turbo lag, surge la diesel, ce sunt acestea?
![]() ![]() ![]() |
turbo lag, surge la diesel, ce sunt acestea?
GolfIII |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
|
||
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|||
SiloS |
![]()
Post
#32
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.285 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Nu-i adevarat . Chiptuningul este recomandat pentru ca mareste puterea , scade consumul si creste fiabilitatea motorului .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
GolfIII |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 506 Joined: 5 April 04 ![]() |
Ce nu-i adevarat?
|
--------------------
Volkswagen
Golf III
1995
|
|
walleye |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 159 Joined: 28 June 05 From: Timisoara ![]() |
turbo lag: http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=150037
turbo surge: http://www.railpictures.net/viewphoto.php?id=18458 stiti voi aia cu imaginea si cuvintele? |
--------------------
Alco
Century
628
- Monon 404 nu hraniti moderatorii
|
|
AMW |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 779 Joined: 7 March 06 From: Bucuresti ![]() |
@Fiorossu
Bun...si de ce iti trebuie sa ai mereu cuplu mare? dupa cum spuneam...schimbi asa ca sa cazi cu turatiile pe cuplu maxim doar atunci cand vrei putere etc...dar asa prin oras cand pleci de acasa pana la servici pentru ce iti trebuie?? P.S. urmam logica ta cu schimbatul vitezelor...diesel e diesel..si benzina e benzina...si daca ai vrea ca si la un benzinar sa pici din nou pe cuplu maxim ar insemna sa schimbi pe la 4000 ca sa cazi cu turatiile undeva pe la 3000+ nu? oricum discutie fara sens...nu o sa iti schimb eu perceptia despre condusul unui diesel...fiecare le stie pe ale lui...dar uni nu stiu bine...dar nici nu vor sa inteleaga... |
--------------------
Volkswagen Passat
Highline 2.0 TDI 4MOTION
B6 Renault Megane III 1.5 dCI - 90 cp - 2012
Renault Scenic II Dynamique 1.6 16v |
|
Bunyqu |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 2 July 08 ![]() |
pt ca la cuplul maxim ii place masinii cel mai mult si consuma si cel mai putin....ideea ca tu sa schimbi treapta in asa fel in cat sa cazi unde masina are cuplul maxim dat de fabrica.........daia se strica numai la romani turbo si egr.......pt ca stiti sa le conduceti si mergeti ca taximetristii.....schimbati in 1800 daca se poate "sa consume mai putin" eh...aflati ca mersul asta creste consumul. mai cititi si forumuri din afara nu numai de la noi.......ca aia au mai multe minti luminate decat noi....si invatati cum se conduce turbo diesel-ul
This post has been edited by Bunyqu: 9 Apr 2009, 16:48 |
--------------------
Renault
Megane
2004 Privilege 1.5dCI
- b 04 rod
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#37
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
N-ai înțeles... Scopul lor e să meargă subturat pentru a strica mașina... Odată stricată, consumul e ZERO...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#38
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Nici macar nu consuma mai putin la mersul subturat este doar o impresie...parerea mea.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
silviuf42 |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 5 September 10 From: Berceni, Bucuresti, Romania ![]() |
Salut,
Am vazut ca sunt unii membrii care au cunostinte foarte bune despre acest subiect asa ca am si eu o nelamurire legata de motorul 1.5 dCi de 110 CP de pe Dacia Duster, daca sunteti amabili sa ma ajutati. Am cumparat masina anul trecut in toamna si am rulat pana acum aproximativ 7000 de km. Despre motor am numai cuvinte de lauda, este foarte performant (pentru cilindrea lui, bineinteles) dar am observat un aspect destul de deranjant referitor la presiunea turbinei la depasiri/acceleratii puternice odata cu schimbarea treptelor de viteza. Daca accelerez brusc (de la turatii ridicate sau mai scazute de 2000, nu are importanta) si schimb in treapta de viteza superioara, apare un decalaj la turbina (turbo lag), adica ii trebuie cam o secunda ca turbina sa porneasca din nou (sau sa realizeze presiunea optima de alimentare). Se simte foarte clar: dupa ce ridic piciorul de pe ambreiaj, pot sa apas pedala pana in pamant pentru ca turbina nu se aude ca porneste si nu se simte ca trage. Dupa aproximativ o secunda turbina "porneste" si acceleratia se reia. Ba mai mult, parca porneste cu o idee mai repede daca o las mai moale cu "talpa" decat daca apas pedala pana in pamant, ciudat. Problema cu intarzierea turbinei apare numai cand intrerup transmisia, odata cu schimbarea treptelor de viteza si numai daca accelerez masina puternic pana in acel moment; daca accelerez masina normal, in momentul cand schimb treapta de viteza turbina functioneaza normal la prima apasare a acceleratiei, fara a avea intarziere. Ca sa ma exprim mai simplu, e ca si cum turbina nu ar mai avea resursele necesare, fapt datorat acceleratiei puternice petrecute pana in momentul schimbarii treptei de viteza. Aceasta intarziere a turbinei nu este prezenta in momentul cand merg cu o treapta de viteza (inclusiv sub 2000-1800 rpm si chiar in treptele 5 si 6) si dintr-o data accelerez masina puternic. Acum, nu consider problema asta o defectiune pentru ca masina s-a comportat la fel din prima zi de functionare, numai ca nu am sesizat-o decat dupa 3-4000 km, dupa ce am inceput sa conduc masina mai sportiv (inainte depasirile le faceam lin, si evitam sa turez masina mai mult de 2500 rpm), de unde, asa cum am spus si mai sus, nu imi aparea acest fenomen de intarziere. Parerea mea este ca motorul este prea mic iar turbina este supradimensionata, sau poate gresesc. As aprecia mult raspunsul vostru in cunostinta de cauza. Multumesc mult. ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2010, 4x4, 1.5 dCi, Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:13 |