pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
![]() ![]() ![]() |
pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
Minel |
![]()
Post
#211
|
||
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|||
mihai.m |
![]()
Post
#212
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 December 05 ![]() |
Nu stiu daca au pus saibele de cupru. O sa ma uit. Dar nu se pierde lichid din cate am vazut. O sa incerc sa o rezolv sambata de unu singur. Merci.
|
--------------------
Dacia
1310
- BN-78-MCM
|
|
robi1974 |
![]()
Post
#213
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 February 08 ![]() |
Hello,
Am si eu o problema, Pe masina am avut o pompa de frana cu 4 tevi si ICP modelul vechi (pe pompa era montat un corp care continea ICP-ul si in care intrau 2 tevi din pompa si ieseau 4 la roti) Frana a functionat bine ani de zile dar de o luna a inceput sa curga lichid la pompa(pe partea cu servo) fara sa afecteze frana. Odata am uitat sa completez si am ramas complet fara frana. Am cumpart o pompa noua(un singur corp cu patru tevi si ICP) Am schimbat pompa, am aerisito standard(din pedala) si am vazut ca nu vine cu presiune lichidul ca altadata(alte masini). Acum citesc prima data despre minunatia asta de pompa cu ICP, regim avarie, bypass... Va rog sa-mi scrieti PAS cu PAS cum se amorseaza/aeriseste pompa asta corect (Am citit multe aici, cu pedala/fara pedala, cu ICP-ul scos/bagat...) Va multumesc |
--------------------
ARO
10.4
1993
|
|
Minel |
![]()
Post
#214
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(robi1974 @ 19 Feb 2008, 21:36) Daca ai citit multe aici ,de ce mai vrei sa iti spunem pas cu pas ce sa faci scrie pe acest topic clar ,negru pe alb ce trebuie sa faci ,cum sa aerisesti ,etc . Pune mana, citeste ,si apoi apuca-te de treaba ,ca nu se aeriseste din tastatura pompa !! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
robi1974 |
![]()
Post
#215
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 February 08 ![]() |
Astazi am amorsat/aerisit circuitul. Am facut in felul urmator:
1) Am scos sonda si am resetat pompa(mai multe pedale nervoase) 2) Am deschis/schimbat purja spate-dreapta(masina pe roti, din gropa) La inceput a curs ceva lichid dar nu mult(cateva picaturi), am tot asteptat 10-15 min si nimic, am zis sa incep cu metoda pedala(a curs ceva dar nesemnificativ) Am inchis purja. 3) Aceasi operatie/rezultat ca la 2) dar la roata spate-stanga. 4) Am deschis/schimbat purja fata-dreapta, aerisit cu pedala, jet ok fara bule. 5) Ca la 4) dar fata-stanga 6) Am zis sa aerisesc circuitul bypass, trebuia sa bag pompa in regimul de avarie (bagat sonda, apasat si tinut pedala apasata dupa care am desfacut purja fata-stanga pana a mers pedala la fund si am inchis purja. Am repetat operatia de cateva ori) Am deschis purja de pe pompa (de bypass) nu a curs nimic(nici cu pedala, nici cu furtun pe purja si tras cu gura adica vacumat) Apoi am trecut la rotile spate-drapta/stanga si nu prea venea lichid, aproape deloc. 7) Am scos iar sonda, am resetat pompa, am mai facut o aerisire fata cu pedala care a mers ok, am trecut pe spate si nu prea iesea lichid. Frana prinde destul de jos, daca sunt in a I-II-a si o calc puternic se si blocheaza fata/dreapta (deci prinde ceva dar nu satisfacator) Cand motorul este pornit avaria este aprinsa (curios, caci spatele e inexistent numai fata prinde, deci regim de avarie inexplicabil) Mentionez ca inainte sa schimb pompa de frana (explicat in postul de mai sus) frana prindea exceptional (si la ITP in noiembrie anul trecut cand au pus masina pe standul de franare a iesit superok la toate 4 rotile si foarte echilibrat) Are cineva idee ce am facut gresit sau ce trebuia sa mai fac? Multumesc |
--------------------
ARO
10.4
1993
|
|
intravenos |
![]()
Post
#216
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 14 September 06 From: Bucuresti ![]() |
Conducta 4 conducte icp
Treaba sta asa: pompa frana noua, etrieri noi. saboti noi, cilindrii nu pierd lichid. Frana este tare (servo merge)...dar apas de ma doare piciorul...si abia franeaza...pedala se duce catre fund cu greu . Aer nu mai scoate nici pe spate ...nici pe fata.. Ce sa ii fac ? |
--------------------
Renault
Megane
1.9 DCI 2002
|
|
Gaba |
![]()
Post
#217
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 11 April 06 ![]() |
am si io o mica problema... cred ca e de reglaj limitator frina.... dar nu stiu ...
