Probleme de carburatie sau bujiile sa fie de vina?
![]() ![]() ![]() |
Probleme de carburatie sau bujiile sa fie de vina?
Fishman |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 September 06 From: GALATI ![]() |
|
||
--------------------
DACIA 1310 L
DACIA 1310 L
1992
- ZAR
|
|||
workarea |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Ma gindesc ca daca ar fi din bujii s-ar manifesta cumva si in sarcina, unde zici ca trage bine. Scuza-ma, ai mai suflat si tu in banalul jicler de ralenti? Eu nu am avut probleme cu asta un an de zile, apoi, dupa o experienta nefericita cu o benzina Petrom la Mangalia (nasol-nasol!), l-am desfundat aproape zilnic. Manifestarile: identice cu ce spui tu. daca nu-i asta, cauze ar putea sa mai fie o gramada -curatat carb, reglaje, verificat aprindere, avans...
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
ionutz_ro23 |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 25 October 05 ![]() |
vezi furtunul cu diuza
|
--------------------
dacia
1310
- sj 95 sua
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Si avansul vacuumatic
|
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
adostar |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 419 Joined: 12 October 04 From: Galati ![]() |
Acum depinde la ce te referi cand zici rotund
![]() |
--------------------
gaz
cazan
1980
- gaz/porc
|
|
danny_b |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dupa cele spuse de tine, s-ar putea ca jiglerul de ralanti sa aiba gaura putin dezaxata fata de gaura din corpul carburatorului, din cauza ca se infileteaza prea mult .Incearca sa pui o saiba subtire la jigler si vezi cum merge.Vezi de asemenea daca nu-ti trage aer fals pe la furtune, garnituri carburator sau la servo.Verifica planeitatea talpei carburatorului cu o rigla.Bafta! |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
Fishman |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 September 06 From: GALATI ![]() |
QUOTE(workarea @ 8 Sep 2006, 14:30) Ma gindesc ca daca ar fi din bujii s-ar manifesta cumva si in sarcina, unde zici ca trage bine. Scuza-ma, ai mai suflat si tu in banalul jicler de ralenti? Eu nu am avut probleme cu asta un an de zile, apoi, dupa o experienta nefericita cu o benzina Petrom la Mangalia (nasol-nasol!), l-am desfundat aproape zilnic. Manifestarile: identice cu ce spui tu. daca nu-i asta, cauze ar putea sa mai fie o gramada -curatat carb, reglaje, verificat aprindere, avans... Multumesc oricum pentru sfaturi dar am spalat carbuartorul de la luat zbenga.....si tot degeaba .Despre jiglorul de ralanti nici numai spun ca desi am luat unul de 1400 nou dupa ce l-am pus ......masina moare subit la ralanti asa ca acum tot cu cel vechi merg ![]() |
--------------------
DACIA 1310 L
DACIA 1310 L
1992
- ZAR
|
|
danny_b |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(Fishman @ 13 Sep 2006, 16:31) Multumesc oricum pentru sfaturi dar am spalat carbuartorul de la luat zbenga.....si tot degeaba .Despre jiglorul de ralanti nici numai spun ca desi am luat unul de 1400 nou dupa ce l-am pus ......masina moare subit la ralanti asa ca acum tot cu cel vechi merg ![]() S-ar putea sa-ti fie infundat circuitul de ralanti si sa nu se alimenteze.Vezi si surubul cu arc ce regleaza dozajul de ralanti sa nu fie strins complet.Eu am gasit la o masina virful conic al surubului rupt in corpul carburatorului .Se oprea .Mai vorbim. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
workarea |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
QUOTE(Fishman @ 13 Sep 2006, 16:31) desi am luat unul de 1400 nou dupa ce l-am pus ......masina moare subit la ralanti asa ca acum tot cu cel vechi merg Stai tu linistit. Am luat acum o luna un set de jiclere, Carfil, evident. Nou, de. Cu 2 exceptii, erau rebuturi. M-am intors la alea vechi. Mor de nervi ca n-am avut inspiratie si ambitie sa pastrez bonul, sa le montez in service si dupa aia sa ma duc la OPC. Ce-ar mai fi de zis? Probabil ca ar trebui sa iei vreo 5 seturi ca sa faci unul ca lumea. Pe jiclerul meu de ralenti, un mecanic a practicat la virf 2 striuri cu pila si merge foarte bine. Daca pun unul nou, da in bot. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
cc_silviu |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 19 June 06 ![]() |
Da si tu mai multe detalii...
