DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme pornire si altele, relanti,gpl

ilikecheese
post 27 Jul 2006, 21:23
Post #1


Membru... ș-atât


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 February 06
From: Buzau/Bucuresti




Am o problema cred ca mare.Sa incep:nu sta la relanti bine,adica variaza rau.si la cald si sta cat de cat bine daca tin socu tras ceva mai mult.alta problema este ca se aude ca tuseste in toba si oricat am incercat sa misc delcoul putin cate putin si intr-o parte si inm alta tot da rateuri.
Ma pus dracu sa curat bujiile si sa curat putin fisele.Am gasity bujia unu uda.am pornit dupa si face si mai rau.Nu stiu de la ce este si ma enerveaza tare.Trebuie sa adaug ca de dimineatza mergea impecabil.adica nu prezenta simptomele prezentate mai sus.A inceput sa faca asa dupa ce am merg putin prin oras pe caldura mare.Si am observat si o scadere a puterii motorului.
Pe benzina nu pot merge pt ca am pompa defecta.
Si alta chestie e ca porneste mai greu adica se invarte ceva pana porneste,si nu porneste sub nici o forma fara acceleratie.Si fura curent...mult

This post has been edited by ilikecheese: 27 Jul 2006, 21:24


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - BZ-02-PYS
Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Jul 2006, 21:31
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




bujie uda pe gaz?? sa nu vina si un pic de benzina sau sa nu lucreze bine bujia aia
eu am avut probleme u ele intr-o saptamina am schimbat 3 ca si la mine itrerupea in ultimul hal si nu una ci 2 si nu tot timpul amindoua odata


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilikecheese
post 27 Jul 2006, 21:39
Post #3


Membru... ș-atât


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 February 06
From: Buzau/Bucuresti




acum daca o pornesc merge de la relanti de zici ca am scos o fisa de la o bujie si culme e ca toate is bagate si in delco si in bujie.
si vb serios ca am gasit-o uda.restu bujiilor erau frumoase.
si am spus ca benzina nu vine deloc, sunt uscate furtunele.

This post has been edited by ilikecheese: 27 Jul 2006, 21:41


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - BZ-02-PYS
Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 27 Jul 2006, 22:16
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




eventual schimba bujia aia poate sa fie ulei sau apa sau un segment nasol avut odata probleme cu garnitura de chiulasa si in 10 min imi scotea pe esapament cam 1 l de apa masina mergea perfect


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilikecheese
post 28 Jul 2006, 13:07
Post #5


Membru... ș-atât


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 February 06
From: Buzau/Bucuresti




am gasit problema:o bujie cu distanta mica (o scapasem jos din greseala cand m-am uitat la ele) si un reglaj la delco distanta la platina sau ceva de genu (e un surub acolo).cam asta a fost tot si acum merge bine.

Topicul poate fi inchis


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - BZ-02-PYS
Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rerecroS
post 31 Jul 2006, 12:30
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 28 April 06




Aceeasi problema am avut-o si eu ! (si inca o am, intr-o oarecare masura). La rece mergea impecabil, iar la cald trepida ca naiba si tusea toba de ziceai ca are tbc.

Solutia:
- reglat culbutori 0.20 - 0.25 ( acum imi cam tzacane ... nu stiu daca are vreun efect negativ in timp lucrul asta)
- micsorat un pic distanta la platina ( era aproape 0.5, am pus-o 0.4 si-un pic)

Rezultat: ZERO rateuri la toba (poate mai da cate unu pierdut din cat in cand, dupa ce merg mult prin caldura & aglomeratia asta) si un mers mult mai rotund ca inainte.

Am observat, totusi, ca dupa ce merg f. mult prin caldura, parca motorul nu mai trage la fel de bine si, cateodata, da semne ca da in nas la turatii joase (asta s-ar putea sa fi fost de la platina, ca am umblat pe la ea si azi n-a mai facut asa).

