DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Accident cu logan nou. Sfatuiti-ma!, Sofat prost sau probleme tehnice?

argon
post 16 Aug 2006, 09:02
Post #31


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu stiu de ce am impresia ca nu prea ii arde sa se joace prea curand in curbe cu franarea si tractiunea...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 16 Aug 2006, 09:32
Post #32


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Noroc ca nu mai era cineva pe contrasens, altfel acuma vorbea cu avocatul nu cu noi!


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memyselfandI
post 16 Aug 2006, 12:15
Post #33


m


Group: Members
Posts: 191
Joined: 8 March 05
From: Bucuresti




O mie de vorbe un ban nu fac. Bine ca ati scapat.
Sfatul meu in "valoare" de 200E te-ar putea salva data viitoare dintr-o situatie oarecum elementara. O scoala de pilotaj te poate ajuta foarte mult si te poate face sa iei decizii corecte in momentele complicate. Sa nu crezi ca sunt ironic, departe de mine gindul asta.
Spor si sanatate


ps: sfatul: www.pilotaj-auto.ro , www.defensivedriving.ro




--------------------
Logan 1.6 2006 - 7727
"la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 16 Aug 2006, 12:19
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




si frate-miu a patit acelasi lucru cu ceva ani in urma. Pt o clipa s-a uitat spre bancheta spate a daciei berline de atunci, si fara sa vrea a tras dreapta de volan pe masura ce a intors capoul.. blink.gif si s-a trezit ca masina incepe sa zguduie... blink.gif - cand a intors capul la loc a observat ca era deja pe camp. Noroc ca acolo nu erau pomi. A strans volanul in mana, a continuat pe camp vre-o 2 secunde apoi a revenit pe asfalt. A avut noroc, viteza a fost cam pe la 80 -85, era un drum asfaltat intre 2 comune din Dragasani.
Interesant a fost ca in spate rula un prieten cu alta masina- ala l-a ajuns mai apoi din urma si l-a intrebat : "Bai da nebun esti.. .ce dreacu ai cautat bai acolo cu dacia pe camp??? blink.gif ". Omu a crezut ca frate-miu a iesit intentionat pe camp ca sa se dea mare...
Iar in ceea ce priveste derapajul controlat... dupa ce intr-o iarna m-am facut titirez pe zapada batattorita inghetata si am derapat vre-o 80 de metri de-a lungul drumului, pt ca apoi sa ma opresc rasturant in santu de pe marginea drumului - am inceput sa acord mai multa atentie manevrelor de derapaj si revenire din derapaj. In fiecare iarna, cum da zapada iau masina si ma dau cu ea pe zapada pana obosesc, si cred ca asta m-a ajutat mult sa imi formez reflexe si sa imi cunosc mult mai bine masina.


--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 16 Aug 2006, 15:38
Post #35


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Anda: 2100 euro mi se pare un pret bun pentru o epava. E posibil ca din vanzare piese bune ramase sa scoti mai mault, dar asta presupune cunostinte despre mecanica, timp, telefoane, negocieri etc. Cred ca totusi ai altceva mai bun de facut. Cu 2100 euro poti pune avans de o masina noua in rate, eu zic ca merita.


@ALL: Va rog terminati discutiile pe langa subiect. Mesajele care erau Offtopic evident au fost sterse. Raspundeti strict la intrebarile formulate de autor (Anda), altfel inchid topicul. Va multumesc.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
buge
post 16 Aug 2006, 17:45
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 144
Joined: 3 July 05




eu cred ca daca nu aveai servo masina nu era asa sensibila la miscarile bruste ale volanului si scapai mai ieftn
oricum bine ca sunteti teferi -- fieru' se indreapta, altele insa nu


--------------------
Solenza Confort 2005 - AG-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MPower
post 16 Aug 2006, 18:15
Post #37


Dunhill Smoker


Group: Members
Posts: 30
Joined: 27 June 06
From: Mures




nu inteleg de ce trebuie sa faci asta in timp ce conduci...daca vrei sa fumezi..te opresti,daca vrei sa bei cafea de asemenea.In momentul cand te apleci spre dreapta ai tendinta sa tragi si volanul dupa tine,fara sa fii constient.
E cea mai mare prostie care ai facut-o.Imi parce rau inca o data


--------------------
Dacia Golan 2006 1.5dCi full - MS 18 CDA
LOGAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 16 Aug 2006, 20:01
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Se mai intampla accidente de genul asta la incepatori, bine ca ati scapat sanatosi.
Si sotia mea a patit oarecum la fel, s-a deschis usa din dreapta ( nu era inchisa), si instinctiv s-a aplecat s-o inchida, probabil rotind si volanul un pic. A avut si ea noroc, nu a lovit pe nimeni si a ramas doar cu niste vanatai.

