DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema la turatie, nu trece de 2800

ghost4ever
post 10 Aug 2006, 13:58
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 22 July 06




Am o intrebare...!! brusc masina cand ajunge la 2600 - 2800 rpm incepe sa intrerupa sa faca urat iar la relanti si pana in turatia asta merge frumusel..! tin sa precizez ca am aprindere electronica, platina e ok iar capacul de delcoul l-am schimbat cu unu mai vechi dar face lafel asa ca nu este el de vina... help!!


--------------------
Dacia 1410 DACIE 1995 - ct01rzl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 10 Aug 2006, 14:01
Post #2


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




salut am avut si io problema asta...vezi ca s-ar putea sa fie nivelul din carburator! verifica asta in primul rand...cauze ar putea fi mai multe...sa traga aer fals pe undeva din platina din aprindere...ia-le pe rand si eliminale si o sa ii dai de cap wink.gif


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghost4ever
post 10 Aug 2006, 15:30
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 22 July 06




QUOTE(vyper @ 10 Aug 2006, 15:01)
salut am avut si io problema asta...vezi ca s-ar putea sa fie nivelul din carburator! verifica asta in primul rand...cauze ar putea fi mai multe...sa traga aer fals pe undeva din platina din aprindere...ia-le pe rand si eliminale si o sa ii dai de cap wink.gif
*



speram sa-mi dai mai multe detalii...

si cand zici ca trage aer fals pe unde ar trebui sa verific, habar nu am pe unde suge dacia aer...!??!/


This post has been edited by ghost4ever: 10 Aug 2006, 15:33


--------------------
Dacia 1410 DACIE 1995 - ct01rzl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 10 Aug 2006, 16:03
Post #4


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




intai de toate verifica nivelul din CNC vezi ca sa mai discutat pe aici cum se face apoi vezi sa nu iti faca vreo problema aprinderea aceea electronica! aer fals poate trage pe la futunasele alea pe la carburator pe acolo sa te uiti sa nu fie vreunul fisurat...in principiu io tind sa cred ca e nivelul ala din CNC prea mic vezi ce ii faci acolo si pe urma uitete la aprindere wink.gif multa bafta si sper so rezolvi cat mai repede


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Aug 2006, 16:16
Post #5


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Pe langa ce ti s-a spus, mai verifica si debitul pompei de benzina. Mai poate fi o mizerie in jiglerul principal.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghost4ever
post 10 Aug 2006, 16:45
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 22 July 06




back am dat 2 ture, 2 ce am verificat furtunasele...! nimic

am scos furtunul care iese din galerie lam lasat sa sufle afara si in 2 a ramas o gaura libera si am simtit o usoara imbunatatire...!!

nivelul cnc e ok adica am desfacut capacul carburatorului apa nu are si nevelul pare ok la ochi asa...!!

dar ma socat faza cu furtunasul scos... dc merge mai bine asa ? diuza aia din furtunul de sub carburator cat de mare tre' sa fie.. am incercat sa bag o sorma pe e si ... nu!!

deci ?


--------------------
Dacia 1410 DACIE 1995 - ct01rzl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 10 Aug 2006, 18:09
Post #7


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE
dar ma socat faza cu furtunasul scos... dc merge mai bine asa ? diuza aia din furtunul de sub carburator cat de mare tre' sa fie.. am incercat sa bag o sorma pe e si ... nu!!

Diuza aia are diametrul de 1,5 mm, daca e infundata trebuie sa o cureti cu un ac, ceva subtire. Bafta.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghost4ever
post 11 Aug 2006, 14:06
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 22 July 06




am schimbat fise, capac delcou, bujii si vad ca si-a revenit... !! explicatia poate mi-o dati voi... ca eu sincer nu m-am prins care a fost logica...


p.s. uitativa la piese cand le cumparati ca primul capac delcou care mi la dat era spart in mijloc pe interior unde vine tamburusul ala cu arc...


--------------------
Dacia 1410 DACIE 1995 - ct01rzl
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dkrysty
post 22 Aug 2006, 12:07
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 May 05




QUOTE(ghost4ever @ 11 Aug 2006, 15:06)
am schimbat fise, capac delcou, bujii si vad ca si-a revenit... !! explicatia poate mi-o dati voi... ca eu sincer nu m-am prins care a fost logica...
p.s. uitativa la piese cand le cumparati ca primul capac delcou care mi la dat era spart in mijloc pe interior unde vine tamburusul ala cu arc...
*



Statistica mea e cand un motor merge prost este peste 70% de la aprindere in special bujii apoi platina si altele apoi de la carbutrator... excluzand faza cu relantiul (jiclorul de relanti infundat)!
In special deci reglajul bujiilor si avansului initial !!!

This post has been edited by dkrysty: 22 Aug 2006, 12:10


--------------------
dacia 1310 L berlina 1998 - DB 03 GAO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2025 - 09:12
Forum Renault