DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> DSN -80k km, mult sau putin?

dann_00
post 9 Aug 2006, 13:10
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 26 July 06
From: Bucuresti




Salut!

m-am hotarat sa-mi iau DSN, si in banii mei am gasit ceva la 80.000 km (clima, cam 3500 EUR). E mult 80k pt DSN? blink.gif Ceva probleme specifice dupa care ar trebui sa ma uit?

astept parerile cunoscatorilor/detinatorilor smile.gif

multumesc, dan smile.gif

This post has been edited by dann_00: 9 Aug 2006, 13:12


--------------------
Dacia | Kia 1300 | Cee'd 1981 | 2007 - B-xx-SBH | B-xx-SBH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin_f39
post 9 Aug 2006, 15:17
Post #2


Ferrari fan


Group: Members
Posts: 2.431
Joined: 22 August 05
From: Galați




Omule, examineaza masina amanuntit, eventual du-te pe cheltuiala ta la un service auto si-ti verifici la computer motorul etc si daca e ok, ia-o! Nu-ti face probleme din punct de vedere al motorului si al cutiei, pentru ca sunt Renault si 80.000 km nu inseamna nimic (daca si masina a fost ingrijita, evident!).
Iti pot da cel putin 3 exemple concrete de taximetristi, prieteni de-ai mei, care au DSN -uri cu 120.000 km in bord si n-au nici o problema cu ele. Bineinteles, si-au facut reviziile numai in service -uri Dacia autorizate, de cate ori aveau cea mai mica problema zburau imediat in service etc.
A mea are acum 70.000 km si singura problema pe care o am cu ea este planetara dreapta pe care o voi schimba luni o data cu revizia respectiva.

Deci, ca sa nu deviez de la subiect, daca masina iti place si e ok din punct de vedere tehnic, baga-te la interes.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp Dynamique 1.6 16V (2007) - GL
I'm the freedom man / That's how lucky I am.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 9 Aug 2006, 16:10
Post #3


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Probleme cu motorul si cutia nu sunt . In schimb mare atentie la articulatii . Du masina pe un drum cu piatra cubica .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 9 Aug 2006, 17:06
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca uleiul folosit a fost de buna calitate, si schimbat la timp, 80 000 km e OK, mai merge linistit pana in 200 000. Asta dpdv al motorului si cutiei, la restul, poate sa aiba si 30 000 km si sa fie varza..depinde de exploatare.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Amedeus
post 9 Aug 2006, 19:13
Post #5


Membru cu Logan


Group: Members
Posts: 1.907
Joined: 13 December 04
From: TM




Ca fost propietar iti recomand sa te uiti foarte atent pe sub covorase (umezeala) Toate metodele aplicate nu au dus la o etansare perfecta. Motoarele sunt ok, dar atentie mare la caroserie.


--------------------
Renault Megane Sedan IV Tce 116 2019 Business
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13nov
post 9 Aug 2006, 20:14
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 7 June 04
From: Bucuresti




Depinde numai si numai de cat de bine a fost intretinuta masina. Ar fi bine sa verifici atent, chiar daca masina a fost bine intretinuta :Discuri de frana, planetare, articulatii, ax volan, radiatoare, amortizoare, arcuri. Am un prieten care si-a luat supernova la 75.000 km si merge foarte bine, dar a avut totul schimbat atunci cand a fost nevoie, si nu ma refer numai la revizii ci si la piese uzate.


--------------------
OPEL ASTRA GTC 1.9 CDTI 2008
Clio III 1.5 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoianco
post 9 Aug 2006, 22:36
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 5 November 04




A mea are 100.000, fuge la fel de bine ca la 15.000 !

Schimbat totul la timp chiar mai devreme. Placute, filtre, bucse bara antiruliu la a fiecare 10k iar uleiul la fiecare 10 K pana la 60k dupa care cam la 7500-8000. Altceva...nimic deosebit: cupla ax volan pe la 60K, injectoare complet noi la 70K(doar unul avea ceva probleme dar cum am gasit unele de Megane noi-noute la un pret bun...), saboti abia acum la 100.000 cu toate ca inca mai aveau pana se toceau complet...chiar asa: poate cineva explica e ce au rezistat sabotii pana la 100K? Teoretic se schimba la 60K! ... schimbat antigel, lichid frana...si sa nu uit...bucse amortizoare spate tot la 100K...

per ansamblu: masina BUNA.


--------------------
Dacia Logan PRESTIGE 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 17:25
Forum Renault