oricum ... am schimbat sabotii si garniturile spate .... cablu de frana de mina... cind pun frina brusca... fata se blocheaza... desi cam jos prinde pompa si spatele nu .... ce e si mai interesant... cu una din rotile spate ridicate pe cric... si frina apasata pana jos ... se blocheaza putin frina da daca ma "opintesc" pot sa o invirt ... iar aerisirea pe spate am facut-o prin metoda ... lasat sa curga ... cu tub de stropitor ... si a curs destul de mult lichid de frina... dar fara aer stiti cum se regleaza limitatorul de frina ? sau imi e pompa in avariea ? sau suspectati altceva ? multumesc si sper ca ma poate lamuri cineva cam care e baiul... This post has been edited by Gaba: 10 Mar 2008, 15:59 |
--------------------
ex:dacia
1310
97' Dacia 1310
- MS xx xxx Oricit as sti.... oricit as face...oricit as invata ... prinde bine ori ce ajutor
|
|
RIVE |
![]()
Post
#218
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Am citit toate cele 8 pagini,nici un post nu scrie clar ordinea aerisirii,unul spune intr-un fel, altul altfel (diaconuliviu,Dyda,Minel).Era foarte aproape diaconuliviu in postul 42,dar la urma dupa ce montezi sonda la loc nu mai precizeaza daca pentru aerisirea fata scoti iarasi sonda sau nu.Unul zice ca aerisirea la purja pompei se face la urma,altul ca se face prima data,unul zice ca numai la aerisirea spatelui nu se scoate sonda,altul spune ca se scoate sonda la aerisirea celor 4 roti.
Deoarece nu cred ca sunt singurul,rog mai postati o data ordinea celor 5 aerisitoare (purje) si in ce momente se scoate sonda si apoi se monteaza la loc. |
--------------------
Logan
1.2 16v E5 2011 sedan
Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
|
|
Minel |
![]()
Post
#219
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(RIVE @ 23 Mar 2008, 11:24) Am citit toate cele 8 pagini,nici un post nu scrie clar ordinea aerisirii,unul spune intr-un fel, altul altfel (diaconuliviu,Dyda,Minel).Era foarte aproape diaconuliviu in postul 42,dar la urma dupa ce montezi sonda la loc nu mai precizeaza daca pentru aerisirea fata scoti iarasi sonda sau nu.Unul zice ca aerisirea la purja pompei se face la urma,altul ca se face prima data,unul zice ca numai la aerisirea spatelui nu se scoate sonda,altul spune ca se scoate sonda la aerisirea celor 4 roti. Deoarece nu cred ca sunt singurul,rog mai postati o data ordinea celor 5 aerisitoare (purje) si in ce momente se scoate sonda si apoi se monteaza la loc. Iti scriu exact cum am aerisit eu acum aproape un 1 an si de atunci nu am mai avut probleme de nici un fel (cu conditia ca ,componetele sistemului de franare sa nu prezinte uzuri sau pierderi de nici un fel ) Metoda este "la pedala " ,si mai este si cea cu cadere libera In prima faza. 1- desfaci manocontactul de la pompa, este situat pe partea stg a pompei in partea de jos, paremise cu o cheie de 22 Se incepe cu cicuitul cel mai indepartat dupa cum urmeaza : 2- apoi incepi cu roata stanga spate ,dai cateva pedale ,ti apasat , aerisesti ,se poate repeta operatiunea de cateva ori 3-apoi urmeaza roata dreapta spate (tot asa ) 4-roata dreapta fata 5-roata stanga fata 6-se aeriseste circuitul de by-pass de la purja de la pompa 7-se infileteaza la loc manocontactul si gata ! Bafta ! This post has been edited by Minel: 23 Mar 2008, 11:49 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
RIVE |
![]()
Post
#220
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 6 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc Minel pentru varianta prezentata;intrebarea este daca inainte de montarea manocontactului (punctul 7) trebuie sa faci cateva pedale puternice.