Aceeasi chestie cu deschisul usii am patit-o si eu in Dacia veche, si instinctul a fost la fel sa ma aplec s-o inchid, m-am si aplecat un pic, insa apoi mi-am dat seama ca nu e bine, si am franat...

Sunt din pacate multe lucruri pe care un incepator nu le poate stapani, pur si simplu din lipsa de experienta..


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 16 Aug 2006, 20:59
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




@buge: Mai baga o fisa. Daca nu ai servo, masina e mai sensibila la orice manevra efectuata. Mecanismul hidraulic strica din handling-ul masinii.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 16 Aug 2006, 21:01
Post #40


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(AND @ 16 Aug 2006, 21:59)
@buge: Mai baga o fisa. Daca nu ai servo, masina e mai sensibila la orice manevra efectuata. Mecanismul hidraulic strica din handling-ul masinii.
*



Atunci de ce masinile mai nou au directie variabila? Ca sa te incurce mai mult?


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 16 Aug 2006, 21:44
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Daca vrei sportivitate - directia electronica/variabila te incurca mai mult. Directia variabila e pentru parcari, pt mai multa usurinta la volan etc. Insa pentru viraje in viteza...una manuala e cea mai buna.

Deci masinile nu au directie variabila ca sa te incurce mai mult. Te incurca mai mult daca pierzi controlul masinii...in rest exista pt ca e mai usor de manevrat prin oras la viteze mici, iar la viteze mai mari se intareste insa tot un feeling fals iti lasa. Nu iti ofera feedback-ul unei directii manuale. (cel putin nu la masini de buget - unde nu-ti da nimeni un servo cu feedback de aston martin).

This post has been edited by AND: 16 Aug 2006, 22:59


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 16 Aug 2006, 21:53
Post #42


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




Cred ca asta-i una din problemele mari ale scolii de soferi de la noi. Te invata reguli de circulatie, te streseaza cu tot felul de chestii legislative dar nu te invata un cod al conduitei la volan. Cand esti sofer nu esti pasager si trebuie chiar daca ai tendinta uneori sa faci si alte lucruri prin masina sa te stapanesti si sa stai cu ochii pe geam afara si mainile pe volan.

Un lucru care am auzit ca te invata pe la scolile auto din SUA dar nu pe aici e cu privire la ce faci cand depasesti alte masini, cand ocolesti obstacole, iei curbe mai stranse si asa mai departe. Acolo ti se spune clar ca nu e bine sa misti capul dupa alte repere din exteriorul masinii (exemplu masina pe care o depasesti) si sa tii capul nemiscat relativ la masina. Daca vrei sa te uiti in alta directie o faci doar din ochi. In felul asta orice schimbare de directie mai fina a masinii o simti si stii ca-i masina care se misca nu capul tau. De asta nu-i bine sa te apleci dupa lucruri prin masina si sa revii cu miscari rapide. Risti sa te dezorientezi si sa reactionezi eronat.

O chestie aparent banala si la care pun pariu ca multi nu v-ati gandit (ca si mine de altfel). Eu cand am citit chestia asta (nu mai stiu exact unde) am fost impresionat la cat de detaliat se invata a conduce in alte parti.

Sunt chestii pe care pilotii auto foarte buni o fac din instinct. Unii dintre noi nefiind piloti auto (chiar daca vrem sa credem ca suntem) trebuie sa fim invatati, sa aflam de detalii ca astea ca sa putem beneficia de ele.

