pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
![]() ![]() ![]() |
pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
nelu_1985 |
![]()
Post
#241
|
||
![]() membru in pauza de masa Group: Members Posts: 1.290 Joined: 2 May 07 From: BLAJ ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1410
GTL 1986
- 2-AB-9576 "Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
|
|||
Dauu |
![]()
Post
#242
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 June 07 ![]() |
10x pt raspuns....mai am si eu o intrebare....problema cu franarea poate fi si din cauza repartitorului?fiind blocat sau ceva de genul asta? ca mie spatele nu imi prea prinde,doar cand mai bag cate o aerisire...si dupa o saptamana iar nu mai prinde(fac cam 6-7sute de km saptamanal! acum merg sa cumpar pompa de uzina...si maine o montez...sper sa fie cu noroc!
salutare!!! |
--------------------
dacia
berlina
1999.L
|
|
Minel |
![]()
Post
#243
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(Dauu @ 8 Oct 2008, 15:36) 10x pt raspuns....mai am si eu o intrebare....problema cu franarea poate fi si din cauza repartitorului?fiind blocat sau ceva de genul asta? ca mie spatele nu imi prea prinde,doar cand mai bag cate o aerisire...salutare!!! Limitatorul are in componenta piston si garnituri care limiteaza presiunea pentru rotile spate in functie de incarcarea automobilului si la gama 1300-1310 , presiunea masurata cu ajutorul unui manometru si un montaj mai special la cilindri receptori de la roti , este de 28-30 bar indiferent de forta de apasare la pedala si indiferent de presiunea realizata la rotile fata. Daca se depaseste aceasta presiune la rotile spate , acestea se blocheaza si masina intra in derapaj necontrolat Este montat pe caroserie si are legatura cu osia printr-un sistem de pirghii si surub de reglaj Si recomand o inspectie a cilindrilor receptori spate , de obicei pe acolo prinde aer ... |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
SGM.MYKE |
![]()
Post
#244
|
![]() Membru cu gargauni la cap Group: Members Posts: 584 Joined: 10 August 05 From: Stuttgart ![]() |
QUOTE(nelu_1985 @ 2 Oct 2008, 23:12) mai scrie odata romaneste, sa pricepem si noi... ![]() on topic, cumpara o pompa in ambalaj de uzina, e mai scumpa decat celalte facute de Asam de care cred ca ai luat si tu dealtfel... Nu trebuie sa ia neaparat in ambalaj de uzina sa mai plateasca si ambalajul, ia una de Autonova Satu Mare si e aceeasi. |
--------------------
Honda
Integra TypeR
1999_1.8 190CP Stiu putin, dar vreau mai mult.
|
|
Dauu |
![]()
Post
#245
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 29 June 07 ![]() |
multumesc pt informatii.am schimbat limitatorul,mai trebuie sa schimb pompa k nu baga presiune p spate!mai deloc.ori o fi blocat pistonul ori ii dus!cilindri p spate is schimbati,dar cred k ii skimb si p fata pt k uneori mi se blocheaza pe dreapta,iar p stanga face un zgomot urat,scartaie cand apas frana(si nu de la placute)!salutare
|
--------------------
dacia
berlina
1999.L
|
|
Cipiotul |
![]()
Post
#246
|
![]() ^RIP^ IS28AUG Group: Members Posts: 264 Joined: 22 July 08 From: Iasi ![]() |
intrebare ... pompa dublucircuit cu 3 tevi are sau nu ICP (presupun ca nu, dar mai bine intreb)?
