UNGARIA GP, Detalii despre circuit
![]() ![]() ![]() |
UNGARIA GP, Detalii despre circuit
sqryn |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
|
||
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
Alize/1999
- B-xx-xxx Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|||
dantes |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Cursa beton, si iata cateva pareri personale...
1. Ferrari au mers de tot rahatu' din cauza strategiei. PUNCT 2. Renault au mers bine urmare a inspiratiei cu pneurile. Si pentru a incheia discutia cu Alonso providential la Hungaroring, ia sa privim un pic niste fastest lap-uri.... 1. Felipe Massa 1:23.516 in turul 65 2. Pedro dl Rosa 1:24.315 in turul 67 11. M.Schumacher 1:27.834 in turul 57 14. F. Alonso 1:29.408 in turul 50 17. G.Fisichella 1:35.550 in turul 9 Pe GF il scot din calcule ptr. ca fastest lap-ul lui a fost la inceput, cand se mergea mai incet... INSA... Massa avea cauciucuri de uscat pe uscat... care l-a batut pe urmatorul la 0.800 miimi. MS avea intermediare pe pista semi uscata ca si F.Alonso intermediare pe pista semi uscata.... Diferenta...aprox. 1.6 sec... Diferentele de ture arata ca pista e asemanatoare... La un moment dat, cand facea Schumi fatesturi, mergea mai repede cu 4 sec decat toti! asta daca ati vazut livetimingul la momentul cursei.. Oricum, sa vedem ce va iesi in continuare, si cert e ca se va disputa titlul pana in Brazilia inclusiv... SA CASTIGE CEL MAI BUN!!! |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
Cuvy |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 16 September 04 ![]() |
A fost clar cea mai frumoasa cursa de pana acum a anului.
Sunt fericit ca am vazut-o LIVE, din tribuna Silver 1, exact in locul unde s-au produs cele mai multe incidente (accidentul lui Kimi si majoritatea depasilor asupra lui Schumi - Alonso, de la Rosa, Heidfeld, etc). Alonso in ataca pe Shumi: S3607555.JPG ( Size: 30.89k ) Number of downloads: 139 Kimi se da jos din masina dupa accident: S3607556.JPG ( Size: 30.92k ) Number of downloads: 124 Cu greu scot masina lui Kimi din zona: S3607557.JPG ( Size: 40.58k ) Number of downloads: 127 S3607547.JPG ( Size: 41.3k ) Number of downloads: 122 |
-------------------- Renault Megane I Break, Expression, 1.9 dCi 102cp, 2002
|
|
AlexV |
![]()
Post
#94
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#95
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(f39sor @ 8 Aug 2006, 13:38) GF si KR concurenti la titlu! ![]() ![]() Care titlu? ![]() Fisichella pretendent la titlu? ![]() De ce e frustranta faza cu pneurile lui Kubica? Daca se stiau ok, BMW ar fi facut apel. Cum cantarul arata o masa mai mica decat cea regulamentara, nu inteleg, care-i problema ca l-a descalificat? Tu urmaresti cumva clasamentele? GF, fiind echipier la Renault, este implicat in lupta pentru titlu la constructori, iar KR era pe locul 5, la egalitate de puncte cu GF si la 1p in spatele lui Massa, care, la randul sau, e implicat in lupta pentru titlul constructorilor... Daca citesti ceva mai mult, vei afla cu surprindere ca GF a avut o bubitza la suspensie... Frustrant este datorita faptului ca atat BMW, cat si RK au dat totul pentru cursa asta, care a fost o cursa foarte buna pentru ei. Atat ei, cat si cei de la Ferrari sau oficialii F1 stiu ca acea diferenta de masa nu a influentat decisiv rezultatul cursei (doar un indoctrinat ar putea sustine ca MS si FM au fost batuti de un debutant datorita unei diferente de 2kg a carei sursa o stie toata lumea ), iar cei de la BMW au acceptat decizia intr-un mod foarte sportiv. QUOTE(sorin.aldea @ 8 Aug 2006, 13:53) Si MS si FA au avut noroc. dar pe rand. Prima data alonso caci ferrari s-au bazat pe o strategie pentru dry conditions si a reusit sa se distanteze. Apoi MS caci a abandonat si KR (+safety car) Deci renault au auvt noroc ca ferrari au gandit prost strategia... ![]() ![]() Apoi MS a avut noroc ca i s-a facut cadou un tur. Cand a intrat SC, masinior clasate pe 6,7,8 li s-a permis sa depaseasca sc si astfel sa castige un tur... FA a pierdut 4s, iar MS a castigat 60s pe chestia asta; mare ghinionist MS asta. QUOTE(dantes @ 8 Aug 2006, 14:27) Si pentru a incheia discutia cu Alonso providential la Hungaroring, ia sa privim un pic niste fastest lap-uri.... 1. Felipe Massa 1:23.516 in turul 65 2. Pedro dl Rosa 1:24.315 in turul 67 11. M.Schumacher 1:27.834 in turul 57 14. F. Alonso 1:29.408 in turul 50 17. G.Fisichella 1:35.550 in turul 9 care statistica n-are nici o valoare, avand in vedere cum se prezenta circuitul cand au fost realizate.... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
