DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> schimbare carburator+galerii, dublucorp --> monocorp Dacia 1310

is89ckd
post 21 Aug 2006, 15:32
Post #31


membru ofticos


Group: Members
Posts: 25
Joined: 20 April 05
From: Iasi




Ca sa nu mai deschid alt toipic, am sa postez si problema mea tot aici, pt ca e oarecum similara sper sa ma poata dumiri cineva.
Masina e o dacie din 1989 motor 1410 ( 1398 cmc), CV 4 trepte, carburator Carfil (nu stiu daca e de 1400 s-ar putea sa fie cu jicloare de 1400 si difuzor de 25.5 in loc de 27, nu stiu sigur).
Problema: acum cateva zile s-a fisurat furtunul de presiune dintre caburator si motor (cel inferior cu duza, nu stiu daca are o denumire speciala), am fost la magazin, am cerut altul, am pus duza de 1400 pe el si l-am montat. De atunci merge in suturi si nu mai trece de 4000 de rpm nici daca rog frumos, in nici o treapta de viteza. Apoi am schimbat toate furtunele, inclusiv supapa de la servofrana pt ca am observat ca se oprea motorul in mers cand calcam frana, dar acest lucru nu a rezolvat problema. Am curatat evident jiclorul de relanti si toate filtrele de benzina (cel de la pompa de benzina si cel de la carb), am folosit apoi si o solutie din aia de la 2+2 care o pui in benzina si curata carb procedand intocmai cum scria pe eticheta. Am reglat cum am putut mai bine carb si avansul (ca la carte aproape). Suplimentar am inlocuit si filtrul de aer si am strans cat am putut de bine prezoanele de la galerie si suruburile de la carburator.
Dupa toate aceste lucruri masina tot nu mai trece de 4000 de rpm, turatia are o variatie de aproximativ 300-400 rpm mai tot timpul (chiar si la relanti), am impresia ca la turatii mari (3000-3500 rpm) trage aer fals pe undeva si se simte un miros de benzina (benzina nearsa si benzina arsa am impresia) in masina.
Poate imi da cineva o idee ceva ce garnituri sa mai verific, nu mai stiu ce sa fac, pana nu ma duc la un mecanic care sa ma rupa de bani.


Am uitat sa mentionez ca am schimbat si bujiile (pus sinteroame) acum 1 saptamana, uleiul motor si la CV acum 1 saptamana (desi nu cred ca informatia e relevanta), fisele schimbate acum 2 luni (pus urziceni), schimbat capac delcou tot acu 2 luni dar atunci mergea perfect.

This post has been edited by is89ckd: 21 Aug 2006, 15:37


--------------------
dacia logan - provizoriu 2007
...liber profesionist...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Aug 2006, 06:36
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




@mcm
Stai! cu avansul am spus asa: dupa reglaj la semn, se poate creste (rotire spre baterie) cit sa fie turatia maxima dar fara scacadari.
Taiere la 4000 - spui ca face si cu si fara acel Gotronic. Bobina cu scapari la turatie sau nivel mic in CNC? Sau pompa de alimentare cu debit mic?


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mcm
post 22 Aug 2006, 07:01
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 2 May 06
From: TM




Cu gotronic n-am incercat. Spuneam doar ca l-am dat jos dupa operatia de schimbare carburator.M-am exprimat eu gresit. Semnul ala (apropo, care-i volanta ?)nu l-am gasit niciodata smile.gif desi m-am uitat dupa el. CNC eu stiu ca e nivelul din carburator. Sau ? (N-am umblat la el ca e sigilat) Pompa e aia veche. Daca ducea dublucorp il duce si pe asta, nu ? I-am desfacut capacul , membrana e ok.


--------------------
Dacia 1310 L - AR-04-MHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 22 Aug 2006, 08:21
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(mcm @ 22 Aug 2006, 08:01)
Cu gotronic n-am incercat.[...]

Atunci la ce am spus, mai adaug si potential vinovat condensatorul.

Volanta este acea "roata" mare pe care este montata coroana pentru demaror.
Te muti pe partea cu filtrul. Acolo, pe carcasa ambreiaj vezi o fanta in care o sa vezi volanta(o parte) si o parte a coroanei. Rotind motorul de la paleti(ventilator) vei vedea un semn, o crestatura in volanta.


--------------------
Opel Corsa - xx 2001
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 12:04
Forum Renault