DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Imbunatatire motor 1300, imbunatatire

Pedro
post 25 Aug 2006, 10:01
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(Danutz1 @ 24 Aug 2006, 16:31)
Inca o intrebare. Planetarele uzate merita refacute? si daca da unde? si cat dureaza?. Sunt originale din 1972, nu se aud batai dar am fost odata la service si stanga fata ar trebui refacuta.
*


Bineanteles ca merita , o planetara noua e 5,6 sau 7 milioane, ceva in genul asta. Daca ai noroc una refacuta te poate tine cat sau mai mult chiar decat una noua.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Aug 2006, 10:10
Post #32


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Esti in urma cu preturile tongue.gif
O planeta noua de origine e 3,5 milioane(scurta), o reconditionare e sub un milion, dar sa nu astepti sa faci mai mult de 10 000 km cu ea..se reconditioneaza inainte de vanzare sa iei fata la client, dar eu nu mi-as reconditiona planetarele. Am si schimbat una, si cea veche direct la gunoi am aruncat-o.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 25 Aug 2006, 10:45
Post #33


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Păi dacă tot se vorbește despre planetare mă bag și eu.
La mine planetarele bocane puțin în viraje ( ieșirea din parcare, viraje de 180 grade ). Foarte puțin, de fapt nu se aude întotdeauna, câteodată. Le-am controlat, și nu au joc deloc. Înainte să o cumpăr a fost dusă într-un service pentru aceeași problemă, dar mecanici de acolo au zis că nu au fost strânse bine ( probabil filetul e dus ). Deci e adevărat ce au zis mecanicii ăia?

This post has been edited by EUROPE_: 25 Aug 2006, 10:46


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 26 Aug 2006, 00:53
Post #34


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 25 Aug 2006, 00:10)
Esti in urma cu preturile tongue.gif
O planeta noua de origine e 3,5 milioane(scurta), o reconditionare e sub un milion, dar sa nu astepti sa faci mai mult de 10 000 km cu ea..se reconditioneaza inainte de vanzare sa iei fata la client, dar eu nu mi-as reconditiona planetarele. Am si schimbat una, si cea veche direct la gunoi am aruncat-o.
*



cand mai arunci sa ma anunti si pe mine... smile.gif un pm biggrin.gif


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ksi_id
post 26 Aug 2006, 16:48
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 16 April 05
From: timisoara




QUOTE(argon @ 25 Aug 2006, 11:10)
Esti in urma cu preturile tongue.gif
O planeta noua de origine e 3,5 milioane(scurta), o reconditionare e sub un milion, dar sa nu astepti sa faci mai mult de 10 000 km cu ea..se reconditioneaza inainte de vanzare sa iei fata la client, dar eu nu mi-as reconditiona planetarele. Am si schimbat una, si cea veche direct la gunoi am aruncat-o.
*



Cine ti le reconditioneaza tie de tin doar 10.000?
Tin mai mult stai linistit. Eu de cand am masina doar de 2 ori le-am reconditionat si am trecut de mult de 100.000. Ideea e sa nu o forjezi in curbe.

Mie unu mi se pare prea mult sa dau pe 2 planetare 7 mil. Acu fiecare dupa posibilitati.


--------------------
vw jetta 1800cmc 90hp 1992 - TM 18 KSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Aug 2006, 17:03
Post #36


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Depinde unde le reconditionezi, cei mai multi fac in bataie de joc.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 26 Aug 2006, 22:46
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Hai sa fim seriosi! Eu am mers sa reconditionez planetare de nova si pretul era 100 de lei bucata cu garantie de 50 000 de km. Eu zic ca merita avand in vedere ca o planetara noua de nova este 400-500 de ron si tin cam 80 000 km. Bafta!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 27 Aug 2006, 10:46
Post #38


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu merita asta reco.una scurta e 3,1:)mil


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 28 Aug 2006, 22:10
Post #39


