DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Servofrana Break 95 - Pedala tare, Se intareste!

drlabs
post 24 Jul 2005, 16:26
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti momentan




Uf! Ma dispera service-urile astea...

Printre alte reparatzii in service mi-au schimbat astia sabotzi pe spate, aerisit instalatie frana... raman dupa aia fara valva aia de plastic alba de la servo in timpul mersului ca s-a rupt din cauza furtunului prea scurt (gropile probabil)

Schimb la ei valva si inelul ala de prindere pe furtun, mai merg 1 sapt si dupa aia ma trezesc in plin trafic la unirii cu pedala tare...
Precizez ca am stat in caldura(soare puternic)

Ajung la munca... o las sub un copac la munca vreo 6-7 ore... ma sui si... surpriza... pedala moale la loc....

Merg iar prin Unirii pe soare... iar se intareste....

Desfac valva cu motorul oprit... dau o pedala... tare...
Pun saliva pe varf... bag la loc... dau o cheie... pedala moale iar....

Ce naiba se intampla frate???? de la ce e faza asta cu intarit inmuiat???
Are cineva idee ce sa-i fac?

PS: Am inspirat/expirat cu gura in valva... e functionala.Doar e noua nu???


--------------------
dacia 1310 break 95 l - BZ-01-Zxx
<< 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 24 Jul 2005, 20:19
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




Mai bine cumpara alta supapa.(e destul de ieftina )Probabil are momente cand se blocheaza.


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drlabs
post 25 Jul 2005, 19:10
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti momentan




QUOTE(andutzu @ 24 Jul 2005, 20:19)
Mai bine cumpara alta supapa.(e destul de ieftina )Probabil are momente cand se blocheaza.
*



Ma luauar naiba... merge bine... nu se blokeaza... altceva tre' sa fie...
Ce naiba sa mai caut stricat?


--------------------
dacia 1310 break 95 l - BZ-01-Zxx
<< 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 26 Jul 2005, 17:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




si eu dupa ce am schimbat tot in materie de frane m-am trezit cu pedala foarte tare si tinea f sus, Am fost inapoi la mecanic si din cauza ca servo frana era reglata sa tina prea sus se bloca nu stiu ce pistonas parca la roata din spate. Tot la fel am patit , m-am trezit dintr-o data cu pedala tare in trafic, apoi am apasat cat am putut pe ea , s-a auzit un poc, si s-a facut moale si tineau si f prost franele. Am adus masina acasa, am venit sus ca sa sunt mecanicul, iar cand am coborat iar la masina, pedala tinea cum trebuie si aveam si frane bune. A doua zi am fost la mecanic si am rezolvat problema.

This post has been edited by Radduu: 26 Jul 2005, 17:23


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drlabs
post 26 Jul 2005, 20:13
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti momentan




Pai care a fost problema pana la urma?
Sa stiu ce-i fac...

La mecanic nu ma mai duc nici d-al dracu'...

Mai bine mi-o fac singur in curtea scolii de langa mine (care apropo... a devenit un fel de poligon de incercare si atelier pentru masini)

smile.gif

Astept cu nerabdare raspunsul tau... Mersi...


PS: Daca nu stii ce a trebuit schimbat, te rog eu mult intreaba-tzi mecanicul sa-mi zici si mie. THX!


--------------------
dacia 1310 break 95 l - BZ-01-Zxx
<< 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 26 Jul 2005, 22:46
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




pedala de frana este prinsa de servofrana, iar de acolo lasi putin pedala mai jos. Acolo a umblat unde se prinde pedala de servofrana si exact asta mi-a zis ca trebuie sa o lase mai jos ca din cauza ca era prea ridicata se blocheza nu stiu ce pistonas. Eu nu ma pricep , iti explic si eu cum pot si iti zic exact ce am patit si eu si cum s-a rezolvat..acum vezi si tu smile.gif Toata chestia nu a durat mai mult de 2 minute.

This post has been edited by Radduu: 26 Jul 2005, 22:53


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariusCYP
post 27 Jul 2005, 00:04
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 17 June 05




si eu am dacia break am patit la fel asa la tine este ca trebuie sa dai jos roata spate amandoi sa vezi care merge greu inseamna este blocata saboti strans din cauza este vina cilindru blocheza la temperaturi calde si va recomand sa cumperi nou cilinru frana complect dar este cam pretul scump dar nu conteaza e mai bine sa pui noua si nu mai ai probleme asa am facut la fel si eu si pana acum nu am avut treaba cu pedale tare.bafta si duma ce ai facut si astept raspunsul tau sa vad si eu sa stiu daca ai reusit!


