DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> arcurile fata

lusso
post 26 Jul 2006, 12:41
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 25 June 06




Am un Logan Preference din Aprilie 2005 si deja am ajuns cu el in service de 2 ori,desi nu are la bord decat 7700 km.Prima data datorita plansei bord care incepuse sa trepideze,iar acum datorita unui arc pe fata si a geamului de la sofer.Problema cea mare este arcul,care dupa spusele celor de la service s-a deplasat nu stiu cum din palariile care il tin.Cum am descoperit acest lucru....In momentul in care am franat mai brusc,fara sa se blocheze roata,se auzea un trosnet ciudat pe fata,ca si cum se rupea ceva.Am crezut ca este blocat vreun amortizor,ptr ca mi-a ramas masina mai ridicata de dreapta,dar era vorba de arc.Explicatia celor de service a fost ca ori am luat vreo groapa,ori am coborat vreo bordura si am franat in momentul acela.Cam ciudat,avand in vedere ca o dacie veche lua gropi,borduri si era muncita din greu si nu patea asa ceva.Am fost foarte incantat cand am luat masina,dar acum ma gandesc f.serios sa o vand si am zis ca nu m-ai cumpar masina romaneasca.


--------------------
Dacia Logan 2005-Preference - BZ05RRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinakes
post 26 Jul 2006, 13:41
Post #2


X


Group: Members
Posts: 341
Joined: 24 March 06
From: X




Dupa spusele lor am inteles , dar dupa spusele tale cam ce s-a intamplat ?

Cam greu de crezut ca asa deodata a iesit arcul ala de acolo fara sa ii faci nimic !

Cumva vr'un pic de off-road ? Vreo frana pusa la o viteza maricica cand ai vazut ditamai groapa in fata ta si ai franat exact in groapa ?!

Pana la urma ce s-a intamplat in service , s-a rezolvat ?

Se pare ca ai stilul de condus un pic cam sportiv ( sport off-road ) dupa cum povestesti de vechea dacie !


--------------------
X X X - X
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaib32nfs
post 31 Jul 2006, 23:23
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 102
Joined: 20 January 05




nu frate dar romania este plina de gropi ce dracu facem luam scutere nu si numai avem probleme cu multe alte subansamble dacia


--------------------
dsn/hyundai elantra clima/exclusiv 2001/2012 - b86rzv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lusso
post 17 Aug 2006, 14:48
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 25 June 06




Crede-ma ca nu conduc sportiv si nici off-road nu fac cu ea.Este posibil sa fi calcat frana in momentul in care am luat vreo groapa,dar asta insemna sa franez brusc si sa blochez roata.Nu stiu ce sa m-ai zic,problema este ca s-a stricat prea usor.In fine,acum este ok.Referitor la daciile vechi,ideea era ca le bagai cam peste tot,erau muncite.


--------------------
Dacia Logan 2005-Preference - BZ05RRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
history
post 31 Aug 2006, 23:20
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 30 April 06
From: Craiova




Arcurile nu ar trebui sa se deplaseze din pozitia normala de lucru in nici o situatie. Nu-l blamati pe cel patit, sa speram ca este doar o intamplare nefericita care nu ni se va intampla si noua!
Oricum, cred ca nu a fost o problema sa-l repuna in pozitia normala.


--------------------
Citroen C4 2009 - DJ-26-DIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dsign
post 4 Sep 2006, 07:47
Post #6


Led Tuning Man


Group: Members
Posts: 3.498
Joined: 24 November 03
From: Bucuresti




ligheanul meu a patit multe in cei aproape 2 ani de viata si 42 000 km... chiar si off-road-uri... inca n-are astfel de probleme, deci a fost o exceptie, probabil vreo zi in care un mecanic de pe banda de montaj a fost cufurit si nu a montat arcul bine wink.gif ...

This post has been edited by Dsign: 4 Sep 2006, 07:48


--------------------
D Logan 2004 Preference 1.6MPI Egee - B 48 CUP
http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomycta
post 5 Sep 2006, 16:42
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 18 July 05




Nici eu nu cred ca problema ta cu arcul, e din cauza masinii...
Conducatorul cred eu ca este de vina.. Daca incepi cu scarturi, liniute.. si alte nebunii etc... stai linistit ca indiferent ce masina ai avea nu are viata lunga in ritmul asta... Daca mai iei si niste gropi, daca mai si blochezi roata franand in timp de treci peste o denivelatie... atunci e vina ta cu siguranta.
Eu nu zic sa nu o calci, calca acceleratia, tureaz-o, mergi cu viteza, dar nu iti bate joc de masina... Treaba ta... Fii sincer si zi-ne de fapt ce ai facut, de ai probleme la arc???? Eventual cine a mai condus masina???