In rest ... e ok. Inca nu am apucat sa ajung pe autostrada sa vad viteza maxima dupa reglajul de culbutori ... sper sa traga la fel de bine (140 pe gpl, 150 benzol)


--------------------
Renault Megane 2.1 2005, 1.5 dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dany_lock
post 2 Aug 2006, 09:42
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 18 January 06




Am si eu o problema si nu ii da inca nimeni de capat.Berlina mea nu vrea sa porneasca pe GPL dupa ce motorul s-a incalzit,oricat as da la cheie.Pe benzina porneste la sfert.Cu motorul rece porneste destul de usor pe gaz.Care ar putea fi cauza?Am schimbat bujiile,platina,fisele si bobina de inductie...toate noi.


--------------------
Dacia Berlina 1984 - SV06TWK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 2 Aug 2006, 09:52
Post #8


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




am si eu problema pe GPL la rece nu proneste decat dupa 4-5 chei pe benzina nu am problema pleaca a prima cheie... de la ce sa fie...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 2 Aug 2006, 20:48
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




QUOTE(mihai0070 @ 2 Aug 2006, 10:52)
am si eu problema pe GPL la rece nu proneste decat dupa 4-5 chei pe benzina nu am problema pleaca a prima cheie... de la ce sa fie...
*



La montarea instalatiri GPL se recomanda pornirea pe benzina si apoi trecerea pe gaz dupa ce motorul s-a mai incalzit putin.Asta dimineata la prima pornire.Si eu am patit la fel.Acum ,cind vreau sa pornesc direct pe GPL,pun contactul si trec de citeva ori butonul de pe gaz pe benzina si iar pe gaz .Astfel se va acumula gaz in carburator si o ia la prima cheie.Dar nu e prea recomandat pt. ca se forteaza membrana ,imi spunea un inginer de la firma care a montat instalatia.Adevarul e la mijloc ce sa zic?


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 3 Aug 2006, 15:02
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Cred ca instalatia ta nu prea e reglata. Pe vremea asta nu ai voie sa chinui sa porneasca pe gaz; 1-2 chei scurte si gata.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilikecheese
post 3 Aug 2006, 16:14
Post #11


Membru... ș-atât


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 February 06
From: Buzau/Bucuresti




In mod normal trebuie sa porneasca repede si pe gpl.Mai duceti-va odata la cei care au pus instalatia si explicatile.E posibil sa fie valva electrica,asa am patit si eu facea figuri cu pornirea pe gpl,si am fost la ei si au schimbat-o ca cica avea un defect din fabrica(de fapt tot lotu ala era defect) si acu merge bine.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - BZ-02-PYS
Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rerecroS
post 3 Aug 2006, 19:48
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 28 April 06




La fel patesc si eu ... daca o las 1h (chiar si in soarele asta) nu mai vrea sa porneasca pe GPL nici batuta. Dau la cheie dar dau degeaba nu baga gaz deloc.

Valva se aude cum tzacane cand pun contactul

This post has been edited by rerecroS: 3 Aug 2006, 19:49


--------------------
Renault Megane 2.1 2005, 1.5 dci 80CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilikecheese
post 3 Aug 2006, 21:02
Post #13


Membru... ș-atât


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 February 06
From: Buzau/Bucuresti




exac exact asa am patit si eu.Deci se auzea valava ca face tzac dar nu baga gaz.si am patit de multe ori sa ma lase si sa nu ami porneasca.Dupa ce am schimbat valva sa rezolvat complet.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - BZ-02-PYS
Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drlabs
post 4 Aug 2006, 23:44
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti momentan




QUOTE(ilikecheese @ 3 Aug 2006, 22:02)
exac exact asa am patit si eu.Deci se auzea valava ca face tzac dar nu baga gaz.si am patit de multe ori sa ma lase si sa nu ami porneasca.Dupa ce am schimbat valva sa rezolvat complet.
*



Nu e nevoie sa schimbi valva... se poate curata... inclusiv aia de la benzina...
Asta daca sunt gen BRC
Io d-astea am..
Am desfacut capacelul... si am demontat-o cu o cheie si un patent..
Inauntru e un arculetz si un pistonas de metal care are la un capat un magnet...