Ar fi benefic daca mai multe detalii de genul asta ar fi predate intr-un fel de lectie suplimentara la finele scolii auto dupa ce ai luat carnetul. Pentru ca realitatea e ca odata ce-ai luat carnetul nu esti sofer pe deplin, inca inveti, inca te adaptezi. Ar fi buna si posibilitatea de a te evalua periodic pentru a-ti mentine un scor bun. Un scor bun ti-ar spune ca te poti baza pe calitatea ta de sofer. Un scor mai mic te-ar tine mai atent, ai sta mai de veghe si nu te-ai mai aventura aiurea pe asfalt riscand viata ta si a altora. Asta doar ca instrument pentru o evaluare personala sa stii tu cat de bun esti.

P.S.: pune niste poze cu epava.

This post has been edited by DigitalScribe: 16 Aug 2006, 22:03


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 16 Aug 2006, 23:04
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Nu te baza niciodata pe faptul ca (ai impresia) esti un sofer bun. Inveti sa conduci in fiecare zi si nici dupa 20-30+ ani de sofat nu e bine sa spui gata nene, le stiu pe toate in spatele volanului. Sofatul este variabil in sine...nici o zi nu e ca cea dinaintea ei. Nu sunt aceleasi masini cele care iti taie calea si asa mai departe.

Always be alert.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MPower
post 17 Aug 2006, 01:46
Post #44


Dunhill Smoker


Group: Members
Posts: 30
Joined: 27 June 06
From: Mures




ai dreptate.Intai tu sa te feresti,si dupa acea altii sa te feresca pe tine


--------------------
Dacia Golan 2006 1.5dCi full - MS 18 CDA
LOGAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 17 Aug 2006, 17:58
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




Daca loganul avea doar 900km la bord in primul rand nu erai nici pe departe acomodata cu masina si cu ce poate sau ce nu poate sa faca masina.Cei care au posibilitari financiare fac greseala de a cumpara prima masina una noua si scumpa fara a avea vreo experienta in ale soferiei.Ce rusine este daca prima masina este o banala dacie1300 buna cu care sa circuli pana o strici cu modul stangaci de a conduce specific incepatorilor?Eu am 28 de ani de soferie pe camion si cand conduc ocazional turisme trebuie sa ma acomodez cu diferentele de la camion la turism.Soferii nu sunt prosti sau destepti sunt doar ATENTI sau NEATENTI!!!


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
guliver
post 17 Aug 2006, 19:54
Post #46


No title


Group: Members
Posts: 545
Joined: 26 December 05




Sorry pt. cele intamplate. Totusi cred ca masina noua nu trebuie sa iasa de la dealer fara casco.E pacat sa plangi dupa bani. Oricum thanks God ca nu ati patit voi nimic. Cred ca a fost o lectie prea dura pe care sper ca ti-ai insusit-o. Deci capu' sus, putea fi si mai rau.


--------------------
fosta dacie fosta solenza 1900 dar nu toamna
"Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 17 Aug 2006, 22:08
Post #47


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(bulan @ 17 Aug 2006, 18:58)
Soferii nu sunt prosti sau destepti sunt doar ATENTI sau NEATENTI!!!
TRUE!!!
Imi cer scuze pentru divagatie, dar cred ca fraza asta ar trebui pusa ca motto pentru forum.
Revenind la subiect, anda06, bine ca ati scapat voi teferi si ca nu ati produs nici altora necazuri. Cred ca topicul asta nu are absolut nici o legatura cu asigurarile si daunele.
Mie personal mi se pare o dovada de cinism sa te gandesti cat poti scoate de pe o epava iesita dintr-un accident, dupa ce accidentul s-a produs din vina recunoscuta si asumata a celei de la volan. Anda, felicitari pentru sinceritate, dar dincolo de toate aspectele ce tin de sofat (masina, experienta, sosea, viteza, trafic, cafea, etcetc), da-mi voie sa te intreb: scapand teafara dintr-o asemenea situatie, tu nici nu ti-ai revenit bine si deja te gandesti sa schimbi fierul pe un altul. Imagineaza-ti urmatoarea situatie: peste cativa ani tu probabil ca vei prospera financiar si-ti vei permite o masina puternica. Cum crezi ca va arata secventa descrisa de tine la 170km/h si cu ceva mai multe masini pe sosea?
Mi se pare ca trecem foarte usor peste micile detalii care fac diferenta intre un accident fara victime omenesti si un dezastru.
@anda06: As vrea sa nu fi inteles gresit mesajele tale, dar gandeste-te ca, inainte de a investi intr-o masina noua, poate ar fi bine sa mai reflectezi un pic la faptul ca sofatul e mult mai complex decat o cafeluta servita cu prietenul. Un moment de neatentie e suficient, bulan stieee!

