SDI vs TDI, skoda
![]() ![]() ![]() |
SDI vs TDI, skoda
axabrt |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.970 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|||
Zippy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Daca vrei o puturosenie de masina care sa-ti consume putin ia-ti SDI.Daca vrei consum mic, vrei sa mai si traga si iti place fssaitul de turbina ia-ti TDI.Eu recomand pe asta din urma.Aici la munca conduc o octavia tour 1.9 TDI 90 cp.O calc destul de tare si consumul nu sare de 6.5 cu tot cu AC.
|
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
george_d |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Avem la munca Fabia SDI si TDI. Diferenta e imensa! La 1.9 TDI e o placere sa mergi cu ea: fuge de rupe si nici motorul nu se aude deranjant. La SDI in schimb e jale...te rogi de ea sa accelereze. Despre consum nu pot sa-ti spun mai nimic pentru ca nu se oboseste nimeni sa-l verifice.
|
--------------------
Dacia
1210
|
|
dizzy |
![]()
Post
#4
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
SDI e mai fiabil dar mai lenes.
Oricum nici cu TDI nu ar trebui sa ai probleme in prima suta de mii de km. In ceea ce priveste sprinteneala unui 1,4MPi cu AC te rog sa te gandesti ca sunt momente in care ai da cu placere inca 1 litru la consum si 5-7 cai din motor, numai sa fie racoare inauntru. Asta simteam eu atunci cand aveam berlina de 1,4 fara AC. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
SiloS |
![]()
Post
#5
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Masina e pentru nevasta . Chiar ii trebuie ei zeci de cai in plus fata de SDI ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
kodrix |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru tanar Group: Members Posts: 220 Joined: 20 July 05 ![]() |
Go for TDI!
![]() |
--------------------
-
-
- Skoda Fabia 1.2TSI 2010
Logan 1.4MPI Laureate 2005 de la 0 km la peste 180.000 km Logan 1.4MPI 2009 E0 Logan 1.4MPI 2009 Ambiance |
|
SiloS |
![]()
Post
#7
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Am uitat sa precizez ca valoarea de revanzare la un SDi este foarte mica .
Asa ca daca vrei SDi , cumpara-ti unul SH daca gasesti . |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
AM vazut la unele dube mici, VW cred, in spate scria "Life TDI". Ce inseamna? ca te tine o viata?
SDI e mai fiabil, dar pe langa TDI are o putere mica la aceasi capacitate cilindrica..de exemplu 65-70 de cai la 1800 cc. Daca nu esti vitezoman, SDI e perfect, are viata mai lunga, datorita puterii mici-> solicitari interne mai mici. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
SiloS |
![]()
Post
#9
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Consum mic , cost de intretinere mic . Pentru o femeie este excelent . Problema este atunci cand o sa vrei sa o vinzi , pentru ca pretul de revanzare este mai mic decat al unui TDi .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
șoferistul |
![]()
Post
#10
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Ai văzut la Caddy în varianta de transport persoane, care se diferențiază de cea de marfă prin acea inscripție LIFE. Alăturarea cu specificarea tipului de motorizare TDI este cea care a generat confuzia.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
Patefon |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru gajait Group: Members Posts: 90 Joined: 24 May 04 From: Bucuresti ![]() |
Daca este pentru sotie ia-i un TDI. Femeile nu prea apreciaza lentoarea demarajului si se "baga" ca "merge".
Prima masina a fost o Fabie SDI si am vazut destule depasiri la mustata din partea sotiei. Acum cu 90 de caluti (hraniti cu benzinica ce e drept) sunt mult mai linistit. |
--------------------
Seat
New Leon
2006 Sport
- B-#######-11/8 Cu stima,
Patefon |
|
andu911 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
SDI e motor aspirat. Nu prea e diferenta la consum fata de un TDI, dar in schimb are performante mai slabe. Deci nu faci economie de combustibil, doar de performante. Singurul lui avantaj e ca, teoretic, rezista ceva mai mult decat un TDI. Un TDI se duce 400.000km fara probleme, un SDI probabil 500.000.
Crezi ca sotia ajunge sa il tina atat ? Ai ceva cu turbina. Fa-i schimburile la timp, si o sa iti tina turbina cat motoru. Sau ia-i un diesel cu turbina cu geometrie fixa...si ai scapat de problemele cu funinginea. E mai rezistenta oricum, decat cealalta. Nu stiu care motor de la VAG are turbina cu geometrie fixa...probabil ala de 105...sau 110 cp... |
--------------------
-
-
-
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#13
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
andu911 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
AND |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.225 Joined: 19 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Un topic mai useless ca asta n-am vazut in ultima vreme.
Ce urmeaza? Li (carburator de prin anii 90) vs. 2.0 16v? |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 Laureate
- B - xx - xxx Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#16
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca si TDI si SDI au aceiasi garantie (3ani sau 100 000 km probabil), nu vad de ce sa te zgarcesti la SDI. Depasirea e cea mai grea manevra pe care trebuie sa o faca un sofer, si daca nici motorul nu prea te ajuta (cazul SDI) o complici fara sa fie cazul.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
sorin_f39 |
![]()
Post
#17
|
![]() Ferrari fan Group: Members Posts: 2.431 Joined: 22 August 05 From: Galați ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 18 Aug 2006, 19:42) TDI, clar. Chiar m-am dat ieri cu un Passat 1.9TDI (nu am am condus pana acum modelul asta) si se infinge foarte bine. Uita de SDI. Off-topic: Azi mi s-a confirmat din nou, de catre o doamna/domnisoara care era la volanul unui Opel Vectra 2.2 DTI, ca manevra de parcare, in cazul prezentat de mine, CU FATA, (nu laterala sau cu spatele) poate fi cea mai grea manevra. Si asta in conditiile EXTREME in care in locul respectiv se puteau parca 5 masini! Era sa-mi si zgaraie portiera fata stanga; initial am vrut sa ma iau de ea, insa m-a bufnit rasul cand am vazut ca face 7-8 manevre inainte - inapoi, scos din nou masina din parcare, bagat la loc, dat iar cu spatele, indreptat volan pentru mers inainte, mers inainte, masina intra iar stramb, dat inapoi, iar incercare de revenire si ma doare capul.................. |
--------------------
Renault
Megane 2.2 Bicorp
Dynamique 1.6 16V (2007)
- GL I'm the freedom man / That's how lucky I am.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#18
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Inlocuieste greu din postul de mai sus cu "periculos". Parcad masina nu a murit nimeni .
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
axabrt |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.970 Joined: 15 February 05 From: Ploiesti ![]() |
cred ca o sa uit de tot
ma bazam pe o chestie ipotetica privind banii din pacate nu a fost sa fie... |
--------------------
Ford
Focus mk3.5
Ecob00st .dracnev si boboru’ este viitoru’.
|
|
driverx |
![]()
Post
#20
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Deci...Logan? Sau...nimic?
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 15:31 |