TMihai |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu ce e frustrant cu adevarat pt BMW, da' regulamentul ala e facut pt toti! Ca sunt 2 kg ca sunt 200g putin imi pasa. Daca erau prinsi cei de la Ferrari cu 2 kg in minus cred ca era privita altfel sit
![]() Schumi a avut noroc ca regulamentul prevede ca in spatele SC-ului sa se afle masina liderului la mom. respectiv. Se poate numi cadou pt Alonso, penalizarea germanului. Nu pot sa nu observ cum Renault i-au spulberat pe cei de la Ferrari intr-un mod categoric. Ca Schumi a luat 3 la rand, se datoreaza exclusiv pneurilor si asa ziselor pbl ale celor de la Renault. Ca Alonso l-a luat pe Schumi cu un tur...se datoreaza numai talentului imens al spaniolului. Pneurile de ploaie sau setarile de uscat ale masinilor Ferrari nu mai intra in discutie. Bine gandit ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
sqryn |
![]()
Post
#97
|
![]() Clio rulezzz Group: Members Posts: 736 Joined: 2 February 06 From: München ![]() |
QUOTE Ca Alonso l-a luat pe Schumi cu un tur...se datoreaza numai talentului imens al spaniolului. Pneurile de ploaie sau setarile de uscat ale masinilor Ferrari nu mai intra in discutie. te cred ca esti fan dar cred ca exagerezi ![]() |
--------------------
RENAULT
Clio II Bicorp Phase1 1.4 8v
Alize/1999
- B-xx-xxx Clio II Bicorp Phase1 Alize, 1.4 8V 75cp - sept.99
Opel Astra H 1.9 CDTI DPF 120cp - iun 2005 |
|
TinCup |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Alonso si Schumacher sunt o clasa peste toti ceilalti piloti (inclusiv Kimi). Chiar fiind fan Renault, nu pot sa spun ca unul e mai bun decat celalalt. Diferenta dintre ei sta in caracter. Exemplu: In MP al SUA, toata lumea stia ca Ferrari si Bridgestone sunt peste Renault/Michelin. In primul viraj, Alonso, plecat de pe 5, ajunge in paralel cu Schumacher. Daca situatia ar fi fost invers, pot sa pun pariu ca Schumacher ar fi fortat un accident si ar fi scapat fara sa piarda nici un punct. Alonso si-a vazut de cursa si a pierdut 6 puncte. Dar si-a purtat crucea. La chapeau, Alonso!
|
--------------------
Renault
Megane II
bicorp, 2004 Megane II Bicorp Confort Dynamique 1,5 dCi 80 CP 2004
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#99
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(TMihai @ 11 Aug 2006, 13:07) Nu stiu ce e frustrant cu adevarat pt BMW, da' regulamentul ala e facut pt toti! Ca sunt 2 kg ca sunt 200g putin imi pasa. Probabil ca nimanui nu-i pasa daca erau 200g sau 2kg. Ideea era ca atat RK, cat si BMW muncisera pentru rezultatul respectiv, iar diferenta de greutate a fost provocata indirect de catre vreme. QUOTE(TMihai @ 11 Aug 2006, 13:07) Daca erau prinsi cei de la Ferrari cu 2 kg in minus cred ca era privita altfel sit ![]() Asta iti place tie sa te chinui sa crezi; orice fanatic tinde sa-si martirizeze idolii. QUOTE(TMihai @ 11 Aug 2006, 13:07) Nu pot sa nu observ cum Renault i-au spulberat pe cei de la Ferrari intr-un mod categoric. Ca Schumi a luat 3 la rand, se datoreaza exclusiv pneurilor si asa ziselor pbl ale celor de la Renault. Ca Alonso l-a luat pe Schumi cu un tur...se datoreaza numai talentului imens al spaniolului. Pneurile de ploaie sau setarile de uscat ale masinilor Ferrari nu mai intra in discutie. Bine gandit ![]() In alea 3 curse, gumele BS au fost mai bune decat cele MICHELIN. Ce vina au avut BS in faptul ca JT a ales sa riste mergand cu setari de uscat? FA a fost avantajat de configurarea masinii, in mod evident, dar asta nu inseamna ca e vina gumelor, ci este cauzata de o decizie strategica elementara. Buba e ca fanii Ferrari trebuie sa doarma 3 saptamani cu gandul la faptul ca FA i-a dat un tur lui MS. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