Problema e de la jeg... (doar nu va ganditi ca gazul e doar gaz... motoarele noastre "halesc" diverse pulberi de metal de pe fundu buteliei de la alimentare si alte jeguri de natura necunoscuta... ca nea Gigi de la pompa nu curata butelia si instalatia cu anii desi schimba raportul de amestec iarna/vara)

Sau poate sa mai fie cum a fost la mine, la electrovalva de benzina... arculetul si-a cam pierdut din proprietati...
Io am rezolvat-o simplu si merge si acum impecabil...
Desfacut... tras de arc... sa-l reglezi calumea pe cat se poate cu mana... uns (ATENTIE!) doar arcul si suprafata pistonasului cu putina vaselina normala.. montat la loc... reglat butonasul din fundul electrovalvei(care determina cat de etansa e electrovalva cand nu are curent) si gataaaa....

Deci nu va apucati sa dati bani pe electrovalve noi... atata vreme cat merge bobina... e indeajuns sa le curatati, ungeti si reglati... laugh.gif


--------------------
dacia 1310 break 95 l - BZ-01-Zxx
<< 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilikecheese
post 4 Aug 2006, 23:58
Post #15


Membru... ș-atât


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 February 06
From: Buzau/Bucuresti




eu am fost norocos era in garantie instalatia(de fapt inca este).Si asa mi-au facut si mie la inceput au curatat-o si pana la urma au sunat aia de l afirma cu intalatia si au zis ca lotu sau loturile de pe vremea cand am pus eu instalatia au electrovalvele defecter din fabricatie.Si conform anuntului facut de firma baietii au schimbat valva.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1990 - BZ-02-PYS
Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
golgo
post 5 Aug 2006, 09:18
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 24 October 05




QUOTE(dany_lock @ 2 Aug 2006, 10:42)
Am si eu o problema si nu ii da inca nimeni de capat.Berlina mea nu vrea sa porneasca pe GPL dupa ce motorul s-a incalzit,oricat as da la cheie.Pe benzina porneste la sfert.Cu motorul rece porneste destul de usor pe gaz.Care ar putea fi cauza?Am schimbat bujiile,platina,fisele si bobina de inductie...toate noi.
*



Incerca cand e cald motorul si pornesti sa nu mai pui contactul si sa astepti putin pentru ca se poate ineca. Dai direct la cheie nu mai astepti sa se ridice ceasurile. Asa am patie eu era prost reglata instalatia si daca puneam contactul si asteptam putin(asta si cand era rece) se ineca si nu mai pornea deloc pe gaz. Ca sa porneasca trebuia sa astept vreo 10 minute sau scoteam un fir de la instalatia de gaz (sa nu mai vina gaz) apasam pe surubul de la electromotor si cand pornea bagam repede firul de la instalatia de gaz la loc. Si plus ca mergea cu un consum de 15%. Acuma dupa ce a fost regalata din nou porneste mai greu exact ca si mihai0070. Apropo cat consuma ?


QUOTE(mihai0070 @ 2 Aug 2006, 10:52)
am si eu problema pe GPL la rece nu proneste decat dupa 4-5 chei pe benzina nu am problema pleaca a prima cheie... de la ce sa fie...
*


Exact asa face si la mine acuma dupa ce am reglat-o si eu puneam de 3-4 ori contact si dupa aia incercam sa pornesc dar solutia lui danny_b e mai simpla o sa incerc si eu. Ai instalatia de mult timp? Cat consuma?




--------------------
dacia 1310 - inca astept
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 06:07
Forum Renault