#2
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce masina ai ? ce motor ce carburator? si incearca sa nu mai schimbi la 3500 ture incearca pe la 2500 si vezi daca mai face.
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Sa schimbi tu la 2500 in depasiri !
Ontopic, vezi nivelul in CNC. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Pedro |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Exact, numero uno nivelul in camera de nivel si mai rar sa nu fi inceput pompa de benzina sa dea rateuri, daca da in curand va trebui sa ii schimbi membranele.
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
kostake |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru relaxat Group: Members Posts: 187 Joined: 1 February 06 ![]() |
Pina la nivelul in CNC scoate furtunul de benzina de la intrarea in carburator si verifica debitul pompei de benzina.
Si daca tot esti pe acolo uita-te si la sita de la intrarea in carburator(e sub stut,se desface cu cheie de 19) |
--------------------
dacia
logan 1,4
2005 laureat
- B 10 xxx
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Depinde de masiin asi de motor la nova mea daca schimb la 2500 este ok si la 2000 schimb de obicei.
Care este problema cu 2500 daca motorul tau merge rotund la 3000 sau 3500 este ok dar daca da rateuri mai reduci si tu turatia si vezi cum merge. Incerci toate pozibilitatile. Sau te-ai aprins asa de repede. ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Pedro |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
hei, omu, se vorbea de depasiri aici!
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
paulica |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
@mihai0070:
Nova ta oricum are 125 N.m la 2500 rpm fie ca e motor cu compresie 9,25:1 fie ca este cu 8,5:1. Pe când berlineza are putin peste 100 N.m si asta undeva la 3000 rpm. Deci un motor de Nova stock sau pe aproape, trage bine la 2000 rpm si trage de rupe la 2500 rpm, asta fiind exact turatia de cuplu maxim. |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Paulica, ma scuzi, dar motorul de 1,6 de pe Nova are cuplul maxim la 3000 rpm, ca si motorul de 1,4. Puterea e cu 10 cai mai mare, adica 72 de cai la 5000 rpm. Deci cum turezi motorul de 1,4 pentru a obtine putere, la fel e si cel de 1,6.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
paulica |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Validating Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
Argon, nu cred. Este un tabel scanat p-aici prin daciaclub.ro dar nu dau de el si pace. E drept ca este pt. motoare pâna la 106-20, dar cred ca 106-30, ca al meu, sunt cele pe injectie. Si daca nu ma insel si AlexV tot chestia asta sustine.
Nu stiu de ce nici peste postul lui AlexV nu dau la ora asta. Sau era un post al lui alex? This post has been edited by paulica: 18 Jul 2006, 10:57 |
--------------------
Pegas
22
2006
- TL 11 PAA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:39 |