Culmea ghinionului, sa fiu eu oare singurul?
![]() ![]() ![]() |
Culmea ghinionului, sa fiu eu oare singurul?
MiticaLGN |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 138 Joined: 29 January 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Logan Prestige
KIA CEED SW BEST
2007
|
|||
driverx |
![]()
Post
#32
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ionut.tanase |
![]()
Post
#33
|
![]() Can't Stop Me! Group: Members Posts: 1.283 Joined: 8 September 06 From: PITESTI ![]() |
muttley,
![]() ![]() ![]() |
--------------------
FORD
FOCUS
2003 DACIA 1310 .... first LOVE :-)
|
|
Muttley |
![]()
Post
#34
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(MiticaLGN @ 4 Oct 2007, 13:22) ![]() Mersi pt solidaritate ![]() Permisul mi l-a dat inapoi, i-am devenit simpatic pana la urma cred. Pe PV m-a trecut cu doar 89 km/h. Amenda 1,5 mil si nu stiu cate puncte. Destul de bine zic eu pentru ce putea sa-mi faca... Ca fapt divers... Mergeam in uichend la o nunta. Am lasat cateva milioane acolo, 2 mil la benzina, cat le-am mai dat si astora... Viitoarea nunta va fi a mea si nici una inainte. ![]() Edit: pai am scris ce fata avea cap de matz' ala... This post has been edited by Muttley: 4 Oct 2007, 12:35 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
Merced |
![]()
Post
#35
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Deschisesem si eu aici un topic, dar daca exista asta mut intamplarea mea aici:
Eram in a doua zi din "turul tarii" pe care doream sa-l fac impreuna cu niste prieteni cu Dacia din semnatura, asta ca sa fie cat mai pitoresc cu putinta. Dupa ce prima zi totul a mers ca pe roate, n-am incadrat in timp, masina a mers ceas, a doua zi ghinionul ne-a lovit. Rau. Prima patanie a fost pe la Ruschita. Urmarind o harta tiparita anul trecut dupa reteaua de drumuri de acum 20 de ani, incercam sa ajungem pe cel mai scurt drum catre lacul Surduc. Toate bune si frumoase initial. Insa drumul asfaltat se termina, incepe un drum pietruit si un peisaj plin de praf datorita exploatarii de marmura de acolo. Cand se terminau ultimile semne de civilizatie un om ne face semn sa oprim. Ne intreaba unde merge, noi ii spunem destinatia iar el incepe sa rada intreband ironic daca Dacia mea e "jeep". Apoi ne spune pe indelete ca drumul ala nu mai e practicabil, sau in niciun caz practicabil cu o Dacie. Ne intoarcem. Urma un ocol de vreo 100 de km, dar macar era drum european. Mare pierdere nu fusese, decat de timp. Insa pe la Otelu Rosu iar s-a intamplat ceva. Pana pe spate. Incepuse sa se lase seara, am scos repede jumate de portbagaj ca sa avem acces la rezerva si cric apoi ne-am apucat sa ridicam masina. Fara succes insa. Cricul mergea extrem de greu. Vreo 20 de minute 4 insi am tras de el, ridicand poate cativa centimetri. Am ridicat si de masina cu totul, pentru ca in gol mergea putin mai usor. Cand mai aveam cred mai putin de un centimetru si rezerva intra s-a rupt din sudura cricul. Nasolie. Luam curtile la rand, sa cerem un cric de imprumut. Ne ajuta cineva cu un cric, punem rezerva si dam sa plecam. Masina insa n-a prea fost de acord. Poate praful de la Ruschita isi spusese cuvantul, sau altceva, in orice caz am mers in suturi la turatii mici pana la Caransebes. Acolo in loc sa cautam o vulcanizare deschisa(desi se lasase intunericul de mult) ne preocupa sa reparam masina. Initial n-am avut sorti de izbanda, am plecat mai departe. Apoi cand mai erau vreo 20 de kilometri pana la destinatie am oprit, ne-am mai uitat pe la carburator si dupa cateva "palme" gunoaiele au ajuns in jiclorul de relanti pe care l-am curatat si am plecat la drum. Masina parca zbura, era deja ora 23 si noi trebuia sa gasim si lacul. Ghinion din