nu mai pleaca de pe loc !, :(
![]() ![]() ![]() |
nu mai pleaca de pe loc !, :(
crazyahmed |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 13 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
Golf + Dacia
1300/ '71
- sb 03 tro
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(sefu_alx @ 16 Aug 2006, 23:29) [...] eu nu cred ca numai pleaca de pe loc din cauza franelor pentru ca impinsa se impinge destul de usor ( am mai zis de 100 de ori , chiar nu citeste nimeni?) Nu e vorba ca nu citeste nimeni; cu un arc sarit sau rupt impinsa cu mina se misca destul de usor, pornind de pe loc se infrineaza intr-un sens sau altul, poate in ambele. Un cablu de frina de mina putin blocat poate provoca aproximativ aceleasi simptome. Asa ca nu mai sari la gitul celor ce-ti dau sfaturi; elimina pe rind potentialele cauze. In plus, chiar daca ti se va parea ca masina merge bine, ia-o la purecat, dupa cit o fi stat la ala, nu se stie ce mai gasesti. Relantiul la cald 1500 e imens, roaga-ti tatal daca se pricepe sa te ajute. This post has been edited by diaconuliviu: 17 Aug 2006, 08:23 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
danny_b |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Aici nu e vorba de o masina care a fost in exploatare.E una care a stat mult si a fost completata cum a vrut D-zeu.Stii cum se incearca daca prinde frina de parcare?Exact cum patesti tu.O frina buna trebuie sa opreasca motorul cind lasi ambreiajul!Daca vrei sa ai "O MASINA", ia-o de la cirligul de remorcare din fata si pina la cel din spate si verific-o toata ,sa fii sigur ca toate sunt la locul lor si functioneaza corect.E o sugestie de la un prieten, ca un dusman iti spune ca MERGE SI ASA ! Decizia iti apartine !!! |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
deci
a ramas blocata cutia in treapta a4-a sau a 5a am impins masina cu capota deschisa se misca cu tot cu motor ![]() desi pare ca intra in toate vitezele,ea e blocata intr-o treapta superioara trebuie sa vin cu un mecanic sa desfaca cutia ![]() va multumesc..se cam poate inchide ![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
nu exista vreo metoda sa o scot din treapta in care a ramas fara sa desfac cutia?mentionez,e treapta superioara ca altfel nu s-ar impinge usor
deaia nu pleca saraca de pe loc ![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Poti incerca sa scoti numai capacul spate.
Totusi, priveste atent bieleta, acea piesa dintre cutie si schimbator-nu are tampon rupt? Acolo..in zona aia mai rectangulara si de 5x8 cm..cind se rupe un tampon din ala sau se slabesc, apare fenomenul asta de "pare ca intra dar nu intra". daca nu, dai capacul jos si vezi starea cautatorului cu bila. Ia pe cineva cu tine care stie. Inainte de asta scoti uleiul. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tgg2k |
![]()
Post
#37
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
ma bucur ca macar ai aflat care e problema la masina ta, dar vezi sa nu uiti de relanti-ul ala de 1500 la cald...
apropo, daca nu poti s-o scoti din viteza, sau macar sa schimbi viteza, vezi de bucsa de la schimbatorul de viteze, eu am avut la un moment dat joc la stiftul respectiv si cursa de la schimbator era foarte mare, iar din aceasta cauza am avut probleme serioase la schimbatul vitezelor, adica de cele mai multe ori nu intra in marsarier, a I-a si a II-a, iar cu a III-a si a IV-a nu am avut pb. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
m-am uitat pe sub ea dar nu m-am uitat atent..
sper sa fie ca voi si sa nu fie din cutie ![]() ![]() dar e normal sa nu tina la relanti cand e motoru rece chiar si pe caldura asta ? fara soc nu tine neam.. ![]() si o "ultima" intrebare : la dacia cealalta (avatar ![]() ![]() cineva mi-a zis ca e din "cautator" ![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#39
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
prima problema, cea cu relanti-ul: daca nu tine, cum zici tu "pe caldura asta" (dimineata e cam racoare) pot fi o gramada de probleme, de obicei reglaje facute prost, sau tuburi, conducte, etc. infundate.
cea de a doua problema: daca intra usor cu motorul oprit, poate fi unul din sincroane. eu am pb asta dar cu viteza I-a: cand decelerez asa de mult incat trebuie sa-i dau a I-a, nu vrea nicicum sa intre. Solutia de moment e sa o turez putin si intra "ca unsa". insa nu stiu exact daca asta se poate aplica si la tine pentru ca dintr-a a IV-a intr-a V-a, tii motorul putin turat (adica macar 200 de rotatii peste nr de rotatii la relanti). Mai degraba bucsa de la schimbator... acelasi sfat ti-l dau: verifica bucsa si jocul ei pe ax. nu stiu exact cat e o bucsa noua pt schimbator, eu am luat una de la dezbembrari aproape noua cu 2 RON pt ca cea veche avea un joc de vreo 2 mm dar care se simtea la capatul schimbatorului cam de 5-10 cm. bafta LE: sau poate ca stift-ul de la bucsa nu e bun. un stift nou e 0.9 RON deci investitia e infima. This post has been edited by tgg2k: 21 Aug 2006, 13:39 |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
dintra 3-a intra 5a intra usor ca am bagat din greseala..
