DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme de carburatie sau bujiile sa fie de vina?

Fishman
post 8 Sep 2006, 12:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 September 06
From: GALATI




Buna tuturor!!!!Sunt nou pe aici si intai de toate va salut si poate ma ajutati si pe mine cu cateva sfaturi.Am o DACIE 1310 L an 1992 si caut sa o fac sa mearga cat mai bine posibil .Am schimbat setul motor cu unul MAHLEE bag ulei numai Valvoline ,pun piese numai de fabrica si totusi nu-mi place cum merge motorul.Are o trepidatie tare ciudata pe relanti.Mai nou acum se si opreste in relanti ...... .Motorul are acum forta fata de ceea ce era inainte dar tot nu merge rotund pe relenti ....Sa fie de la bujii?Am pus unele BRISK?! Sunt foarte confuzat si poate cineva imi spune cam ce ar putea fi?????Sa fie din carburatie din bujii ???? [FONT=Arial][SIZE=1] sad.gif


--------------------
DACIA 1310 L DACIA 1310 L 1992 - ZAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 8 Sep 2006, 13:30
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Ma gindesc ca daca ar fi din bujii s-ar manifesta cumva si in sarcina, unde zici ca trage bine. Scuza-ma, ai mai suflat si tu in banalul jicler de ralenti? Eu nu am avut probleme cu asta un an de zile, apoi, dupa o experienta nefericita cu o benzina Petrom la Mangalia (nasol-nasol!), l-am desfundat aproape zilnic. Manifestarile: identice cu ce spui tu. daca nu-i asta, cauze ar putea sa mai fie o gramada -curatat carb, reglaje, verificat aprindere, avans...


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutz_ro23
post 8 Sep 2006, 18:20
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 25 October 05




vezi furtunul cu diuza


--------------------
dacia 1310 - sj 95 sua
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colombina29
post 8 Sep 2006, 21:32
Post #4


Membru cu FI(c)AT


Group: Members
Posts: 466
Joined: 3 June 06
From: Acasa




Si avansul vacuumatic


--------------------
FIAT ALBEA Dynamic 2006 - "La rând"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 8 Sep 2006, 21:45
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




Acum depinde la ce te referi cand zici rotund smile.gif. E din carburatie.


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 9 Sep 2006, 09:28
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca





Dupa cele spuse de tine, s-ar putea ca jiglerul de ralanti sa aiba gaura putin dezaxata fata de gaura din corpul carburatorului, din cauza ca se infileteaza prea mult .Incearca sa pui o saiba subtire la jigler si vezi cum merge.Vezi de asemenea daca nu-ti trage aer fals pe la furtune, garnituri carburator sau la servo.Verifica planeitatea talpei carburatorului cu o rigla.Bafta!


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fishman
post 13 Sep 2006, 15:31
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 September 06
From: GALATI




QUOTE(workarea @ 8 Sep 2006, 14:30)
Ma gindesc ca daca ar fi din bujii s-ar manifesta cumva si in sarcina, unde zici ca trage bine. Scuza-ma, ai mai suflat si tu in banalul jicler de ralenti? Eu nu am avut probleme cu asta un an de zile, apoi, dupa o experienta nefericita cu o benzina Petrom la Mangalia (nasol-nasol!), l-am desfundat aproape zilnic. Manifestarile: identice cu ce spui tu. daca nu-i asta, cauze ar putea sa mai fie o gramada  -curatat carb, reglaje, verificat aprindere, avans...
*


Multumesc oricum pentru sfaturi dar am spalat carbuartorul de la luat zbenga.....si tot degeaba .Despre jiglorul de ralanti nici numai spun ca desi am luat unul de 1400 nou dupa ce l-am pus ......masina moare subit la ralanti asa ca acum tot cu cel vechi merg
wacko.gif


--------------------
DACIA 1310 L DACIA 1310 L 1992 - ZAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 13 Sep 2006, 19:38
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Fishman @ 13 Sep 2006, 16:31)
Multumesc oricum pentru sfaturi dar am spalat carbuartorul de la luat zbenga.....si tot degeaba .Despre jiglorul de ralanti nici numai spun ca desi am luat unul de 1400 nou dupa ce l-am pus ......masina moare subit la ralanti asa ca acum tot cu cel vechi merg
wacko.gif
*



S-ar putea sa-ti fie infundat circuitul de ralanti si sa nu se alimenteze.Vezi si surubul cu arc ce regleaza dozajul de ralanti sa nu fie strins complet.Eu am gasit la o masina virful conic al surubului rupt in corpul carburatorului .Se oprea .Mai vorbim.


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 13 Sep 2006, 23:29
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




QUOTE(Fishman @ 13 Sep 2006, 16:31)
desi am luat unul de 1400 nou dupa ce l-am pus ......masina moare subit la ralanti asa ca acum tot cu cel vechi merg
*


Stai tu linistit. Am luat acum o luna un set de jiclere, Carfil, evident. Nou, de. Cu 2 exceptii, erau rebuturi. M-am intors la alea vechi. Mor de nervi ca n-am avut inspiratie si ambitie sa pastrez bonul, sa le montez in service si dupa aia sa ma duc la OPC. Ce-ar mai fi de zis? Probabil ca ar trebui sa iei vreo 5 seturi ca sa faci unul ca lumea.