nou insa. Dupa 10 kilometri iarasi pana, la aceeasi roata, stanga spate. Tot eu eram la volan. N-am mai rezistat si am bufnit in ras. Asta se intampla intr-o padure si de-o parte a drumului era un deal abrupt si impadurit bine de tot, iar in cealalta parte o valea a unui rau. Marginea drumului inexistenta, loc de pus cortul, ioc. ph34r.gif Am incercat-o intai p-aia cu imprumutul de rezerva, dupa ce am oprit putinele masini care mai circulau pe acel drum la ora aia. Normal, nimeni nu dorea sa imprumute rezerva, nici macar sa o vanda. Am ramas peste noapte in masina. Ceilalti au pus cortul mai mult pe drum, intre masina si un triunghi reflectorizant, ca sa-i vada din timp camioanele cu lemne care alergau soseaua respectiva. radmasa.gif A doua zi am plecat pe jos pana intr-un sat numit Hauzesti, unde am cunoscut niste oameni in fata carora pot face o plecaciune. Ne-au dat rezerva, baiatul lor a plecat cu unul dintre noi la cea mai apropiata vulcanizare, adica la vreo 30 km, intre timp parintii lui ne-au invitat pe cei ramasi la ei la masa. Dupa vreo ora se rezolvase totul, dar intervenise o alta problema. Bateria abia mai misca, masina o pornisem intr-o coborare in acea dimineata. Cand a venit omul cu rotile am constatat ca bateria murise. Definitiv. Incercarile de pornire impinsa se soldau cu frana de motor. Pornirea cu o alta baterie apoi legarea celei moarte se soldau cu oprirea motorului. ph34r.gif Din nou nu m-am putut abtine din ras. Cred ca-i un fel de semn ca am depasit si stadiul de nervozitate. Proaspetele cunostinte ne-au sarit din nou in ajutor. Dotati cu o baterie de tractor de imprumut, ne-am dus la Lugoj. Era sambata si ceasul in jur de 18. Am luat benzinariile la rand, sperand sa gasim acumulatori. In schimb n-am gasit nimic. Magazinele reperate de noi erau inchise, si am apelat la solutia suprema: am oprit politia. Oamenii au fost de treaba, chiar ne-au dus la cineva care avea magazinul la parterul casei. Omul a deschis magazinul, ne-a dat baterie si am plecat. Pierduse mai mult de o zi pe drum, o zi destul de importanta pentru ca totul fusese planuit dinainte, aveam un program fix pe care bineinteles ca l-am dat peste cap. De acolo trecand prin Ardeal, coborand prin Moldova, ajungand in Dobrogea si pana acasa n-am mai facut nici macar o pana. Insa ziua aia, mai bine zis cele doua zile nu cred ca le voi uita toata viata. Ghinioane in lant, altfel nu le pot caracteriza... tongue.gif |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#36
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Stati ca mai am
![]() Cica acelasi nefericit din povestea cu organul se deplaseaza in interes de serviciu intr-un oarecare oras al tarii. Eu am o boala. De fapt mai multe, da' numai una face obiectul episodului. Sunt 8sedat de gandul ca daca nu parchez bine masina ori mi-o zgarie careva, ori fac cotetzarii pipi pe jante si ruginesc, ori vine un nor mic si compact si ploua si fulgera deasupra ei in timp ce in jur e senin si frumos. Ei bine, ca sa dorm eu cat de cat linistit si ca sa nu trebuiasca sa ma duc la ea din ora-n ora in miez de noapte, am lasat "bestia" in parcarea hotelului unde locuiam. Pret - 50 de mii pe noapte timp de 3 sapt. Colegii de serviciu - de obicei imi pun biletzele cu REMAT pe birou - mi-au sugerat sa duc masina-n curtea unuia dintre ei, (respectivul are domiciliul in orasu-n care ma aflam) pt ca acolo e-n siguranta. N-am vrut, m-am agatat cu disperare de dorinta de a-mi vedea masina de la geam. Precizez dotari de siguranta la masina - alarma, inchidere centralizata, sirena cu acumulator incorporat (daca taie/scoate hotul firul de la borna bateriei tzipa mai al dracu' - proasta idee, vedeti acusi de ce), antifurturi