pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
![]() ![]() ![]() |
pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
C a t a l i n |
![]()
Post
#181
|
||
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|||
argon |
![]()
Post
#182
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
exista pompe de vacum speciale pentru asa ceva.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#183
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
In lipsa am folosit furtun opac, drept pentru care i-am simtit gustul. Bine, nu se trage "la nemurire" sa apuci sa inghiti si scuipi imediat dupa ce stringi aerisitorul. Solutia e una extrema, eram presat sa rezolv frinarea sa trec ITP-ul.
Pompa de vacuum...mmm, posibil dar nu mai dau banii pe ea, mai bine cumpar un furtun de avans vacuumatic cu cele doua capete din cauciuc. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#184
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Cum sa explicati ca partea dreapta la masina blocheaza(roata fata,spate) iar parte stanga nu ,si cand pun frana brusc,luand mana de pe volan, masina franeaza in traiectorie dreapta fara sa traga in vreo parte.Precizez ca am schimbat pe partea stanga spate garniturile de la pistonul de frana (punte spate de break) si pe fata stanga am curatat zona placutelor de frana .Pedala tine sus ,este ok ,si parca uneori cand este incarcata masina nu franeaza cum ar trebui ,adica timpul de franare este mai mare .dar nu tot timpul uneori te face sa iesi prin parbriz .Am pompa de frana cu 4 conducte cu ICP.Aerisirea este OK,pedala nu este elastica,dar blocheaza doar rotile din partea stanga, exista cumva vreo explicatie
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#185
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Exista: scrii prostii. La inceput afirmi ca blocheaza dreapta si stinga nu, ca la sfirsit sa le inversezi, sa afirmi ca stinga blocheaza.
Revenind, eu zic sa cureti bine si pe dreapta (sau care o fi partea la care n-ai umblat), apoi vorbim. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#186
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Imi pare rau d-le Liviu pt ca m-am incurcat,partea dreapta blocheaza si stanga nu ,greseala mea ,placutele de frana pe fata sunt aproape identice ca si uzura,iar pe spate la fel si o sa fac cum spuneti si o sa vad ce iasa,mentionez ca acum o luna le-am curatat pe toate si functionau Ok,dar acum am curatat doar pe partea stanga unde am umblat si nu mai blocheaza chiar daca le-am curatat .Asta era nedumerirea mea.
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#187
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Off: lasa-l in pace pe "domnul", acilea sintem colegi de forum si atit.
2. On: Nu mai blocheaza roata LA FRINARE? Adica pina la urma ai frina pe dreapta si stinga nu? Ori aer in instalatie pe stinga (refaci aerisirea) ori ai gresit ceva la montaj. Fiind si fata si spate cu probleme si tu umblind exact acolo asta as banui. Pentru fata, ti se bloca stinga in mers si ai pus aceleasi placute? E posibil ca ele sa fie arse superficial, caz in care frecarea e mai mica, iar pe spate, din neatentie sa fi scapat vaselina pe saboti sau la montaj, vaselina de la rulment sa fi ajuns in tambur. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#188
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Toate rotile franeaza dar doar partea dreapta blocheaza ,la roata spate stanga ai dreptate cred ca am atins cu mainele unse cum lucram am atins sabotii,iar pe fata am aceleasi placute de cand am cumparat masina identice si pe stanga si dreapta ,la inceput am schimbat doar garniturile la ambii etrieri si i-am curatat ,apoi dupa cum am spus am curatat doar locasul placutelor de frana de pe partea stanga (care nu blocheaza ) dand jos etrirul dar nefacandu-i nimic ,si sincer mi-s cam nedumerit.Pe spate am saboti cu autoreglare.Sper sa nu fiu offtopic dar ce placute de frana recomandati ,din acelea care sa nu scartaie sa isi faca treaba bine
![]() ![]() Precizez ca franau toate rotile,blocau toate 4 cand am luat-o cu aceleasi placute pe care le am si acum montate . This post has been edited by Minel: 5 Jun 2007, 10:33 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#189
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Am mai scris undeva:
uita-te in acele canale prin care culiseaza "urechile" placutelor; ai cumva o "burta" creata acolo de miscarile spre inapoi (datorita antrenarii firesti de catre disc) a placutelor la frinare? Daca da, e posibil ca placuta sa fie atit de uzata incit sa mai fie buna dar "urechea" sa nimereasca in acel canal, etrierul neputind-o apropia mai mult. Solutiile: 1. schimbare portetrier; 2. inlocuire placute mai devreme. Retine, nu stiu ce ai facut tu acolo, eu spun din patanii si din cele vazute CE SE POATE intimpla. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
llmihai |
![]()
Post
#190
|
![]() suparatu Group: Members Posts: 175 Joined: 27 August 07 ![]() |
Salut.Am si eu o problema.Am ramas fara frana si am schimbat repartitoru de pe spate.pana sa aflu ca el era de vina am umblat pe la pompa si i-am schimbat garniturile.Acu am ramas fara frana pe spate.Nu stiu ce sa-i mai fac.Daca puteti sa-mi da-ti si mie un ajutor, va multumesc.