presupunand ca am pompa cu 3 tevi si as dori sa pun una cu 4 ... ce modificari ar trebui sa fac? (daca necesita modificari) acum problema mea ... se ia o pompa ca in poze (scuzati calitatea dar m-a prins noaptea mesterind la masina - cel putin cand am descoperit problema) 101808194624.jpg ( Size: 468.35k ) Number of downloads: 1823 101808194716.jpg ( Size: 511.75k ) Number of downloads: 1944 101808194744.jpg ( Size: 539.84k ) Number of downloads: 1790 intrebarea 1... cum de a sarit acest capac ? capac.jpg ( Size: 172.56k ) Number of downloads: 1795 am incercat sa scot eu capacul ala la dracia tatalui meu si n-am reusit .... intrebarea 2... de la ce putea apare scurgerea totala a lichidului din borcanel prin zona incercuita aici scurgere.jpg ( Size: 315.32k ) Number of downloads: 1791 ... mentionez ca de cand au aparut cele 2 probleme masina n-a mai pornit (practic pe unde e capacul ala sarit se vede membrana de cauciuc, iar in borcanel nu mai aveam pic de lichid) ... daca obturez furtunul care vine de la motor si se termina in servo porneste masina dar fasaie prin toate locurile posibile de la servo ... nu-mi dau seama de la ce au aparut astea asa deodata ... masina a stat vreo 3 zile ca ii dadusem carburatorul jos pt curatare .... si ... intrebare mai de neavizat ... pompa mea pana la urma de care-i ? ![]() This post has been edited by Cipiotul: 18 Oct 2008, 21:57 |
--------------------
Dacia
LOGAN 1.4 MPI
2006
- ISxxSEC ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018) Opel Astra G-CC (Y20DTH) Grabeste-te incet sa intarzii la timp ! |
|
Minel |
![]()
Post
#247
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Aia ii toata ziua pompa simplu circuit , cu un singur cilindru iar scurgerile acelea sunt de la garnitururile pompei care te-au lasat
Acel capac de care zici tu a sarit de la supapa ,cred ca ii impropriu zis supapa de la servo . Aceea doar se inlocuieste , vreo 2 ron in comert ... ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Cipiotul |
![]()
Post
#248
|
![]() ^RIP^ IS28AUG Group: Members Posts: 264 Joined: 22 July 08 From: Iasi ![]() |
si .... ca sa-i pun pompa dublucircuit ce ar trebui modificat ?
din cate-mi aduc aminte mi-a mai spus cineva ca ar trebui sa am alta pompa de frana dar nu mai stiam de care ... LE. am cumparat pana la urma pompa de frana noua ... dublu circuit cu 3 tevi ... si servo noua... maine sper sa le montez ... This post has been edited by Cipiotul: 19 Oct 2008, 12:47 |
--------------------
Dacia
LOGAN 1.4 MPI
2006
- ISxxSEC ex: Dacia 1310L - 1994 (RIP)
Dacia 1310L - 1995 (RIP 2018) Opel Astra G-CC (Y20DTH) Grabeste-te incet sa intarzii la timp ! |
|
marcian |
![]()
Post
#249
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 4 October 08 From: buzau ![]() |
salutare tuturor si tot respectul pentru voi,citind forumul am gasit o gramada de rezolvari pentru racheta mea alias Calareata,dar a mai aparut o problema si anume:pierd lichid destul de repejor,dau covorasele din fata la o parte si surpriza era ud chiar foarte ud,acum la ce sa ma astept?ma refer la reparatie ce ar trebui sa fac sau sa inlocuiesc?mentionez ca am pompa dublu circuit cu 4 conducte si ICP,Prin alta parte nu scapa lichid si beculetul (!)este aprins mereu si am cam prins frica dupa ce ma lasat odata.Am facut aerisirea si mergea binisor,dar fara sa scot ICP si fara sa fac aerisire la pompa,deci am muncit degeaba pentru ca nu am citit mai mult aici.Va rog un ajutor sa stiu ce si cum sa fac sa mearga si va rog sa-mi spuneti si cum sa fac,nu o sa ma duc la cineva sa o faca ptr ca pot pune singur in practica ceea ce am invatat de aici,va multumesc ca dati importanta si celor mai mici asa ca mine care nu sunt demult timp in familia voastra.O zi buna tuturor