pe la portbagaj, antifurt volan, de toate. Acu' intamplarea... intr-o duminica, neavand ocupatie, ma duc pe la colegu' asta cu curtea (se afla acasa colegu'). Las masina la el in curte si plecam cu masina lui de nebuni la plimbare. Ne aflam pe la vreo 70 km de oras pe niste drumuri nasoale de ajunsesem acolo-n juma' de zi, cand primeste asta un telefon. Il informa frate-su' ca au intrat niste prieteni in curte la ei sa joace fotbal (am aflat ulterior ca asta le era obiceiul in fiecare duminica), masina mea ii incurca, au vrut s-o-mpinga mai incolo si alarma suna-n continuu. ![]() Lucruri constatate la fata locului: niste prapaditi, la vreo 40-50 de ani, admiratori infocati ai oierului din Pipera si a tot ce reprezinta el, au baut bine la carciuma, apoi li s-a facut de un fotbal. S-au dus pe "terenul" obisnuit, dar un kkt de Dacie veche statea in calea fericirii lor. probabil unu' dintre ei a zis "las' ca stiu eu", a scos cheile de la cotetzu' proprietate personala fiind ferm convins ca orice Dacie se descuie cu cheia oricarei alte Dacii. Ceea ce s-a si intamplat. Ceea ce nu se astepta nimeni sa se intample a fost ca odata intoarsa cheia in broasca o sirena sa urle tare a paguba de sub capota. Da' s-a-ntamplat totusi. Alt cumatru gospodar, in situatia data a zis la randul lui: "las' ca stiu EUUU". Si a deschis capota la biata mea masina sa scoata borna la baterie. Numai ca la masina mea, bornele-s cu shusta. Trebuie basculat manerul bateriei, culisate niste clapete din plastic, care expun o piulita tip fluture, cu ajutorul careia se scoate borna minus. Dar nu, cretineii au rupt una din acele clapete, si au smuls borna +. (Unii dintre voi poate stiti care e ordinerea de scoatere a bornelor si ce implica nerespectarea ei.) Debransarea bornei a insemnat ca sirena nu urma sa se opreasca decat cand i se termina acumulatorul. Adica la pu..vara. Resemnati in fata ideii ca vor fugi dupa minge in sunetul alarmei, s-au pus pe inchis capota. Numai ca a mea capota e manufacturata dintr-un material asemanator cartonului (tabla de Conex). Asta-nseamna ca nu se-nchide prin "izbire" ca la o capota normala de Dacie. Nestiind treaba asta sarmanii imbecili, au trantit la ea pana mi-au stricat incuietoarea. Bun au zis ei. Am intrat in ea, hai sa lasam frana de mana si s-o scoatem de liber ca s-o mutam. Numa' ca s-a blocat volanul, astfel incat masina urma sa aiba o traiectorie, si doar una. Ete d-aia am gasit-o eu aruncata-ntr-o rapa si-nfipta-n niste buruieni. Mare mi-a fost bucuria tin sa va destainui. Si multe lucruri imi ieseau pe gura cand mi-a fost dat sa-i cunosc pe respectivii. Deci a avut careva nenorocul sa ma depaseasca in materie de "gheneon"? ![]() PS: sa vedeti dupa doar o saptamana alta faza. Asta e mai mult funny. Eram cu masina noaptea-ntr-o benzinarie din Brasov. Oprisem sa iau una-alta si cand am ajuns in masina m-a sunat cineva asa ca am intrat si nu am plecat imediat. In timp ce vorbeam la telefon, simt masina ca se zgaltaie. In oglinda vad un retardat, angajat al statiei, cum impinge la masina. Inchid telefonul, ies afara, il intreb p-ala de la ce s-a luat si-mi zice ca cineva in spate vrea sa iasa si n-are loc. "Ba acesta, da' nu puteai sa bati in geam?!?" il intreb. El: "Pai vorbeai la telefon!". "Zmoara ma-ta, perspicaceule!?! ![]() Deci nu pot sa nu intreb: dacia veche = ......nimic?!? E un gunoi care daca incurca il impingi mai incolo? Sa-mi iau vemveu sau merts ca sa nu-mi mai impinga lumea masina?!? ![]() This post has been edited by Muttley: 4 Oct 2007, 13:56 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
xcss |
![]()
Post
#37
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
Nu vreau sa fiu insensibil dar...