TMihai |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sandman_ @ 11 Aug 2006, 20:32) Probabil ca nimanui nu-i pasa daca erau 200g sau 2kg. Ideea era ca atat RK, cat si BMW muncisera pentru rezultatul respectiv, iar diferenta de greutate a fost provocata indirect de catre vreme. Ideea e ca toti muncesc la fiecare cursa si nu multi ies cu 2 kg in minus.Punctu' ala tot la Schumi ramane oricum o intorci ![]() QUOTE(sandman_ @ 11 Aug 2006, 20:32) Asta iti place tie sa te chinui sa crezi; orice fanatic tinde sa-si martirizeze idolii. Si tu stii deci ca am calultul cabrat tatuat pe frunte ![]() QUOTE(sandman_ @ 11 Aug 2006, 20:32) In alea 3 curse, gumele BS au fost mai bune decat cele MICHELIN. Ce vina au avut BS in faptul ca JT a ales sa riste mergand cu setari de uscat? FA a fost avantajat de configurarea masinii, in mod evident, dar asta nu inseamna ca e vina gumelor, ci este cauzata de o decizie strategica elementara. In alea 3 curse Ferrari a fost peste Renault iar Schumi a profitat din plin de asta. Se pare ca Alonso n-a profitat destul de masina lui cat timp a mers brici.D-aia se mai lauda cu doar 10 puncte avans ![]() QUOTE(sandman_ @ 11 Aug 2006, 20:32) Buba e ca fanii Ferrari trebuie sa doarma 3 saptamani cu gandul la faptul ca FA i-a dat un tur lui MS. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Prefer sa dorm 3 sapt cu gandul asta, decat sa nu dorm 3 luni gandindu-ma la cum a fost posibil ca Alonso sa piarda campionatul dupa ce a avut un avans substantial ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
ssilviu |
![]()
Post
#101
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(TMihai @ 11 Aug 2006, 23:30) In alea 3 curse Ferrari a fost peste Renault iar Schumi a profitat din plin de asta. Se pare ca Alonso n-a profitat destul de masina lui cat timp a mers brici.D-aia se mai lauda cu doar 10 puncte avans ![]() Bai mai da-o dracu. In conditiile in care fiecare constructor de chinuie pentru cate o zecime de secunda saptamani la rand pe dino sau in tunel, vine Ferrari si intr-o singura saptamana castiga 1 sec. Poate ma luminezi si pe mine cum au reusit... ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
sandman_ |
![]()
Post
#102
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(TMihai @ 11 Aug 2006, 20:30) Ideea e ca toti muncesc la fiecare cursa si nu multi ies cu 2 kg in minus.Punctu' ala tot la Schumi ramane oricum o intorci ![]() Am sustinut eu ca nu ramane la el? Am sustinut ca e o greseala? Regulamentul e regulament si toata lumea il accepta. Tie ti s-a intamplat vreodata sa incerci sa faci un lucru mare ( ![]() QUOTE(TMihai @ 11 Aug 2006, 20:30) Si tu stii deci ca am calultul cabrat tatuat pe frunte ![]() Nu stiu, insa presupun asta din ceea ce scrii pe aici; aparent, nu sunt singurul ![]() QUOTE(TMihai @ 11 Aug 2006, 20:30) In alea 3 curse Ferrari a fost peste Renault iar Schumi a profitat din plin de asta. Se pare ca Alonso n-a profitat destul de masina lui cat timp a mers brici.D-aia se mai lauda cu doar 10 puncte avans ![]() Poate ne explici si noua cu ce a gresit FA la Hungaroring de n-a fost in stare sa fructifice avantajul dat de masina... Ar fi trebuit sa-i dea 2 tururi avans lui MS? QUOTE(TMihai @ 11 Aug 2006, 20:30) Prefer sa dorm 3 sapt cu gandul asta, decat sa nu dorm 3 luni gandindu-ma la cum a fost posibil ca Alonso sa piarda campionatul dupa ce a avut un avans substantial ![]() ![]() Buba e ca vei dormi 3 saptamani cu gandul respectiv si inca vreo 6 luni gandindu-te cum de n-a reusit MS sa-l bata pe FA, cu toate ca era pe val si in forma de zile mari... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#103
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Eu zic sa stam domol si sa vedem urmatoarea cursa. Cartile inca n-au fost complet jucate.