|
--------------------
dacia
1310
2000
- bz-05-hej
|
|
Minel |
![]()
Post
#250
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(marcian @ 20 Oct 2008, 09:17) Va rog un ajutor sa stiu ce si cum sa fac sa mearga si va rog sa-mi spuneti si cum sa fac,nu o sa ma duc la cineva sa o faca ptr ca pot pune singur in practica ceea ce am invatat de aici,va multumesc ca dati importanta si celor mai mici asa ca mine care nu sunt demult timp in familia voastra.O zi buna tuturor Incearca prin a citi topicul acesta , sunt descrieri detaliate cu aerisirea franelor , remedierea problemei tale, etc. Citeste atent , daca este nevoie printeaza si treci la munca !!! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
marcian |
![]()
Post
#251
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 4 October 08 From: buzau ![]() |
gata minel am rezolvat-o pentru moment ,nu e de la pompa e de la caloriferul dinauntru masini,am o dacie din 2000 si asa am inteles ca au acestea,caloriferul inauntru,plus ca se aude cum bolboroseste apa pe acolo,tre sa ma bag sub bord sa vad ce si cum ,o sa caut pe aici un threat sa vad daca gasesc,multumesc mult si va raman dator,daca ati fi langa mine v-as face cinste la toti ,ca la cate probleme,minore intradevar ,am avut ,le-am dat de cap cu ajutoru vostru,da intotdeauna lucrurile minore sacaie cel mai mult,respectele mele.
|
--------------------
dacia
1310
2000
- bz-05-hej
|
|
Minel |
![]()
Post
#252
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(marcian @ 20 Oct 2008, 09:17) pierd lichid destul de repejor,dau covorasele din fata la o parte si surpriza era ud chiar foarte ud,acum la ce sa ma astept? mentionez ca am pompa dublu circuit cu 4 conducte si ICP,Prin alta parte nu scapa lichid si beculetul (!)este aprins mereu si am cam prins frica dupa ce ma lasat odata. QUOTE(marcian @ 20 Oct 2008, 20:22) ,nu e de la pompa e de la caloriferul dinauntru masini,am o dacie din 2000 si asa am inteles ca au acestea,caloriferul inauntru,plus ca se aude cum bolboroseste apa pe acolo, Ai zis ca pierzi lichid , ce lichid ,de frana sau de racire ??? ![]() Tu crezi ca ai rezolvat-o ?? ![]() Pe bord, exista acel bec (!) La punerea contactului trebuie sa se aprinda el si celelalte doua: avertizare apa si avertizare ulei. Daca cele doua se aprind iar (!) nu, poate arata bec ars sau lipsa. Apoi, verifici daca la acea sonda de pe pompa ai legat un fir. Dupa pornirea motorului, daca atinzi acel fir de masa trebuie ca acel (!) sa se aprinda. Conectat la sonda trebuie sa stea stins. Acuma poti face asa: sa rezolvi acel bec; se poate aerisi pompa si fara el, doar ca in cazul unui bypass gripat pompa poate ramine in avarie. Verifici tot ce se poate verifica in privinta aerului (garnituri, etansari) si a uzurii placutelor/sabotilor. |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
marcian |
![]()
Post
#253
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 4 October 08 From: buzau ![]() |
buna dimineatza,am rezolvat-o deocamdata si am facut urmatoarele:am aerisit franele si pompa cu manometru scos ,si am facut acele pedale energice si s-a deblocat pompa ptr ca era pe avarie,si merge stas am niste frane de musc din volan pe bune,dar dupa niste franari mai bruste cred ca s-a spart vreo garnitura depe partea dreapta spate si am inceput sa pierd lichid,spre comoditatea mea eu am schimbat doar garniturile de pe spate stanga acu o saptamana dar acum trebuie sa ma apuc si de asta,sper sa fie soare mai tarziu.
