Vibratii enervante ., Need help.
![]() ![]() ![]() |
Vibratii enervante ., Need help.
apollo |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
||
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|||
AutoVic |
![]()
Post
#2
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Tremura adica? De ce o dai inapoi, ai electroventilator (ca altfel poti f simplu sa invarti de ventilator)Ce aprindere e, aia tranzistorizata cu led? La aprindere reglezi bujiile la ~ 1mm si platina minim 0,2, mai bine 0,25
si bujiile 0,9. Asa consider ca merge cel mai rotund. Mai e problema de avans, daca aprinderea asta a ta e aia cu led, reglezi avansul dupa ledul ala: invarti motorul pana ce semnul de pe volanta se pupa cu cel de pe carcasa, pui contactul si invarti f usor delcoul (stanga - dreapta) pana se stinge ledul, cand s-a stins, acolo e avansul ok (dupa cum functioneaza aprinderea), de obicei este la fel ca inainte, la semn. Pune avansul la semn si fa reglajele alea (10 minute) si vezi cum merge. Mi se pare ca trebuie sa scoti condensatorul (vezi instructiunile aprinderii, ca ar trebui sa zica tot). Daca zici ca papa scanteie sa sti ca se simte si in mers, pune un manson de cauciuc in jurul gatului bobinei (pana jos), infige bine fisele in bujii si vezi daca mai fura. Daca mai fura, cumperi alte fise (ia de alea siliconice, sunt bune iarna, cam 20 RON (chipurile made in USA), dar sa lasi mansonul ala acolo, sau daca vrei, ia si o bobina e cam 40 RON (originala). Si inca o chestie vezi furtunul de la pompa de vacuum (sa fie pus si sa etanseze cat decat mansoanele alea). Bafta! This post has been edited by AutoVic: 10 Jan 2007, 05:52 |
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
apollo |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
Aprindere e GOTRONIC de Tg. Mures.Una rosie cu led.
ce sa dau inapoi?Am electroventilator pe ea. Condensatorul e scos de cand am pus aprinderea asta. am 2 saptamani de cand i-am pus fise siliconice?asa de mult tin astea? cat despre bobina... e schimbata prin ocotmbrie. si azi dimineata la fel a facut.vibreaza de parca as avea toate buzunarele pline cu telefoane si suna toate in acelasi timp.e enervant rau. si in afara de asta, cand ii reglez relantiul cu motorul cald, il pun undeva la 900RPM.o opresc...se raceste motorul si dupa ce o pornesc iar si incalzesc motorul, relantiul sta in 700 de ture si e foarte sensibil. in ce sens sensibil, de dau drumu la dezaburire sau aeuroterma in prima treapta, semnalizare, orice...scade si relantiul. cu toate ca am la 2000 rpm - 14.20V cu faza scurta,lunga,aeroterma si proiectoare - 13.60V astea sunt ultimele masuratori ps.bateria e noua.are 5 zile. ma gandesc sa nu vibreze scutul sau esepamentul si sa transmita vibratia in toata masina. dar de ce acum 2 zile nu a facut asa?nu am dat cu masina de pamant. motorul, cu toate ca tine relantiul perfect, vibreaza tare. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
tabek |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
![]() Bafta! |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
apollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
|
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
tabek |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Stai un pic ca eu nu inteleg. De ce ii reglata cu 2mm inainte?
Platina se regleaza rotind axul delcoului pana cand platina mobila urca pe cel mai inalt punct al axului. In acest moment intre contavtele platinate trebuie sa ai 0,4 mm. Sau tu nu la asta te referi? Problemele tale au aparut dupa ce ai schimbat platina (primul post), deci probabil de-acolo ii problema. This post has been edited by tabek: 10 Jan 2007, 11:16 |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
apollo |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
aici e problema.
cand am reglat platina pe cel mai inalt punct al axului, nu mai pornea masina. am dat`o in spate cu ~2mm si acum merge si tine relantiul...dar vibreaza de o iau razna. daca o reglez pe cel mai inalt punct nu tine relantiul si parca merge in 3. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
apollo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
am uitat sa specific ceva.
mie pe platforma de la delcou, locul unde se prinde platina mobila(varful acela unde intra platina cu saiba de textolit si siguranta) are putin joc.nu stiu de ce.e posibil sa influenteze aprinderea? dar pana acum cum de a mers? |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
tabek |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Eu zic sa reglezi platina pe cel ma inalt punct, verifica sa fie exact 0,4, si asta o poti face doar cu lera. La mine de exemplu conteaza mult si un +-0,1. Dupa asta, obligatoriu reglezi avansul static cu volanta la semn, si cu becul de la Gotronic. Trebuie sa porneasca...
![]() |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
apollo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
ok.platina e reglata, pentru ca in momentul de fata tine relantiul.
volanta aia...nu stiu ce sa zic, pana acum n-am vazut nici un semn. adica aduc volanta la semn dupa care misc de avans (stanga/dreapta) si in momentul cand se stinge ledul il las asa?adica e reglat,nu? am sa o urc azi si pe o rampa sa vad daca e ceva pe sub ea care sa vibreze. de obicei toba finala se mai sprijinea in bara (am bara + inca o bara mai mica in prelungire.am uitat cum se numeste) . intre imbinarea dintre cele 2 iese esepamentul, si cand se mai rupe un tampon al tobei, ea se lasa pe bara. This post has been edited by apollo: 10 Jan 2007, 11:32 |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
apollo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
sa zicem ca am gasit problema.
i-am facut acum reglajul dupa volanta(semnul nu era pe mijloc ci la a 2 a gradatie) si a pornit la sfert de cheie. inainte am mutat avansul spre stanga ca sa reglez platina.apoi l-am mai dat spre dreapta pana se auzea motorul stand la relanti fara sa intrerupa. mai nou, m-am uitat sub masina, ca am crezut ca e toba cea care imi da vibratia,dar m-am inselat. la mine e scutul desprins dintr-o ureche(surubul care vine sub picioarele la cel care sta in fata dreapta). el atarna putin, sa zic ca are vreo 10 cm distanta de locul prinderii si e posibil ca din cauza pozitiei lui sa-mi dea acea vibratie. e o vibratie din aceea rapida, ca daca tii mana pe schimbator te gâdila. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 00:02 |