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
TMihai |
![]()
Post
#104
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(sandman_ @ 12 Aug 2006, 11:37) ![]() ![]() Buba e ca vei dormi 3 saptamani cu gandul respectiv si inca vreo 6 luni gandindu-te cum de n-a reusit MS sa-l bata pe FA, cu toate ca era pe val si in forma de zile mari... Vreau sa cred ca poti sesiza faptul ca doar tachinez. Totusi nu sari peste cal. Tocmai pt ca e pe val si in forma o sa-l bata pe Alonso ![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
ssilviu |
![]()
Post
#105
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Dublul standard la greu. Cand Alonso il bate pe Schumi e datorita masinii. Cand germanul il bate pe spaniol e datorita propriei determinari, forme, val...etc..
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
brunner |
![]()
Post
#106
|
Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 25 January 04 From: ... ![]() |
Imi explica cineva cum a luat Schumy un punct daca n-a terminat cursa?
Si in cazul asta, aia de la Indianapolis de anul trecut de ce n-au luat? |
--------------------
M
M
1
|
|
Manuel |
![]()
Post
#107
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Fiindca nu e obligatoriu sa termini cursa ci sa acoperi minim 90% din turele facute de castigator. La sfarsitul cursei sunt clasati si piloti abandonati sau ramasi cu cateva ture in urma.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
AlexV |
![]()
Post
#108
|
![]() Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti ![]() |
aberant regulament. in continuare sustin ca orice pilot care nu a terminat cursa (100% si sa treaca de linia de sosire) nu are ce cauta in puncte, indiferent ca e alonso, ms sau altul.
Idem si calificarile. Erau mult mai interesante calificarile inainte. Oricum sper ca duminica viitoare sa avem iar o cursa interesanta. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0 "Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
|
|
Manuel |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Duminica viitoare o sa avem cursa interesanta da' in DTM (cursa de la Nurburgring)
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#110
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Unde B-stone iar va face legea iar dubla Ferrari este asigurata in proportie de 90%
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
sandman_ |
![]()
Post
#111
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Cat optimism pe ssssssssssilviu al nostru...
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Manuel |
![]()
Post
#112
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Io nu i-as spune optimism ci luciditate
![]() |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
2013 / 2.0 CDTI / 165CP
- VS15CMA "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#113
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Ferrari are acum un avantaj (prin pneuri) mult mai mare decat Renault la inceputul anului. Asta cred ca e destul de clar pentru toata lumea (exceptie fac evident fanii Ferrari cu ochelarii de cal).
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
Solon |
![]()
Post
#114
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca pe astia de la Michelin ii cam doare-n basca!
La anul se cara, de ce sa-si mai bata capul? |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#115
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galaşi ![]() |
Cred ca aceasta cursa este piatra de hotar pentru Ferrari. Daca nu aduna puncte multe si in orice caz, mai multe decat McLaren, s-a terminat anul asta. Sper ca pilotii Scuderiei sa inceapa cursa de revenire pentru ca, in caz contrar, ar fi prea mult 3 ani fara nici un titlu.
In alta ordine de idei, daca sunt colegi de forum care pot ajunge la Hungaroring, ii rog sa nu ne uite si sa vina cu cat mai multe poze si impresii de acolo. Forza FERRARI !!! |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
TMihai |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Las' ca au stat ei si 20 de ani fara titlu si n-au murit
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
cri123 |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Dupa calificarile de azi, nu prea pare cursa de revenire pentru Ferrari, ba din contra, Massa nu a intrat in primii 10 (14), iar Kimi a fost batut si de pe 3 de Heidfeld.
1-2 McLaren, insa o tactica FOARTE dubioasa a lui Alonso, care a stat pana la limita la pit cu Hamilton in spate, el a mai prins un tur dar Hamilton nimic si a ramas pe 2. FOARTE ciudat. |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
DMP |
![]()
Post
#118
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
da, si mie mi s-a parut ciudat. oricum cica se ancheteaza.
ca de obicei Miki si celalalt habarnist in ale F1 comentau altceva in acele momente. asteptam cursa. sper sa fie spectaculoasa ... |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
bogdan1978buc |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 23 January 06 ![]() |
Asteptati, este vina lui Hamilton, altfel spus:
Hold up, is Hamilton's fault! http://f1.gpupdate.net/en/news/2007/08/04/...milton-s-fault/ |
--------------------
Renault
Megane
2006 1.5dci Megane 82 cp, putin mai rapid decat cele uzuale :)
Broker asigurari. |
|
cri123 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.620 Joined: 16 April 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cica Alonso e penalizat 5 locuri pe grila
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2006 2.0T dopat cu 30 ponei Kadjar 1.6 dci 4x4 - 2015
Megane 1.2 Classic 1.6 16v - 2001 |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 05:43 |