Incalzire Dacia 1310, Aeroterma suplimentara
![]() ![]() ![]() |
Incalzire Dacia 1310, Aeroterma suplimentara
alextudor |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
1.6
- B 45 DYX Biban Șef...no comment
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Cred ca aeroterma pe care ai vazut-o in magazin, era pentru bord CN4.
Daca tot ai desfacut compartimentul caloriferului, de ce nu te-ai uitat si la ventilator sa vezi daca funcioneaza? Si sa stii, ca nici aeroterma mea, nu baga caldura. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#3
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Daca te ajuta cu ceva, am fost azi in magazinele alea de piese de pe Pantelimon si o aeroterma suplimentara era 240 lei.
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
alextudor |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 July 06 ![]() |
pai eu in pantelimon stau.la magazinele de la morarilor(pt cunoscatori)am fost si am vazut aceste 2modele la 200 respectiv 350ron. cea de 200ron arata banal..pe exterior.presupun ca avea acelasi principiu ca cea de 350ron,adica un calorifer cu un ventilator in spate,toate incastrate intr-o carcasa de plastic.cea de 350ron arata mult mai bine...avea 2 viteze, suport pt casetofon si se continua pana dupa schimbatorul de viteze pt care avea si un decupaj special.nu stiu exact pt ce tip de bord era,insa presupun ca s-ar potrivi de minune si pe modelul meu de bord(intre torpedo si schimbatorul de viteze).poate,astfel, voi avea si eu o consola centrala si,BONUS, caldura in masina.Furtunele le iau de dinainte de caloriferul principal(pe care as putea sa-l si suspend dat fiind faptul ca aeroterma nu-mi mai functioneaza) si sa le trec prin caroserie cu 1gaura(pt amandoua furtunele) mai mare sau 2 mai mici(pt fiecare furtun in parte).
Europe :nu inteleg ce intelegi u prin "ventilator" si "aeroterma".Pe Dacia mea ar insemna acelasi lucru.am spus ca nu mi se mai invart paletele datorita faptului ca profilul zimtat din capul axului rotorului s-a distrus(s-au tocit zimtii) si astfel axul rotativ se invarte in gol.Solutia mai simpla ar fi sa imi cumpar alta aeroterma(ventilator) insa am descoperit o mica mare gaura de 4cm*15cm* cauzata de rugina exact pe buza aerotermei.O sa incerc sa izolez cat mai bine GAURA insa nu stiu daca o sa rezolv mare lucru.Din aceasta cauza am cautat sa gasec o alta solutie si anume o aeroterma suplimentara de interior.In final,imi repet intrebarea cu care am sfarsit postul anterior :ARE CINEVA O ASTFEL DE AEROTERMA DE INTERIOR?SE DEZABURESC GEAMURILE CU O ASTFEL DE AEROTERMA?Multumesc inca o data anticipat.Salutare. This post has been edited by alextudor: 11 Nov 2006, 23:45 |
--------------------
Dacia
Logan
1.6
- B 45 DYX Biban Șef...no comment
|
|
ciubex |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 28 August 06 From: Iasi ![]() |
Rolul caloriferului ala de sub grila si a aerotermei este si de a ajuta la dezaburirea parbrizului.
Nu poti reconditina partea de prindere dintre ax si palele aerotermei? Ma gandesc ca o aeroterma suplimetara nu strica, pentru a avea o incalzire in masina ceva mai buna decat cea data numai de caloriferul de sub grila. |
--------------------
Dacia
1400 Break
1991 TLX
|
|
Dieselx |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 10 November 06 ![]() |
Cea mai buna varianta, daca ai cum sa o realizezi ar fi legarea in serie a unei aeroterme suplimentare la caloriferul de la parbriz. Iesirea din caloriferul lung al parbrizului o introduci in habitaclu cu un furtun pe care il legi la intrarea intr-o aeroterma suplimentara. Iesirea din aeroterma suplimentara o legi la vechea iesire din caloriferul parbrizului.
Astfel realizezi atat o incalzire a parbrizului (prin caloriferul original lasat dar fara turbina) care iti va da siguranta ca nu il vei aburi sub nici o forma, cat si caldura CAT DORESTI in interiorul masinii. Odata ce aeroterma suplimentara emana caldura, nu ai cum sa mai aburesti parbrizul. Pe o masina am pusa doar cea suplimentara, pe a doua ce ti-am scris mai sus, si nu sufar nici de geam aburit, nici de frig. E drept, merge mai bine varianta calorifer parbriz fara turbina + suplimentara. |
--------------------
Dacia
CL
1999
|
|
adrianne |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
sal
Din cate vad problema este la o Dacie din 86. Caloriferul cred ca este sub parbriz, nu in habitaclu. El are rolul de a incalzi aerul ce trece prin el. Aeroterma include un ventilator si alte componente, caz in care cred ca se poate monta orice ventilator de 12v, inclusiv cele de calculatoare. O aeroterma de interior este utila pentru ca incalzeste aerul care este deja in habitaclu, dar, in cazul in care in masina nu intra aer din exterior, se vor aburi geamurile (te rog citeste topicul meu http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=57815). Eu nu as renunta la caloriferul deja existent, as mai face rost de unul mai mic, dreptunghiular sau patrat, in spatele caruia as monta un ventilator de calculator, si as avea astfel aeroterma in habitaclu. Acestea sunt doar sfaturi, nu stiu ce se va intampla la tine, eu am alt bord, alt calorifer si alt sistem de circulare a aerului. Bafta! |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
danny_b |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Montarea unei aeroterme suplimentare, se preteaza daca faci taxi, si stai toata ziua in frig.Nu zic ca nu e buna, dar daca circuli cu masina pe distante mai lungi , se incalzeste bine daca compartimentele de sub capacul cu grilaj sunt etansate corect.De asemenea cele 5 ferestre, sa aiba perdelele de acces in stare buna.Acestea permit aerului sa intre in mers si inchid compartimentul cind functioneaza aeroterma.Daca nu sunt bune normal ca nu e caldura.