Iti moare cumva la relanti dupa ce se incalzeste putin motorul ? Iti consuma mai mult ca de obicei ? Iti porneste greu la cald ? Da semne ca se ineaca ? Da in nas ? Daca ai incercat tot ce ti s'a sugerat si nu ai rezolvat, ai mai putea sa incerci sa reglezi aprinderea, avans, reglat platina (eventual schimbat + reglat), verifica daca nu cumva e vreo bujie afumata, regleaza culbutorii. Io am patit sa merg vreo 6 km cu benzina de 300 000 si la fel nu imi statea relantiul. Am schimbat toata aprinderea, condensator, platina, bobina, fise, bujii, capac delco, lulea, saiba pe jigleru de relanti, si pana la urma aveam returul infundat, si ca sa fiu sigur am schimbat si cuiu poantou. Inceraca sa suflii cu o pompa mai energic pe conducta de retur, poate o rezolvi mai usor decat crezi... |
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
- CT-10-VDC Dacia Black
|
|
map3tz2003 |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 1 August 06 ![]() |
Porneste motorul si scoate fiecare fisa de la bujie in parte in timpul functionarii. Daca motorul merge cu intreruperi cand scoti o fisa insemna ca bujia respectiva lucreaza...daca merge la fel schimbi bujia.
De asemenea daca simti scantei cand scoti fisa...schimb-o ca insemna ca da scantei aiurea. Incearca sa relgezi si avansul pentru ca s-ar putea sa apara si de acolo trepidatii...de la carburator nu prea vad de ce sa trepideze(poate de la lipsa aerului).Spor la treaba si daca mai imi vine vreo idee iti zic ![]() |
--------------------
Dacia
CL1300
1999
|
|
Fishman |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 September 06 From: GALATI ![]() |
QUOTE(cc_silviu @ 14 Sep 2006, 00:44) Da si tu mai multe detalii... Iti moare cumva la relanti dupa ce se incalzeste putin motorul ? Iti consuma mai mult ca de obicei ? Iti porneste greu la cald ? Da semne ca se ineaca ? Da in nas ? Daca ai incercat tot ce ti s'a sugerat si nu ai rezolvat, ai mai putea sa incerci sa reglezi aprinderea, avans, reglat platina (eventual schimbat + reglat), verifica daca nu cumva e vreo bujie afumata, regleaza culbutorii. Io am patit sa merg vreo 6 km cu benzina de 300 000 si la fel nu imi statea relantiul. Am schimbat toata aprinderea, condensator, platina, bobina, fise, bujii, capac delco, lulea, saiba pe jigleru de relanti, si pana la urma aveam returul infundat, si ca sa fiu sigur am schimbat si cuiu poantou. Inceraca sa suflii cu o pompa mai energic pe conducta de retur, poate o rezolvi mai usor decat crezi... Uite cum sta problema!Intai de toate am aprindere electronica ptr ca e mult mai eficienta pe timpul ierni si am considerat ca e mult mai utila asa ca in aceasta situatie nu mai are nici un efect platinile si condesatorul.Am facut si smecheria aia cu fiecare fisa si intradevar era capul de delcou fisurat.....l-am schimbat si tot la fel merge......am deja facut pe jiglorul vechi un sant in cap dar acest lucru face sa ''manance '' mai multa benzina .asa mi-au spus unii.Intr-un final am mers pe la un alt meserias si mi-a spus ca s-ar putea sa fie infundat carburatorul inauntru .....pe niste trasee ceea ce ma duce automat la a cumpara unul nou?????Sau SH nici nu stiu ce sa mai zic ![]() ![]() |
--------------------
DACIA 1310 L
DACIA 1310 L
1992
- ZAR
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Daca dai o cautare vei gasi ca nu neaparat va trebui sa cumperi alt carburator.
Cauta "supa carburator" si dai de un topic interesant. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
mersul neregulat apare si din cauza ca trage aer fals pe undeva eu am montat la o dacie o aprindere electronica si omul a venit ca nu merge bine am verificat tot si am vazut ca atunci cand impingeam axul clapetei de acceleratie in fata spre radiator mergea bine iar cand il impingeam spre baterie mergea neregulat motorul si dadea sa se opreasca
i-am schimbat axul cu clapeta si bucsele de teflon si mergea ceas dupa |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#15
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ca tot vorbim de aer fals ... se poate monta filtru de aer sport pe nova ... sa renunt la carcasa filtrului... care ocupa loc inutil in motor... si o sa fac si o poza cred ca este cam ineficienta ... ca trage aer peste tot la mine ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
cc_silviu |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 19 June 06 ![]() |
carburatorul poti sa il speli bine si gata... astea nu se strica cu una cu doua...
1 Poti sa il desfaci si sa speli cu benzina sau diluant dupa care sa il bagi sub jet de apa sa nu ramana urme albe. 2 Poti sa il desfaci si sa il lasi o noapte in decarburol sau decarbosolv dupa care iar il clatesti bine cu jet apa 3 Sau mai poti sa il desfaci sa separi partile metalice de cele de plastic, cauciuc sau alte materuiale. Iei tot ce e metalic si asa cum spunea diaconuliviu, le bagi intr'o oala cu apa si detergent de vase si le pui la fiert cam 40 de min, dupa care iar le clatesti sub jet de apa. Si o sa ai un carb nou daca tot il desfaci schimba si pomba de sprit, bucsile de teflon, eventual verifici (schimbi dupa caz cuiu poantou) si gata, il reglezi si ai scapat de problemele de carburatie pt o perioada de timp. |
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
- CT-10-VDC Dacia Black
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:56 |