Ajutor electrica, Legaturi lampi ceata
![]() ![]() ![]() |
Ajutor electrica, Legaturi lampi ceata
80TCU |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 13 January 04 ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
renault12gordini |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 4 October 05 ![]() |
vezi ca era o schema a sistemului electric prin forum, dar acum nu stiu unde!
renault 12 gordini |
--------------------
Dacia
1310
- -
|
|
ghost4ever |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 22 July 06 ![]() |
QUOTE(80TCU @ 17 Aug 2006, 09:15) Salutare! Am desfacut ieri bordul CN de tot. Acum nu mai stiu cum se baga firele la butonul de ceata. Sunt 4 fire ( 2 mov deschis, si 2 maro deschis ) iar butonul are pozitiile 1, 2 , 3, 4 pe el ![]() Dacia e din 2003. pai nu e un fir mov (+) cu unu maro (-) ? si inca odata asa... ca doar sunt 2 faruri de ceata...!! iar contactul tau are o pozitie inchis si una deschis daor ca le cupleaza ambele contacte odata...! sa-mi zici ce ai facut... This post has been edited by ghost4ever: 18 Aug 2006, 10:56 |
--------------------
Dacia 1410
DACIE
1995
- ct01rzl
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Butonul ala are bec incorporat, doua din fire sint pentru el.
Verifica firule pe care apare tensiune NUMAI cind esti pe faza scurta, ala e pentru ceata. Pe altul vei avea tensiune incepind cu pozitiile, ala e pentru becul din comutator. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
gti98 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 19 Aug 2006, 08:01) Ai facut o shema de nu pricep nimic! a) Comutator cu bec; firul care are plus la aprinderea pozitiei (poate e ceva mai subtirel )=bec reperaj (de obicei lumineaza verde); firul care are plus la comanda faza scurta (de obicei mai grosut) = intrare far ceata (de cele mai multe ori farurile de ceata se alimenteaza printr-un releu intermediar, asa ca firul poate fi si mai subtire!); un fir de masa pentru inchiderea circuitului becurilor; al patrulea fir trimite comanda spre releul intermediar (mai rar, alimenteaza direct farurile de ceata) si alimenteaza si becul rosu care semnalizeaza, in comutator, aprinderea farurilor. Uff, cam asta ar fi. Identificarea pe culori nu o stiu (poate ti-o spune altcineva) dar se poate identifica fiecare fir relativ simplu: primele doua, cu o lampa de control cu celalalt fir legat la masa si actionand comutatorul blocului de lumini; pentru identificat masa se masoara fie cu un instrument (ohmetru) intre masa si firele ramase, pe rand, fie cu un bec de putere suficienta (minim 5 W) legat in partea cealalta la plus 12V; prin bobina releului este masa, dar cea mai meru parte a tensiunii cade pe bobina si lampa se aprinde slab sau deloc, iar la firul de masa aprinderea e puternica (masa are de cele mai multe ori negrul ca culoare asociata). Identificarea la comutator... te descurci tu! Daca nu esti sigur, apeleaza la un coleg. Bafta! This post has been edited by gti98: 20 Aug 2006, 17:15 |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 01:37 |