Bafta,
Adi


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 17 Aug 2006, 22:26
Post #48


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




Dupa cum bine ai spus mai sus un moment de neatentie poate fi fatal si asta atit pt. un sofer experimentat cit si pt. unul incepator.
Sincer mie-mi pare bine ca deja se gindeste la o masina noua, inseamna ca nu a fost traumatizata psihic, ceea ce e bine. Ce ai vrea, sa nu mai conduca niciodata din cauza accidentului? Asa cel putin va invata din greseala ei si va evita sa mai faca greseli de acest gen.
Multa atentie si bafta pe viitor!


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 17 Aug 2006, 22:33
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Bine gandit kaspersky. Nu are sens sa se lase intimidata si cu siguranta va fi mai atenta pe viitor.


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 17 Aug 2006, 22:45
Post #50


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(kaspersky @ 17 Aug 2006, 23:26)
Sincer mie-mi pare bine ca deja se gindeste la o masina noua, inseamna ca nu a fost traumatizata psihic, ceea ce e bine. Ce ai vrea, sa nu mai conduca niciodata din cauza accidentului? Asa cel putin va invata din greseala ei si va evita sa mai faca greseli de acest gen.
Departe de mine gandul de a o vedea traumatizata sau intimidata in vreun fel. Accidente se vor mai intampla, indiferent de ce vrem noi. As fi preferat insa ca in loc de "mi s-au oferit ics coco pe epava, ce ziceti, e bine?" sa fi intrebat "unde pot merge sa invat cum e cu conducerea preventiva si cu controlul masinii in conditii extreme?".
@anda06: Curaj pe mai departe, dar si atentie si responsabilitate marite pe viitor, cand te sui la volan nu raspunzi doar de fierul tau si de viata celor din masina condusa de tine, fiindca anumite actiuni ale tale pot avea efect si asupra altora.
Sanatate si bafta multa pentru noua achizitie smile.gif
Adi

This post has been edited by adip: 17 Aug 2006, 23:30


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_slz
post 18 Aug 2006, 06:34
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 17 July 05
From: BUCURESTI S6




Ceea ce s-a intamplat dovedeste ghinion pur. Pacat ca nu a fost asigurata masina.
Nu consider ca vinovat este soferul in cazul asta, mai degraba masina care nu se dovedeste sa fie una capabila sa fie utilizata de soferul obisnuit. Bag seama ca tot utilizatorii de dacii vechi, actualii posesori de Logane au sarit sa spuna ca a fost greseala de sofat. Voi uitati( nici nu-s convins ca stiati toti) ca ABS si ESP reprezinta sisteme de securitate activa care sunt menite sa ajute soferul sa nu piarda controlul in situatii extreme, ca nu toti sofeaza ca voi, mai sunt "ocazional" si neatentii si nu trebuie sa mori din cauza lor.
Un sofer nu trebuie sa cunoasca masina 3000 de km (personal nu sunt de acord cu ceea ce a afirmat cineva mai sus) inainte de a pleca la un banal drum intre orase. De asemenea un sofer nu trebuie sa sufere din cauza unei masini proaste cu vadit caracter supravirator si imposibil de controlat in situatii de schimbare brusca de directie intervenita dintr-o anumita cauza(cauza nu e interesanta decat pt politist, care va da sau nu amenda). Sunt masini pe piata care reusesc sa se mentina pe traiectorie, mai putin acest LOGAN (pana si cu berlina mergea sa faci cascadoria asta, si cu trabantul merge dar cu LOGANUL nu). Eu cred ca in situatia asta, soferita ar trebui sa ceara expertizarea tehnica intr-un service independent, cu un expert independent ,si nu de reprezentanta, si sa puna in evidenta faptul ca masina este incontrolabila in situatii de schimbare brusca de directie- situatii intalnite des si pt care majoritatea masinilor sunt pregatite, iar daca vreun nesimtit se incumeta sa afirme ca femeia asta si-a luat LOGAN si nu Ferrari, atunci sa se urce in Trabant si sa se convinga. Pe baza expertizei poate sa dea in judecata dealerul pt ca a vandut asa ceva fara sa specifice nicaieri ca masina nu poate fi controlata in situatii de schimbare brusca de directie si pt ca a vandut o masina care i-a pus in pericol viata ei si pasagerului.

