Schimbare carburator dublucorp-monocorp papuc, modificarile impuse la scimbarea carburatorului d.c
![]() ![]() ![]() |
Schimbare carburator dublucorp-monocorp papuc, modificarile impuse la scimbarea carburatorului d.c
adelectrocom |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 6 June 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1304 papuc
1999
|
|||
tmkrf |
![]()
Post
#2
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 845 Joined: 22 November 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(adelectrocom @ 6 Jun 2011, 09:38) se nasc citeva intrebari odata cu schimbarea carburatorului d.c -m.c: 1:se inlocuieste si delcoul ?cu unul de 1300 2:se schimba jicloarele? in sensul maririi lor exista cineva care sa ma lumineze? fiindca dupa ce am facut operatia de schimbare in momentul in care o accelerez mai tare (o calc)da in nas multumesc probabil e infundat carburatoru , sau trage aer fals , bagal in decanol si tinel cateva ore apoi il sufli cu un compresor |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- TM-02-KRF http://www.daciaclub.ro/TM-02-KRF-Dacia-1310-TLX-1-6-page-7-t169060-s180Dai Click ===> Topicul Masinii Mele
|
|
iuliano_smile |
![]()
Post
#3
|
![]() Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(adelectrocom @ 6 Jun 2011, 09:38) se nasc citeva intrebari odata cu schimbarea carburatorului d.c -m.c: 1:se inlocuieste si delcoul ?cu unul de 1300 2:se schimba jicloarele? in sensul maririi lor exista cineva care sa ma lumineze? fiindca dupa ce am facut operatia de schimbare in momentul in care o accelerez mai tare (o calc)da in nas multumesc Dai avansul o idee mai mare pana nu mai da in nas. Curata carburatorul cu metoda mainii. Adica il turezi si pui mana deasupra lui. In felul asta se elibereazacat de cat de jeguri. |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
payty |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
pai daca il pui pe motor de 1.6, atunci neaparat sa pui un carburator mono de pe motor de 1.4
La delcou nu umbla, lasa-l pe cel original, ca altfel merge prost rau. Ca idee, il schimbi degeaba ca doar pierzi putere, la consum nu se vede nicio diferenta. (asta daca cel dublu e reglat cum trebuie). Daca da in nas, e posibil sa fie praf pompa de sprit, si cum la modelul monocorp, ea este de foarte proasta conceptie, e foarte probabil sa fie asa. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
adelectrocom |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 6 June 11 ![]() |
QUOTE(payty @ 6 Jun 2011, 20:23) pai daca il pui pe motor de 1.6, atunci neaparat sa pui un carburator mono de pe motor de 1.4 La delcou nu umbla, lasa-l pe cel original, ca altfel merge prost rau. Ca idee, il schimbi degeaba ca doar pierzi putere, la consum nu se vede nicio diferenta. (asta daca cel dublu e reglat cum trebuie). Daca da in nas, e posibil sa fie praf pompa de sprit, si cum la modelul monocorp, ea este de foarte proasta conceptie, e foarte probabil sa fie asa. Carburatorul cel vechi nu am reusit niciodata sa-l reglez si sa tina reglajul 3-4 luni ........si asta pe carbotest la Pantelimon Eu l-am schimbat de disperat ce-am fost de el ca nu tinea ralanty-ul.... in fine acum l-am pus pe asta insa am facut greseala sa schimb si delcoul o sa-l pun pe ala de 1.6 la loc sa vad ce se intimpla Apropo stie cineva obloane de vinzare noi sau s.h pentru papuc? |
--------------------
dacia
1304 papuc
1999
|
|
service_pc11 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 June 11 ![]() |
si eu vreu sai schimb carburatorul la amea am o dacie tot nova 1.6 cu carburator dublu corp ce carurator ar fi bun si inca ceva foarte important nu gasesc flansa de adaptare la carburator
|
--------------------
dacia
nova 1.6
1998
|
|
bartenders |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 14 April 05 ![]() |
Iti recomand un carb dublucorp weber din seria 32 dir, jiclere sunt in mare parte interschimbabile cu carfil 32irm. Prima camera este un pic mai mica(23mm) decat cel clasic(25mm) si se poate obtine un consum mai redus cu jetarile corespunzatoare motorului(1.3-1.4-1.6), iar a doua camera(24mm) poate oferii acel plus de putere cand se apasa pedala mai mult de 50% din cursa.
Eu il folosesc in combinatie cu un delco VW cu senzor hall si consumul il aproximez la 6%-ciclu urban, motor 1.3- 40.000km, masina incarcata cu doua persoane. Adaptarile sunt foarte simple si descrise pe mai toate forumurile.... This post has been edited by bartenders: 22 Jun 2011, 11:06 |
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
Mr_Devil83 |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.254 Joined: 14 June 08 ![]() |
scoti tu 6% in oras cu motorul de 1,3l by mioveni carburator si delcou de vw. Nu scot astea injectabile consum asa mic da ma rog...
Si la drum intins scoti 3% nu ? A naibii delcoul ala smecher nemtesc. io nu stiu masina nemteasca sa fie decenta la consum din generatia celor cu carburator. |
--------------------
Dacia
1300 / SUPERNOVA EUROPA
1984 / 2002
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.466 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
@maho, Paulorossi, djasu82.
Sa nu fiti de acord cu un om e una. Insa nu prea tin minte sa se fi schimbat regulamentul incat sa se permita misto pe arie tehnica. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
MS05GEF |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 26 June 11 ![]() |
vad ca tot schimbatzi de la dublucorp la monocorp, nu are cineva o galerie de DUBLUcorp de vanzare?
|
--------------------
Dacia
TX
1987 Dacia 1310 TX
In-Line 4-cylinder, 1 289 ccm 8-valves, compression 8.5 : 1 Performance: 39.7 kW (54 PS) at 5250 rpm. Torque: 92.2 Nm at 3000 rpm. |
|
bartenders |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 14 April 05 ![]() |
@Mr_Devil83
Am scris APROXIMATIV 6%....poate sa inteles gresit dar carb-ul nu este de la un VW, doar delcoul este de la un VW smecher. Carb-ul este WEBER 32 DIR 98 de la un R18 motor 1.6, la care am schimbat jiclerul de benzina din CNC,jiclerul de aer, ciocul de sprit si am anulat un circuit de imbogatire amestec la viteze joase ale motorului...asta am experimentat eu. |
--------------------
Dacia
1300
1978
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 08:31 |