Deoarece aceasta pompa este FOARTE pretentioasa la aerisire,astept si variantele lui DIACONULIVIU si DYDA. Multumesc anticipat. |
--------------------
Logan
1.2 16v E5 2011 sedan
Logan SL Plus 0.9TCe E6 2018
|
|
Minel |
![]()
Post
#221
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(RIVE @ 23 Mar 2008, 18:09) Multumesc Minel pentru varianta prezentata;intrebarea este daca inainte de montarea manocontactului (punctul 7) trebuie sa faci cateva pedale puternice. Deoarece aceasta pompa este FOARTE pretentioasa la aerisire,astept si variantele lui DIACONULIVIU si DYDA. Multumesc anticipat. Probabil ca ai facut destule pedale cand ai aerisit ,eu unul nu am mai facut am montat la loc manocontactul dupa aerisire si gata !! Cred ca Diaconuliviu si Dyda au scris o data clar si m-as indoi ca o sa mai scrie inca o data ,dar cine stie poate ma insel .... O zi buna !! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#222
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
asa cum a scris minel mai sus e ordinea de aerisire si foarte buna!ptr ca ai dat destule pedale nu mai e nevoie sa mai pedalezi iar-doar asa ptr tine sa fii impacat ca totul ok!si eu fac la fel aerisirea.dac nu ai cine sa-ti pedaleze scoti icp si dai drumul la aerisitoare pe rind -le lasi sa curga aprox 5 min de roata-in ordinea descrisa de minel,desfaci ultimul si aerisitorul de la pp de frina.acum INAINTE sa montezi icp pedalezi si gata!dac totul e ok pe la saboti si etriere trebuie sa ai frina ok!
spor la treaba! |
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#223
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
am si eu tot pompa cu dublucircuit si servo.
care manocontact se desface? unde e? e acel surub mare, hexagonal, profil concav din capul pompei? se desfae complet cand se fac aerisirile? aerisitorul la pompa il desfac dupa ce aerisesc rotile? multumesc |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Minel |
![]()
Post
#224
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 7 May 2008, 09:42) am si eu tot pompa cu dublucircuit si servo. care manocontact se desface? unde e? e acel surub mare, hexagonal, profil concav din capul pompei? se desfae complet cand se fac aerisirile? aerisitorul la pompa il desfac dupa ce aerisesc rotile? multumesc Poate te ajuta astea !!! This post has been edited by Minel: 7 May 2008, 10:14 Attached thumbnail(s) Pompa_centrala_tandem_cu_ICP_incorporat_si_by_pass.JPG ( Size: 70.73k ) Number of downloads: 9463 Pompa_centrala_tandem.JPG ( Size: 110.88k ) Number of downloads: 10439 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#225
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
multam frumos, bune pozele.
totusi, care-i manocontactul? |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Minel |
![]()
Post
#226
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ct_71_ccl |
![]()
Post
#227
|
![]() ct_71_ccl Group: Members Posts: 195 Joined: 3 February 07 From: constanta ![]() |
tzepsch,manocontactul de fapt e sonda ICP si e aia in care intra un papuc,in partea laterala stinga a pompei,linga aerisitor.inainte de aerisire scoti si dupa ce termini -inclusiv pompa-pui la loc,NUMAI DUPA CE AI DAT CITEVA PEDALE!salut!
