Martori ulei si apa si aprind in mers - ulei sufic, Am pus inatritor si uleiul este la nivel
![]() ![]() ![]() |
Martori ulei si apa si aprind in mers - ulei sufic, Am pus inatritor si uleiul este la nivel
B_28_URA |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Attached thumbnail(s) DSC00469.JPG ( Size: 145.64k ) Number of downloads: 84 DSC00486.JPG ( Size: 148.29k ) Number of downloads: 66 DSC00484.JPG ( Size: 152.3k ) Number of downloads: 63 |
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|||
maniakz |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 15 December 04 From: Rm. Valcea ![]() |
Man, eu la Dacia din 82 care o aveam incepuse o data sa faca asa. Am zis ca e uleiul prea moale (parca) ... toate cele, si am mers mai departe tot asa...
Dupa un timp, am inceput sa aud un zgomot de "frecare" metalic... si au inceput sa mi se aprinda becurile foarte des... cum o calcam, cum scadea presiunea si mi se aprindeau becurile... pana a facut "clant", si am dus-o tractata la mecanic. mi se uzasera nu stiu ce cuzineti... si sa incalecasera pe acolo... ceva de genul asta ... o caruta de bani... La mine beleau a fost mare... impuritatile din ulei formasera o "gramajoara" chiar sub sita pompei de ulei (daca tin eu bine minte). Cum ii dadeam talpa, pompa tragea gunoaie si se infunda, nu mai dadea presiune (parca ceva de genul asta)... si asta a dus la uzare excesiva a cuzinetilor... cu rezultatul de mai sus... Eu zic sa te duci la un mester bun (si cunoscut de tine), sa-ti zica ce sa faci... Intreaba-l si pe el daca se poate intampla asta de la mizeria din ulei... Poate fi si calitatea uleiului de vina. Nu compara cu alta masina, pentru ca aici intervine si uzura motorului, pompei de ulei, "mizeria" din bloc... etc... Un ulei prost poate sa nu faca probleme pe o masina, si poate sa faca pe alta! Nu stiu daca exista ceva de curatat toata baia de ulei... poate gasesti asa ceva... Bafta! This post has been edited by maniakz: 5 Jun 2005, 23:02 |
--------------------
Chevrolet Kalos
Dacia Break '95
- B xxxxx Dream as if you'll live forever, live as if you'll die toaday!
|
|
B_28_URA |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
mersi mult pentru raspuns. Am intrebat un mecanic acum vreo doua zile, si mi-a spus ca nu este nici o problema, si ca pot sa merg cu ea si asa, atat timp cat imi "scuipa ulei" pe la un anume cuzinet inseamna ca e bine(mi-a aratat el). Multumesc mult pentru raspuns, chiar nu stiam ce are.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|
driverx |
![]()
Post
#4
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(B_28_URA @ 9 Jun 2005, 03:16) mersi mult pentru raspuns. Am intrebat un mecanic acum vreo doua zile, si mi-a spus ca nu este nici o problema, si ca pot sa merg cu ea si asa, atat timp cat imi "scuipa ulei" pe la un anume cuzinet inseamna ca e bine(mi-a aratat el). Multumesc mult pentru raspuns, chiar nu stiam ce are. Ya. Right. Si tu l-ai crezut pe Mengele ala? Schimba mecanicu.... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
logic |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cititor Group: Members Posts: 32 Joined: 11 April 05 From: Medias.Sibiu ![]() |
no offence omule!...dar care sunt micile imbunatatiri aduse masini tale?
![]() |
--------------------
Skoda Superb
BMW X5
2010 The fact that nobody understands you doesn’t make you an artist.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Incearca sa verifici si instalatia electrica-partea de la sonde la becurile martor. E posibil sa ai un fir care la curbe sau la accelerari sa atinga din inertie masa masinii.
