Se incalzeste motorul mai tare pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Se incalzeste motorul mai tare pe GPL
rerecroS |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|||
ionutctn |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu TDI Group: Members Posts: 1.373 Joined: 20 November 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(rerecroS @ 4 Aug 2006, 16:23) Astazi, dupa ~ 10km de mers prin aglomeratie si caldura ma miram cum de nu mi se mai ridica acul la temp peste limita (de obicei sta 2-3 grosimi peste jumatate). Cand am ajuns la destinatie am vazut ca uitasem sa comut pe GPL - deci mersesem pe benzina tot drumul. Este normal sa se incalzeasca mai tare pe GPL sau nu e reglata bine instalatia ? Nu prea are legatura reglajul instalatiei de gaz cu temperatura motorului. Ce cand mergi pe benzina si ii dai amestec mai bogat sau mai sarac ti se schimba temperatura de lucru a motorului. Nici cu putin nu se intampla asta. Probabil ca pe gaz temperatura de ardere a combustibilului este mai ridicata decat la benzina. Oricum reglajul instalatiei nu are legatura directa cu temperatura de lucru a motorului. Temperatura la care lucreaza carburantul conteaza. Nu regla ralanti-ul pe gaz la turatii mai mari de 1000 rot. In oras e criminal sa stai la semafoare; se incinge de nu se poate; eventual termostat de vara. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it. |
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#3
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Daca mergi cu amestec prea sarac se incalzeste motorul, la fel daca mergi si cu amestec bogat.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
rerecroS |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 ![]() |
Cu amestec prea bogat inteleg, dar cu amestec sarac de ce s-ar incalzi ? (eu cred ca-l am cam sarac ca am gatuit surubul ala de pe furtun aproape de max, sa nu mai consume
![]() |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#5
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Cu amestec sarac pot aparea si rateuri in galeria de admisie. Arderea se prelungeste mult in destindere. Deci se va incalzi motorul mai mult.
QUOTE(rerecroS @ 4 Aug 2006, 18:18) Presupun ca te referi la furtunul ala care intra in carburator? Nu are nici o legatura daca il strangi mai mult sau mai putin. This post has been edited by EUROPE_: 4 Aug 2006, 18:56 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
rerecroS |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 ![]() |
Stiam ca ala regleaza debitul de gaz. Atunci de unde reglez amestecul? (de la ala de relanti?)
Trebuie sa schimb si filtrul de aer, l-am desfacut azi si era cam imbacsit - poate si de la ala. |
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#7
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Ai GPL?
Daca filtrul de aer e imbacsit trebuie schimbat ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
rerecroS |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 ![]() |
Da, am GPL. O sa-l schimb ... sa vad daca o sa se vada vreo dif.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#9
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Eu credeam ca te referi la carburator ( la benzina ). Sorry.
![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
si la mine se incalzeste mai tare pe gpl
am gpl de o luna si trece acul putin de jumate inainte statea fix la jumate |
--------------------
x
y
2009
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#11
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
@sefu_alx, poate fi si de la caldura care a fost in ultimile zile prin Craiova. Dar din cate observ eu, cei care au gpl, se incalzeste motorul putin mai mult. Iarna cum e? Tot asa se incalzeste, sau doar vara?
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
rerecroS |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 28 April 06 ![]() |
Iarna n-am vazut o diferenta. Sta o grosime de ac sub jumatate.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1
2005, 1.5 dci 80CP
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
La mine e tocmai invers: se incalzeste mai tare pe benzina decat pe GPL.
![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
drlabs |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 24 July 05 From: Bucuresti momentan ![]() |
ce tare... tocmai am aflat ca imi trebuie urgent un electroventilator...
la mine este reglat totul intre consum si stabilitate... ralanti + surub furtun. adica 1000 de ture, busonu pe furtun la jumate de cursa de surub(are anumite pozitii, mama lui!), avansu facut la ureche... ![]() si nu ajunge la prima liniuta in sus... ce-o insemna asta? 80-90 de grade? (care stie corespondenta ceasului?) |
--------------------
dacia
1310 break
95 l
- BZ-01-Zxx << 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#15
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
La mine pe Dacia NOVA fie benzina fie GPL acul sta la cam la un milimetru de portiunea hasurata dar ELV merge de fiecare data cand opresc masina dupa in drum mail lung (In Bucuresti traseu Colentina - Timpuri noi...)
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:47 |