--------------------
Dacia Logan 1.4 - CT-57-VTC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
e.so!id
post 5 Sep 2006, 22:57
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 19 January 05
From: Roman City




Imi explica si mie cineva de ce nu trebuie sa intri in gropi cu roata blocata?? Daca s-ar invarti roata, s-ar dispersa mai bine socul loviturii ??:-/


--------------------
Logan Laureate 1.6 mpi 2005 Laureate - NT - 45 - BOG
Intotdeauna purtati centura si supuneti-va legilor drumului !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oris
post 6 Sep 2006, 07:35
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 37
Joined: 19 October 05
From: Craiova




Imi spune si mie cineva despre ce fel de "arc" este vorba? Amortizorul cumva?
Nu de-alta, da' cred ca am si eu aceiasi "problemuta".

This post has been edited by oris: 6 Sep 2006, 07:36


--------------------
Logan 1.5 dCi 2005 - Laureate - DJ-76-TNT
Time is money ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lusso
post 7 Sep 2006, 10:12
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 25 June 06




QUOTE(tomycta @ 5 Sep 2006, 16:42)
Nici eu nu cred ca problema ta cu arcul, e din cauza masinii...
Conducatorul cred eu ca este de vina.. Daca incepi cu scarturi, liniute.. si alte nebunii etc... stai linistit ca indiferent ce masina ai avea nu are viata lunga in ritmul asta... Daca mai iei si niste gropi, daca mai si blochezi roata franand in timp de treci peste o denivelatie... atunci e vina ta cu siguranta.
Eu nu zic sa nu o calci, calca acceleratia, tureaz-o, mergi cu viteza, dar nu iti bate joc de masina... Treaba ta... Fii sincer si zi-ne de fapt ce ai facut, de ai probleme la arc???? Eventual cine a mai condus masina???
*


Esti Toma necredinciosul.In primul rand am o varsta la care nu imi arde de liniute sau plecari cu scartaituri.In al doilea rand o protejez f.mult avand in vedere ca am de platit rate la ea mult timp.Am m-ai zis si repet:este posibil sa fi franat,mai bine zis redus viteza f.mult cand am vazut groapa in ultimul moment,dar nu am blocat roata nici o data.Mi-am dat seama ca este ceva in neregula cand am fost nevoit sa reduc de la 80km la aproape 20-30 in cativa metri cand a aparut un prost in fata.Specific-fara sa franez sa blochez roata.In acel moment am auzit o pocnitura pe fata.Explicatia am aflat-o dupa aceea.Fiind arcul sarit iar toata greutatea masinii s-a dus pe fata la franare,arcul agata de oala in care este el.Cred ca nu are rost sa intram in polemica atat pe acest caz,ideea era sa vad daca a m-ai patit-o cineva si sa aveti grija sa nu o patiti si voi.


--------------------
Dacia Logan 2005-Preference - BZ05RRS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 7 Sep 2006, 16:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Nu conteaza daca ai blocat roata sau nu. Important este ca ai franat in timp ce intrai in groapa!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 7 Sep 2006, 19:33
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




QUOTE(e.so!id @ 5 Sep 2006, 23:57)
Imi explica si mie cineva de ce nu trebuie sa intri  in gropi cu roata blocata?? Daca s-ar invarti roata, s-ar dispersa mai bine socul loviturii ??:-/
*


Intr-adevar, e vorba de fizica aici, de fortele care apar, de sensul lor, etc.

Insa ideea e ca daca intrii in groapa cu roata blocata (si iesi, daca mai poti) solicitii articulatiile, anvelopa, janta extrem de mult. Atunci cand intra roata in groapa si trebuie sa iasa intampina marginea (buza) gropii si apare socul ... tendinta rotii e sa se rostogoleasca si sa iasa din groapa, dar ... daca ea e blocata in momentul cand intalneste "buza" gropii iti dai seama ce se intampla ... socul este extrem de mare.

Ideea este ca atunci cand ai nesansa sa intalnesti o groapa pe care nu o poti evita, sa franezi puternic inainte si sa eliberezi frana complet inainte de a intra in groapa. Succes! biggrin.gif


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 8 Sep 2006, 07:25
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Eu cred ca cel mai mult soliciti amortizoare, bascule si altele de pe la trenul de rulare, nu janta sau anvelopa. Astfel apar niste forte de forfecare prin anumite parti.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 12:34
Forum Renault