Probleme cu marsarrier-ul, Da in spate dar face zgomote&trepidatii
![]() ![]() ![]() |
Probleme cu marsarrier-ul, Da in spate dar face zgomote&trepidatii
Wizard84 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 August 06 From: Calarasi ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio IV 1.5dci 90hp
2012 Clio iv 1.5dci 90hp 2012
|
|||
map3tz2003 |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 1 August 06 ![]() |
Daca se aude de la cutia de viteze:
-ar putea fi rulmentiisparti, gripati sau uzati(ungere insuficienta, neschimbarea la timp a lubrifiantului...etc).ar fi bine sa mergi la un mecanic pentru ca daca lucrurile stau asa risti sa se sparga rulmentii si bilele sa ajunga la pinioane -ar putea fi rupti dintii pinionului de mers inapoi(zgomotul este cumva ritmic sau ti se blocheaza cumva cutia?). Oricum parerea mea este sa mergi la un mecanic si sa vezi unde este problema ca sa nu risti sa se intample si altceva. P.S: Sper sa nu te fi plictisit ![]() |
--------------------
Dacia
CL1300
1999
|
|
Wizard84 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 August 06 From: Calarasi ![]() |
QUOTE(map3tz2003 @ 12 Aug 2006, 01:54) Zgomotul si... "tremuratul" rotilor nu este constant, cateodata se intampla sa mearga bine pt. cativa metrii, tind sa zic si eu ca e din cutie, dar nu prea am cum sa verific.Parca are o tendinta de blocare a rotilor fatza, oricum o turez mult pentru a ma misca cu ea in marsarrier Ciudat pt. ca a mers impecabil pana sa fi mers eu cu frana de mana trasa, si totusi nu vad legatura la frana de mana si problema mea cu mersul inapoi. |
--------------------
Renault
Clio IV 1.5dci 90hp
2012 Clio iv 1.5dci 90hp 2012
|
|
Wizard84 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 August 06 From: Calarasi ![]() |
Se poate sa verific cumva daca este de la cutie, dar fara sa dau cutia jos ?
|
--------------------
Renault
Clio IV 1.5dci 90hp
2012 Clio iv 1.5dci 90hp 2012
|
|
Wizard84 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 August 06 From: Calarasi ![]() |
orice parere este binevenita!!
![]() |
--------------------
Renault
Clio IV 1.5dci 90hp
2012 Clio iv 1.5dci 90hp 2012
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
pai da poti verifica daca este de la cutie fara sa o dai jos incerci la rece si vezi cum intra in viteze inclusiv "R" daca este ok pornesti motorul si incerci din nou fara sa pleci de pe loc... si pe urma pleci cu a 1 a , a 2 a de pe loc ... si asa mai departe... pana la a 4 a daca pleaca de pe loc ambreazul este bun si atunci incerci si cu "R" daca face figuri doar la "R" cu siguranta este cutie (testul cu vitezele si plecarea de pe loc cu ele este pentru ambreaj posibil sa cu cupleze bine si daca sa faca asa ...) daca nu intelegi ceva spune-mi ... (si mai spune-mi ce masina ai ... cutia este cu 4 sau 5 trepte...)
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
re-atum |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 22 October 05 From: Buhusi, Bacau ![]() |
Verifica daca toba intermediara este prinsa bine. Asa am patit eu cand am schimbat-o, ca atingea de cutia de viteze numai in marsarier (motorul si cutia nu au acelasi sens de rotatie si trepideaza rau). Eventual cutia de viteze poate sa nu fie stransa bine in suruburi.
|
--------------------
Dacia
1310
1989
- BC-01-***
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
... si bineinteles verifica suportii si tampoanele cutiei de viteze... posibil sa fie unul rupt.