![]() ![]() ![]() |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
argon |
![]()
Post
#38
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
scuza-ma dar...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hai ca se uita astia la mine ca de ce rad ca bouu' singur ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#39
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Muttley |
![]()
Post
#40
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Am editat, mama voastra insensibili
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
driverx |
![]()
Post
#41
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
xcss |
![]()
Post
#42
|
![]() Born to Be Epic Group: Members Posts: 1.669 Joined: 24 August 07 ![]() |
N-am incotro...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Imi inchipui scena din benzinarie. Mai demult, cineva a incercat o data sa forteze portbagajul Daciei lui tata, parcata langa trotuar... si cu mine inlauntru... |
--------------------
-
-
- Mit der Dummheit kämpfen Götter selbst vergebens.
|
|
wo_name |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 10 August 04 From: Timisoara ![]() |
nu sunteti normali
![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV Laureate 1.6 8v
2011
- TM ?? ??? Parerea mea ...
|
|
Muttley |
![]()
Post
#44
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Uai driverx, mai lasa-ma-n durerile mele cu REMATu', ca iar iti fac topic.
![]() Imi ajunge ce-mi fac astia la munca. ![]() Explicatii: desenul - imi apartine. L-am infipt victorios pe birou sa vada toata lumea ce bolid rarisim exista-ntr-a mea posesie. Adaugirea de dedesubt - nu-mi apartine! ![]() ![]() Attached thumbnail(s) remat.jpg ( Size: 269.19k ) Number of downloads: 1335 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
driverx |
![]()
Post
#45
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Muttley |
![]()
Post
#46
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu ma, in Qbasic b-(
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
driverx |
![]()
Post
#47
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
![]() Se vede.... ![]() |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Muttley |
![]()
Post
#48
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Deci e clar.
Lista neagra: - Logan de CJ cu matza neagra in dotare; - estate. Mai completam? ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
driverx |
![]()
Post
#49
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Uai, scoate-ma de pe lista ....
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Muttley |
![]()
Post
#50
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Nu esti vrednic!
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
trenuie sa recunosc mutley
<span class='edit'>4 Oct 2007, 15:59:</span> trebuie sa recunosc ...ca merita sai faci o vizita la biserica.... sa faca popa ![]() This post has been edited by b76bgaarh: 4 Oct 2007, 14:59 |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#52
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Sincer imi pare rau de ghinioanele voastre dar nu mai pot de ras
![]() ![]() ![]() ![]() O sa povestesc 2 patanii ale tatalui meu ( eu n-am inca ![]() Acum 3 ani de Paste mergem si noi la tara ( pe langa Urziceni ) . Toate bune si frumoase , cand deodata se blocheaza roata dreapta spate . Am golit jumatate de portbagaj sa ajungem la cric si trusa de scule ( noroc ca o aveam la noi ) si dupa 30 de minute am constatat cu stupoare ca rulmentul s-a spart . Cred ca toti isi pot da seama ce a fost in mintile noastre alea 5 ore cat am asteptat sa gaseasca rudele un rulment si sa ni-l aduca ![]() ![]() A doua patanie a fost acum 2 ani , cand am plecat la Hunedoara . Inainte sa plecam am verificat tot ceea ce se putea verifica ... toate bune si frumoase ... mergem noi cateva ore fericiti fara nici o problema . Ajunsi la mijlocul unui deal mai rasarit nu mai "tragea" masina ... Cu totii ne-am intrebat ce naiba are . A tras tata pe dreapta si cand ne-am uitat roata dreapta spate fumega ( frana blocata ) . Tot asa am desfacut toata roata ( ne gandeam deja cum ajungem sa luam rulment si de unde ) , dar partea buna e ca rulmentul era ok ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
roland |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Muttley, presupun ca alarma s-a oprit din telecomanda. Mai lipsea numa' sa ti se gate subit bateria telecomenzii... Trebuie sa fi optimist: se poate si mai rau!
Cosmin_2300: daca acum 3 ani nu i-ai pus vaselina destula... ca bag seama ca era aceeasi roata... This post has been edited by roland: 4 Oct 2007, 15:10 |
--------------------
.
.
.
|
|
Merced |
![]()
Post
#54
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
Nu pot sa ma compar cu Muttley...
