DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ambreiaj care patineaza

post 9 Apr 2003, 09:28
Post #1





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Metoda: Se merge (preferabil pe sosea) intr-o treapta mai mare (minim a 3-a, dar recomandata este a 4-a sau a 5-a) la o turatie moderata (2000-3000 rot/min). Se tine constanta acceleratia si se apasa pe frana cu piciorul stang. Viteza masinii SI turatia motorului trebuie sa scada proportional cu apasarea pe pedala; la eliberarea franei masina trebuie sa revina la viteza initiala (nu brusc, dar intr-un timp acceptabil). Daca turatia motorului tinda sa ramana constanta sau (mai grav) sa creasca, ambreiajul patineaza.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 23 Apr 2004, 00:30
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




Apropo de asta la berlina mea venea ulei pe axu care pleaca din cutie :arrow: direct pe discu de ambreiaj....un semering mort. Dupa 20 de minute de mers preferam sa merg pe jos icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif Bafta icon_mrgreen.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 23 Apr 2004, 21:59
Post #3


Gangester


Group: Members
Posts: 4.305
Joined: 23 February 04
From: Buzau




sau mai simplu . Intro treapta superioara [ 4 sau 5 ] se apasa tare pe acceleratie .
Daca motorul incepe sa se tureze [ cei drept , mai greu ] , atunci trebe schimbat ferodoul !

cred


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 24 Apr 2004, 08:32
Post #4


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Sau mai poate patina cand e cu placa de presiune crapata. Mai merge masina, dar intra mai greu in viteze, si nu poti porni tare, ca incepe sa patineze.

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 24 Apr 2004, 21:06
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




de ce nu ziceti ca atunci cand se apasa tare acceleratzia, sa fie si viteza relativ mica, ca sa moara k lumea cand bagi piciorul daca e tzapan ambreiajul?e mai cinstit asa...zic eu!!


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 28 Apr 2004, 21:51
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




Am si eu o mica problema la reglarea ambreiajului...poate cineva sa imi de vreo sugestie..
Problema mea sta cam in felul urmator: cand am cumparat masina ...circa o luna juma in urma...ambreiajul prindea cam sus...a venit o cunostiinta care era mecanic auto nus' cea facu ca mi l-a reglat sa prinda cam pe la mijlocul cursei pedalei. Mergea struna insa de atunci cand stau pe loc si scot din viteza, eliberez pedala de ambreiaj se aude un "clamp" ca si atunci cand cupleaza ceva fier pe fier, nu chiar, ceva mai infundat. M-a gadilat la degete sa vad ce are. Bun. Am reglat pedala sa prinda mai sus => efect => a disparut "clampanitul", dar a trebuit sa reglez pedala prea sus si cum eram obisnuit innainte ...acum se tureza prea tare motorul la schimbarea vitezelor. Daca reglez cum era innainte probabil o sa imi apara din nou "clampanitul". Am uitat sa precizez ca asa cum era innante reglat masina tindea sa porneasca de pe loc , dar numai putin. Ce e de facut?


--------------------
Audi - B4 - MS 03 CNP - 1994 1.9 TDI Z1 90CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 28 Apr 2004, 21:58
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




O ideie total NEPROFESIONISTA !!!! Schimba cablu de ambreiaj...poate ai noroc..ma gandesc ca poate sa intins..... :idea:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 28 Apr 2004, 22:04
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




pana acolo poate exista si alta solutie


--------------------
Audi - B4 - MS 03 CNP - 1994 1.9 TDI Z1 90CP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 29 Apr 2004, 01:08
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




cum sa se tureze motorul?ridica piciorul de pe acceleratzieeeeeeee


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi
post 29 Apr 2004, 10:48
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Pentru Devils:
Reglarea ambreiajului se face astfel incat pedala sa aiba cursa libera cam 1/3 din cursa totala. Daca vrei sa-l faci sa prinda "mai sus" sau "mai jos" este pe raspunderea ta; efecte neplacute: uzura rapida rulment de presiune sau chiar a ambreiajului, schimbare grea (sau foarte grea) a vitezelor etc.
Poti, insa, sa te "joci" cu punctul de prindere (dupa preferinte), dar in ideea in care ambreiajul trebuie sa aiba ceva cursa libera, iar la apasarea maxima sa decupleze perfect (stiu ca mai este un "tips&tricks" despre cum se verifica acest lucru).


