DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> covoras sofer umed constant, pompa de frana?!

tgg2k
post 4 Jan 2007, 09:31
Post #1


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




de vreo doua luni am probleme mari si cred ca de la asta se trage... covorasul de la sofer e mai tot timpul umed si de cate ori m-am uitat si am verificat, nu e apa, e lichid de frana. si parca pe pedala de frana e umed. am ajuns la concluzia asta deoarece tot asa, ca multi altii, dupa ce fac aerisirea, tin franele maxim o sapt dupa care pedala e moale si doar la a doua sau a treia apasare e beton. tot in aceeasi idee, din brocan nu lipseste lichid, de fiecare data cand aerisesc completez (dupa aerisire) pana la 1 mm sub marcajul de maxim.

pompa e simpla cu 3 conducte.

intrebarea vine acum: ce sa fac sa nu mai pierd lichid si implicit sa tina franele macar vreo cateva luni fara sa se inmoaie pedala. garnituri, pompa, pedala?! ce ar trebui schimnbat? ce se poate regla? si cam la ce pret?

si cred ca cea mai simpla intrebare, se schimba usor pompa daca trebuie, pot s-o fac eu sau neaparat sa ma duc la service?!


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Twister
post 4 Jan 2007, 11:34
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 4 May 05




Mai probabil e antigel pierdut de radatorul instalatiei de climatizare (daca ai bord CN).
Daca ar fi vb de lichid de frana ar insemna sa piarda in cantitati industriale, in mod normal orice supurare ajunge pe carcasa servofranei (banuiesc ca ai asa ceva).

This post has been edited by Twister: 4 Jan 2007, 11:35


--------------------
Dacia 1310L 1397cm³ 1994 - CT-01-...
Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 4 Jan 2007, 12:25
Post #3


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




nu, nu am servo... ziceam mai sus: pompa de frana simplu circuit cu 3 conducte. am tras concluzia ca e lichid de frana deoarece slabesc franele destul de mult... si nu curge in cantitati industriale, e ca o pata de vreo 15 cm patrati.

PS. masina e cea din semnatura, bord tip scoica


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 4 Jan 2007, 14:34
Post #4


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.511
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ai o garnitura din pompa de frana dusa. Dai jos pompa si te duci cu ea la cineva sa-ti schimbe garniturile. Partea proasta e ca garniturile "noi" sunt cam proaste si s-ar putea sa ai in continuare probleme. Am patit si eu la 1300 si dupa ce am schimbat garniturile n-a mai curs


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 4 Jan 2007, 14:48
Post #5


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




garniturile care ar tb schimbate, le iau din magazin la set? si daca tot veni vorba, pun DOT 3 sau DOT 4 cand aerisesc?! am citit tot felul de opinii pe forum si aca bine am inteles, e cam ca si la loterie, depinde in primul rand de garnituri, nu?! acum am DOT 3 in circuit...


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 4 Jan 2007, 15:24
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Da, le iei la set, e o punguță mică ce costă mai nimică. Vezi ca astea sint de două feluri (diametre), 19 si 21 parca. Tu cred ca ai de 19.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 5 Jan 2007, 09:10
Post #7


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




ok, ms mult, daca zici ca sunt la pret modic, iau cate unul din fiecare set ca nu stiu daca pompa e cea originala. oricum, diseara sau maine incerc operatia, fac poze si revin cu detalii smile.gif


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 5 Jan 2007, 10:36
Post #8


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Mai bine cumpara ,,set de reparatie,, pentru pompa ta de frana....

Vezi ca ve gasi aproape sigur set de reparatie de ,,uzina,, adica facut de cei care produc pompe de frana.

Seturi de reparatie pentru pompe cu 4 tevi nu se mai gasesc decat de cooperativa......fiindca cele originale nu mai sunt pe stoc . Am gasit pentru 3 tevi insa dar nu se potriveau la pompa mea cu 4 tevi.

Costa 300 de mii cele originale si 200 de mii cele de cooperativa.

Mie , deocamdata, imi merge bine pompa cu acestea de cooperativa.......a, am facut o revizie a intregii instalatii de franare si am pus DOT 4 dar tu daca completezi cu lichid pune din cel pe care il ai .......aprope sigur DOT 3......nu e bine sa le combini.

Multa sanatate si succes...

MP


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 5 Jan 2007, 20:26
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




1. Pentru pompa 3 conducte dubla garniturile sint fi= 19 mm, pentru 4 conducte cu ICP de 20,6 mm.
2. In mod evident si seturile de reparatie sint diferite, cele pentru 4 conducte avind incluse si cele 3 O-ring pentru plonjorul bypass.
3. balta de lichid la pedale arata garnitura dinspre pedala uzata, scapari de lichid, evident aer in instalatie.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 19:18
Forum Renault