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Parca era vorba de motoare de 1300... sau nu mai stim sa citim ?! hai sa lasam planetarele ca si asa nu-s de calitate prea buna si sa revenim la ce ar putea face "mesterul" motorului sau sa-l transforme intr-unul de bolid biggrin.gif

This post has been edited by Siconi: 28 Aug 2006, 22:11


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 29 Aug 2006, 00:00
Post #40


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




QUOTE(Siconi @ 28 Aug 2006, 12:10)
Parca era vorba de motoare de 1300... sau nu mai stim sa citim ?! hai sa lasam planetarele ca si asa nu-s de calitate prea buna si sa revenim la ce ar putea face "mesterul" motorului sau sa-l transforme intr-unul de bolid biggrin.gif
*



nu e de mirare ca se deviaza de la subiect...daca si moderatorii fac asta,macar ei ar trebui sa dea un exemplu...

This post has been edited by cristigeo69: 29 Aug 2006, 00:00


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 21 Sep 2006, 05:44
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Masina e intr-adevar frumoasa si am remarcat si eu inscriptia UAP pe aripa, intr-adevar un semn al virstei. In 1974 nu mai exista inscriptia cu pricina. daca vrei sa o pastrezi bine insa, primul meu sfat ar fi sa n-o mai lasi in strada. Stiu ca e greu, si costisitor, dar e singurul lucru care aduce beneficii garantate pe termen lung. Celelalte masuri, imbunatatiri, etc au si ele meritul lor, dar rezultatul poate fi ca valoarea masinii scade, nu creste. Asemenea masini de virsta acesteia, in conditia ei deja nu sunt usor de gasit si vor fi din ce in ce mai greu. Iar daca vrei sa inlocuiesti ceva care s-a stricat, cauta o sursa de piese Renault, chiar in strainatate. Pe termen lung investitia e mai bine plasata. Chiar daca dai 250US$ pe o planetara. Aici in Australia inca se gasesc planetare originale pentru R12 din Franta/Germania si atita costa. Chiar si delco si alte minuni de nu-ti vine sa crezi. Si toate vin cu garantie serioasa. Ultimul R12 pe care l-am avut aici avea de exemplu 175.000km si planetarele (originale) nu aveau nici un semn de oboseala. Masina era din 1974. Cred ca merita 500$ pentru impacarea constiintei ca n-o sa mai schimbi planetara prea curind.
Pentru protejarea pragurilor, samd de rugina pe dianuntru trebuie sa pompezi untura/ulei de peste, cred ca asa se cheama, aici se vinde in tuburi mari care se pun intr-o chestie ca un pistol si il extrudeaza ca pasta de dinti in gaurile de aerisire, pina da pe-afara peste tot, ca sa fii sigur ca a fost umplut si cel mai mic spatiu inauntru. Asta e practic fara moarte.

This post has been edited by Gheorghedracu: 21 Sep 2006, 05:48


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vi_escu
post 21 Sep 2006, 13:45
Post #42


Membru somnambul


Group: Members
Posts: 1.996
Joined: 13 November 04
From: republica procurorilor




Ai pus mana pe o mica bijuterie! Ai nevoie doar de o aprindere electronica buna si in carburator bine reglat. Si sa ai grija de ea.