|
--------------------
dacia,renault
logan,clio
1,2 16 v - 2011;1,6 16 v - 2009
- ct 72 ccl,ct 71 ccl
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#228
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
gata, gasit, vazut, priceput. multumesc.
deci aia tre scoasa inainte de aerisire. pedalez, scot sonda, fac aerisire, pun la loc. 7 May 2008, 21:30: nu e pericoul sa curga lichid sau sa traga aer? This post has been edited by tzepesch: 7 May 2008, 21:30 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Minel |
![]()
Post
#229
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(tzepesch @ 7 May 2008, 21:11) gata, gasit, vazut, priceput. multumesc. deci aia tre scoasa inainte de aerisire. pedalez, scot sonda, fac aerisire, pun la loc. <span class='edit'>7 May 2008, 21:30:</span> nu e pericoul sa curga lichid sau sa traga aer? Exista pericolul doar daca garniturile o-ring de la pistonasele circuitului de by-pass prezinta uzuri pronuntate si numai etanseaza perfect , De aceea ,la schimbarea garniturilor la pompa cu 4 tevi si Icp incorporat se recomanda si schimbarea garniturilor pistonaselor de la circuitul de by-pass , (atentie la remontaj ) Fiti siguri ca multi mecanici habar nu am de la ce sunt acele garnituri o-ring ,in numar de 3 ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ghitza |
![]()
Post
#230
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
SAL.Se poate sa fie dereglata si de la tija ce iasa din servo si actioneaza pompa?
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Minel |
![]()
Post
#231
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(ghitza @ 21 May 2008, 19:23) Tija respectiva se regleaza la o cota stabilita de producatori , ,numai daca acea cota nu este respectata se pot ivi probleme si anume : -daca cota este mai mare decat cea prevazuta ,pompa de frana ramane atacata de pedala de frana si astfel rotile vor fi infranate -daca este prea mica , pedala va avea o cursa mai mare si frana va prinde la sfarsitul cursei ,posibil sa ajunga si la podea pedala datorita nerespectarii acelei cote ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
ghitza |
![]()
Post
#232
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
si cam cat ar fi cota asta ,asta daca ai facut vreodata reglaju?ms
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Minel |
![]()
Post
#233
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
soferul atomic |
![]()
Post
#234
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 August 08 ![]() |
SALUT TUTUROR !!!
VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI. A DACIA 1310 LI SI AM PROBLEME CU FRANA. AM SCHIMBAT SERVO FRANA POMPA DE FRANA, LICHIDUL DE FRANA SI A MERS FRANA BINE O PER DE O SAPTAMANA DUPA CARE IAR FRANA A CAZUT. NU CURGE LICHID. CRED CA PRINDE PE UNDEVA AER DAR NU STIU VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI DACA PUTETI.. MULTUMESC ANTICIPAT |
--------------------
DACIA 1310 Li
1310 LI
2000
|
|
Minel |
![]()
Post
#235
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(soferul atomic @ 19 Aug 2008, 15:02) NU CURGE LICHID. CRED CA PRINDE PE UNDEVA AER DAR NU STIU VA ROG FRUMOS SA MA AJUTATI DACA PUTETI.. MULTUMESC ANTICIPAT Atat timp cat nu depistezi locul pe unde iti patrunde aer instalatie (mai mult ca sigur pe la vreo garnitura ) ,excluzand din start starea conductelor ,a racordurilor elastice , mai ales strangerea lor , neaparat trebuie verificat . Iti recomand sa faci o aerisire ( sigur ai pompa cu 4 conducte cu ICP ) dupa cum este descris in acest topic , Post #223 si apoi cand iar se inmoaie pedala ,mai faci o aerisire si pe unde iti iese si aer la aerisire , ai depistat locul pe unde iti trage aer , DACA nu ai scurgeri de lichid !!! This post has been edited by Minel: 19 Aug 2008, 14:22 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#236
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
In majoritatea cazurilor aer trage pe la cilindrii spate.
