DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> sosele proaspat asfaltate ...prost

laurian
post 28 Jul 2006, 14:41
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 466
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti




Am trecut pe Bulevardul Poligrafiei (de la Piata presei spre Jiului), proaspat asfaltat pe un sens, si deja drumul e valurit pe anumite portiuni.
Cand se va definitiva si sensul celalalt, probabil va trebui sa se ia de la inceput aici.

Ce e de facut? Poate daca am trimite sutede e-mailuri pe adresele primariilor, privind asfaltarea, sau intarzierile, cum e cea de la pasajul Marasesti, care e blocat de ani de zile.


--------------------
Logan MCV 1.6 16V 2006 - B39xxx
Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 28 Jul 2006, 14:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Esti sigur sigur ca s-a turnat si ultimulstrat de bitum pe Bulevardul Poligrafiei?

Cam de cati ani e inchis Marasestiul? Cu aproximare, asa. . .


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 28 Jul 2006, 14:51
Post #3


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(laurian @ 28 Jul 2006, 15:41)
...Ce e de facut?
*

In ordine cronologica:
1. Ii multumim cu lacrimi in ochi "specialistilor" care au intocmit proiectul uitand ca in tara noastra sunt mari variatii de temperatura, cu efecte dezastruoase asupra comportarii in timp a materialelor;
2. Ii multumim din suflet marelui constructor STRABAG Austria care nu a precupetit nici un efort in a asigura o inalta calitate in procesul de executie;
3. Il felicitam din inima pe dl primar pentru alegerea unor mari specialisti care au supervizat, semnat si aprobat la plata astfel de lucrari de un inalt grad de profesionalism si o calitate la care noi, inca neintegrati in UE, nu putem decat sa aspiram;
4. Le transmitem calde urari de bine reprezentantilor Inspectoratului de Stat pt Constructii care au aprobat, conform legilor si normelor tehnice in vigoare, o astfel de mareata lucrare de care, noi, romanii, nu tb decat sa fim mandri.
Alte pareri?
@Codrin: bitumul e o componenta a asfaltului, se fura in draci ca e scumpa, rezultand astfel vestitele drumuri gen "Kosovo - after bombing"...

This post has been edited by vijelie: 28 Jul 2006, 14:52


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 28 Jul 2006, 14:54
Post #4


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Vijelie, stratul de uzura (ultimul component al camasii asfaltice) nu-i turnat prin multe locuri. Nici pe Calea Victoriei nu l-au turnat inca.


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 28 Jul 2006, 14:57
Post #5


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Sigur ca nu, ala se toarna cat mai tarziu pe motiv de garantie...
Dar si mixtura asfaltica (strat de baza) are niste conditii de calitate la receptie care arata clar ce "meseriasi" sunt pe post de drumari...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Codrin
post 28 Jul 2006, 14:57
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.364
Joined: 7 January 05
From: Bucuresti




Vijelie, ti-a zis tatabobu la ce ma refeream.

Si la mine pe strada asfalteaza cu dosul, 1 saptamana raschetat, 1 primul strat, 1 al doilea, si nu stiu inca daca asta e cel definitiv. De apreciat ca din fiecare saptamana, lucreaza doar primele 2 zile. mad.gif


--------------------
Mazda . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 28 Jul 2006, 15:01
Post #7


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Procesul tehnologic e cam asa:
1. frezare
2. mixtura asfaltica (strat de baza) + optional ranforsare cu geocompozit
3. binder de criblura
4. mixtura asfaltica (strat de uzura)
Straturile 3 si 4 se astern pe o amorsa bituminoasa.
In mod normal, nu dureaza mai mult de 10 zile o strada, dar din motive de tevi, cabluri, inaltare guri canal si gaze, totul scapa de sub control, ca, deh, suntem in Romania...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurian
post 28 Jul 2006, 15:15
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 466
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti




Aici a fost piatra cubica.
Au sapat un metru, au creat baza noii sosele, in nu stiu cate straturi, si apoi au ajuns si la asfalt.Cam de o luna s-a mutat circulatia pe aici.
Iar pasajul Marasesti cred ca are doi ani, poate chiar trei de cand e inchis.