Apoi, ai indicator de presiune? ala cum se manifesta? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B_28_URA |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu ti se pare ca arata jalnic, chiar asa este
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|
B_28_URA |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 10 Jun 2005, 11:18) Incearca sa verifici si instalatia electrica-partea de la sonde la becurile martor. E posibil sa ai un fir care la curbe sau la accelerari sa atinga din inertie masa masinii. Apoi, ai indicator de presiune? ala cum se manifesta? Da, s-ar putea sa ai dreptate, la asta nu m-am uitat. Da am indicator de presiune, si chiar daca am motorul rece, sau turatie mare(presiune la maxim - 6), in curbe tot scade presiunea la 2, si se aprind becurile. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(B_28_URA @ 12 Jun 2005, 19:53) Da, s-ar putea sa ai dreptate, la asta nu m-am uitat. Da am indicator de presiune, si chiar daca am motorul rece, sau turatie mare(presiune la maxim - 6), in curbe tot scade presiunea la 2, si se aprind becurile. nu e in regula; ai nivel corect la ulei? sau, la pompa te-ai uitat? nu are fisura undeva pe partea de sorb? caci asta ar fi simptom de cadere nivel ulei, pompa "in gol". |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B_28_URA |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 13 Jun 2005, 08:24) nu e in regula; ai nivel corect la ulei? sau, la pompa te-ai uitat? nu are fisura undeva pe partea de sorb? caci asta ar fi simptom de cadere nivel ulei, pompa "in gol". ulei suficent, chiar si intaritor are, acum a inceput sa faca mai des. La pompa nu m-am uitat, dar o voi face zilele astea, inca ceva, ulei nu pierde pe nicaieri, nu vad baloci pe sub ea, scutul nu este plin de ulei, sau imbaxit. Stiu sigur ca imi haleste ulei, dar asta era si inainte de sachimb, mie imi face figuri dupa schimb, si mi se pare ciudat, pentru ca a inceput dintr-o data, si la break-ul lui tata, acelasi ulei, motor tot de 1397cmc, tot cutie 5 trepte, doar ca e mai nou(1990) nu face asa ceva. Multumesc This post has been edited by B_28_URA: 14 Jun 2005, 13:52 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|
lucius |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Verifica pinionul ce angreneaza pompa de ulei. Scoti delcoul cu ax si se vede. Eu asa am patit dupa un demaraj mai fulminant. Masina mergea fara probleme dar nu prea mai aveam ulei in rampa.
|
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(lucius @ 14 Jun 2005, 14:17) Verifica pinionul ce angreneaza pompa de ulei. Scoti delcoul cu ax si se vede. Eu asa am patit dupa un demaraj mai fulminant. Masina mergea fara probleme dar nu prea mai aveam ulei in rampa. Da, posibil dantura de angrenare intre pinion si axul pompei, ori pe pinion, si/sau pe pompa... |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B_28_URA |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pinionul despre care vorbiti este, banuiesc, pinionul de la delco, dupa descrierea voastra ala ar fi. L-am schimbat pana in iarna, ca nu mi se mai stingeau becurile intr-o dimineata. Am pus pinion original dacia, si nu a facut pana la schimbul de ulei. Precizez: am avutr ulei Valvoline in motor, inainte de schimb, si am pus pentru vreo 200 km ulei romanesc(pentru curatare, asa a zis tata, ca sa nu il curete cu motorina), l-am scos pe ala romanesc dupa cei 150-200 km, si am pus un alt ulei 15w50 si......a inceput cu problemele.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Da, de pinionul delco vorbeam.
Se pare ca de verificat pompa de ulei nu scapi; SI dantura canelata de pe axul pompei se poate "sterge", mai rar dar se poate. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B_28_URA |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
M descoperit problema: este baia de ulei indoita(stramba) chiar la sorb(vorbele mecaniului). Multumesc mult pentru toate raspunsurile voastre. Declar topic-ul inchis. Multumesc inca o data
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 18:34 |