|
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
Wizard84 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 August 06 From: Calarasi ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 14 Aug 2006, 09:56) pai da poti verifica daca este de la cutie fara sa o dai jos incerci la rece si vezi cum intra in viteze inclusiv "R" daca este ok pornesti motorul si incerci din nou fara sa pleci de pe loc... si pe urma pleci cu a 1 a , a 2 a de pe loc ... si asa mai departe... pana la a 4 a daca pleaca de pe loc ambreazul este bun si atunci incerci si cu "R" daca face figuri doar la "R" cu siguranta este cutie (testul cu vitezele si plecarea de pe loc cu ele este pentru ambreaj posibil sa cu cupleze bine si daca sa faca asa ...) daca nu intelegi ceva spune-mi ... (si mai spune-mi ce masina ai ... cutia este cu 4 sau 5 trepte...) Da, am incercat asta cu plecatul de pe loc, merge in toate treptele mai putin "R"! Cutia este in 5 trepte. Am mai facut o constatare nu stiu daca are vreo legatura dar poate voi stiti mai bine. M-am bagat sub masina, si am vazut o "gaura cu filet" in cutie, si avea urma ca acolo fusese infiletat ceva pentru ca filetul era curat, stralucitor. "Gaura cu filet" de care vorbesc este undeva in stanga de axul de care se leaga tija de comanda care duce la schimbator(levierul care intra in masina). Mam uitat la o alta cutie in 5 trepte si nu are aceasta gaura, si totusi nu e gaura data de cineva, e din fabrica, poate e alt model de CV. Sper ca nu va deranjeaza ca nu cunosc termenii, dar sunt "mecanic auto" de scurt timp |
--------------------
Renault
Clio IV 1.5dci 90hp
2012 Clio iv 1.5dci 90hp 2012
|
|
Devils |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
Posibil sa fi pierdut dopul de alimentare cu ulei a cutiei. Acesta se afla in partea stanga. Nu este murdara de ulei cutia? daca da atunci nu mai ai ulei in cutie. Ungerea in cutie se face prin barbotare si posibil sa fi pierdut uleiul pe acolo.
This post has been edited by Devils: 14 Aug 2006, 12:40 |
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
Wizard84 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 August 06 From: Calarasi ![]() |
QUOTE(re-atum @ 14 Aug 2006, 11:54) Verifica daca toba intermediara este prinsa bine. Asa am patit eu cand am schimbat-o, ca atingea de cutia de viteze numai in marsarier (motorul si cutia nu au acelasi sens de rotatie si trepideaza rau). Eventual cutia de viteze poate sa nu fie stransa bine in suruburi. Sunt prinse bine amandoua, si cutia si toba. Nu se atinge nimic, mie-mi tremura rotile cand dau in spate si are o tendinta sa se blocheze. Daca imping masina pe liber in spate merge, nu se blocheaza, nu tremura. Se poate sa fie din planetare ? Dar totusi in fata merge bine. |
--------------------
Renault
Clio IV 1.5dci 90hp
2012 Clio iv 1.5dci 90hp 2012
|
|
Wizard84 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 August 06 From: Calarasi ![]() |
QUOTE(Devils @ 14 Aug 2006, 13:39) Posibil sa fi pierdut dopul de alimentare cu ulei a cutiei. Acesta se afla in partea stanga. Nu este murdara de ulei cutia? daca da atunci nu mai ai ulei in cutie. Ungerea in cutie se face prin barbotare si posibil sa fi pierdut uleiul pe acolo. Este foarte posibil sa ai dreptate, ciudat totusi ca filetul la acea gaura este curat si are urme de pilitura de aluminiu(s-o fi rupt filetul la dop) Zi-mi exact unde este acel dop de care zici tu, ca sa pot sa verific. La mine, gaura aia e pe capacul din spate al cutiei, undeva in stanga de axul de la schimbator care iese din cutie. Daca asta e, ma duc sa cumpar ulei... si o bere de fericire! ![]() |
--------------------
Renault
Clio IV 1.5dci 90hp
2012 Clio iv 1.5dci 90hp 2012
|
|
Devils |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 394 Joined: 20 April 04 From: Targu-Mures ![]() |
Poate de la trepidatii s-a desurubat singur. Dupa cate tin eu minte se afla pe latura din stanga (cum stai la volan), undeva mai sus de jumatatea cutiei. Dopul respectiv este cu cap patrat de 10(parca). Alta "gaura filetata" in zona aceea eu nu mai stiu.