--------------------
Logan MCV 1.6 16V 2006 - B39xxx
Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 28 Jul 2006, 15:20
Post #9


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Cu pasajul tot nu m-am lamurit, ce ii fac de atata vreme. Despre el stiam ca, asa cum si-a dorit marele Nicolae Ceausescu, a fost proiectat si construit fara a asigura evacuarea apelor din precipitatii. Asta avea o vorba: Sa facem economii oricat de mult ne-ar costa, tovarasi!


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 28 Jul 2006, 15:39
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Bucurestiul e cam varza asfaltat asta e adevarul. Saptamana trecuta am fost la munte si am ramas uimit de calitatea asfaltarii facute intre Brasov si Predeal ( e ceva de vis smile.gif ) sper sa se mentina asa si sper ca toate drumurile din Romania sa arate la fel ( desi in urmatorii 20 nu prea cred ca o sa se inample sad.gif


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 28 Jul 2006, 17:38
Post #11


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Parerea mea e ca ar trebui luat ca exemplu E85 ... am fost "martor" ca sa zic asa la nasterea lui E85 (facand traseul Iasi-Bucuresti incepand cu perioada cand se lucra la acest drum) si il vad si in ziua de azi (dupa ani intregi) la fel de bun. Bine, s-a mai valurit pe ici pe colo, a mai necesitat niscaivai intretineri prin anumite zone ... dar tinand cont de traficul pe care il indura zilnic, eu inca sunt surprins ca a rezistat.
Stie cineva ce firma a facut E85-ul si daca a mai fost contractata si pentru alte sosele in rsr ?


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 28 Jul 2006, 23:41
Post #12


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




La Constanta primarul Mazare, cind nu ii bagasera astia o gramada de procese penale, a asfaltat absolut exemplar. Mi s-a parut extraordinar ce a facut in Constanta.

Asfaltul era perfect pe majoritatea strazilor si nu erau gauri de canal la alte nivele decit strada, cum e in Bucuresti.

Ca sa nu mai spun ca bagase o frica in Politie, de controlau aia la singe, amendau, etc, se circula 100% corect! Un prieten care locuieste in Constanta ii zicea Politia Tribala Mazareasca. smile.gif

Dar, acum i-au deschis astia nu stiu cite procese penale, fac propaganda masiva impotriva lui, si nu mai poate sa faca nimic - probabil ca nici nu mai are timp si chef.

Mi se pare ca este un om care a furat, dar care a facut si ceva pentru comunitate. Bineinteles, asta nu e o justificare pentru furt, dar ... sad.gif


QUOTE(laurian @ 28 Jul 2006, 16:15)
Iar pasajul Marasesti cred ca are doi ani, poate chiar trei de cand e inchis.
*

Asa este. Este REVOLTATOR ce se intimpla. Si inainte de a-l inchide, nu era rau - mai picura din tavan, DAR se putea circula.

Eu zic sa iesim in strada cu furcile, topoarele si planetarele rupte si sa mergem la primarie sa manifestam pasnic, agitind uneltele prin aer.

Din pacate vorbesc serios! sad.gif


Si inca ceva: daca cretinul ala de VIDEANU construieste blocul ala de otel pe care vrea sa-l faca in parcul ateneului, imi pare rau dar la alegerile urmatoare votez cu PSD-ul sau cu oricine altcineva, votez si cu Vanghele, numai sa nu mai votez cu astia!

Mama lor de nenorociti, auzi, bloc de otel in parcul ateneului! sad.gif

This post has been edited by Vlad Georgescu: 28 Jul 2006, 23:46


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 29 Jul 2006, 18:49
Post #13


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Pasajul Marasesti parca are numai 1 an de cand e inchis. Eu am lucrat in zona aia si nu imi aduc aminte sa fi prins doua ierni cu el inchis...


