pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
![]() ![]() ![]() |
pompa frana dublu circuit si 4 tevi .. garnituri sau corp?
fullhouse |
![]()
Post
#451
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|||
Paulorossi |
![]()
Post
#452
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Inteleg ca din limitator ar fi problema avand in vedere ca pompa nu e in avarie iar by passul functioneaza corect.
O sa incerc sa mai reglez eventual tija limitatorului,poate fi deasemenea din simplu fapt ca e prost facut(ASAM).M-as fi orientat spre altul mai calitativ dar din pacate nu am gasit.Se pare ca vor sa ne extermineze cat mai rapid ![]() |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
fullhouse |
![]()
Post
#453
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Nici n-ai cum sa gasesti unul mai calitativ, ca nu gasesti altceva, e pura loterie in ziua de azi achizitionarea pieselor, unii se declara multumiti in timp ce altii injura de mama focului pe marginea drumului, poate chiar prin concedii etc
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
davidut5 |
![]()
Post
#454
|
![]() Membru Group: Members Posts: 143 Joined: 9 July 09 From: Alexandria ![]() |
Rotile din fata trebuie sa se blocheze la o apasare brusca puternica pe asfalt curat, daca nu se blocheaza frana este deficitara.
Cand ai mers in fata si ai pus frana, tine putin mai greu pentru ca toata greutatea se lasa pe fata in momentul franarii. Acelasi lucru si cu spatele. Dar rotile fata trebuie sa tina taras indiferent. Daca soferul tau sa šproptitš in frana si rotile nu sau blocat, nu e bine. |
--------------------
Volkswagen
Jetta
1991 wolfburg, 19e
- TR-01-LOW
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#455
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Am mentionat ca la mersul in mansalier se vede amprenta franelor de la rotile din fata dar la mersul inainte nu se vede(nici nu se blocheaza).
In cazul acesta unde e problema? This post has been edited by Paulorossi: 18 May 2011, 12:40 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
vladut88 |
![]()
Post
#456
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
stiu eu aici in beius undeva un limitator de uzina ,merg sa vad daca mai are si iti comunic pret si daca vrei vii dupa el (in magazin)
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#457
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Si pe mine m-ar interesa un limitator de uzina, comunica te rog daca ai gasit si cat costa, mersi
|
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#458
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
QUOTE(davidut5 @ 18 May 2011, 11:19) Rotile din fata trebuie sa se blocheze la o apasare brusca puternica pe asfalt curat, daca nu se blocheaza frana este deficitara. Cand ai mers in fata si ai pus frana, tine putin mai greu pentru ca toata greutatea se lasa pe fata in momentul franarii. Acelasi lucru si cu spatele. Dar rotile fata trebuie sa tina taras indiferent. Daca soferul tau sa šproptitš in frana si rotile nu sau blocat, nu e bine. Aceasi problema o am si eu si adica la o apasare puternica sau usoara a pedalei de frana mi se blocheaza rotile spate dar fata nimic care ar fii problema ?aer pe instalatie ? sau nu e bine reglat limitatorul sau ce altceva are ca nu imi plac deloc franile cum tin ![]() Normal cred ar trebui sa tina fata sa se blocheze si spatele mai putin parerea mea |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#459
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Costy2000,mergi in marsalier sa vezi daca nu cumva franeaza rotile de pe fata.La mine asa se intampla.
vladut88,merci pt amabilitate.Sunt interesat de el.Nedumerirea e daca al meu e defect sau prost reglat. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
florin_26 |
![]()
Post
#460
|
![]() saracu Group: Members Posts: 85 Joined: 13 May 09 From: brasovean,din moldova ![]() |
Neata ,dragi colegi de forum,am o problema si eu la dacia mea ,nu am frane deloc ,cand e motorul oprit si apas pedala si simte ca si cum ar fi tare insa cand opresc motorul,nu am pedala deloc la frana se duce usor la fund ,ce ar putea fi ?
mentionez ca am pompa cu 4 tevi . |
--------------------
dacia 1310
berlina
mai 1996
- bv 06 vbi no dacia
|
|
ghitza |
![]()
Post
#461
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
De ce a mai trebuit sa deschizi un topic?ti sa raspuns acolo dar scrie aici de acum incolo
19 May 2011, 12:54: QUOTE(Paulorossi @ 18 May 2011, 13:39) Am mentionat ca la mersul in mansalier se vede amprenta franelor de la rotile din fata dar la mersul inainte nu se vede(nici nu se blocheaza). In cazul acesta unde e problema? Am gasit asa ceva nu ar fi bun oare?din cate se vede se potriveste http://www.bestautovest.ro/limitator-frana-1304.html This post has been edited by ghitza: 19 May 2011, 11:54 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
vladut88 |
![]()
Post
#462
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
cu scuzele de rigoare ,am uitat de topic ,am fost la magazin ,de existat exista ,da vrea foarte mult pe el 220 ron ,ceea ce nu prea cred ca merita ,si nici nu ai certitudinea ca ii bun
![]() |
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
ciufulitul |
![]() ![]()
Post
#463
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 January 10 ![]() |
salut!!!