Cu a doua problema lichidul care era in masina sub covorase, era antigel si doar vedeam ca scade nivelul lichidului de racire din borcanas da la ce sa se gandeasca bietul marcian........ ,in fine am completat cu lichid si am trecut la inspectie pe sub bordul masini,sincer nu am vazut cam pe unde ar venii antigelul dar cateodata se amai aude ceva bolborosind ca si cum ar fi aer si incepe sa se umple acel loc,asta se auzea in zona de mijloc a bordului.Acum culmea nu mai curge ,e in curs de uscare,de cand am dat sa bag aer rece in masina si dupa aer cald si am facut asa de cateva ori au disparut si acele sunete tip bolboroseli si nu am vazut sa se mareasca acea pata ci din contra sa se micsoreze.Am o masina cu personalitate,daca nu o bag in seama face pe nebuna.Sper ca am explicat cat mai bine de data asta,am incercat sa iau fiecare lucru pe rand sa nu mai incurc ideile,o zi buna tuturor 21 Oct 2008, 07:41: becul din bord (!) nu mai ramane aprins acum.Inainte nici macar nu era conectat acolo la pompa si cand l-am pus ramanea aprins,dar dupa ce am facut aerisirea cu monocontactul dat jos acum e parfum. 21 Oct 2008, 07:44: multumesc mult minel din posturile tale anterioare am invatat multe foarte multe,cand i-am zis unui asa zis mecanic ca asa am citit ca se aeriseste frana a zis ca ,,Tinere aia isi bat joc de tine asa ceva nu se face,, This post has been edited by marcian: 21 Oct 2008, 07:44 |
--------------------
dacia
1310
2000
- bz-05-hej
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#254
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
"Mecanicii" aia "dedicati" au ramas cu stiinta la stadiul de "pedala", dinainte de acele pompe 4conducte. Ba, ceva au invatat: dupa aerisiirea pompei cu bypass prin metoda "fa pedala" vad si ei ca becul (!) ramine aprins, au "futrat" de undeva ideea si: ori scot pur si simplu papucul de pe sonda ICP ori, aia mai "smecheri" scot acel papuc si-l introduc pe al doilea, cel de masa (ai sa vezi ca linga sonda ICP sint de fapt doi papuci, unul legat, altul "in aer").
"Meseriasi".... |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#255
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
marcian |
![]()
Post
#256
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 4 October 08 From: buzau ![]() |
salut.Chiar acum ma duc sa iau garnituri pentru frana spate si ma duc si pe la nenea meseriasu si sa-i zic,,uite fraiere ca sa stins becu,,sa vedem ce zice,revin cam intr-o ora si va zic reactia lui,azi trebuie sa mai schimb si garnitura de la delcou si garnitura de la pompa de benzina de fapt acea sita care vine sus la clopot,sa vad ce gasesc la magazin,va multumesc inca o data si respectele mele,daca o sa mai am probleme vin la voi,si inca ceva daca caloriferul scapa lichid deci posibil fisurat ,am acasa o solutie pentru astupat gauri din radiator dinaceea care se pune in radiator ,seamana cu praful de cupru,merita sa fac o incercare pentru linistea mea?
21 Oct 2008, 09:17: pe tub scrie ca e speciala pentru astupat micile gauri care apar in radiator This post has been edited by marcian: 21 Oct 2008, 09:17 |
--------------------
dacia
1310
2000
- bz-05-hej
|
|
Minel |
![]()
Post
#257
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(marcian @ 21 Oct 2008, 10:16) si inca ceva daca caloriferul scapa lichid deci posibil fisurat ,am acasa o solutie pentru astupat gauri din radiator dinaceea care se pune in radiator ,seamana cu praful de cupru,merita sa fac o incercare pentru linistea mea? Sincer sa fiu , eu unul nu as baga asa ceva in sistemul de racire ,probabil ca iti va astupa acei pori dar poate sa se depuna si in alte locuri ,rezultand astfel dopuri ,obturarea canalelor de racire ,care pot cauza alte batai de cap .... ![]() Oricum , ii bine sa primesti si alte pareri , deja suntem rau offtopic ... deci sa ne axam la frane . ![]() This post has been edited by Minel: 21 Oct 2008, 09:56 |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