![]() cand bag a 1-a si masina e in miscare caraie..dar asta nu e important carburatorul a mers 20 de ani pe o masina fara probleme acum a fost curatit cu diluant si din cate stiu eu nu s-a umblat pe la reglaje daca ar fi din bucsele alea de la timonerie sau cum ii zice eu cred ca ar intra greu si cu motorul oprit |
--------------------
x
y
2009
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#41
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
stii cum se zice... incercarea moarte n-are... eu doar ti-am spus cum se manifesta la mine... si mie, cu mootrul oprit imi intra foarte usor, chiar si cu bucsa veche intra foarte usor cu motorul oprit...
oricum, concluzia e ca nu strica sa verifici si/sau chiar sa schimbi piesele alea... eu sper sa nu fie si la tine vreun sincron sau cv in sine ca atunci e foarte mult de lucru si de reglat la cv. sau chiar sa iti iei o cv de la dezmembrari si sa o schimbi... e o solutie mai ieftina si mai rapida dar nu stii cat de uzata e cutia care o cumperi. daca iei o cutie schimbul cv se poate face in 2-3 ore fara probleme. This post has been edited by tgg2k: 21 Aug 2006, 14:29 |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
ok ! mersi mult
![]() ![]() This post has been edited by sefu_alx: 21 Aug 2006, 14:48 |
--------------------
x
y
2009
|
|
danny_b |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(sefu_alx @ 21 Aug 2006, 14:50) dintra 3-a intra 5a intra usor ca am bagat din greseala.. ![]() cand bag a 1-a si masina e in miscare caraie..dar asta nu e important carburatorul a mers 20 de ani pe o masina fara probleme acum a fost curatit cu diluant si din cate stiu eu nu s-a umblat pe la reglaje daca ar fi din bucsele alea de la timonerie sau cum ii zice eu cred ca ar intra greu si cu motorul oprit Din cite stiu eu ,viteza a 1-a nu e sincronizata.De aceea ciriie la o anumita turatie.Cu aceea se pleaca de pe loc. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
la dacia veche care acum am dezmembrat-o ( 19983 ) nu facea asa
poate la cele in 5 nu e |
--------------------
x
y
2009
|
|
danny_b |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#46
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
@danny_b gresesti. Viteza 1 are sincronizator. Doar "reverse" nu are sincronizator.
Sincronizatoarele sunt 1 cu 3, si 2 cu 4 ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#47
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
si eu stiam ca doar "reverse" nu e sincronizata, in rest celelalte sunt...
|
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
se duse tata la tara cu cativa mecanici
cica o fortara putin si iesi din ce treapta era blocata ![]() imi schimbara parbrizu la a alba ca era crapat jumate (de la viteza ![]() pacat ca nu avura timp sa incerce sa o faca sa intre intra-5a mai usor ![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
danny_b |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 22 Aug 2006, 00:21) @danny_b gresesti. Viteza 1 are sincronizator. Doar "reverse" nu are sincronizator. Sincronizatoarele sunt 1 cu 3, si 2 cu 4 ![]() Asa spune cartea,dar eu nu inteleg de ce poti schimba din 5 in 4 ,din 4 in 3 ,din 3 in 2 dar din 2 in 1 nu ,decit aproape cind se opreste masina.Poate ma lamuriti voi. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#50
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Regleaza cablul de ambreiaj, si ai sa vezi ca va intra si in mers a 1.
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#51
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Treapta 1 e "cea mai expusa" ..la orice plecare de pe loc o folosesti. Apoi, sincronizatorul are si el calitatea lui si plaja lui de turatii.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tgg2k |
![]()
Post
#52
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
QUOTE(danny_b @ 22 Aug 2006, 20:08) Asa spune cartea,dar eu nu inteleg de ce poti schimba din 5 in 4 ,din 4 in 3 ,din 3 in 2 dar din 2 in 1 nu ,decit aproape cind se opreste masina.Poate ma lamuriti voi. nici eu nu stiu exact cauza dar incearca sa o turezi putin in intervalul in care e scoasa din viteza... adica atunci cand schimbi din a II-a in a I-a, scoate din a II-a, tureaz-o putin, sa ai 300-400 de turatii in plus fata de relanti si (scuzati moderatori, corectati voi daca trebuie) bag-o intr-a I-a. si eu patesc la fel, nu e o problema majora, cel putin sper... in rest cv merge foarte bine. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
danny_b |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(EUROPE_ @ 22 Aug 2006, 23:01) Eu stiu ca in carte scrie ca, vitezele de mers inainte sunt sincronizate.Sincer ,numai in cutie nu am umblat, asa ca i-am crezut pe cei care mi-au spus ca treapta 1 nu e sincronizata.Mai ales, ca toti imi spuneau, ca nu le intra intr-a 1-a daca sunt in miscare.La cutie umbla doar specialisti in asa ceva.Cel putin la noi in autobaza.Scuze dar nu a fost cu intentie rea. ![]() |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#54
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Nu ai de ce sa iti ceri scuze. La mine era alta problema, la semafoare, apasam ambreiajul si dadeam sa bag a 1, si imi caraia cutia. Am completat cu ulei, si nu imi mai face asa.
Si eu patesc ca tine, ca sa bag din a 2 in a 1, mai fortez, mai ciup putin frana ( ca doar luam curbe de 180 grade ). ![]() |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
si totusi am rezolvat problema
se poate inchideeeeeeeee |
--------------------
x
y
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 13:02 |