DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Papagalul de la carburator, unde trebuie sa arunce benzina?

sorynel
post 23 Aug 2006, 19:39
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 13 April 06




Papagalu imi arunca benzina pe marginea carburatorului este normal asa ceva si + deasta mai imi consuma si 10 in afara blink.gif poate sa fie o cauza si ca am luat jigloare de 1300 si eu am motor de 1400 ?
Spuneti`mi si mie unde trebuie sa arunce normal papagalu benzina, pe cineva am auzit ca in mijlocu carburatorului in cerculetzu acela


--------------------
dacia break - vl-01-afd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorynel
post 23 Aug 2006, 19:58
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 13 April 06




deci la mine daca arunca benzina pe peretele carburatorului nu e bine si ce trebuie sa fac sa trag cu patentu de "papagal" pana cand benzina o sa fie aruncata pe margine clapetei ?

si inca o intrebare ce influentza au jiglaorele de 1300 pe motor de 1400 cum am eu, care este diferenta intre jigloarele de 1300 si cele de 1400 ?

This post has been edited by sorynel: 23 Aug 2006, 20:03


--------------------
dacia break - vl-01-afd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 23 Aug 2006, 20:15
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Intrebare: ai doar jicloare de 1300 sau carburator de 1300. Ca la cele 2 tipuri difera si difuzorul, etc. De obicei nu se recomanda "strutocamila", ori pui carb de 1300 (32 IRMA), ori de 1400 (32 IRM2AM). Nu fa ghiveci. Eu am carburator de 1300 pe motor de 1400, nu simt nici o diferenta la pueterea motorului. Consumul la mine e mic (in concediul de vara 5,3 l/100 Km Tg-Mures - Timisoara). Dar am UIS, elica si turbonator.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Aug 2006, 20:17
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Eu am inteles ca are jigloare de 1300 pe motor de 1400.

Pune jigloare corespunzatoare motorului, ca nu rezolvi nimic cu amestec sarac.

Ps: si e problema tehnica, nu imbunatatire.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 23 Aug 2006, 20:38
Post #5


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Asa am facut si eu, am pus jiclor de 1.25, pe motor de 1,3 L. Nu avea putere deloc, imi murea motorul la plecarea de pe loc. Deci, un sfat, daca motorul a fost proiectat sa mearga cu jicloare de 1400, pune jicloare dinalea.

P.S. Plus ca nu rezolvi nimic cu consumul. O sa fie acelasi.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorynel
post 23 Aug 2006, 20:45
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 13 April 06




am mers cu ea si are aceasi putere nu am simtit o diferenta

si "ciocul de papagal" acum l`am luat dar cred ca este de proasta calitate deaia nu`si face treaba bine


--------------------
dacia break - vl-01-afd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 23 Aug 2006, 21:34
Post #7


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Da si probabil acelasi consum. Asa e, nu e mare diferenta, dar motorul tau o simte. dry.gif
QUOTE
si "ciocul de papagal" acum l`am luat dar cred ca este de proasta calitate deaia nu`si face treaba bine


Pai depinde, ciocul de papagal poate sa fie bun, dar ai verificat membrana pompei de repriza?

This post has been edited by EUROPE_: 23 Aug 2006, 21:35


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorynel
post 23 Aug 2006, 21:37
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 13 April 06




QUOTE(EUROPE_ @ 23 Aug 2006, 23:34)
Da si probabil acelasi consum. Asa e, nu e mare diferenta, dar motorul tau o simte. dry.gif
Pai depinde, ciocul de papagal poate sa fie bun, dar ai verificat membrana pompei de repriza?
*


" pompa de repriza " asta care este ca nu am auzit de ea blink.gif

This post has been edited by sorynel: 23 Aug 2006, 21:39


--------------------
dacia break - vl-01-afd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 23 Aug 2006, 21:39
Post #9


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Pompa de sprit? laugh.gif de asta ai auzit?


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 23 Aug 2006, 21:41
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




am motor de 1400 si carburator de 1300
din cate vad pe aici nu prea se impaca
de ce la mine merge bine chiar si pe gpl? or fi jigloarele schimbate?