This post has been edited by Tudor: 18 Aug 2006, 09:07


--------------------
dacia Astra H Cosmo 2008 - b xx sef
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 18 Aug 2006, 07:31
Post #52


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




george_slz.....vorbeste solenza din tine...

Orice masina bruscata combinata cu lipsa de experienta (fata chiar a recunoscut toate tampeniile facute in acele momente, chiar daca poate ea nu a realizat pe moment) + lipsa ESP, ca te anunt ca Logan nu are ESP duce la tragedii de genu.

De nevoie am bruscat rau un ambition de test drive. Am tras foarte brusc de volan la dreapta. Intradevar masina s-a inclina foarte mult la stanga, asa de mult ca a aruncat-o pe reprezentanta de la Dacia catre mine. Noroc ca avea centura. Nu e placut, nu e de laudat ca masina a ajuns la unghiurile astea... DAR....DAR....spre dezamagirea ta trebuie sa te anunt ca totusi masina a raspuns la comenzi instant, nu s-a apucat sa faca ce vrea, chiar nici scartaituri de roti nu s-au auzit aproape deloc, redresat destul de repede inapoi si masina era pe traiectoria dorita de mine, instant mutata pe alta banda, fara scaratituri cum am spus, fara pierderi ale fundului si implicit a controlului asupra masinii.

Tin sa mentionez ca toate astea le-am facut avand experienta de condus logan vreo....4km? Asa cum stiu eu sa conduc berline, nu am avut nici o problema sa conduc loganul in conditiile acelea de urgenta, iar masina, asa frigider inalt cum e care se inclina mult, a facut ce i-am spus.

Cum am spus, nu am experienta de condus pe logan, dar tragand de el pe serpentinele unde am patit faza mentionata mai sus, mi s-a parut ca Logan este o masina relativ neutra, usor SUBviratoare, nu supraviratoare. Asta cel putin cu cauciucurile de Ambition.

Si stiu.....Solenza ta e mai buna ca un logan...stiu....

This post has been edited by Tudor: 18 Aug 2006, 09:05


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 18 Aug 2006, 09:03
Post #53


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




george_slz: fara suparare, dar ai o parere gresita despre ce e pregatita o masina sa suporte. toate testele de comportament rutier (intre care si testul elanului = de evitare in viteza a unui obstacol, prin schimbarea brusca a directiei) se fac la viteze de 40 - 60 km/h. Peste aceasta viteza nu se mai testeaza masinile si nici o cerinta de securitate nu exista pentru viteze peste 60 km/h. oriunde in lume, daca o masina trece testele la aceasta viteza este considerata safe. hai sa nu acuzam loganul ca nu e ce nu a fost facut sa fie: loganul nu a fost inchipuit ca o masina cu valente sportive pentru tineret, ci o masina cu valente practice pentru intreaga familie. cine il foloseste conform scopurilor corecte apreciaza garda mare la sol, spatiul din habitaclu si alte asemenea, adica exact lucrurile pe care nu le apreciaza "schumacher"-ii, dornici de viteza pe sosea, care nu inteleg ca loganul nu a fost conceputa pentru asa ceva.

Discutia are extrem de vagi legaturi cu asigurarile, asa ca topicul se inchide si se va redeschide doar la solicitarea argumentata a autorului (adresata evident pe PM). Cei care doresc sa discute in continuare despre comportamentul la limita al Loganului sunt invitati sa o faca in sectiunea Generalitati Logan de pe reno.ro si/sau sectiunea Diverse - LGN de pe daciaclub.ro


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 00:32
Forum Renault