--------------------
Dacia Solenza / Logan - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Devils
post 29 Apr 2004, 11:53
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 394
Joined: 20 April 04
From: Targu-Mures




QUOTE

cum sa se tureze motorul?ridica piciorul de pe acceleratzieeeeeeee

pai stiu ca asta era problema.....dar eram obisnuit ca inainte
QUOTE

Reglarea ambreiajului se face astfel incat pedala sa aiba cursa libera cam 1/3 din cursa totala.

daca il voi regla asa va aparea "clampanitul"


--------------------
Audi - B4 - MS 03 CNP - 1994 1.9 TDI Z1 90CP
Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi
post 29 Apr 2004, 12:34
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Daca face "clamp" cand intra pe cursa libera, probabil ca este rulmentul de presiune sau furca de angrenare (sau ceva p-acolo, e greu de zis).
Daca face "clamp" cam pe unde "prinde" ambreiajul, probabil ca este o angrenare prin cutia de viteze (la fel, e greu de zis ce ar fi).
Totusi, faptul ca zgomotul apare/dispare dupa reglarea cursei, probabil ca este ceva minor, gen cablu/extremitati care nu e/sunt fixat(e) bine, sau cablu uzat (?) etc. :?:


--------------------
Dacia Solenza / Logan - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 29 Apr 2004, 13:27
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




e stransa bine cutia in tampoane, etc??


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 29 Apr 2004, 17:57
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare daca in treapta a-4 se aude scartzaitu de agatzat ce ar putea sa fie?...specific ca am Nova si intra foarte usor in viteze si doar pe a-4 o agatza iar pe celelate NU dar pe a-4 tot timpu !


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 29 Apr 2004, 18:24
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




calci k lumea ambreiajul?cred ca ai mers vreodata fara ulei in cutie!!
incearca sa ambreiezi cand scoti din a treia, debreiezi, apoi ambreiezi si bagi rapid a 4-a si vezi daca tot mai face!


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 29 Apr 2004, 19:07
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




il calc de ies prin podea si degeaba.....


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 29 Apr 2004, 19:10
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




Masina am cumparato de curand ...si nu stiu cat ulei a avut si daca a avut...dar tu de ce zici ca sar putea sa fi mers fara ulei?ce legatura are cu treapta a-4? nu intzeleg trebuia sa agatze la toate treptele... icon_evil.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 30 Apr 2004, 00:06
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




nu nu la toate, pe a patra se merge mai mult , nu?si daca s-a mers pe afara fara ulei...
eu am patit fix la fel..
cutia se repara oricum...
cu dubla pedala ai invercat???


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 30 Apr 2004, 00:38
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




nu inca ca am citit postu cam tarziu o sa incerc intre timp azi si daca e asa cum zici tu ce ar terebui sa fac sa ma obijuiesc?sau ......?si ce sa intamplat e stricat pinionu sau ce? detali te rog :oops:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi
post 30 Apr 2004, 08:48
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Din pacate, nu prea inteleg simptomele. Adica intra mai greu in a 4-a, fata de celelalte ? Sau doar o "agata" ? Face si zgomot ?
Daca este asta, atunci n-are nimic cu ambreiajul si nici cu mersul fara ulei (cutia ar fi "urlat" pana sa ajungi in a 4-a; nu e figura de stil - o cutie fara ulei urla in cel mai adevarat sens al cuvantului...).
Probabil ca este:
- o uzura avansata a sincronului (daca doar intra greu, dar incolo sta bine in viteza)
- ceva ne-inregula cu siguranta pentru a 4-a (daca maneta sare ocazional din viteza)
- timoneria (maneta -> cutie) este uzata/dereglata


--------------------
Dacia Solenza / Logan - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 30 Apr 2004, 19:16
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




baga un ulei mai gros si te obisnuiesti cu ea daca tine figura!!!!


