Imbunatatire motor 1300, imbunatatire
Imbunatatire motor 1300, imbunatatire
Pedro |
25 Aug 2006, 10:01
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti |
|
||
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|||
argon |
25 Aug 2006, 10:10
Post
#32
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Esti in urma cu preturile
O planeta noua de origine e 3,5 milioane(scurta), o reconditionare e sub un milion, dar sa nu astepti sa faci mai mult de 10 000 km cu ea..se reconditioneaza inainte de vanzare sa iei fata la client, dar eu nu mi-as reconditiona planetarele. Am si schimbat una, si cea veche direct la gunoi am aruncat-o. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
EUROPE_ |
25 Aug 2006, 10:45
Post
#33
|
membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova |
Păi dacă tot se vorbește despre planetare mă bag și eu.
La mine planetarele bocane puțin în viraje ( ieșirea din parcare, viraje de 180 grade ). Foarte puțin, de fapt nu se aude întotdeauna, câteodată. Le-am controlat, și nu au joc deloc. Înainte să o cumpăr a fost dusă într-un service pentru aceeași problemă, dar mecanici de acolo au zis că nu au fost strânse bine ( probabil filetul e dus ). Deci e adevărat ce au zis mecanicii ăia? This post has been edited by EUROPE_: 25 Aug 2006, 10:46 |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
cristigeo69 |
26 Aug 2006, 00:53
Post
#34
|
1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti |
QUOTE(argon @ 25 Aug 2006, 00:10) Esti in urma cu preturile O planeta noua de origine e 3,5 milioane(scurta), o reconditionare e sub un milion, dar sa nu astepti sa faci mai mult de 10 000 km cu ea..se reconditioneaza inainte de vanzare sa iei fata la client, dar eu nu mi-as reconditiona planetarele. Am si schimbat una, si cea veche direct la gunoi am aruncat-o. cand mai arunci sa ma anunti si pe mine... un pm |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
ksi_id |
26 Aug 2006, 16:48
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 16 April 05 From: timisoara |
QUOTE(argon @ 25 Aug 2006, 11:10) Esti in urma cu preturile O planeta noua de origine e 3,5 milioane(scurta), o reconditionare e sub un milion, dar sa nu astepti sa faci mai mult de 10 000 km cu ea..se reconditioneaza inainte de vanzare sa iei fata la client, dar eu nu mi-as reconditiona planetarele. Am si schimbat una, si cea veche direct la gunoi am aruncat-o. Cine ti le reconditioneaza tie de tin doar 10.000? Tin mai mult stai linistit. Eu de cand am masina doar de 2 ori le-am reconditionat si am trecut de mult de 100.000. Ideea e sa nu o forjezi in curbe. Mie unu mi se pare prea mult sa dau pe 2 planetare 7 mil. Acu fiecare dupa posibilitati. |
--------------------
vw jetta
1800cmc 90hp
1992
- TM 18 KSI
|
|
argon |
26 Aug 2006, 17:03
Post
#36
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Depinde unde le reconditionezi, cei mai multi fac in bataie de joc.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
anndi |
26 Aug 2006, 22:46
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara |
Hai sa fim seriosi! Eu am mers sa reconditionez planetare de nova si pretul era 100 de lei bucata cu garantie de 50 000 de km. Eu zic ca merita avand in vedere ca o planetara noua de nova este 400-500 de ron si tin cam 80 000 km. Bafta!