marcian |
![]()
Post
#258
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 4 October 08 From: buzau ![]() |
am revenit ,am fost la nenea mecanicu si i-am zis ce si cum,raspunsul lui cu dovada in fata, e stricat manocontactul,prima data i-am zis de martor ICP,si se uita la mine cam urat ca mai erau niste persoane de fata,dupa a inganat ceva el acolo si a plecat,sunt sigur ca habar nu avea ce era ala.Oricum la el nu ma mai duc ca e prea varza si in plus am descoperit ca pot face si eu unele reparatii in loc sa ma duc la ,,meseriasi,, scutesc multi bani si foarte mult timp evident cu ajutorul vostru dragi coforumisti
![]() |
--------------------
dacia
1310
2000
- bz-05-hej
|
|
CRICOCI |
![]()
Post
#259
|
![]() Membru Autentic Group: Members Posts: 277 Joined: 21 April 08 ![]() |
salut , am si eu o problema cu franele am o dacie LI 2000 ,cu pompa cu dublu circuit, din aceea cu sonda jos (I.T.C), masina o am de 8 luni de zile si numai probleme pe frana ba imi curgea un cilindru spate lam schimbat dupa 2 zile curgea al doilea lam schimbat dupa care am schimbat furtunasele pe fata ca erau varza , daca fac aerisirea am o frana buna a doua zi sau a treia gata frana se intareste pedala si numai am frana sau cateodat se inmoaie pedela si tine frana jos, dar in general se intareste pedala si nu am frana cum trebuie, acum mai nou dimineata se aude si un zgomot pe fata cand pun frana olacutele sunt bune . nush ce sa mai fac,daca ma poate ajuta cineva cu o idee ii multumesc anticipat.
|
--------------------
Dacia
1400
2000 Li
|
|
G I M |
![]()
Post
#260
|
![]() Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov ![]() |
Si eu am aceeasi problema...Si mie imi curge pe la cilindrii si banuiesc ca pe acolo intra aer si de aici si belelele cu frana....eu inca mai studiez problema
![]() |
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
motanpaul |
![]()
Post
#261
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 601 Joined: 8 July 08 From: Timisoara ![]() |
Salutare am si eu problema, tot cu franele evident. Am conducta dreapta spate stricata.Si ca sa fac economie am luat de la un break 92 amandoua conducte spate de cupru ca noi.
Intrebarea mea este se potrivesc la berlina mea din 86 deorece acel break avea tamburii spate mai mari ca ai mei? Multumesc |
--------------------
Dacia
1310 tx
1986
- tm-06-zsv
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#262
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
da se potrivesc.ai grija la montare.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Minel |
![]()
Post
#263
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(motanpaul @ 3 Dec 2008, 17:09) Intrebarea mea este se potrivesc la berlina mea din 86 deorece acel break avea tamburii spate mai mari ca ai mei? Multumesc Daca ai posibilitatea , ia tot ansamblul de franare de pe spate , tamburii ,sabotii , (ma gandesc ca sunt cei cu autoreglare ) , si o sa ai niste frane mai bune Tot ce ai de facut este prins in 4 suruburi de M8 (cheie de 13 ) Bafta !!! ![]() |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
bejenarv |
![]()
Post
#264
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 7 December 08 ![]() |
Salut, am si eu o problema cu frana de pe Dacia Break din 1996. Am ramas complet fara frana oricate pedale as da(am doar cu frana de mana). Mi-am cumparat un set pentru pompa de frana cu ICP produs de SC Armcomp SRL Pitesti, dar cand am demontat capacul la linia pistonaselor pentru a schimba O-rigurile mici de la pistonase am constatat (citisem de pe acest forum si multumesc celor care au postat informatiile) ca pistonasele si arcurile sunt aranjate altfel decat arata johnox (post 123) in poza pe care o atasez si eu ( nu cred ca s-a mai umblat la pompa desi masina am cumparat-o in 2002 de la cineva iar pompa de frina a mers bine pana acum o luna).