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 1 May 2004, 02:06
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




022.gif Deci sa ma cac in cutia masi..... amplecat la discotesca curului tarat de prietena.....si sa va zic ce am patzit....merg cam 10 km si la un semafor nu mai iesea din treapta a-4 am crezut ca EXPLODEZ pedala de ambreiaj tzine bine adica nu e moarta in podea.....ma dau jos ma uit ca bou ...ma urc la loc si incerc sa o urnesc cu a 4......si o urc pe un trotuar....si o las in piz...masi acolo si plec cu un prieten cu supernova(luatziva supernove) ma intorc la locu crimei mai exact acu 40 de minute si incerc sa o aduc acasa blocata in treapta a-4 .Plec cu ia ihi dau un 80 in goarna prin oras (bulan de verde) si din instinct schimb treapta si iese....si o bag in treapta a-5 din instinct.....LOL (specific ca nu am vrut sa fac probe ca imi era frica ca daca o scot si din a patra nu mai intra de loc in alte trepte si ca ramane pe punctu "mort nu stiu cat e de adevarat") si apoi folosesc toate treptele minus treapta a 4 ca nu am mai avut curaj sa o folosesc...si ajung acasa bine... cand mam vazut acasa am incercat si treapta a-4 si mergea ......................................................sa ma pun cu ciocanu pe ia......si apropo de mai sus in a-4 cand zic ca agatza se aude zgomotu de pinion fortzat la mers etc...de intrat intra usor si de tras trage in a-4....si colac peste pupaza volanu a inceput sa faca o trepidatzie de stanga dreapta groaznic de tare si chiar sa mai apara cate un blocaj de tre sa trag de el......e in seara asta am regretat ca am vandut berlina.....Sfaturi va rog.........


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 1 May 2004, 02:11
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




A si inca ceva parca acum cand bag in treapta 1-a intra greu si se aude un huruit in cutie....eu zic ca e cablu de ambreaij nu????250 de mii nu?Daca e el il ciopartzesc cu ciocanu....


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 1 May 2004, 13:00
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




du-te sa o ia cineva la desfacut pe bucatzele si sa vada toate cpomponente;le...

pt volan..oi fi luat vreo groapa naspa de tot cum mergeai asa furios???


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 1 May 2004, 22:43
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




Tot ce se poate...am schimbat cablu de ambrieaj 220 de mii in a-4 tot caraie (e din cutie clar)si in rest merge normal......cred ca e un cap de bara distrus ceva..tre sa ma uit saptamana viitoare...numa bucurii


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 1 May 2004, 23:27
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




sau o janta ff strambata!!


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi
post 3 May 2004, 08:48
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Pentru Raptoe
Din pacate (pentru tine sad.gif :cry: ) sunt de acord cu whitesorcerer12: cutia ar trebui desfacuta si vazut ce-i pe acolo. Simptomul cu blocarea intr-o treapta si deblocarea "intamplatoare" sunt, de regula, cauzate de niste parghii de excluziune din cutie (nu stiu cum sa le spun; ele impiedica angrenarea simultana a doua pinioane).


--------------------
Dacia Solenza / Logan - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 3 May 2004, 22:30
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




Acu am mai facut si pana ....schimb cauciucurile pe fatza maine....da am mai vorbit si mi-a zis sa vad ce e prin ia....sincer ma doare capu din cauza ca trebe si motoru jos.....tot aici pe undeva zicea unu ca potzi sa dai cutia fara sa dai motoru jos dar la service sau crucit aia cand le-am zis.....voi ce parere avetzi? Bafta la masini second hand.....


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
whitesorcerer12
post 4 May 2004, 10:13
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 667
Joined: 15 February 04
From: Bucuresti




la berlina dai jos fix ce vrei, motoru sau cutia, eu ziceam!
la nova, nu stiu


--------------------
MEGANE BICORP 115 CP
RENAULT MEGANE BICORP, 1,6, 16V, 115 CP,192KMH
FULL OPTIONS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raptoe
post 4 May 2004, 19:08
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 15 April 04
From: Bucuresti




la Nova dai motoru jos.... sad.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th September 2025 - 21:45
Forum Renault