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
ydaniel |
27 Aug 2006, 10:46
Post
#38
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
nu merita asta reco.una scurta e 3,1:)mil
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Siconi |
28 Aug 2006, 22:10
Post
#39
|
Sofer americanizat! V6 Rules!!! Group: Members Posts: 2.906 Joined: 13 November 05 From: Houston, TX |
Parca era vorba de motoare de 1300... sau nu mai stim sa citim ?! hai sa lasam planetarele ca si asa nu-s de calitate prea buna si sa revenim la ce ar putea face "mesterul" motorului sau sa-l transforme intr-unul de bolid
This post has been edited by Siconi: 28 Aug 2006, 22:11 |
--------------------
Mercury
Mariner Premier 3.0L V6 4WD
2006
- BHH-xxxx (Texas) Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT 1975 Dacia 1300 Actual posesor: 2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6 2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L |
|
cristigeo69 |
29 Aug 2006, 00:00
Post
#40
|
1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti |
QUOTE(Siconi @ 28 Aug 2006, 12:10) Parca era vorba de motoare de 1300... sau nu mai stim sa citim ?! hai sa lasam planetarele ca si asa nu-s de calitate prea buna si sa revenim la ce ar putea face "mesterul" motorului sau sa-l transforme intr-unul de bolid nu e de mirare ca se deviaza de la subiect...daca si moderatorii fac asta,macar ei ar trebui sa dea un exemplu... This post has been edited by cristigeo69: 29 Aug 2006, 00:00 |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
Gheorghedracu |
21 Sep 2006, 05:44
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 |
Masina e intr-adevar frumoasa si am remarcat si eu inscriptia UAP pe aripa, intr-adevar un semn al virstei. In 1974 nu mai exista inscriptia cu pricina. daca vrei sa o pastrezi bine insa, primul meu sfat ar fi sa n-o mai lasi in strada. Stiu ca e greu, si costisitor, dar e singurul lucru care aduce beneficii garantate pe termen lung. Celelalte masuri, imbunatatiri, etc au si ele meritul lor, dar rezultatul poate fi ca valoarea masinii scade, nu creste. Asemenea masini de virsta acesteia, in conditia ei deja nu sunt usor de gasit si vor fi din ce in ce mai greu. Iar daca vrei sa inlocuiesti ceva care s-a stricat, cauta o sursa de piese Renault, chiar in strainatate. Pe termen lung investitia e mai bine plasata. Chiar daca dai 250US$ pe o planetara. Aici in Australia inca se gasesc planetare originale pentru R12 din Franta/Germania si atita costa. Chiar si delco si alte minuni de nu-ti vine sa crezi. Si toate vin cu garantie serioasa. Ultimul R12 pe care l-am avut aici avea de exemplu 175.000km si planetarele (originale) nu aveau nici un semn de oboseala. Masina era din 1974. Cred ca merita 500$ pentru impacarea constiintei ca n-o sa mai schimbi planetara prea curind.
Pentru protejarea pragurilor, samd de rugina pe dianuntru trebuie sa pompezi untura/ulei de peste, cred ca asa se cheama, aici se vinde in tuburi mari care se pun intr-o chestie ca un pistol si il extrudeaza ca pasta de dinti in gaurile de aerisire, pina da pe-afara peste tot, ca sa fii sigur ca a fost umplut si cel mai mic spatiu inauntru. Asta e practic fara moarte. This post has been edited by Gheorghedracu: 21 Sep 2006, 05:48 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
vi_escu |
21 Sep 2006, 13:45
Post
#42
|
Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor |
Ai pus mana pe o mica bijuterie! Ai nevoie doar de o aprindere electronica buna si in carburator bine reglat. Si sa ai grija de ea.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
Gheorghedracu |
22 Sep 2006, 13:01
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 |
Exista o varianta mai buna decit aprinderea electronica. E mai buna pentru ca e mai simpla si inlocuieste doua piese buclucase cu una singura, fara puncte slabe. E vorba de un senzor electromagnetic Pertronix, se vinde pe internet/ebay costa vreo 40-50US$ si inlocuieste platina si condensatorul. N-o sa mai ai dureri de cap ajustind platina pina distrugi suruburile, sa te chinui cu lere si alte prostii, n-o s ate mai scarpini incap pina iti da singele intrebindu-te daca e bobina sau condensatorul, samd. Eu folosesc de mult acest mic dispozitiv si n-am avut niciodata probleme, nu se regleaza nimic la el, nu se deregleaza nimic la el pentru ca nu se atinge nimic de nimic. Pur si simplu perfect. Opt segmenti magnetici mici intr-un suport de plastic care se infige pe axul delcoului in locul unde calca platina si in locul platinei se monteaza micul senzor. S-a terminat cu uzura suprafetei pe care calca platina si care poate sa duca la inlocuirea delcoului cind platina nnu mai poate fi reglata. Nu inlocuiesti o durere de cap cu altele. Electric vorbind nu e expus la nimic care sa il poata arde, distruge, samd. Si ai noroc, se face un dispozitiv Pertronix pentru R12 care ar trebui sa mearga direct la Dacie. Vin din California, au garantie, compania a fost in afaceri de zeci de ani si produce aceste minuscule minuni pentru aproape toate masinile imaginabile (cu platine). Se monteaza direct pe suruburile platinei, nici un fel de adaptari, nimic. O surubelnita e tot ce-ti trebuie si cinci minute.