Cred ca e buna succesiunea arcuri - pistonase doar ca pistonasul din poza trei se pozitioneaza la 180 de grade (adica cu tija mai lunga si mai groasa inspre arcul de langa dopul pompei). E posibil sa fie normal pozitionat asa cum arata Johnox sau cum am gasit eu cand am desfacut pompa ( aceeasi succesiune dar cu pistonasul cu 2 garnituri cu tija mai lunga inspre arcul de la capac-dop) ca in poza trei la post 121 postata tot de Johnox. Poate sa-mi confirme cineva cum monteaza fabricantul ca succesiune si pozitie aceste pistonase? Atasez poza facuta de Johnox si va astept sa va spune-ti parerea. Oricum multumesc celor care au venit cu informatii utile, si sper sa o scot la capat cu aceasta problema. Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 28.44k ) Number of downloads: 1010 |
--------------------
Dacia
Break
1996
- SV03FTN
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#265
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Piston 3 la 180 grade, incit sa-si faca si treaba de "supapa'.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bejenarv |
![]()
Post
#266
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 7 December 08 ![]() |
Multumesc pentru promtitudinea raspunsului. Am montat pompa tot asa cum am desfacut-o (piston trei la 180 grade fata de poza expusa) am facut exact cum ne-ati sfatuit cu aerisitul numai ca eu am facut-o la pedala caci la liber curgea f. putin.
Apoi am vazut in dupa-amiaza asta ca am frana beton, cred ca ar mai trebui sa umblu putin la roata din fata stanga nu-si face revenirea cum trebuie si ramane putin blocata dar asta nu cred ca e o mare problema. Cu pompa a fost, si va multumesc voua cei care cunoaste-ti si ne-ati lamurit si ca am scos-o la capat cu pompa asta. Multumesc lui diaconuliviu. |
--------------------
Dacia
Break
1996
- SV03FTN
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#267
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Atentie! Acel "la liber curge foarte putin" poate arata o pompa atacata, vezi reglajul acelor tije servo. Daca acel "curge putin" se petrece pe circuitul spate e posibil ca pompa sa fie ASAM iar echilibrul arcurilor fata/spate sa fie aiurit. La mine solutia a fost sa pun un piston spate din pompa veche cu arcul aferent (alea de la fundul pompei, mai pe RO).
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
cik83 |
![]()
Post
#268
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
Va salut!
Sa va spun ce am patit. Am hotarat sa schimb pompa de frana veche(4 conducte +ICP) cu una noua identica bineinteles. La cea veche trebuia sa fac 3-4 pedale ca sa franeze. Am reglat tija servo(cea de la pompa) la 9mm cum scrie in carte. Prima pompa noua(Asam) care am luat-o curgea pe la pistonul dinspre servo, gasit servo plin de lichid si am schimbat-o a doua zi cu alta. Pompa noua actuala tot Asam, dar din ce am citit nu am inteles pana la urma cum se face aerisirea: "CADERE LIBERA" SAU "CU PEDALA". Unii spun ca NUMAI prin cadere libera. Am incercat prin cadere libera, dar curge f. putin la inceput cand desfac purja si se opreste(cumva trebuie tinuta pedala apasata, ca sa curga?). Cand am luat pompa nu stiu daca era in avarie sau nu. Ce trebuie sa fac la montare? Sa o scot din avarie? Am inteles ca ordinea e astfel la cadere libera: 1- se desface manocontactul 2- se slabeste pe rand: purja pompa, purja: spate stg, spate dr., fata dr, fata stg, pedale energice si se monteaza manocontactul. "Cu pedala" se mai scoate manocontactul? Se mai fac pedale dupa ce se termina cu aerisirea? Scuzati-mi lungimea mesajului, dar sunt disperat. Va rog daca puteti sa ma ajutati, v-as fi recunoscator. Numai bine! |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#269
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ICP se desface dupa ce s-au aerisit rotile.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
cik83 |
![]()
Post
#270
|
![]() Member Group: Members Posts: 98 Joined: 5 May 05 ![]() |
La metoda "Cu pedala", te referi?
Mai detaliat, daca se poate. This post has been edited by cik83: 10 Dec 2008, 08:01 |
--------------------
Dacia
Berlina 1310 MLS
1986
- No information
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:23 |