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 29 Jul 2006, 21:30
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




De curiozitate...stie cineva daca s-a terminat de lucrat la o portiune a podului grant? Cea care a fost inchisa pana recent! Pt ca acum s-au schimbat sensurile pe care se circula, iar partea cica "renovata" este si mai penibil asfaltata ca inainte! radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apunake
post 31 Jul 2006, 07:17
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 1 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(AND @ 29 Jul 2006, 22:30)
De curiozitate...stie cineva daca s-a terminat de lucrat la o portiune a podului grant? Cea care a fost inchisa pana recent! Pt ca acum s-au schimbat sensurile pe care se circula, iar partea cica "renovata" este si mai penibil asfaltata ca inainte!  radmasa.gif
*


Exact asta vroiam si eu sa intreb. Ca e mai rau ca inainte. Oare care o fi manevra cu saracul Pod Grant? Ca daca nu l-au chinuit..... ti se face si mila.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 1 Aug 2006, 09:33
Post #16


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




Articol din Cotidianul:

Banca Mondiala finanteaza umplerea gropilor din sosele

Compania de autostrazi si drumuri nationale va angaja de la Banca Mondiala un imprumut pe cinci ani, in valoare de peste 500 de milioane de dolari, pentru repararea soselelor

Oficialii Bancii Mondiale, cei ai Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, precum si cei ai Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR) au convenit, saptamina trecuta, angajarea unui imprumut multianual, destinat lucrarilor de intretinere a drumurilor nationale.

Suma va fi defalcata pe doua perioade, respectiv 2006-2007 si 2008-2010, finantarea pentru prima dintre acestea urmind sa faca obiectul unui memorandum care va fi semnat in perioada imediat urmatoare. Celalalt document, aferent urmatorilor ani, va fi negociat anul viitor.

Pe baza memorandumurilor, Romania va primi anual, in medie, 115 milioane de dolari, imprumuturi rambursabile, suma care va fi completata cu resurse proprii, cifrate la 20% din valoarea lucrarilor de intretinere. Pentru anul curent va fi trasa suma de 90 de milioane de dolari, din care se vor efectua lucrari de intretinere pentru 2.400 km, in urmatorii trei ani.

„Imprumutul ne este foarte util si ne va permite sa efectuam lucrari de tratamente pentru 20% din lungimea totala a retelei administrate“, spune Elena Manolache, responsabil in cadrul Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania (CNADNR).

Banii de la buget nu ajung

Desi banii sint strict destinati lucrarilor de intretinere curenta, si nu reparatiilor majore ale soselelor (asternere de covor asfaltic, ranforsari etc.), responsabilii CNADNR sint bucurosi de primirea acestor bani, deoarece acestia vor micsora presiunile pe alocatiile companiei primite de la buget si pe veniturile proprii obtinute din incasarea rovignetei. Lucru deloc lipsit de importanta in conditiile in care an de an se aloca pentru reparatii si intretinerea drumurilor nationale jumatate din totalul necesar.

Fara a lua in calcul construirea de autostrazi, capitol separat in bugetul CNADNR, intretinerea curenta a celor 15.700 km de drumuri nationale costa anual 16.464,17 milarde de lei, adica aproximativ 470 de milioane de euro. An de an, statul asigura sub 100 de milioane de euro de la buget, iar o alta suta de milioane de euro este alocata de CNADNR din banii colectati din rovigneta.

Din aceste fonduri, CNADNR trebuie sa efectueze si lucrarile de deszapezire, care costa anual aproximativ 70 de milioane de euro. Daca mai are si de reparat ceva drumuri nationale distruse de inundatii, cum au fost cele din perioada 2005-2006, bugetul companiei este dat total peste cap.

Cotidianul, Doru Cireasa 2006-08-01

This post has been edited by Vlad Georgescu: 1 Aug 2006, 09:33


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SilviuB
post 1 Aug 2006, 11:00
Post #17


Membru de BUKOWINA


Group: Members
Posts: 281
Joined: 19 August 04
From: Suceava-Bukowina




Completare:
Nu mai ajunge de furat de la buget si vor mai mult, ca doar contribuabilii e multi si vor marii impozitele si se va restitui imprumutul oricum.


--------------------
VW POLO 2005 - 8XSYL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurian
post 4 Aug 2006, 08:38
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 466
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti




'Marea asfaltare' a lui Videanu - o batjocura 2 august 2006

Marea asfaltare in care primaria lui Videanu ingroapa 1,6 miliarde de euro a inceput de doua luni cu rocada bordurilor si reabilitarea in batjocura a Podului Grant si a catorva bulevarde. Redat circulatiei chiar in prezenta primarului general al Capitalei, Adriean Videanu, jumatate din Podul Grant pare ca nici nu a fost reabilitat. Tronsonul Turda-Crangasi este peticit din 20 in 20 de metri, iar asfaltul este plin de denivelari. Pentru lucrarile facute de mantuiala, in care s-au bagat 300 de miliarde de lei vechi, la Administratia Strazilor exista o explicatie: 'Ne-am grabit sa dam drumul la circulatie, fara sa mai compactam de cate ori era nevoie stratul de uzura'. Directorul Directiei Transporturi, Drumuri si Siguranta Circulatiei, Gheorghe Udriste, are o alta explicatie: 'Denivelarile s-au produs in zona rosturilor de dilatatie, iar ele vor fi schimbate pe cheltuiala constructorului'. Asta inseamna ca, pentru remedierea lucrarilor facute de mantuiala, asfaltul de 8,4 milioane de euro va fi din nou spart. Acelasi lucru se intampla si pe Bulevardul Poligrafiei, pe firul dintre Casa Presei si strada Jiului. Pe alocuri, drumul s-a valurit, iar in gropile lasate in jurul canalelor soferii isi rup masinile. Cu toate ca abia a fost redat traficului, asfaltul este plin de gropi si petice. Directorul Directiei Transporturi, Drumuri si Siguranta Circulatiei din cadrul Primariei Capitalei, Gheorghe Udriste, sustine ca municipalitatea nu poate interveni, atata timp cat n-a receptionat lucrarea. 'Toate reparatiile se fac pe cheltuiala firmei de constructii. Probabil ca au fost hibe ascunse, care acum au iesit la iveala. Este treaba constructorului de cate ori sparge si toarna asfaltul. Aceasta lucrare nu a fost receptionata.


Ea se afla inca in termenul de executie. Pe noi sa ne intrebati dupa ce facem receptia', a declarat Gheorghe Udriste.
La fel se lucreaza si la tronsonul Podului Grant pe sensul Crangasi –Turda sau la Pasajul Marasesti, inchis inca de anul trecut si care, potrivit celor mai optimiste previziuni, va fi redat traficului abia la inceputul anului viitor. De altfel, 'marea asfaltare' consta, conform graficului Administratiei Strazilor, in ridicarea la cota a caminelor, montarea bordurilor si refacerea trotuarelor pe bulevardele Fizicienilor si Energeticienilor, pe Drumul intre Tarlale sau Campia Libertatii. Exemplele pot continua cu 'sapatura in sistemul rutier pe Calea 13 Septembrie', 'demontare borduri pe B-dul Poligrafiei' sau ' montare borduri pe strada Ramnicu Valcea'.
La inceputul lunii iunie, municipalitatea a anuntat ca va deschide santiere pe 113 mari bulevarde. Mai mult, lunile iulie si august au fost anuntate ca fiind unele de varf, in care peste 80 la suta din obiective vor fi atacate. Tot in aceasta perioada ar fi trebuit sa inceapa lucrarile de constructii la 22 de parcaje subterane si la Pasajul Basarab. La aceea data, primarul general al Capitalei transmitea bucurestenilor : ' Va fi o vara grea pentru toata lumea. Pentru soferi, constructori sau politistii care vor sta in strada zi lumina. Am avertizat si recunosc public ca va fi o vara extrem de dificila pentru traficul bucurestean'.Traficul in Capitala a devenit insa dificil doar pentru edil. Videanu a lasat balta ' marea asfaltare' si a plecat in concediu pentru a doua oara in aceasta vara. El a anuntat ca va reveni la Primaria Capitalei dupa data de 7 august.

Sursa: Gandul



--------------------
Logan MCV 1.6 16V 2006 - B39xxx
Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 4 Aug 2006, 11:34
Post #19


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




Pasajul Marasesti din cite stiu este inchis din 2003. Este inacceptabil.


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurian
post 4 Aug 2006, 13:30
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 466
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(Vlad Georgescu @ 4 Aug 2006, 12:34)
Pasajul Marasesti din cite stiu este inchis din 2003. Este inacceptabil.
*


Am auzit ca termenul ar fi 31 dec , anul acesta. E de rasul lumii. De fapt, noi suntem de rasul lumii, bataia de joc a celor din primarii, caci trebuie sa ocolim .


--------------------
Logan MCV 1.6 16V 2006 - B39xxx
Asus 636 ; SPVM700;
Intek H520 +KL40+President ML145
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 7 Aug 2006, 08:20
Post #21


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




S-a intrebat vreunul dintre voi de ce e inchis pasajul Marasesti? Sau e inacceptabil, indiferent ce-ar fi?