27 Aug 2007, 20:52: Daca puteti sa-mi spuneti cum sa fac aerisirea corecta la pompa ca poate din cauza asta nu are frana,cred eu.Am pompa cu dublu circuit cu 4 conducte.Cele de pe fata se infraneaza bine, dar spatele aproape deloc.Nu stiu ce sa-i mai fac.VA MULTUMESC This post has been edited by llmihai: 27 Aug 2007, 20:52 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#191
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ai schimbat REPARTITORUL? Adica acel TEU de pe punte? Sau, de fapt, ai schimbat LIMITATORUL? Ala in care intra DOUA TEVI si iese una si care are peste el o pirghie legata la o tija cu doua piulite? Daca pe ala l-ai schimbat, el mai trebuie si reglat - se face ori cu un manometru ori prin tatonare asa incit frinele sa functioneze dar sa nu se blocheze.
Apoi, ai pompa 4 conducte cu ICP. Ai fir conectat la acea sonda? Daca da, cind pornesti motorul, becul (!) se stinge? Ia incearca si o scoatere din avarie a pompei: scoti firul sondei, scoti sonda de pe pompa, dai doua-trei pedale "tepene", repui sonda. Te mai intreb ceva: la aeriosirea pompei si instalatiei ai aerisit si conducta de bypass? daca nu, ia furtunul de la avansul vacuumatic, monteaza-l pe aerisitorul pompei, desfa acel aerisitor o tura si suge prin furtun pina apare lichid in el (asta DUPA ce scoti pompa din avarie). Cind apare lichid in furtun stringi aerisitorul (obturind furtunasul sa nu reintre aer in conducta) si faci o proba. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#192
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Aerisirea la pompa cu 4 conducte se poate face si "la pedala " daca se scoate sonda si este cum urmeaza : incepand de la roata stanga spate ,dreapta spate,dreapta fata,stanga fata ,apoi se aeriseste conducta de by-pass de la purja de aerisire de la pompa ,iti recomand sa iti faci un sistem simplu de aerisire sa nu pierzi nici un gram de lichid cu am vazut la mecanicii din service ca iti si spun sa vi cu un lichid de frana nou dar acelasi tip de care ai bagat ca atunci cand aeriseste se risipeste de pomana lichidul din instalatie .Uite cum procedezi (la mine merge foarte bine si vezi foarte bine daca ai aer in instalatie ) o bucata furtun de sprituitoare parbriz ,in acela intra aerisitorul la fix ,un recipient cu capac care sa aiba gaura de aerisire prin care sa treaca furtunul si recipientul sa lichid de frana sa se amorseze la deschiderea aerisitorului .Faci aerisirea cu "improvizatia" asta la toate purjele si nu cred ca o sa ai probleme !!!!,bafta mare
![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
llmihai |
![]()
Post
#193
|
![]() suparatu Group: Members Posts: 175 Joined: 27 August 07 ![]() |
Va multumesc pt raspunsuri.Da am schimbat limitatorul de pe spate dar nu stiu sigur daca functioneazaa cum trebuie, pt ca am auzit pe multi ca au cumparat nou si nu isi facea treaba.Mai am o intrebare care e conducta de by-pass(aceea cu filetul mai mare???).Deci din cate am inteles aerisirea se face cu sonda scoasa si incep sa fac aerisirea din spate stanga.Daca scot sonda nu curge lichid pe la ea???