--------------------
dacia break - TM 08 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 27 Jul 2005, 16:05
Post #8


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Incearca sa mai insurubezi parghia care e prinsa de pedala si impinge in pistonul pompei de frana cand o calci. E normal ca dupa o apasare doua frana sa tina mai sus si sa fie mai tare. Dar daca ai parghia prea desurubata e problem ca tine ca si cum ai avea frana apasata.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 29 Jul 2005, 20:21
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




Pai daca zici ca ai schimbat sabotii pe spate, ai aerisit franele ... e normal sa fie mai tare pedala decat inainte.


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 30 Jul 2005, 07:43
Post #10


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Eu zic sa mergi la maimuta care ti-a montat si sa ii trgai un perdaf, sa chemi seful de atelier, ca nu se poate chiar asa! Daca nu vor, la ANPC!


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drlabs
post 30 Jul 2005, 17:56
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti momentan




Se pare ca s-a reparat de una singura (probabil s-au ros sabotzii pe spate cine stie?)

De ieri si-a dat drumu' si am mers cam 100-150 de km cu ea si n-am avut probleme...

Franele tzin beton ... ca era sa iau pe unu pe capota care mi-a sarit in fatza cand avea rosu! El dansa pe mijlocul strazii (asta e offtopic putzin smile.gif )

In rest ce sa zic... am treminat rodaju' si astept sa fac rost de bani sa ma duc la service...
Daca mai face fite stau cu toporul langa aia si garantat se rezolva... dry.gif

Dupa parerea mea e posibil sa fi fost ce-a zis TheSaiLor:

<< Posted 29 Jul 2005, 20:21
Pai daca zici ca ai schimbat sabotii pe spate, ai aerisit franele ... e normal sa fie mai tare pedala decat inainte. >>


Deci. Momentan problema rezolvata. Multumesc tuturor pentru ajutor. Revin daca aflu detalii.


--------------------
dacia 1310 break 95 l - BZ-01-Zxx
<< 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CiprianPJM
post 10 Aug 2006, 05:22
Post #12


Membru Avertizat


Group: Members
Posts: 197
Joined: 17 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(mariusCYP @ 27 Jul 2005, 01:04)
si eu am dacia break am patit la fel asa la tine este ca trebuie sa dai jos roata spate amandoi sa vezi care merge greu inseamna este blocata saboti strans din cauza este vina cilindru blocheza la temperaturi calde si va recomand sa cumperi nou cilinru frana complect dar este cam pretul scump dar nu conteaza e mai bine sa pui noua si nu mai ai probleme asa am facut la fel si eu si pana acum nu am avut treaba cu pedale tare.bafta si duma ce ai facut si astept raspunsul tau sa vad si eu sa stiu daca ai reusit!
*




Nashule, te-am bagat la "bula daciotului", nu m-am putut abtzine. Nu mi-o lua in nume de rau.

Da click aici: Bula daciotului


--------------------
Opel Omega 2.0i 1997 - B 33 EZW
Zic si io, nu dau cu paru!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 10 Aug 2006, 06:50
Post #13


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




La mien era la fel cu pedala tare după o vizită la service, dar mecanicul pusese valva invers pe furtun.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zaheiu
post 10 Aug 2006, 19:39
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Ma pregateam si eu sa pun postul ala la bula, dar mi-ai luat-o inainte!


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fenyx
post 10 Aug 2006, 23:57
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 21 June 06




repartitorul e de vina


--------------------
dacia 1310 berlina 1988 mls - ot 22 doy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 11 Aug 2006, 09:57
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




QUOTE(șoferistul @ 10 Aug 2006, 09:50)
La mien era la fel cu pedala tare după o vizită la service, dar mecanicul pusese valva invers pe furtun.
*


Cum sa puna valva invers pe furtun? Tu ai vazut o valva pana acum? Capatul care normal intra in furtun nu va sta in servo pentru ca e prea subtire iar cel din servo nu incape in furtun.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 11 Aug 2006, 14:05
Post #17


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




Mai are o valvă pe furtun înafară de valva de pe servofrînă.Aceea era pusă invers.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drlabs
post 11 Aug 2006, 16:10
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 24 July 05
From: Bucuresti momentan




Stati linistiti cu totii! De cand s-a incalzit afara n-a mai facut figuri.

Oricum intre timp am schimbat garniturile la un pistonas pe spate,discuri de frana, placute,reglat cursa la frana de mana, cauciuce Debica Navigator 2 acelasi profil toate (pe care le recomand calduros), am aerisit pana mi-a placut cum tine, am dat in jurul valvei cu silicon rosu, schimbat furtun, si am niste frane de dau cu botu de asfalt !!!

Asa ca s-a rezolvat. Toate bune si frumoase... sa vedem la iarna... unsure.gif


--------------------
dacia 1310 break 95 l - BZ-01-Zxx
<< 43 de kw pe benzina = ? kw pe gaz ? >>
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 11:18
Forum Renault