Ciudat?!?, lichid racire
![]() ![]() ![]() |
Ciudat?!?, lichid racire
Marius-Costelus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 9 June 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala 1.4MPI
- IS-08-KTF
|
|||
Pedro |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Ar putea fi faptul ca ti-a fiert fara sa iti dai seama si a dat pe afara si cand s-a linistit a resorbit la loc , diferenta care a dat pe afara e ce era in borcan , poate. Sau foarte de curand ai schimbat lichidul de racire fara sa faci aerisire si dupa pornirea motorului acesta a supt ce era in borcan de si-a completat ce era de completat in motor (pana la urma sistemul e cu autoaerisire) . Eu nici nu-i mai fac aerisire cand schimb lichidul ca vad cum trage singura din borcan cat ii trebuie. In rest furtune sparte sau poate pentru racire mai buna ai dat drumul la incalzire caloriferul fiind spart iar la intoarcere nu ai mai facut treaba asta.
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
Marius-Costelus |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 9 June 06 From: Iasi ![]() |
Nu am schimbat/umblat deloc la lichidul de racire din iunie.. nici macar n-am desfacut capacul borcanului..
Daca aveam furtune sparte.. pierdeam si la drumul inapoi, nu? Iar la caldura nu am dat drumul decat vineri seara ptr 5 minute in mers.. apoi am inchis caldura.. am mers mai departe.. a stat in parcare.. sambata dimineata iar am mers cu ea.. si abia sambata dupa-amiaza am plecat la drumulet mai lung si s-a intamplat ciudatenia.. Nu am folosit incalzirea deloc la drum lung.. mai ales ptr racire mai buna. Ptr racire motor am mai oprit motorul din mers sau am mers cu ea scoasa din viteza (si motorul pornit) ptr ca am coborat multe vai lungi.. Poate cel mai plauzibila ar fi o fierbere de apa.. acest lucru cum se manifesta? cum imi dau seama cand imi fierbe apa? Indicatorul de temperatura nu a apucat sa ajunga la jumatatea distantei dintre 95grade si 120 sau cat o fi urmatorul semn.. |
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala 1.4MPI
- IS-08-KTF
|
|
Pedro |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai se manifesta exact in conditiile celor ce ti s-au petrecut tie, adica daca motorul fierbe la urcare sa zicem si gasesti un loc de acostare si mai si opresti motorul sigur are sa iti de-a apa afara din borcan , mi s-a intamplat destul de des chestia asta cu o dacie pe care o aveam acum vreo 2 ani.
Sincer mie mi s-a intamplat sa imi si explodeze vasul de expansiune dar asta se intampla la o mazda si vasul cu pricina era din plastic. ![]() Oricum , grija mare, odata auzi motorul "clanc, clanc" si aia a fost , scoti piesele sudate de acolo, respectiv cuzinetii topiti si pistoanele siameze cu camasile. Pune-ti si tu un ceas de temperatura This post has been edited by Pedro: 7 Aug 2006, 12:38 |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:07 |