![]() ![]() Se facea ca ajunsesem la destinatia finala inainte de casa, litoralul. Vreme de cacao. Asa fusese si in Delta, fugisem d-acolo sa ajungem la mare in speranta ca macar o zi buna prindem si noi. N-am prins. Cautand loc de pus cortul la un pret rezonabil ne suna niste prieteni de acasa, si chiar ne invita la ei, ca au citez "o mansarda". Ei erau doi insi, noi inca patru. Cand intreb de mansarda, imi spun ca au 6 paturi. Dupa dormit in cort respectiv masina, sau chiar nedormit o noapte(condus 14 ore ![]() Mansarda lor era de fapt un cotet. ![]() ![]() Pentru ca trebuie sa se lege de masina povestioara mea, cam din Tulcea la deniveleri mai mari se auzea un bocanit interesant in dreapta spate. Copilotul meu m-a linistit, spunandu-mi ca probabil bate toporisca(aveam si d-aia, ca doar plecasem cu cortul) in aripa, ea fiind plasata intre roata de rezerva si caroserie. Am plecat 6 insi in rabla prin Costinesti. In fata noastra o masina tunata frumos. Trecea ea, treceam si noi, cu doi insi atarnati pe geamuri. Cocalarii bineinteles ca exclamau: "Uite ba asta masina tunata", probabil din cauza garzii de la sol care era extrem de mica in conditiile existente. Gasim cu greu o tentativa de loc de parcare. Era necesar s-o urc cu rotile din spate pe bordura. Dau cu spatele, iar cand ajung la bordura acelasi huruit urat in dreapta spate. Coboara unul sa ma "piloteze", iar cand dau iar in bordura incepe sa urle "Usor ca se rupe roata". Opresc nervos, cobor, il pun pe celalalt posesor de permis sa faca el manevra foarte usor sa inteleg despre ce e vorba. Observ cu stupoare ca in momentul atingerii bordurii roata mea se ducea frumos spre prag. Bag capul si vad suportul de brat rupt. Sictirit si gandindu-ma cum dracu o fac, dar mai ales cum dracu am mers 100 km linistit crezand ca troncane toporu' in portbagaj, ma pun in masina. Ceilalti aveau chef de discoteci, de bautura. Eu nu. Le spun sa se duca unde vor, ca eu ma culc in masina si cum termina ei distractia plecam spre Pitesti. Imi pun niste muzica la volum mic, mai rasfoiesc o revista si intr-un final incep sa mi se inchida ochii. Afara incepuse deja o ploaie mocaneasca. Pentru ca pe bordul masinii aveam aliniate portofelul, telefonul, cheile, tigarile, m-am gandit ca ar fi bine sa incui usa pe afara(n-am sigurante d-alea la ea ![]() ![]() |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#55
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() L.E. : Marced , stau si ma gandesc ce se intampla sa ti se fi rupt roata cand urcai bordura ![]() This post has been edited by cosmin_2300: 4 Oct 2007, 15:16 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#56
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 4 Oct 2007, 15:58) Ma leshi? Ma duc, da' cu masina nu mai calc p-acolo. Am fost acu' 4 ani. Il intreb p-un preot - Sar'mana, sfintiti masini?!? El - daaaaaaaaaaa, cum sa nu! Dupa ce mi-o uda ala peste tot, ii intind o bancnota. Nu mai stiu cat era, 50 sau 100 de mii parca. Fonduri de student pe vremea aia. Si-mi zice ca tariful e de 300 de mii. De atunci nu mai trec. ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#57
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Trebuia sa-i zici ca ai reducere ca esti student
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
pastrama |
![]()
Post
#58
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Ghinion...hmmm...