La carburatie, e mai complicat. This post has been edited by Gheorghedracu: 22 Sep 2006, 13:08 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
ydaniel |
22 Sep 2006, 17:45
Post
#44
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
interesanta "aprinderea" SI Daca ar veni in romania la 60 $ ar fi bine.poti sa dai o adresa ceva a firmei?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Gheorghedracu |
22 Sep 2006, 18:53
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 |
Nu stiu cit cost exact si cit mai e si posta. Uite aici:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Pertronix-e...1QQcmdZViewItem trimite un mesaj vinzatorului. Am impresia ca ei le fac cam la comanda, asa ca odata ce ti-ai exprimat dorinta ei o sa se uite si o sa-ti trimita un measj cu detalii. Jmecheria arata exact la fel ca cea pe care o vezi in poza. Cerculetul negru se baga pe axul delcoului, cealalta parte cu firele intra in locul platinei. Si de fapt singura diferenta intre toate modelele este placuta de adaptare la platoul pe care sta platina. Senzorul si cerculetul cu magneti sunt identice cred. Bineinteles cu diferente pentru masinile cu sase si opt cilindri, care au mai multi magneti. Am impresia ca nu prea functioneaza link-ul. Du-te pe ebay si cauta "pertronix". E unul singur. This post has been edited by Gheorghedracu: 22 Sep 2006, 18:55 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
diaconuliviu |
26 Sep 2006, 13:38
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
QUOTE(Gheorghedracu @ 22 Sep 2006, 14:01) Exista o varianta mai buna decit aprinderea electronica. [...] La carburatie, e mai complicat. Asa cum spui, la carburatie intervine bobina care pe "clasic" suge 3-4 A. Acel senzor rezista la curentul ala? Sau trebuie pusa si o aprindere din gama "platina electronica" gen Malvina? |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Gheorghedracu |
26 Sep 2006, 15:18
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 |
Da, cam nefericita exprimarea mea, n-am vrut sa sugerez ca aprinderea electronica ar avea ceva de-a face cu carburatia. Am vrut sa spun ca modificarea carburatiei e mai complicata.
Nu, nu e nici o problema. Daca bobina are rezistor, exista in instructiunile de montare ale dispozitivului o schema care iti spune ce trebuie sa faci. Eu folosesc asa ceva pe un BWM care n-are rezistenta si am montat direct jmecheria pe delco, si atit. Nici o problema de atunci incoace. Sper ca am pus toate literele acuma, scuze. This post has been edited by Gheorghedracu: 27 Sep 2006, 14:47 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
diaconuliviu |
27 Sep 2006, 14:12
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Nu toate bobinele au rezistor. O bobina "normala" are aceeasi rezistenta in primar cit una cu rezistor (primar+rezistor). Acel primar e alimentat direct la 12V numai la pornire. Probabil ca e senzor mai special daca rezista direct la 12V/3A.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Gheorghedracu |
27 Sep 2006, 14:49
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 |
Nu stiu exact citi amperi tine, dar are niste fire destul de sanatoase, invelite in silicon care ies din delco si probabil ar tine si mai mult de 3A dupa experienta mea. Daca trebuie, pot sa verific cam cit poate fi curentul.
|
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st May 2024 - 07:10 |