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 7 Aug 2006, 08:22
Post #22


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Da, eu, in postul #9...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
..IcemaN..
post 7 Aug 2006, 09:07
Post #23


membru drept superior


Group: Members
Posts: 38
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti-Dristor




in sectorul 3 ...strada Ramnicu Valcea este in asfaltare de 2 luni...nu stiu ce tot dureaza atat.... ultilaje nu prea mai vad...si au lasat-o plina de denivelari...mai ales in intersectii.
Unul din cele mai bune drumuri pe care am avut placerea sa merg.... nu stiu cum se numeste...E(un numar) ... drumul care te duce din Eforie Sud in Mangalia...ocolind statiunile dintre ele. e mai bine asfaltat decat prestigioasa A2...


--------------------
Dacia Berlina 1997, 1.4 L - B- -ICE
CHOKE!!!
on my exhaust smoke ! :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 7 Aug 2006, 12:18
Post #24


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




QUOTE(tatabobu @ 7 Aug 2006, 09:20)
S-a intrebat vreunul dintre voi de ce e inchis pasajul Marasesti?
*

Lumineaza-ne, de ce este inchis?

Probabil ca sa-l repare! Dar inainte de a-l inchide, nu avea nici pe naiba, cel putin ochiometric nu mi s-a parut ca ar avea ceva.


QUOTE(tatabobu @ 7 Aug 2006, 09:20)
Sau e inacceptabil, indiferent ce-ar fi?
*


E normal sa-l inchida daca trebuie facuta o reparatie. Dar, reparatia aia trebuie facuta repede.

Din cite tin eu minte, pasajul este inchis de 3 ani!

This post has been edited by Vlad Georgescu: 7 Aug 2006, 12:18


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 7 Aug 2006, 12:23
Post #25


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Vlad Georgescu @ 7 Aug 2006, 13:18)
... reparatia aia trebuie facuta repede...
*

Gresit! Reparatia se face dupa un proiect si o planificare care stau la baza semnarii contractului. Alaturi de alte clauze mai mult sau mai putin relevante, se regasesc clauze care privesc penalitati de intarziere. Stie cineva daca executia este intarziata? Daca da, cine e raspunzator? Astea sunt intrebarile pe care tb sa ni le punem, nu sa enuntam asa, din punga, termene si conditii. Parerea mea!


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatabobu
post 7 Aug 2006, 12:31
Post #26


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(Vlad Georgescu @ 7 Aug 2006, 14:18)
..... Dar inainte de a-l inchide, nu avea nici pe naiba, cel putin ochiometric nu mi s-a parut ca ar avea ceva.....
*


Ochiometrul tau detecteaza si cu cat s-a scufundat pilonul central?

QUOTE(Vlad Georgescu @ 7 Aug 2006, 14:18)
Din cite tin eu minte, pasajul este inchis de 3 ani!
*


Atat de mult a trecut de vara trecuta pana acum? Ce marfa!
Uiite link, daca erai intr-adevar curios il gasea gogu' pentru tine.

QUOTE(vijelie @ 7 Aug 2006, 14:23)
.... Stie cineva daca executia este intarziata? ...
*



termenul de finalizare era 30 iunie, dar va intarzia pana in jurul datei de 15 octombrie.

This post has been edited by tatabobu: 7 Aug 2006, 12:37


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 7 Aug 2006, 12:51
Post #27


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Hai ca mai e putin!


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 7 Aug 2006, 13:00
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(Liviu @ 28 Jul 2006, 20:38)
Parerea mea e ca ar trebui luat ca exemplu E85 ...
*



Sau soseaua Timisoara-Arad, care a fost prima reabilitata din zona de vest, nici nu mai tin minte cand, dar >10ani, ca inca n-aveam carnet. Cu cateva reparatii minore (chiar minore, doar stratul de uzura), e in stare perfecta si azi, si e printre cele mai circulate din regiune.

Deci... se poate! Dar, de atunci, a invatat romanul sa fure... sad.gif


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 7 Aug 2006, 13:05
Post #29


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Da, ca doar poet s-a nascut, nu?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 12:07
Forum Renault