29 Aug 2007, 09:35: Am facut aerisirea pompei astfel: am facut pedala de cateva ori, am tinut-o apasata iar apoi am desfacut aerisitorul de pe pompa pana a curs lichid,dar cu sonda nedesfacuta.Este bine asa? sau trebuia sa scot sonda inainte,si pe urma sa fac asta????? This post has been edited by llmihai: 29 Aug 2007, 09:35 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
Minel |
![]()
Post
#194
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Este bine ,DOAR daca ai aerisit pe spatele,daca ai facut si pe fata inseamna ca pompa o sa iti fie in avarie ,citeste mai sus ce am scris,si Liviu ti-a scris mai sus ,cred ca am fost destul de detaliat si ma repet "se scoate sonda si : incepand de la roata stanga spate ,dreapta spate,dreapta fata,stanga fata ,apoi se aeriseste conducta de by-pass de la purja de aerisire de la pompa, daca intr-adevar vrei sa ai frane bune ,
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#195
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pompa poate intra in avarie si din cauza circuitului spate, nu numai al celui fata. Asta o data. Daca pompa e deja in avarie din cauza circuitului fata, pe conducta de bypass (aia cu holender mai mare la pompa) va curge lichid dinspre pompa spre cilindri, ca urmare aerisirea acelei conducte e compromisa. Daca pompa nu e in avarie, din pompa spre conducta aia nu va curge lichid, caz in care, "facind pedala" si deschizind purja pompei, conducta de bypass se va incarca cu lichid dinspre limitator spre corpul pompei, din cealalta conducta, caz in care aerisirea se va face bine. Sonda ICP sa fie scoasa de pe pompa.
Personal, decit sa mai iau pe cineva sa faca pedale, etc, prefer metoda cu furtunasul pe purja. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ydaniel |
![]()
Post
#196
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
cum se schimba racordul elastic din spate?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
llmihai |
![]()
Post
#197
|
![]() suparatu Group: Members Posts: 175 Joined: 27 August 07 ![]() |
Sal.Tot eu va deranjez,
![]() 4 Sep 2007, 18:37: Ce am mai observat ca mi se aprinde becul (!) cand pun frana sau trec peste gropi si mi se zguduie bordul.Aveti idee de ce?Nu mai am placutele cu indicatori, le-am izolat. This post has been edited by llmihai: 4 Sep 2007, 18:37 |
--------------------
Dacia
1310 Li
2002
|
|
Minel |
![]()
Post
#198
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
La conducta de by-pass faci aeirsirea tot cu sonda scoasa si stai linistit pe acolo nu curge lichid ,si apropo sonda o introduci normal fara sa te chinui sa o bagi intre cele 2 pistonase ,ti-a explicat si Liviu si eu o poti face prin 2 metode ,"la pedala " ,preferata mea si prin cadere libera .
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#199
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
salut!
tot cu pompa cu 4 conducte si icp:am schimbat placute + ferodouri la toate rotile,reglat pe spate manual (exista sistem de reglaj al distantei ferodoului dar mie nu-mi place cum se autoregleaza),aerisit "la pedala" cu ICP scos,aerist si pompa tot cu ICP scos,mai dat pedale(ptr siguranta dupa ce am terminat aerisirea-cu toate ca nu cred ca mai trebuia),montat ICP,reglat frina de mina la 7 dinti,facut proba.rezultat?frineaza destul de bine dar e pedala cam jos!sa mai string putin frina de mina? sau sa mai dau tamburii jos si sa mai string frina pe spate cite 1-2 dinti?sau sa fie cursa mai lunga la pedala din cauza uzurii discurilor si tamburilor?sau cursa la servo-nu a umbat nimeni la ea si nu cred ca se deregleaza la servo!repartitorul e ok!nu blokeaza spatele! scuzati msg cam lung!astept parerile voastre! |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
Minel |
![]()
Post
#200
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Poti incerca sa iti reglezi sabotii spate cam asa ,tragi frana de mana la maxim si apoi dupa cateva secunde apesi de cateva ori mai energic frana de serviciu(nu atat cat sa iti etalezi muschii) si apoi lasi frana de mana jos si apesi din nou frana de serviciu ,daca sistemul de autorelgare functioneaza corect ar trebui sa nu ai probleme pe spate sau ii poti regla cu o surubelnita pana intra un pic mai greu "oala" rotii mai greu si atunci verifica si o sa vezi ca ar trebui sa ai pedala mai sus .