Pe jiclerul meu de ralenti, un mecanic a practicat la virf 2 striuri cu pila si merge foarte bine. Daca pun unul nou, da in bot.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cc_silviu
post 13 Sep 2006, 23:44
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 19 June 06




Da si tu mai multe detalii...
Iti moare cumva la relanti dupa ce se incalzeste putin motorul ? Iti consuma mai mult ca de obicei ? Iti porneste greu la cald ? Da semne ca se ineaca ? Da in nas ?
Daca ai incercat tot ce ti s'a sugerat si nu ai rezolvat, ai mai putea sa incerci sa reglezi aprinderea, avans, reglat platina (eventual schimbat + reglat), verifica daca nu cumva e vreo bujie afumata, regleaza culbutorii.
Io am patit sa merg vreo 6 km cu benzina de 300 000 si la fel nu imi statea relantiul. Am schimbat toata aprinderea, condensator, platina, bobina, fise, bujii, capac delco, lulea, saiba pe jigleru de relanti, si pana la urma aveam returul infundat, si ca sa fiu sigur am schimbat si cuiu poantou.
Inceraca sa suflii cu o pompa mai energic pe conducta de retur, poate o rezolvi mai usor decat crezi...


--------------------
Dacia 1310 TX 1991 - CT-10-VDC
Dacia Black
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
map3tz2003
post 14 Sep 2006, 00:02
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 1 August 06




Porneste motorul si scoate fiecare fisa de la bujie in parte in timpul functionarii. Daca motorul merge cu intreruperi cand scoti o fisa insemna ca bujia respectiva lucreaza...daca merge la fel schimbi bujia.
De asemenea daca simti scantei cand scoti fisa...schimb-o ca insemna ca da scantei aiurea. Incearca sa relgezi si avansul pentru ca s-ar putea sa apara si de acolo trepidatii...de la carburator nu prea vad de ce sa trepideze(poate de la lipsa aerului).Spor la treaba si daca mai imi vine vreo idee iti zic smile.gif


--------------------
Dacia CL1300 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fishman
post 14 Sep 2006, 13:39
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 September 06
From: GALATI




QUOTE(cc_silviu @ 14 Sep 2006, 00:44)
Da si tu mai multe detalii...
Iti moare cumva la relanti dupa ce se incalzeste putin motorul ? Iti consuma mai mult ca de obicei ? Iti porneste greu la cald ? Da semne ca se ineaca ? Da in nas ?
Daca ai incercat tot ce ti s'a sugerat si nu ai rezolvat, ai mai putea sa incerci sa reglezi aprinderea, avans, reglat platina (eventual schimbat + reglat), verifica daca nu cumva e vreo bujie afumata, regleaza culbutorii.
Io am patit sa merg vreo 6 km cu benzina de 300 000 si la fel nu imi statea relantiul. Am schimbat toata aprinderea, condensator, platina, bobina, fise, bujii, capac delco, lulea, saiba pe jigleru de relanti, si pana la urma aveam returul infundat, si ca sa fiu sigur am schimbat si cuiu poantou.
Inceraca sa suflii cu o pompa mai energic pe conducta de retur, poate o rezolvi mai usor decat crezi...
*


Uite cum sta problema!Intai de toate am aprindere electronica ptr ca e mult mai eficienta pe timpul ierni si am considerat ca e mult mai utila asa ca in aceasta situatie nu mai are nici un efect platinile si condesatorul.Am facut si smecheria aia cu fiecare fisa si intradevar era capul de delcou fisurat.....l-am schimbat si tot la fel merge......am deja facut pe jiglorul vechi un sant in cap dar acest lucru face sa ''manance '' mai multa benzina .asa mi-au spus unii.Intr-un final am mers pe la un alt meserias si mi-a spus ca s-ar putea sa fie infundat carburatorul inauntru .....pe niste trasee ceea ce ma duce automat la a cumpara unul nou?????Sau SH nici nu stiu ce sa mai zic sad.gif sad.gif Cred ca am sa incerc si aceasta varianta .


--------------------
DACIA 1310 L DACIA 1310 L 1992 - ZAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Sep 2006, 13:50
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Daca dai o cautare vei gasi ca nu neaparat va trebui sa cumperi alt carburator.

Cauta "supa carburator" si dai de un topic interesant.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 14 Sep 2006, 15:07
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




mersul neregulat apare si din cauza ca trage aer fals pe undeva eu am montat la o dacie o aprindere electronica si omul a venit ca nu merge bine am verificat tot si am vazut ca atunci cand impingeam axul clapetei de acceleratie in fata spre radiator mergea bine iar cand il impingeam spre baterie mergea neregulat motorul si dadea sa se opreasca
i-am schimbat axul cu clapeta si bucsele de teflon si mergea ceas dupa


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Sep 2006, 07:59
Post #15


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Ca tot vorbim de aer fals ... se poate monta filtru de aer sport pe nova ... sa renunt la carcasa filtrului... care ocupa loc inutil in motor... si o sa fac si o poza cred ca este cam ineficienta ... ca trage aer peste tot la mine ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cc_silviu
post 15 Sep 2006, 10:46
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 19 June 06




carburatorul poti sa il speli bine si gata... astea nu se strica cu una cu doua...
1 Poti sa il desfaci si sa speli cu benzina sau diluant dupa care sa il bagi sub jet de apa sa nu ramana urme albe.
2 Poti sa il desfaci si sa il lasi o noapte in decarburol sau decarbosolv dupa care iar il clatesti bine cu jet apa
3 Sau mai poti sa il desfaci sa separi partile metalice de cele de plastic, cauciuc sau alte materuiale. Iei tot ce e metalic si asa cum spunea diaconuliviu, le bagi intr'o oala cu apa si detergent de vase si le pui la fiert cam 40 de min, dupa care iar le clatesti sub jet de apa.

Si o sa ai un carb nou

daca tot il desfaci schimba si pomba de sprit, bucsile de teflon, eventual verifici (schimbi dupa caz cuiu poantou) si gata, il reglezi si ai scapat de problemele de carburatie pt o perioada de timp.


--------------------
Dacia 1310 TX 1991 - CT-10-VDC
Dacia Black
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 23:56
Forum Renault