mai baieti as vrea sa fac o spalare completa a instalatiei de franare,cum se procedeaza? am cumparat alcool tehnic,lichid de frana 1l,ma gandesc ca imi ajunge,si daca tot ploua afara la ora asta ma gandesc sa astept cateva sfaturi de la specialisti,va multumesc,sunt in asteptare....... |
--------------------
dacia
1310
1999 berlina
- hd-07-tkn
|
|
ghitza |
![]()
Post
#464
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
golesti instalatia de lichid prin desfacerea ce lor 4 aerisitoare(la fie care roata ai 1)dupa care bagi alcoolu si lasi sa curga ,daca ai avea un compresor sa sufli ar fi si mai bine sa iasa tot.bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#465
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Eu daca pun frana brusca pe asfalt curat nu m-i se blocheaza nici-o roata, iar pe stand-ul de frana imi arata ca totul e OK.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
maho |
![]()
Post
#466
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
Oi avea abs...si scoate cratimele, ca nu-si au locul.
|
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
ciufulitul |
![]()
Post
#467
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 January 10 ![]() |
multumesc pentru raspuns ghitza,am facut spalarea si am schimbat si lichidul de frana....am pus dot 4 si am frane cum nu am avut niciodata in 4 ani de cand am masina,numai ca a trebuit sa schimb cilindrii de la rotile din spate mai intai,oricum sunt multumit ca e mai multa siguranta in trafic acum
![]() respect pentru munca depusa de toata lumea de pe acest forum!! |
--------------------
dacia
1310
1999 berlina
- hd-07-tkn
|
|
ghitza |
![]()
Post
#468
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#469
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Buna seara!
Am shimbat garniturile la pompa dar: -Pe circuitul de bypass si purjor nu curge lichid -Oricat de mult as aerisii pe circuitul spate ies bule de aer -Chiar in conditiile in care pompa a mers si circuitul a fost aerisit,sabotii reglati pedala a fost foarte elastica. -Am blocat conductele:fata stanga,fata dreapta,spate,si am apasat pedala,este beton,exact cum ar trebui sa fie si deci pompa tine presiune in afara de partea cu byoass si purjor! Nu stiu ce sa ii mai fac,ma confrunt cu problemele acestea de foarte mult timp si nu ii gasesc o rezolvare. This post has been edited by Kanutza_77: 23 Jun 2011, 18:43 |
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
ghitza |
![]()
Post
#470
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
In primu rand nu mai fa aerisirea la pedala ca spumezi tot lichidu si nu scoti nici tot aeru din circuit,iti recomand prin cadere si sa ai rabdare,cand zici circuit te referi la conducta cu niplu mai mare da?deci nu lucreaza pistonasele ,purjoru tot cu partea de pistonase are legatura,Dupa ce scoti manocontactu si te apuci de aerisit prin metoda stiuta si scrisa pe aici de nush cate ori ia o oglinda si pune-o sub pompa sa vezi innauntru in gaura manocontactului sa vezi cum sunt pistonasele pe gaura(daca gaura nu este astupata de pistonas ai pompa in avarie ,daca e astupata partial adica jumate nu e in avarie)dupa ce termini la toate rotile si la purjoru pompei te uiti din nou cu oglinda (ca si cum verifica astia masinile de bombe
![]() This post has been edited by ghitza: 23 Jun 2011, 21:38 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#471
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
ma gandesc sa nu fie blocate pentru ca initial au fost , si nu sunt sigur ca garniturile noi sunt atat de bune,deci oricat as aerisi nu o sa lucreze...,o sa incerc cu un alt set de la o alta firma..revin cu noutati.Multumesc!