Cilindri/garnituri proaste. Am scris MAJORITATEA. Ca sa mai reduceti efectul (in afara de schimbare cilindru/garnituri) trageti frina de parcare numai cu pedala de frina calcata. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
soferul atomic |
![]()
Post
#237
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 19 August 08 ![]() |
Multumesc celor care mi-au raspuns si am sa incerc variantele voastre, dupa care am sa va cominic rezultatul.
![]() |
--------------------
DACIA 1310 Li
1310 LI
2000
|
|
gti98 |
![]()
Post
#238
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Desi nu e berlina, echiparea e facuta cu pompa cu ICP incorporat, cu limitator cu 2 intrari (si 2 iesiri, acesta incorporand si functia T-ului). Totul era relativ OK, dar la ITP mi-a iesit frana spate ineficienta. Cum limitatorul era foarte ruginit si foarte probabil intepenit, l-am schimbat (cu care ocazie am schimbat si tevile de iesire, una mi s-a rupt fiind foarte ruginita - si dup-astea am ametit ca nu erau de gasit la nici un magazin!) Desi am incercat si o aerisire - conductele s-au golit bine-bine pana am gasit si inlocuit aceste piese - s-ar parea ca nu mi-a reusit prea bine. Cum auzisem si oarece scrasnete pe spate la franare, cumparasem un set de saboti. Am inlocuit si sabotii, cu care ocazie am verificat si curatat pistonasele pe spate.
Am priceput cum se finalizeaza aerisirea conductei de by-pass - unde probabil imi ramanea aer. Mica problema care a mai ramas e faptul ca la sonda ICP am un hexagon intre 11 si 12 (11 nu intra, 12 are joc si nu vreau sa-i stric hexagonul - da ati ghicit, nu a cedat "usor"!) Ati intalnit dimensiunea asta la hexagonul ICP-ului? S-ar putea sa am pistonasele de la ICP blocate, dar deocamdata vreau doar sa am frana functionala, sa trec ITP-ul. La magazin setul de reparatie nu continea nimic pentru ICP (faimoasele o-ringuri), asa ca am amanat achizitia pana la momentul ca voi avea pompa demontata (faptul ca lichidul nou s-a inegrit deja in rezervoarele pompei ma face sa cred ca ma asteapta curand o inlocuire de garnituri). Chestia cea mai bizara e ca la franare energica (am facut teste) se aprinde (!), dar la eliberarea pedalei se stinge. Nu am avut timp sa verific daca e de la ICP sau de la plutitor - asta mai degraba se stinge cand lichidul e impins de franare spre rezervorul din fata - dar voi incerca sa precizez. Revin in cateva zile, cu rezultatele personale. Toate cele bune! This post has been edited by gti98: 5 Sep 2008, 09:05 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
gti98 |
![]()
Post
#239
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Gata! Am trecut si ITP-ul!
Am mai tras o aerisire (4 roti+returul prin aerisitorul de pe pompa) Au iesit cateva basicute, dar desi erau mici-mici, erau a dracu'! Tine sus, e tare si nu mai aprinde (!) ! Doar frana de mana e la jumate pe dreapta; oare de ce? Astept idei (ca sa nu faceti presupuneri inutile, avand in vedere ca la picior merge ok, se elimina ungerea sabotilor/tamburului) Bafta! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
Dauu |
![]()
Post
#240
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 June 07 ![]() |
salut...am si io probleme cu pompa...am skimbat 2(dublu circuit)si nu prea le nimeresc! stiti cumva de niste pompe de frana dacia de la bosch...k dak nu gasesc imi pun cu simplu circuit si la itp o skimb cu dublu.m-am saturat sa nu am frane....se tot face aer in instalatie....si am pus acum aral..inlocuit garnituri,...pompa...bidon....degeaba..niste pompe de rahat...iti risca viata.nu inteleg cu lasa asemenea pombe pe piata..knd frnarea face diferenta dintre viata si moarte.
![]() |
--------------------
dacia
berlina
1999.L
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 03:19 |