|
--------------------
Audi
- B4
- 1994 1.9 TDI Z1 90CP
- MS 03 CNP Cei care sunt buni FAC, ceilalti VORBESC despre asta.
|
|
Wizard84 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 August 06 From: Calarasi ![]() |
Aveti o schema a cutiei de viteze? sau un manual pt. Dacia ? (format electronic) dar sa nu incalcam drepturile de autor, legea 8 etc... puteti sa il trimite-ti la mail_lucian@yahoo.com Imi trebuie ca sa verific ce este gaura aia de la mine din cutie
|
--------------------
Renault
Clio IV 1.5dci 90hp
2012 Clio iv 1.5dci 90hp 2012
|
|
argon |
![]()
Post
#15
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Cum stai fata in fata cu botul masinii, gaura pe ce parte e?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Wizard84 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 11 August 06 From: Calarasi ![]() |
QUOTE(argon @ 14 Aug 2006, 14:33) Daca stau fata in fata cu masina, gaura este in partea dreapta, dar nu pe vreo latura a cutiei exact pe capacul din spate. Mai exact, pe capacul ala am : -1 ax de care se prinde o tija care duce la schimbator (bieleta de comanda cred ca ii zice) -o piulita hexagonala care se misca atunci cand schimb treptele(misc schimbatorul) -"gaura cu filet" Imi pare rau dar nu cunosc piesele, stiu doar cateva lucruri de baza... |
--------------------
Renault
Clio IV 1.5dci 90hp
2012 Clio iv 1.5dci 90hp 2012
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#17
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca ai ramas fara ulei...posibil sa fi pierdut dopul de golire al cutiei (daca este situata gauta in locul cel mai jos) daca nu si este cam aproape de jumatate pe partea stanga daca stai in masina si pe partea dreapta daca stai cu fata la sofer inseaman ca nu ai supsps care elibereaza presiunea din cutie... modelele vechi aveau asa ceva la cutie (idee buna ca sa nu se mai distruga semeringurile din cutie)...dute la mecanic sau desfa surubil de alimentare erd ca se poate desface cu o cheie de 10 si este patratos... si verifica nivelul uleiului cu o sarma si vezi cat de mult intra si masoara cat de mult se umezeste.
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Andrei87 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 23 August 06 ![]() |
Am avut o problema asemanatoare... rupsesem un dinte (fortand marasierul... :| ) de la pinionul de marsarier. La inceput nu era cine stie ce problema, facea un tac-tac-tac in marsarier. Dupa un timp, nu mai intra in treptele 1, 3 si 5 (se mai rupsese 1 dinte dela marsarier, care intrase si blocase furcile). In marsarier facea in continuare tac-tac-tac. Primul mecanic la care am fost (inainte sa se blocheze furcile) a spus ca nu are rost sa imi bat capul cu marsarierul, ca o cutie odata desfacuta nu mai e la fel ... asta e adevarat in cazul in care mecanicului care o "rezolva" ii raman piese dupa ce a demontat si remontat cutia :|. Lucrul cel mai bun pe care l-am facut a fost ca am dus cutia la un mecanic bun, care mi-a rezolvat-o. Si am avut bafta ca nu s-a rupt mare lucru prin cutie, doar pinionul de marsarier (60 RON) + 2 litri ulei de cutie (12 RON) si cateva maruntisuri, stifturi si semeringuri. Alte piese din cutie valoreaza singure peste 400 RON deci ar fi bine sa duci cutia la un mecanic bun, care sa o desfaca sa vada ce-i cu ea...
|
--------------------
Dacia
1310
'99 carburator
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:15 |