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
maho |
![]()
Post
#472
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.219 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
@Ghitza:
Cand mi-am schimbat (in service) un cilindru de pe spate, l-am intrebat pe mecanic (la sfarsit, cand imi facea aerisirea) care e treaba cu aerisirea la pedala si spumatul, a zis ca sunt basme, nu se face spuma ca si cand ai agita un recipient, deci nu e nici un pericol. Avand in vedere ca tot ce mi-a rezolvat pana acum a fost ok, tind sa-l cred. @ Kanutza_77: Incearca si cu alta pompa. |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#473
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
am verificat la monocontact cu oglinda si alezajul este acoperit jumatate spre trei sferturi,monocontactul merge usor,dar tot nu curge lichid pe la aerisitor si bypass...
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
ghitza |
![]()
Post
#474
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
MAHO:nu zic ca nu e bine si la pedala dar mie mi nu mi-a dat rezultate bune metoda la pedala
KANUTZA77:E bine cum e atunci ,deci pompa nu e in avarie,nici daca pui pe cineva sa tine pe frana si desfaci purjoru de la pompa nu vine lichid pe el?exact problema asta o are un vein de al meu si nu ii da decap deloc,ii vin e sa ii de-a foc |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#475
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
Nu vine lichid deloc..Am blocat si conductele in afara de bypass si am apasat pedala cu putere,nu iese nici macar o picatura:(...Exista posibilitatea sa fie de la ganituri sau sa nu lucreze ansamblul bine ori sa nu fie montate corect?Daca are cineva o idee va rog sa imi spuneti!Imi e frica sa cumpar si o pompa noua pentru ca am vrut sa schimb pompa unui prieten si dupa 4 pompe de frana am nimerit una buna...
|
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
ghitza |
![]()
Post
#476
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Din pacate astea sunt pompele de frana tipu asta de toata jena ,la ine aici la un magazin nici nu mai aduce vanzatoarea ca zice ca nu are rost din 10 2 sunt bune
Eu cred ca nu ai montat corect ansamblu pistonase arcuri,splinturile le-ai montat corect ?adica cu deschizatura catre servofrana ca altfel daca sunt invers nu mai actioneaza supapapele din capu pistonaselor.Daca zici ca blochezi fata si ai pedala beton ceva de la poma zic eu ca este ,ori nu e montat corect ceva in ea ori supapele nu lucreaza,Oricum nu lua pompa noua ca o iei degeaba,verfica splinturile ,monteza consuctele pe ea si pune pe cineva sa faca o pedala si tu desfaci purjoru pompei sa vezi nici asa nu vine lichid?adica cu conductele montate pe pompa,bafta si ne zici cum se comporta |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Kanutza_77 |
![]()
Post
#477
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 209 Joined: 19 December 10 From: Bucuresti-Pitesti-Campulung ![]() |
atasez o poza cu ordinea care am pus-o in pompa.si cred ca este in ordine,nu?Am gresit ceva?Stifturile elastice sunt montate corect.Cred ca ansamblul piston primar-secundar este in ordine,tine presiune, dar nu stiu daca lucreaza corect celalalt mai mic(nu stiu cum se numeste exact).
This post has been edited by Kanutza_77: 24 Jun 2011, 12:13 Attached thumbnail(s) IMG_4128.JPG ( Size: 1.33mb ) Number of downloads: 717 |
--------------------
dacia
1310 Break
1993
- Ag 01 Jxg
|
|
ghitza |
![]()
Post
#478
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
uite poate te maio ajuta si asta sa vezi cum sta treaba prin pompa
24 Jun 2011, 13:44: Da este in ordine acolo This post has been edited by ghitza: 24 Jun 2011, 12:44 Attached thumbnail(s) K09.JPG ( Size: 406.33k ) Number of downloads: 818 |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
ghitza |
![]()
Post
#479
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Fratilor am belea si eu cu franele ,am sachimbat pe fata furtunele de frana si garniturile la etriere si nu mai am frane,prinde frana cand pedela e jos atunci blocheaza ,am uitat sa zic ca am pus placute de frana noi de uzina facut porin 1996(asa scrie pe cutie +holograma de la piese de uzina)si pedala ii fleasca adica prinde jos.dupa mai multe pedale nu se intareste sa fie oare pomap pe duca ?(are 2 ani si este ASAM)
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
stabil777 |
![]()
Post
#480
|
Membru autentic Group: Members Posts: 438 Joined: 22 November 10 From: Bucuresti ![]() |
La mine cum explici ca inainte sa schimb o conducta de frina din teava de fier daia veche ,pedala tinea foarte bine sus , apoi din greseala am uitat busonul de la distribuitoru din puntea de pe spate nepus ,a curs lichidu am inlocuit si degeaba ,se ducea pedala pina jos.
Eu cred ca e din aerisire. |
--------------------
Dacia
Logan sedan
2005/Laureate
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 07:58 |