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorynel
post 23 Aug 2006, 21:47
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 13 April 06




QUOTE(EUROPE_ @ 23 Aug 2006, 23:39)
Pompa de sprit? laugh.gif de asta ai auzit?
*


garniturile care sunt acum in comert sunt de proasta calitate am cumparat una si am mers 100 de km cu ea si s`a dilatat si am mers cu benzina fara plumb nu cu gazolina sau toate extractiile, o sa caut una de pe timpu lu ceasca ca poate mai gasesc pe la tata


--------------------
dacia break - vl-01-afd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 23 Aug 2006, 21:51
Post #12


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Sunt multe firme care se ocupa cu asa ceva. Te duci la magazin si intrebi care e cea mai buna. Normal ca o sa fie si cea mai scumpa wink.gif .
@sefu_alx, pai gpl-ul tau a fost reglat pentru motor de 1400 biggrin.gif .


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 23 Aug 2006, 22:44
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(sorynel @ 23 Aug 2006, 21:45)
am mers cu ea si are aceasi putere nu am simtit o diferenta

si "ciocul de papagal" acum l`am luat dar cred ca este de proasta calitate deaia nu`si face treaba bine
*




am luat si eu ciocul ala. cele care se gasesc separat sunt facute de cine stie ce srl infect si nici macar nu dau jet, ci un fel de "balta" de benzina. Ca sa gasesti unele ca lumea, incearca set de jicloare carfil. Nu sunt stralucite, dar setul contine si cioc de papagal si e destul de bun. e vreo 3 sute de mii. Ciocul ar trebui sa bata catre buza clapetei, pentru ca benzina sa intre in galerie la cea mai mica deschidere a acesteia.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 24 Aug 2006, 07:36
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




daca seturile carfil nu sunt nici ele stralucite, care sunt mai bune? ca mie numai din astea mi se recomanda si altele mai de calitate nu stiu...

QUOTE(payty @ 23 Aug 2006, 22:44)
am luat si eu ciocul ala. cele care se gasesc separat sunt facute de cine stie ce srl infect si nici macar nu dau jet, ci un fel de "balta" de benzina. Ca sa gasesti unele ca lumea, incearca set de jicloare carfil. Nu sunt stralucite, dar setul contine si cioc de papagal si e destul de bun. e vreo 3 sute de mii. Ciocul ar trebui sa bata catre buza clapetei, pentru ca benzina sa intre in galerie la cea mai mica deschidere a acesteia.
*




--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Aug 2006, 07:38
Post #15


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Jigloarele originale Carfil nu sunt. Se folosesc de Buzau..asa stiu eu..stiu rau?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 24 Aug 2006, 07:40
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




pai eu fiind din bv pot sa iti spun ca se gasesc jigloare de carfil prin magazine. si daca te duci la service la carfil, tot piese originale din uzina de la ei iti pun.

sunt curios... ca se emit tot felul de ipoteze, cum ca exista variante mai bune decat carfil. le-as schimba si eu daca ar fi asa.

QUOTE(argon @ 24 Aug 2006, 07:38)
Jigloarele originale Carfil nu sunt. Se folosesc de Buzau..asa stiu eu..stiu rau?
*




--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 24 Aug 2006, 07:54
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Da, daca ai convinge papagalul sa arunce jetul exact in partea opusa, acolo unde clapeta "coboara" la accelerare si nu pe partea care "urca", ar merge mai bine. Asta presupune un papagal modificat, adaptat, ceva intre cel original si cel Solex-din teava din alama. Ala si pulverizeaza mai bine.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 24 Aug 2006, 07:59
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ar merge mai bine la accelerari bruste, la drum intins nu conteaza absolut deloc, merge si fara papagal tongue.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 24 Aug 2006, 08:08
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




stiti cumva daca merge vreun cioc de la alt carburator? eu am rupt deja unul incercand sa il indoi ca sa bata jetul la buza clapetei si nu am chef sa mai dau 300 de mii pe un set de jicloare din care sa iau doar ciocul biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 24 Aug 2006, 08:34
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




direct nu cred ca gasesti; doar din "montura" celui rupt (partea cilindrica cu putin din conducta laterara prelucrata) si unul din alama (parca la Solex erau, si la dublucorpul de la 1600) se face unul dupa dorinta.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pedro
post 24 Aug 2006, 09:40
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 551
Joined: 16 December 03
From: Bucuresti




QUOTE(payty @ 24 Aug 2006, 09:08)
stiti cumva daca merge vreun cioc de la alt carburator? eu am rupt deja unul incercand sa il indoi ca sa bata jetul la buza clapetei si nu am chef sa mai dau 300 de mii pe un set de jicloare din care sa iau doar ciocul  biggrin.gif  biggrin.gif
*



Iti dau eu ciocuri, am vreo 3-4 pe acasa, da PM daca vrei sa ne intalnim sa iti dau.