Acu vreo 3 ani eram in armata(deh, marina romana ![]() ![]() Fericit nevoie mare ma duc, iau masina si cica sa ies la plimbare ca nu mai condusesem de mult...boooon... Plec, merg maxim 1 km si-mi iese un bosorog in fata, trag de volan, apuc sa-l evit(oarecum) da-l agat cu aripa. Zboara mosu peste masina, nu inainte de a-mi face praf parbrizul si aterizeaza in siguranta pe sol. Aici detaliile nu-si au rostul... A urmat vizita la spital, cateva ore bune de stat la coada pe la militie pentru dovada si prima zi de permisie s-a dus dracu... A doua zi(sambata), trezirea cu noaptea-n cap si da-i si cauta firma sa-mi schimbe geamu...nu stiu cum dracu am reusit da s-a facut vreo 2 si io tot n-am gasit firma... Stateam tras pe dreapta la intrarea in Ct(in afara carosabilului) si vb la telefon cu dispeceratu(taica-miu) si-i puneam p-astia d-acasa sa caute in Pagini Aurii firme de schimbat parbrizu... Si cum stateam io linistit, din reflex ma uit in oglinda...si ce-mi vad ochii??? Un ditai capu de tir cu vreo 100 si ceva la ora mergea pe sosea...nimic deosebit pana aici. Acum au inceput problemele: bezmeticu ala cu camionu avea legate in spate(pe suportul ala pentru remorca) 4 cauciucuri d-alea mari de camion. Si tocmai atunci, un cauciuc d-ala se gandeste ca vrea sa zboare. Si cum stateam io linistit si ma oglindeam in masina, cu telefonul la ureche, vad cum ii zboara lu ala cauciucu la vreo 20 de m in aer si o ia al dracu fix spre mine(masina mea)... Urmari: evacuarea indoita toata, aparatorile de noroi smulse si bara spate belita bine de tot...am avut noroc ca al dreacu cauciuc, in zborul lui s-a pus pe orizontala si nu stiu cum dracu a intrat fix sub masina mea(singura pe o raza de vreo 3 km)...Sperietura dracu si pt mine si pentru tirist(ala a crezut ca parbrizu-i spart de la cauciucu lui ![]() S-a mai dus o zi din permisia mea... Duminica mi-am petrecut-o schimband parbrizul, indreptand evacuarea si cautand aparatori de noroi. ![]() Si uite-asa s-a dus dracu bunatate de permisie...luni dimineata la ora 5.45 alergam de nebun cu pusca la spinare facand inviorarea dupa un weekwend de senzatie. ![]() |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#59
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
Merced |
![]()
Post
#60
|
![]() No fear. No limit. No equal. Group: Members Posts: 8.281 Joined: 24 June 07 ![]() |
QUOTE("cosmin_2300") L.E. : Marced , stau si ma gandesc ce se intampla sa ti se fi rupt roata cand urcai bordura ![]() Ce sa se intample, plecam cu trenul acasa. ![]() Oboseala mi-a disparut instant in Bucuresti, cand am ratat centura bazandu-ma pe acelasi prieten care nu mai era beat, doar mahmur. Am nimerit in Bucuresti, apoi a zis ca stie el iesire prin Stefan cel Mare. Normal ca pe acolo era un trafic infernal, benzina mai bagasem pe la Tulcea si indicatorul ajunsese in punctul in care nu mai indica nimic, punct din care se ridica doar cand ajung sa mai am vreo 7 litri in rezervor. Dupa ce mi-a amortit piciorul stang tot apasand si ridicand un ambreiaj greoi de Dacie batrana, am trecut si de Stefan cel Mare, s-a circulat decent si la ultimul PetromV din Militari am intrat sa mai bagam niste benzina si sa-mi mai iau din ultima suta de mii un pachet de tigari si un energizant ieftin. Cand ma intorc il gasesc pe un angajat al benzinariei cu galeata langa masina mea, stergandu-mi geamurile. Ma bufneste rasul, si-i spun politicos "Nu vezi cate masini normale mai sunt in benzinarie? P-asta te-ai gasit s-o mai cureti?". El mirat incepe sa-mi explice ca i s-au parut prafuite geamurile, eu il trimit in alta parte explicandu-i ca prefer sa ajung cu un minut mai devreme acasa si cu praf pe geamuri decat sa-l astept pe el. Cand am ajuns am dormit de la pranz pana a doua zi, parca trecuse un veac de cand nd vazusem un pat. Aaa, si culmea ghinionului din nou, ajung si eu acasa si zic ca stau putin la calculator. De unde... Cat am fost plecat necunoscatorii din casa mi l-au facut praf. Placa de sunet si de retea dezactivata, un frumos virus iti facea de cap. Am zis ca stau si reinstalez Windowsul, dar la jumatatea operatiunii aproape adormisem in scaun. Asta pe la 3 dupa-amiaza. Si atunci m-am culcat, m-am trezit la 11 a doua zi. ![]() This post has been edited by Merced: 4 Oct 2007, 15:53 |
--------------------
Ford
Ka
2012 1.2 benzina 69 cai Titanium it's a kind of peace.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th July 2025 - 03:21 |