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
avianord |
![]()
Post
#201
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 24 May 07 ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 14 Dec 2006, 08:33) Desfacind acel inbus pe masina va curge lichid mult. Pompa se demonteaza pe banc; eu am desfacut si nu mi-a sarit in cap nimic, nici macar un arculet. Totul e sa fii atent la ordinea demontarii sa pui totul la loc. Si mai ales la pozitia plonjorului. Cu ICP scos, altfel nu iese. Imi curge lichid pe la acel imbus de la plonjorul bypass. Am desfacut pompa si am schimbat garniturile. Este vreo garnitura sau ceva care etanseaza acel dop si am uitat sa il pun? Ce pot sa fac sa nu se mai prelinga lichid pe langa dop? |
--------------------
Dacia break
Dacia break
1996
|
|
Minel |
![]()
Post
#202
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
DA , acel surub cu cap imbus de 10 avea o saiba de Cu ,pt etansare , dupa cate spui tu ,sigur nu ai pus-o si de aceea se prelinge si treptat se vor slabi si franele
Rezolva prelingerea lichidului ,apoi fa o aerisire si daca totul este ok ar trebui sa nu mai ai probleme ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ursachemihai |
![]()
Post
#203
|
dasda Group: Members Posts: 245 Joined: 23 September 07 From: aici ![]() |
o problema....cam ciudata am si eu....pompa ICP, aerisita etc, dupa carte, la viteze mici pana in 40 /h tine bine...
Daca trec de 60 si franez brusc, apare un fenomen ciudat, parca as avea ferodourile date cu ulei, trebuie o apasare cam tare pe pedala sa blocheze rotile. Memtionez ca pedala e tare, adica nu e elastica.... |
--------------------
Logan
berlina
2008
- bb33ddd
|
|
Minel |
![]()
Post
#204
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Inseamna ca ai probleme la servo ,pompa ,cilindrii receptori ,etrierii formeaza un circuit inchis care nu are cum sa fie afectat de viteza masinii dar in schimb o data cu cresterea vitezei creste sau scade (aici nu mai stiu
![]() This post has been edited by Minel: 1 Feb 2008, 07:12 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Bobytzul |
![]()
Post
#205
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 14 April 06 ![]() |
Sal am si eu o intrebare 1)Dacia breack 1986 2)pompa centrala cu 4 iesiri 3) cit timp a fost pe masina cca 1 an a mai mers ea apoi mi-am blestemat soarta cu ea,am pus pompa cu 2 circuite si 3 iesiri cond 4 disparind ,din 2 in doi ani probleme si cu ele in special cu pistonasele care cind se ridica piciorul de pe frina revin si se opresc in sigurantele (gen stift planetara) si se toceu, piese de schimb=ioc ,am apelat la solutia clasica pompa simplu circuit pe care se potrivesc cond si am uitat ca mai am pompa acum vine ITP si pompa dublu ciruit care o aveam de protocol(3 iesiri in fata avea o piesa hexag cu o supapa ) am uitat sa o curat si sa ii bag ulei siliconic in ea .Intrebare ce model de pompa dublu circuit sa ii pun cu 3 iesiri care sa fie si fiabila ,ma refer macar 2 ani sa stea pe baricade ,ca DOT 3 am si eu si din cind in cind fac curatenia de primavara si mai am prostul obicei sa spal circuitele de frina cu alcool si ma minunez ce curge .Astept si eu un sfat poate cineva a renuntat la pompa cu 4 iesiri si a pus tot dublu circuit dar cu 3 iesiri si e multumit de ea .