--------------------
Logan ABS plus 1,6MPi . 2007
Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 22 Sep 2006, 13:01
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Exista o varianta mai buna decit aprinderea electronica. E mai buna pentru ca e mai simpla si inlocuieste doua piese buclucase cu una singura, fara puncte slabe. E vorba de un senzor electromagnetic Pertronix, se vinde pe internet/ebay costa vreo 40-50US$ si inlocuieste platina si condensatorul. N-o sa mai ai dureri de cap ajustind platina pina distrugi suruburile, sa te chinui cu lere si alte prostii, n-o s ate mai scarpini incap pina iti da singele intrebindu-te daca e bobina sau condensatorul, samd. Eu folosesc de mult acest mic dispozitiv si n-am avut niciodata probleme, nu se regleaza nimic la el, nu se deregleaza nimic la el pentru ca nu se atinge nimic de nimic. Pur si simplu perfect. Opt segmenti magnetici mici intr-un suport de plastic care se infige pe axul delcoului in locul unde calca platina si in locul platinei se monteaza micul senzor. S-a terminat cu uzura suprafetei pe care calca platina si care poate sa duca la inlocuirea delcoului cind platina nnu mai poate fi reglata. Nu inlocuiesti o durere de cap cu altele. Electric vorbind nu e expus la nimic care sa il poata arde, distruge, samd. Si ai noroc, se face un dispozitiv Pertronix pentru R12 care ar trebui sa mearga direct la Dacie. Vin din California, au garantie, compania a fost in afaceri de zeci de ani si produce aceste minuscule minuni pentru aproape toate masinile imaginabile (cu platine). Se monteaza direct pe suruburile platinei, nici un fel de adaptari, nimic. O surubelnita e tot ce-ti trebuie si cinci minute.

La carburatie, e mai complicat.

This post has been edited by Gheorghedracu: 22 Sep 2006, 13:08


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 22 Sep 2006, 17:45
Post #44


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




interesanta "aprinderea" SI Daca ar veni in romania la 60 $ ar fi bine.poti sa dai o adresa ceva a firmei?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 22 Sep 2006, 18:53
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Nu stiu cit cost exact si cit mai e si posta. Uite aici:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Pertronix-e...1QQcmdZViewItem

trimite un mesaj vinzatorului. Am impresia ca ei le fac cam la comanda, asa ca odata ce ti-ai exprimat dorinta ei o sa se uite si o sa-ti trimita un measj cu detalii. Jmecheria arata exact la fel ca cea pe care o vezi in poza. Cerculetul negru se baga pe axul delcoului, cealalta parte cu firele intra in locul platinei. Si de fapt singura diferenta intre toate modelele este placuta de adaptare la platoul pe care sta platina. Senzorul si cerculetul cu magneti sunt identice cred. Bineinteles cu diferente pentru masinile cu sase si opt cilindri, care au mai multi magneti.

Am impresia ca nu prea functioneaza link-ul. Du-te pe ebay si cauta "pertronix". E unul singur.

This post has been edited by Gheorghedracu: 22 Sep 2006, 18:55


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 26 Sep 2006, 13:38
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Gheorghedracu @ 22 Sep 2006, 14:01)
Exista o varianta mai buna decit aprinderea electronica.
[...]
La carburatie, e mai complicat.


Asa cum spui, la carburatie intervine bobina care pe "clasic" suge 3-4 A. Acel senzor rezista la curentul ala? Sau trebuie pusa si o aprindere din gama "platina electronica" gen Malvina?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 26 Sep 2006, 15:18
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Da, cam nefericita exprimarea mea, n-am vrut sa sugerez ca aprinderea electronica ar avea ceva de-a face cu carburatia. Am vrut sa spun ca modificarea carburatiei e mai complicata.

Nu, nu e nici o problema. Daca bobina are rezistor, exista in instructiunile de montare ale dispozitivului o schema care iti spune ce trebuie sa faci. Eu folosesc asa ceva pe un BWM care n-are rezistenta si am montat direct jmecheria pe delco, si atit. Nici o problema de atunci incoace.

Sper ca am pus toate literele acuma, scuze.

This post has been edited by Gheorghedracu: 27 Sep 2006, 14:47


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Sep 2006, 14:12
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Nu toate bobinele au rezistor. O bobina "normala" are aceeasi rezistenta in primar cit una cu rezistor (primar+rezistor). Acel primar e alimentat direct la 12V numai la pornire. Probabil ca e senzor mai special daca rezista direct la 12V/3A.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 27 Sep 2006, 14:49
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Nu stiu exact citi amperi tine, dar are niste fire destul de sanatoase, invelite in silicon care ies din delco si probabil ar tine si mai mult de 3A dupa experienta mea. Daca trebuie, pot sa verific cam cit poate fi curentul.


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st May 2024 - 07:10
Forum Renault