o arunc in prapastie
![]() ![]() ![]() |
o arunc in prapastie
BMA |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|||
viperfox |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BMA @ 17 Jun 2005, 09:29) mergea masina ata. totul bine si frumos fara nici o problema de 1 saptamana de cand am pus simplu corp in loc de dublu. am pornit masina foarte frumos cu putin soc ca era dimineata, dupa cativa metrii am verifica nu cumva sa fie plutitorul defect (sa fie spart, sa ramana blocat etc) uite ce am patit eu, tot asa, mergea motorul perfect, brusc s`a oprit, nu mai pornea; ce se intampla: plutitorul defect, camera de nivel se umplea pana sus, curgea benzina ca la robinet, motorul se ineca si se oprea, dar pana ajungeam eu la carburator sa scot tubu de aer sa ma uit ce se intampla, surplusu de benzina din camera de nivel se scurgea in galerie si totul arata normal si opreational |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
BMA |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
carbul era cumparat de 1 saptamana, nou, sigilat si cu garantie. m-as mira sa fie plutitorul.
|
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
viperfox |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la electronica in transporturi Group: Members Posts: 254 Joined: 15 March 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BMA @ 17 Jun 2005, 10:14) atunci nu stiu, dar sper sa nu fii in situatia lui: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=15026&hl= |
--------------------
Dacia
1310 CL
1999 Motor "DACIA 102-13": 4 Inline, 8V, 62CP@5000RPM, 102Nm@3500RPM
|
|
gattoman |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- ![]() |
Sal.Bobina de inductie in ce stare e?Verifica si condensatorul de la delcou.A patit un prieten la fel, a oprit la semafor, motorul s-a oprit si nu a vrut sa mai porneasca pana nu a schimbat bobina.La mine cand s-a dus bobina, pornea motorul, nu prea statea la relanti si daca dadeam sa pornesc de pe loc se oprea.Oricum verifica si carburatorul caci si acolo poti gasi multe surprize.
![]() |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
BMA |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
adevarul este ca in camera de nivel pe fund este ceva un praf maro, ca de rugina. foarte putin. Aveti idee cat imi ia la un service daca ii duc doar carburatorul sa mi-l curete si apoi sa-l pun eu singur pe masina ? (in Timisoara)
|
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
BMA |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
si daca e bobina sau condensatorul, astea pot sa moara dintr-o data asa ? pana azi a mers perfect masina. adevarul e ca bobina se cam incalzeste, dar asa a facut intotdeauna de cand am eu masina.
|
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
driverx |
![]()
Post
#8
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Mai bine mergi undeva unde il desface, il face, si il regleaza pe masina si iti regleaza si aprinderea, mai ales daca zici ca ai piese noi. Costa mai mult, dar daca is cat de cat buni vei merge cu o masina functionala de acolo. Asta daca carbu ii bun. Ca e unu aici pe forum care a luat un carb, dar era gunoi, cred ca nici temperaturile de topire a metalului nu au fost respectate, ca de compozitia aluminiului, nici nu ma mai gandesc.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#9
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca tot te bagi sa desfaci carburatorul, cumpara mai bine un sprei de curatat carburi. E pe baza de toluen si costa cam o suta si ceva de mii (2+2, sprei de 450 ml). Curata perfect si te tine pentru mult timp. Scrie pe el cum se foloseste.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
BMA |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
ma tot gandesc la bobina aia de inductie. daca e defecta bobina, sau chiar condensatorul cum de porneste masina ? e normal ? ca motorul porneste la cheie, numai ca imediat si moare, chiar daca eu accelerez. parca ar vrea sa creasca turatia dar ceva nu o lasa, scade repede repede pana moare motorul.
mentionez ca am in rezervor benzina de 95 fara plumb de la MOL, si ca este a 2-a oara cand bag astfel de benzina. pana acum am folosit benzina cu plumb 95 premium. |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
Slider |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Treaba ii destul de simpla. Cauta un prieten, roaga-l frumos - eventual insoteste rugamintea cu o sticla, doua de berica rece - si schimba bobina de inductie. Merge? de acolo este. Nu merge...cauti in alta parte defectu'
Bafta! |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
uita-te, asa , informativ, dureaza 1 minut, si la furtunul cu duza, ala care intra in galerie sub talpa carbului si vezi cum e cu duza; dc nu o are, iti merge la rece, dar la cald moare, si habar n-ai de la ce e...
|
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
BMA |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
diuza aia o am acolo sigur ca am pus-o eu cand mi-am montat carburatorul si n-a plecat de acolo pt ca am strans un colier pe furtun deasupra ei.
problema a fost alta. gata. cu calm in 10 minute am rezolvat problema. doar ca a fost nevoie sa desigilez carburatorul. oricum era montat de mine si probabil nu mai era valabila garantia. pe fundul camerei de nivel sunt 2 jicloare. unul din ele era infundat. l-am curatat, am montat totul la loc si Slava Domnului. Merge brici masinuca. Cred ca e prima problema care nu implica costuri. acum am o alta problema cu franele. maine vreau sa dau jos roata stanga fata. am vazut ca geanta este uda in interior iar nivelul din recipientul cu lichid a scazut de la maxim la minim in doar o saptamana. dau maine roata jos sa vad ce se intampla acolo. daca am probleme cer ajutor aici. multumesc tuturor. un weekend placut |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 12:28 |