--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD Berlina
O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 24 Aug 2006, 10:33
Post #22


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(argon @ 24 Aug 2006, 08:59)
Ar merge mai bine la accelerari bruste, la drum intins nu conteaza absolut deloc, merge si fara papagal tongue.gif
*


Exact, mie nu prea imi spriteaza cum trebuie, daca apas ptuin mai tare pe acceleratie imi cam da in nas, dar daca apas pe acceleratie progresiv nu se simte.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 24 Aug 2006, 13:20
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 24 Aug 2006, 09:34)
direct nu cred ca gasesti; doar din "montura" celui rupt (partea cilindrica cu putin din conducta laterara prelucrata) si unul din alama (parca la Solex erau, si la dublucorpul de la 1600) se face unul dupa dorinta.
*




eu am vrut initial sa il repar pe acela folosind rasina din aia epoxy metal care cica e pentru lipit diverse piese de metal, inclusiv bloc motor. dar imi era teama sa nu se desfaca din cauza benzinei si sa cada ciocul in carburator, sa ma dea de alte belele. Ai idee cumva, e vreo problema cu rasina asta? pot lipi fara grija? Ma gandesc ca pentru modificare ar fi destul de simplu sa fac o lipitura din asta.

This post has been edited by payty: 24 Aug 2006, 13:20


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct03nut
post 24 Aug 2006, 14:09
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 14 March 06
From: Constanta




am schimbat 3 ciocuri de papagal, si carfil si de srl.. (culmea ca alea de SRL par bine lucrate..o sa dau poze diseara, si cel de carfil avea un finisaj care lasa de dorit) si tot nu mergea frumos motorul , dadea in nas, m-am dus frumos am luat un cioc de papagal original de la un prieten si mergea frumos, pana la urma am schimbat carburatorul cu totul si am scapat de complicatii smile.gif


--------------------
Honda CBR 600RR 2005 - CT-16-MSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 24 Aug 2006, 14:57
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Eu am facut urmatoarea chestie la nova. Ciocul ala e din doua bucati, varful se poate roti. L-am pozitionat incat sa trimita benzina spre centratorul de amestec. In momentul in care e actionata acceleratia benzina se pulverizeaza in momentul in care atinge centratorul de amestec. In locul jetului, benzina ajunge pulverizata in galerie, un lucru bunn pentru ca galeria de aluminiu e rece. Reactia motorului la accelerare e semnificativ mai buna.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 24 Aug 2006, 20:05
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




eu am un cioc din asta de la un Weber 32 DARA de pe renaul 18. e mai scurt dar tot nu directioneaza jetul cum trebuie.

Attached thumbnail(s)
IMG_3847.jpg ( Size: 281.17k ) Number of downloads: 306


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorynel
post 25 Aug 2006, 01:03
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 13 April 06




eu am setu de jicloare luat de la piese auto am dat 45.000 pe el nu avea mai scump si aveam nevoie neapart ca trebuia sa plec cu masina si de atunci merge de toata jena
trage numai cand o calc brusc,daca apas acceleratia usor imi da in nas
maine o sa ma duc la un service cunosc pe cineva sa iau ceva bun de la ei
de cand cu toate srl`urile astea nimic nu mai este bun


--------------------
dacia break - vl-01-afd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 25 Aug 2006, 07:07
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




daca ai dat doar 45 de mii pe tot setul, e clar ca e facut de srl si probabil nu are nici o legatura cu cel original. Ar trebui sa fie cam 300 de mii ( toate jicloarele si cioc)


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorynel
post 25 Aug 2006, 12:16
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 13 April 06




o sa ma duc azi sa caut ceva mai bun ca nu mai pot merge cu ea decat daca ii dau talpa si mai si consuma sad.gif


--------------------
dacia break - vl-01-afd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 25 Aug 2006, 14:28
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Sorynel, mai sunt vreo doua topicuri care detaliaza reglarea si rezolvarea problemelor carburatoarelor. S-ar putea ca problema ta sa nu fie doar de la "papagalul" ala. Ex.:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...73&#entry488773

P.S. Cine imi spune si mie cum sa modific un filmulet(animatie) cu functionarea carburatorului ca sa poata fi atasat aici? E de tip Video Clip si are vreo 3.7MB.


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2024 - 07:40
Forum Renault