DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacieee cu nabadaai...

AlienBodo
post 3 May 2004, 07:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 May 04




Salut! Am si io de anu trecut o Dacie 1310 pe injectie. Pana in iarna am fost foarte multumit de ea, dar de atunci au inceput problemele! sad.gif Simptomele: benzina in ulei, demaraj/putere cam nema, consum marit de benzina. Nefiind un megamecanic ca sa ma apuc de umblat la ea (mai precis sunt cam bata in domeniu), am inceput a umbla cu ea pe la doftori in salopeta. Si sa te tii sfaturi de atunci. Toti cu cate o idee, da masina tot aiurea merge. Oricum, dupa atatea peregrinari, sigur este ca injectia si catalizatorul sunt bune, ca le-am verificat in doua locuri la doi oameni diferiti, si bujiile se afuma orice as face. Apa nu-mi intra in benzina, asta mi-au zis-o toti(de parca io nu vedeam ca-i vorba de benzina). Acuma ultimele doua ipoteze pe rol sunt:
1. sonda de temperatura, care cica daca ar fi stricata si ar raporta motorul rece, injectoru' ar baga prea multa benzina
2. o garnitura la motor(nu stiu care) fisurata
Voi ce ziceti?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 3 May 2004, 09:39
Post #2


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




io zic ca in primul rand, verifica varianta 1. Asta se vede cel mai bine cand o pui pe tester. De ce zic asta: sonda aia (din capat de la chiulasa), da temperatura apei, si in functie de ea, calculatorul regleaza shoc-ul si (probabil) timpul de injectie. Daca sonda da valori aiurea, calculatorul baga multa benzina si urmarile sunt urmatoarele:
1. consuma mult (nu ca dacia pe injectie ar consuma putin iarna)
2. benzina in ulei -> cu urmatoarele probleme: omoara uleiul -> omoara motorul, se strica (,) catalizatorul (de la benzina nearsa) -> se strica sonda lambda.

P.S. verifica si problema presiunii vaporilor de benzina din rezervor, asta asa, ca bonus


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag63kry
post 3 May 2004, 10:56
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 3 March 04




eu am un prieten care avea ceva probleme cu consumul, si totul a fost din pompa de benzina. aceasta nu mai facea presiune si injectorul scuipa picaturi. avea probleme si la demaraje, dar parca nu mergea chiar asa cum o descrii tu.
cel putin asa am inteles eu


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 3 May 2004, 12:25
Post #4


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Fie sonda de temperatura e dusa, ceea ce inseamna ca ii tine socul mai mult decat trebuie, fie termostatul e stricat, nu mai inchide circuitul si pana se incalzeste toata apa sonda raporteaza o temperatura mica --> soc tinut mai mult, etc.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 17:05
Forum Renault