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
alextudor |
![]()
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 July 06 ![]() |
ciubex-multumesc mult pt sfaturi.
dieselx-exact asta vreau sa fac.din furtunele care vin la caloriferul din dotare vrea sa mai creez un circuit pt aeroterma suplimentara cu ajutorul unor T-uri din cupru.Astfel,apa circula si prin caloriferul de sub parbriz(caruia nu cred ca o sa-i mai atasez o aeroterma noua din motive financiare) cat si prin aeroterma de interior. adrianne-exact de ceea ce ai relatat imi este frica.Dat fiind faptul ca nu o sa mai vina nici un curent de aer (pt ca am izolat f.bine compartimentul caloriferului si AM LIPIT acel material care era pe post de clapeta fiindca era facut sul din cauza timpului si a caldurii si,deci, un flux de aer nu o mai intre la calorifer nici macar cand masina este in miscare) ma gandesc cu teroare ca nu o sa mi se mai dezabureasca parbrizul doar cu ajutorul unei aeroterme suplimentare. danny_b, cu tot respectul cuvenit, dimineata mi se lipesc mainile pe volan din cauza frigului...deschid geamul ca sa-mi intre caldura.nu glumesc in nici un fel.am astupat astazi GAURA,am improvizat ceva,insa nu stiu cat o sa dureze.Si caldura ma indoiesc ca o sa am chiar daca o sa inlocuiesc aeroterma veche cu alta noua...care costa si ea 1mil.Acum ce sa fac...sa dau 1mil si sa incerc asa...sau sa cheltuiesc in mod inutil 1 mil doar pt a-mi demonstra faptul ca am avut dreptate...dupa care sa fiu nevoit sa "ma mai scarpin" de inca 3,5 mil.Din orice unghi ai privi-o, sunt niste bani pt care vreau sa-i investesc cat mai bine posibil. Problemele mele sunt urmatoarele: 1.se face caldura in habitaclu DOAR cu aeroterma de interior? 2.se mai dezaburesc geamurile DOAR cu aeroterma de interior(parbriz+laterale fata)?Multumesc.Salutare. This post has been edited by alextudor: 12 Nov 2006, 23:55 |
--------------------
Dacia
Logan
1.6
- B 45 DYX Biban Șef...no comment
|
|
adrianne |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 518 Joined: 9 September 05 From: Bucuresti ![]() |
alextudor: 1.se face caldura in habitaclu DOAR cu aeroterma de interior? 2.se mai dezaburesc geamurile DOAR cu aeroterma de interior(parbriz+laterale fata)?Multumesc.Salutare
opinia mea este 1. Da 2. Nu cred eu am aeroterma blocata pe recirculare si trebuie sa am 50% din timp fluxul de aer dirijat spre parbriz pentru a-l dezaburi, desi aeroterma face cald in masina ... |
--------------------
Dacia
1310 L
1996
- B44UCJ parerea unui amator...
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#11
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Incalzirea se poate face doar cu aeroterma suplimentara monta in interor care face o treaba foarte buna, dar cu dezaburirea nu ai nici o sansa, la masinile care au sistem reciclare a aerului, in momentul in care se porneste acest sistem, in conditiile vremii actuale, geamurile se aburesc.
Eu iti recomand achizitionarea si montarea corecta a aerotermei originale. This post has been edited by Dreamer: 13 Nov 2006, 09:11 |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
StefanT |
![]()
Post
#12
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
"Eu iti recomand achizitionarea si montarea corecta a aerotermei originale."
Hai ma fiti seriosi, e o porcarie totala. Are doar 30W! Are ea ceva debit, nimic de zis, insa traseul aerului e SUPER PROST calculat si proiectat, se pierde foarte mult aer! Nu merita. In Bacau o aeroterma e fix 600 de mii, insa eu nu as da nici o suta. Nu cheltui banii aiurea, te rog eu mult... This post has been edited by Steffyx: 13 Nov 2006, 12:27 |
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ma, nustiu ce va stresati atat, chiar asa incalzire proasta aveti?
Eu nu folosesc aeroterma niciodata, si dupa 5 min de mers, mi se usuca fața de cald ce vine(asta doar cam peste 50 km/h), doar de la viteza aerului....daca pornesc si aeroterma, nu pot sta de cald decat in tricou dupa 10 min de mers..a si am bord scoica..d'ala cu aeroterma in partea dreapta. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=9366
continuati, e destul de vast topicul. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:05 |