|
--------------------
Dacia 1310
Breack
1986 TX
- B-27-TJE
|
|
Minel |
![]()
Post
#206
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Pai nu stiu de ai renuntat de la inceput la pompa cu 4 tavi cu ICP
Eu am pompa noua cumparata de 10 luni pe masina (tot asemenea pompa avea si inainte de schimbare ) si am niste frane de faci pe Superman cand franez "urgent " ![]() La pompele cu 4 conducte trebuie facuta aerisirea cu simt de raspundere ,intotdeauna se scoate sonda ICP afara si apoi se face aerisirea ,(cu conditia ca restul componentelor din sistemul de franare sa nu prezinte defectiuni sau uzuri care sa faca ineficienta operatia de aerisire ) de fapt sunt 2 metode : 1. "la pedala " 2. prin curgere libera Foloseste cu incredere functia Search si te vei putea lamuri 1 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Bobytzul |
![]()
Post
#207
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 74 Joined: 14 April 06 ![]() |
Masina noua nouta 1986 (pompa 4 iesiri ,sonda, in capacul de la rezervorul cu sicana aveam si un contact care aprindea martorul de avarie o chestie cu un plutitor si 2 contacte ),dupa 3 luni blocate rotile pe magheru ajuns ca vai de mine la Pantelimon>inloc pompa >aproape cind sa iasa din garantie >veneam de la munte >rotile pe spate blocate >Pantelimon >inlocuit .Iesit din garantie iarasi figuri >Automecanica pe Giurgiului >solutia pompa dublu circ de skoda cu adaptari si tot asa te scotea cu capul prin parbriz pompa de skoda a fost cea mai longeviva >set reparatie=ioc ITP
![]() |
--------------------
Dacia 1310
Breack
1986 TX
- B-27-TJE
|
|
alucard |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 October 07 From: Petrosani ![]() |
salz! am o problema, farana prinde pe la capatul cursei(imi trebe forta de taur daca vreau o frana mai puternica),iar singura pierdere de lichid o am intre pompa de frana si servofrana,va rog daca puteti sa ma ajutati cu cateva sfaturi(ce trebuie schimbat in ea)
|
--------------------
DACIA
berlina
1310 Li 2001
- HD 05 GXN Singura constanta e inconstanta!
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#209
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
salut!
ptr alucard-schimba garniturile din pp de frina.se gasesc seturi de reparatie ptr ele,duap aeriseste tot circuitul cum s-a scris mai sus. ptr cei ce au mai facut si au fost multumiti de rezultat:ati facut aerisirea circuitului pe la conducte?adica sa nu mai umblii la nipruri-pot fi si rupte sau ancrasate si nu le mai desface nimeni-prin metoda picurarii pe la pp fiecare conducta in parte?teoretic cred ca merge,practic nu stiu.multumesc! |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
mihai.m |
![]()
Post
#210
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 December 05 ![]() |
Salutare.
Am si eu o problema ca tot omu... Anu trecut prin decembrie am fost la ITP. Inainte am dus-o la servis sa constate meseriasii. Si au ajus ei la concluzia ca trebuie schimbate furtunele de frana de pe fata. (cica erau crapate si nu primeam ITP altfel). Facut / trecut ITP. Dar incet incet am inceput sa am pedala tot mai jos si dupa vreo luna nu mai aveam frana la prima pedala... Am mers si eu la mecanicu din spatele blocului... Mi-a aerisit ala... la fel... Desi nu a desfacut nici un ICP la aerisire... Acuma: Constatari proprii: Masina avea frane beton pana la smecheria cu conductele. Daca ma uit in borcan lichidul e murdar... Parca ar avea bucati mici mici de cauciuc prin el... Se poate ca aia cand mi-au schimbat conductele sa-mi fi pus ceva lichid de kkt care sa imi fi mancat ceva garnituri? si 2. la a doua pedala se blocheaza spatele dar fata nu se prea inghesuie sa franeze... Va rog un sfat... Ca m-am saturat de incompetenta mai ales... M-am saturat sa dau bani in servisuri cu "renume" si sa-mi iau masina mai stricata de acolo... Merci mult! |
--------------------
Dacia
1310
- BN-78-MCM
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 08:35 |